MVV - Willem ll

18 feb 2014 09:13
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Willem ll #61
Als iedere week dezelfde collecte voor een goed doel aan je deur staat, dan houdt het op een gegeven moment toch ook op? De supporters hebben hun extra bijdrage geleverd, nu is het waardeloze bestuur weer aan zet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2014 09:25
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - Willem ll #62

Hill28 schreef : Als iedere week dezelfde collecte voor een goed doel aan je deur staat, dan houdt het op een gegeven moment toch ook op? De supporters hebben hun extra bijdrage geleverd, nu is het waardeloze bestuur weer aan zet.


Ik kan me best voorstellen dat je niks wilt of kunt geven, of zelfs dat het gaat irriteren maar je gaat niet je goedwillende medesupporters uitschelden. punt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2014 10:02
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Willem ll #63
Zou ik ook nooit doen, mensen met wat minder verstand blijkbaar wel. Mijn punt is dat de collecte is opgedroogd en beter kan stoppen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2014 18:31 18 feb 2014 18:32 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Willem ll #64

Hill28 schreef : Als iedere week dezelfde collecte voor een goed doel aan je deur staat, dan houdt het op een gegeven moment toch ook op? .


Klopt, maar dat betekent niet dat je aan supporters "komt"... :thumbsdown:
Laat staan deze dame... :thumbsup:
die toch (net zoals Anita bijvoorbeeld) toch bekend moet zijn binnen het supporterswereldje als dames,
waarbij MVV hun leven is ( sorry Jeroensje... :lachen: ), zelfs meer dan dat! ;)
Dan moet je als "zoerproum of greeniezer" die niet van supportersacties gediend is, zeker niet op een sfeer tribune gaan zitten...
Voor zo iemand als "Marke"ga je (ik tenminste) door 't vuur !
Niettemin kan men wel eventueel e.e.a. heroverwegen ....

Marke...diech bis mie nisjekke...diech maak miech gaar niks wies.... :)
En dat sjellend greeniezer....waor 'ne keutel....op e stökske gries pepier !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster, marke, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2014 13:26
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV - Willem ll #65
Ik heb diep respect voor de mensen die zich (vrijwillig) inzetten voor onze club (bestuur mvv, supportersclub, ummerkesactie, veer zien mvv en dan nog iedereen die ik ben vergeten). Het grootste respect heb ik ervoor dat deze mensen zich blijven inzetten, ondanks dat ze van verschillende kanten alleen maar gezeiks over zich heen krijgen van mensen die heel goed kunnen aangeven wat er niet klopt, maar zelf geen poot uitsteken om daadwerkelijk iets te betekenen. Gelukkig is dit niet het overgrote deel van de supporters, maar zij vallen vaak wel het meest op. Zo werkt het nou eenmaal.
Nogmaals respect dat deze mensen dit naast zich neer kunnen zetten en een positieve instelling behouden. :applaus: Het is tenslotte makkelijker om te zeiken en niks productiefs te doen dan om een handje uit te steken en je aan te sluiten bij de stakkers, die ondanks alles op de bres blijven staan voor mvv en daardoor dus ook indirect voor diezelfde zeikerds, die hun daarop aanvallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, mvv4ever, Mebwaster, Sandro, opadiehard, marke, Boschpoort, kribbebieter, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden