FC Oss - MVV paasmaandag 21 april 2014

21 apr 2014 23:44
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
FC Oss - MVV paasmaandag 21 april 2014 #61

Frank Salemans schreef : Het is gewoon een belachelijk seizoen. Als je twee keer van laagvlieger Oss zou winnen,sta je gewoon bij de eerste zes. We hoeven echt niet lang te treuren want met dit team hadden we weinig te zoeken in de NC. Op het einde sta je toch op de plek die je verdient. Ik hoop volgend seizoen op een drastisch verbeterde voorhoede, zodat de middenvelders hun passes ook beter kwijt kunnen.



wat voor een middenvelders ?? van Hyfte is weg Serovic is weg , Rutjes ... zou er niet van op kijken .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 00:01 22 apr 2014 00:03 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
FC Oss - MVV paasmaandag 21 april 2014 #62
Of we nou gewonnen hadden of niet, we hadden de nacompetitie waarschijnlijk toch niet meer gehaald. Ze hebben het in eigen handen gehad tegen Den Bosch, ze mochten zelfs een extra wedstrijd verkutten, dankzij het inhaalprogramma. Toen hebben ze het het uit handen gegeven.

Komende week het programma. Een programma dat wel eens heel ongunstig kan uitpakken voor zelfs Fortuna.
Emmen - Fortuna
VVV - Volendam
De Graafschap - Jong Ajax
Achilles - FC Eindhoven.

Stel Fortuna, Volendam, De Graafschap en FC Eindhoven winnen. Dan keldert VVV uit de top 8, aangezien zij een slechter doelsaldo hebben. Dit zou betekenen dat Fortuna naast de play-offs grijpt, aangezien VVV een periodetitel heeft en niet in de top 8 eindigt, dan vervalt plek 8 in dat scenario.

Het zou me niet verbazen als het zo zou gaan vrijdag, het blijft voetbal, iedereen kan zich natuurlijk verslikken. VVV draait bar slecht de afgelopen periode. De concurrentie speelt tegen laagvliegers. Ik gun Fortuna die nacompetitie, maar ze zullen denk ik geluk nodig hebben, aangezien dit scenario op de loer ligt. Het beste voor hun is als VVV gelijk speelt of wint. MVV had sowieso naast de pot gepist, gezien het waardeloze doelsaldo. We zullen het zien vrijdag hoe alles tot een eind komt. Ik denk dat dit de verrassing van het seizoen wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 07:18
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Oss - MVV paasmaandag 21 april 2014 #63
Het wordt geen verrassing. Fortuna krijgt gewoon wel of geen nacompetitie. Dat is het. En Roda gaat wel of niet degraderen. En anders Nec. Geen verrassingen meer dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 07:48 22 apr 2014 07:48 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Onderwerp Auteur
FC Oss - MVV paasmaandag 21 april 2014 #64
Ik zie De Graafschap en Fortuna niet zo maar winnen. VVV - Volendam kan alle kanten op. Als MVV had gewonnen van Oss en vrijdag zou winnen van Jong PSV, had MVV de play-offs gehaald, zo verwacht ik. Ach ja, jammer maar helaas, maar we hebben dit seizoen ook veel te veel slechte wedstrijden gespeeld.

Als je ziet hoe belachelijk dicht het allemaal op elkaar staat, en hoe dicht wij in punten - ondanks een waardeloos seizoen - bij de top 5 staan, dan geeft me dat eigenlijk juist weer moed. Volgend seizoen flink doorselecteren, gretige transfervrije spelers halen, en je doet zo weer mee om de eerste vijf plaatsen. Als dit seizoen iets bewijst, dan is het dat dat in de Jupiler League gewoon kan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.242 seconden