Almere City FC-MVV

25 juli 2014 15:33
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Almere City FC-MVV #16
Geine zeik ver goon gewoen noar Almere us mattadore aanmoedige, Ierste wedstrijd van het seizoen deeh willen ver natuurlijk neet verleere!

Iech houp op een vol oetvak dat zal us speulers allein mer meer stiemuleren um te presteren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2014 15:07
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Almere City FC-MVV #17
Holla en Coutinho naar Almere city

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2014 15:30
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Almere City FC-MVV #18

Heukske schreef : Holla en Coutinho naar Almere city


Om hun conditie op peil te houden.... Niet om wedstrijden te spelen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2014 20:13
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Almere City FC-MVV #19
Nog nooit zal de verwachte opstelling voor a.s. vrijdag nog zo onduidelijk zijn als dit seizoen.

Wordt het dit:

Verhulst, Hawbir,Kuipers, Knops, Ospi, Smeets, Vorthoren,Peeters, Maria Braken, Croux

Of wordt het meer zoiets:

Coppens, Maatsen, Kuipers, Knops, Ospi, Smeets,Vorthoren,Peeters, Scheurs,Brouwers,Croux

Een wereld van verschil lijkt me.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2014 21:04
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Almere City FC-MVV #20
Ik zie echt liever Veldmate dan Braken. Net, om in de stemming te komen, filmpje bekeken met goals van MVV 2012/2013. Mark maakt een paar prima spitsengoals. Dat kan ie niet verleerd zijn. Hij is alleen volledig afhankelijk van aanvoer. Die zou met Schreurs/Brouwers en Croux wel weer eens goed voor Mark kunnen uitpakken. Braken is geen echte spits, en komt volgens mij ook te kort.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2014 21:21 04 aug 2014 21:24 door pepernoot.
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Almere City FC-MVV #21
Sorry hoor maar in oefenwedstrijden zie je al dat Veldmate veel kansen nodig heeft om te scoren, en die wat hij scoort die zitten dan ook nog maar nét. Ergens kan hij het, hopelijk komt het er weer uit. Heeft mi. wel veel te veel kansen nodig om te scoren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2014 07:57
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Almere City FC-MVV #22
Het doet me sowieso deugd dat we elf spelers hebben en kunnen opstellen.
We zullen het vrijdag zien wie speelt en waar we staan.
Hoop in elk geval dat we er als supporters volledig staan!
Ik ben er er bij met een paar vrienden en heb er zin in!
Aon de geng... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2014 09:32
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Almere City FC-MVV #23

pepernoot schreef : Sorry hoor maar in oefenwedstrijden zie je al dat Veldmate veel kansen nodig heeft om te scoren, en die wat hij scoort die zitten dan ook nog maar nét. Ergens kan hij het, hopelijk komt het er weer uit. Heeft mi. wel veel te veel kansen nodig om te scoren.


Je hebt uiteraard een punt, Pepernoot. Maar als ik de beelden van twee seizoenen geleden bekijk, schiet hij ze er heel gemakkelijk in. Zal hij toch niet verleerd zijn? Ik denk dat wat wij zo in Mark waarderen - zijn werklust - ook meteen zijn minpunt is. Hij wil overal zijn en maakt heel veel onnodige kilometers. Dat kost hem scherpte en kracht voor de goal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2014 12:24
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Almere City FC-MVV #24

Brncic schreef :

pepernoot schreef : Sorry hoor maar in oefenwedstrijden zie je al dat Veldmate veel kansen nodig heeft om te scoren, en die wat hij scoort die zitten dan ook nog maar nét. Ergens kan hij het, hopelijk komt het er weer uit. Heeft mi. wel veel te veel kansen nodig om te scoren.


Je hebt uiteraard een punt, Pepernoot. Maar als ik de beelden van twee seizoenen geleden bekijk, schiet hij ze er heel gemakkelijk in. Zal hij toch niet verleerd zijn? Ik denk dat wat wij zo in Mark waarderen - zijn werklust - ook meteen zijn minpunt is. Hij wil overal zijn en maakt heel veel onnodige kilometers. Dat kost hem scherpte en kracht voor de goal.


Ja dat was het eerste half jaar? Rest heeft hij niks laten zien toch? En bij Sparta ook niet? Lijkt me meer een uitzondering..
Als je bijvoorbeeld naar Schreurs kijkt, die speelt ook veel slechter dan hij kan maar heeft het wel vaker dan alleen het eerste half jaar bij MVV laten zien.

Maar goed, met Brouwers en nog 1 basisspeler erbij zie ik ons daar wel winnen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2014 12:30
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Almere City FC-MVV #25
Dan mogen ze wel eens opschieten, anders is het -3. :O

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2014 16:42
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Almere City FC-MVV #26
Ik wordt op mijn wenken bediend :lol: Ik ben zeer in mijn nopjes hiermee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2014 14:54 07 aug 2014 14:55 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Almere City FC-MVV #27
Seizoensouverture MVV Maastricht in Almere

Vrijdag 8 augustus is de seizoensouverture voor MVV Maastricht in Almere. De selectie van Ron Elsen treedt daar aan tegen Almere City FC. De wedstrijd begint om 20.00 uur.

De oefenperiode zit erop. Met wedstrijden tegen sc Heerenveen (0-2 verlies) en NEC Nijmegen (1-0 verlies) en overwinningen op Schalke '04 O23 (2-1) en enkele amateurclubs een nuttige periode voor de Sterrendragers. Vrijdag zal het in Almere echt om de knikkers gaan.

Trainer Ron Elsen heeft uit een legioen aan testspelers een keuze gemaakt om de selectie te versterken. Niels Vorthoren, Ronald Hikspoors, Wimilio Vink en Davy Brouwers versterkten de linie's als veldspelers. Daarnaast werden twee nieuwe doelverdedigers verwelkomd: Jo Coppens en Hobie Verhulst. Het samenwerkingsverband met KRC Genk resulteerde daarnaast in de zomerstop tot de komst van 4 huurlingen. Jordy Croux, Stef Peeters, Alessio Alessandro en Willem Ofori sloten aan bij de MVV-kern.

Het zal dan ook een heel ander elftal dan vorig seizoen zijn dat vrijdagavond aan de aftrap verschijnt. En wellicht is dat zelfs de kracht van dit jonge, nieuwe team. Trainer Ron Elsen: "We zijn volop bezig om het team te vormen. Dat heeft tijd nodig. Stevige domper daarbij is dat we Niels Vorthoren in Almere moeten missen vanwege een blessure. Daarnaast staat achter de inzetbaarheid Bryan Smeets nog een vraagteken".

De selectie van tegenstander Almere City FC onderging in de zomer ook heel wat veranderingen. City-hoofdtrainer Fred Grim kan vrijdag een beroep doen op vijf nieuwelingen: Mamedov (Willem II), Garden (Sparta), Bouma (FC Twente), Bitter (Ajax) en Quasten. Daarnaast bleef ook Rodney Sneijder, die het afgelopen half jaar op huurbasis in Almere speelde, de club trouw.

Bron: www.mvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2014 17:42 07 aug 2014 17:42 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Almere City FC-MVV #28
Scheidsrechter is trouwens Edwin Boot. De leidsman die vorig jaar in de laatste minuut in Enschede tegen Jong Twente, MVV 3 punten door de neus heen boorde met een belachelijke strafschop in blessuretijd wegens vermeend hands.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2014 22:22
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Almere City FC-MVV #29
Iech höb d'r zin in!
Aon de geng!
Almere veer kome d'r aon! (oondaanks de belachelikke eise)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2014 23:03
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Almere City FC-MVV #30
Jammer van die politie, nu kan ik me zwaard messen, granaten en knuppels thuis laten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden