>
Ontvangen bedankjes 307
Aon de geng! schreef : Verdellen, Kuipers, Knops, Stankov, winkens? Waar is Maria, braken, Rutjes? DAN wil je winnen! Het is te triest voor woorden als je niet van Oss kan winnen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Stankov heeft de enigste goal gemaakt.Aon de geng! schreef : Verdellen, Kuipers, Knops, Stankov, winkens? Waar is Maria, braken, Rutjes? DAN wil je winnen! Het is te triest voor woorden als je niet van Oss kan winnen
Wat een onzin. Go Ahead en Cambuur dachten een paar jaar terug precies hetzelfde. Acht jaar geleden ging FC Zwolle vier ton achteruit in budget en had slechts 2500 toeschouwers gemiddeld per wedstrijd. Die clubs hebben het ook om weten te draaien, en komen niet uit steden met meer bedrijvigheid of (veel) meer inwoners.spurs schreef : we moeten gewoon realistisch worden. met volgend jaar nog een kleiner budget, zijn we gewoon een eeuwige jupiler club geworden met een stadion waar iedereen jaloers op is!!!!!!!!!!!!!
Schapendonk schreef : Niet te geloven ook dat Sparta NC speelt. Het zou toch helemaal een flut competitie zijn als zoiets dadelijk ook nog promoveert. Dat hele NC gebeuren zou een grondige hervorming nodig hebben, want dit slaat nergens meer op.
Ik wist niet dat we zijn gedegradeerd?edwinjudith777 schreef : Volgend jaar gewoon zoals rbc in de vijfde klasse tegen ibc ,schimmert, de heeg,enz.
De Zwarte Vogel schreef : Ik zag Foeke Booy op de tribune. Ik vermoed dat hij kwam kijken naar Bryan Smeets of wellicht naar Tom van Hyfte.[/quote
Hoera, kunnen we het spelerfonds van Ome Nol afbetalen.......
Bryan Smeets ? lijkt me sterk, is een van de beteren bij ons, maar wat zegt dat.
Tom van Hyfte? speelde een zwak seizoen, kan me niet voorstellen dat die (nu) nog hoger op kan.
edwinjudith777 schreef : Dit had ik toch donderdag al gezegd .
Dit mvv in totaal. Van bestuur tot lijnenkalker. Heeft niks meer te zoeken in het betaalde voetbal.
Twee keer verliezen van top Oss ,van Almere city 1 keer. Noem maar op.
Volgend jaar gewoon zoals rbc in de vijfde klasse tegen ibc ,schimmert, de heeg,enz.
Wat een ellende. Wordt alleen maar erger begroting omlaag.afgedankte amateurs die komen spelen.
opadiehard schreef :
edwinjudith777 schreef : Dit had ik toch donderdag al gezegd .
Dit mvv in totaal. Van bestuur tot lijnenkalker. Heeft niks meer te zoeken in het betaalde voetbal.
Twee keer verliezen van top Oss ,van Almere city 1 keer. Noem maar op.
Volgend jaar gewoon zoals rbc in de vijfde klasse tegen ibc ,schimmert, de heeg,enz.
Wat een ellende. Wordt alleen maar erger begroting omlaag.afgedankte amateurs die komen spelen.
Rbc tegen ibc,schimmert en de heeg? ...gr opa
Ps maar ik ga er vanuit dat je er tegen psv volgende week gewoon weer bij bent als,,supporter,, ......
Ik vind dat eigenlijk wel net nog zijn charme hebben. De Jupiler League is zo al een dodelijk saaie competitie omdat je niet kunt degraderen. Meestal weten de ploegen die bij de winterstop die pakweg tussen plaats 12 en 20 staan al dat ze nergens meer voor zullen spelen in de tweede seizoenshelft. Het periodesysteem zorgt ervoor dat iedere ploeg tot het einde nog kans maakt op een prijs. Sparta maakt nu natuurlijk wel een zeer spectaculaire terugval mee, maar ik heb het daar helemaal niet moeilijk mee dat zij NC mogen spelen.Schapendonk schreef : Niet te geloven ook dat Sparta NC speelt. Het zou toch helemaal een flut competitie zijn als zoiets dadelijk ook nog promoveert. Dat hele NC gebeuren zou een grondige hervorming nodig hebben, want dit slaat nergens meer op.