Almere City FC-MVV

10 aug 2014 02:27
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Almere City FC-MVV #91
Wat ik wil zeggen is dat er niet zo minderwaardig moet gedaan worden over een 5-0 maar je je verlies moet inzien....i.p.v arrogantie ,over de wedstrijd: wat ik gezien heb. Een andere keeper. Is maar een tip.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2014 02:33 10 aug 2014 02:34 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Almere City FC-MVV #92

Schapendonk schreef : Wat ik wil zeggen is dat er niet zo minderwaardig moet gedaan worden over een 5-0 maar je je verlies moet inzien....i.p.v arrogantie ,over de wedstrijd: wat ik gezien heb. Een andere keeper. Is maar een tip.

De keeper heet niet voor niets de sluitpost, m.a.w. de laatste redding voor het doel.
Nu vond ik de keeper niet erg sterk staan, zeer zwak! maar met zo'n verdediging voor je..? Ja dan hou je weinig over.

Facta Non Verba

10 aug 2014 11:52
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Almere City FC-MVV #93
Waar is toch die tijd gebleven van een verdediging zoals toen met een Robbie Delahaye. Wat was dat een ijzervreter. Vocht voor iedere meter. Gooide zich bij een vrije trap aan de 16 meter, uit de muur rennend voor de bal....soms denk ik daar nog eens aan terug. Kwalitatief ook niet de beste, maar op een of andere manier niet te verslaan door intense inzet.

10 aug 2014 13:42
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #94
Waar kan ik ergens online de samenvatting terug zien ?

10 aug 2014 14:23 10 aug 2014 14:24 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #95
Wat ik zo in de samenvatting zag, zag er niet uit. Maar wat moet je ook met een verdediging als Alessandro (als nood rechtsback), Moustafa (kan geen hele wedstrijd aan, laat staan een hele reeks wedstrijden), Kuipers (heeft het postuur voor een centrale verdediger, maar komt (nog) te kort voor een heel seizoen achterin te spelen). Ofori (weinig van gezien. Overigens denk ik dat Ospitalieri beter op die plek kan spelen). Knops is de beste die we hebben, maar hij kan het niet alleen.

MVV heeft flink ingeleverd qua achterhoede spelers. Een complete achterhoede vertrok (Stankov-Gillis-Verdellen-Winkens). Dat zijn toch niet de mindere. Als je dat moet opvangen met Kuipers, Ofori en enkele jeugdspelers, ja dan kan het eens een heel moeilijk seizoen gaan worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

10 aug 2014 16:42 10 aug 2014 16:44 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #96
Tsja, veel is al gezegd.

Dieptepunt is de extreem klantonvriendelijke ontvangst van voetbalsupporters.
Nog triester is dat dit op hogerhand in Mestreech wordt geaccepteerd. Door de veiligheidscoördinator, bestuur etc.
Sportieve prestatie ook belabberd... Hoop dat ik me vergist maar denk dat dit maar een kwalitatief povere selectie is en dat het nog effe gaat duren voordat een wedstrijd gewonnen wordt. Maar als dit een gevolg is van de zeer beperkte financiën hebben we dit maar te accepteren en wordt dit een seizoen om door te bijten...
In plaat van de propaganda gazet van Aken noord roepen om versterkingen, want a het geld is er niet en b 1 versterking zet ook geen zoden aan de dijk. Dan beter zuinig aan doen en sparen voor volgende seizoenen.

10 aug 2014 17:27
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #97
Hier kun je de samenvattingen terug kijken: www.kijk.nl/video/sbi8J023jP7C

10 aug 2014 17:46
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #98
Hopelijk zorgt deze wedstrijd voor het gewenste schokeffect. Ik maak me niet zoveel zorgen over de kwaliteit van deze selectie, ervan uitgaande dat Maatsen er ook nog bij komt. Een extra centrale verdediger zou zeer wenselijk zijn, maar voor de rest zit het best goed in elkaar. Dit zijn voor MVV de moeilijkste uitwedstrijden.
Mijn grootste verwijt ligt in het feit dat MVV niet klaar leek voor deze wedstrijd. Je kunt normaal gezien onmogelijk met 5-0 tegen zo'n ploeg verliezen. De onzekerheid op transfergebied zal daarin vast een rol hebben gespeeld. Ik verwacht vrijdag een MVV dat er vanaf de eerste minuut vol op zit en dit keer wèl de nodige gezonde agressie laat zien.

10 aug 2014 20:27 10 aug 2014 20:28 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #99

Schapendonk schreef : Wat ik me dan wel afvraag is dit; Als het allemaal zo'n armetierig gedoe is daar in Almere met zijn 800 bezoekers per wedstrijd, waarom kan MVV met zijn 3 tot 5000 bezoekers per wedstrijd dan niet de spelers halen die Almere WEL heeft. Want laten we eerlijk zijn; bij 5-0 is er toch wel een beetje sprake van een klasse verschil. Ik hoop dan ook echt dat dit een zeperd was en een total off-day, maar ik vrees het ergste want met een beetje voorhoede had je er minstens 1 ingeprikt. Ontzettend balen dit...

Heel simpel, bij vrijwel alle jupilerleague clubs zitten mensen die flink geld in de club pompen en zelf spelers betalen. Echter ontbreekt dit bij MVV....

Almere heeft Bambergen, die zomaar even een miljoen tekort afdekt afgelopen jaar. En dat zeker niet voor het eerst (en het laatst). Fortuna heeft Sjra Philippen etc etc...

MVV had Packbier zaliger... maar nu dus niet meer. bij MVV zal een deel van de supporters moeten komen, zowel qua omzet als sfeer kunnen wij het verschil met Almere maken blijven!

Verwacht de komende weken niet teveel overwinningen, maar uiteraard mogen we wel strijd vragen! En strijd zelf mee, versla die pilskes en drink voor MVV een extra speler bij elkaar!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

11 aug 2014 09:40
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #100
wel een leuk motto,

zuipen wat je zuipen kan want misschien kunnen we dan een extra speler betalen :thumbsup:

Ik hoop dat deze 5-0 niet een idee moet geven over wat we de komende wedstrijden moeten gaan zien.
Als je met dit team tegen roda had gespeeld had je echt met 8-0 of meer verloren.
Voor de 31ste moet het in mijn mogen iets beter,
Verliezen bij roda kan ik accepteren, afgezeikt worden niet.

11 aug 2014 10:00
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #101

mvv supporter schreef : Voor de 31ste moet het in mijn mogen iets beter,
Verliezen bij roda kan ik accepteren, afgezeikt worden niet.

Verlies kan ik helemaal niet accepteren, gelijkspel misschien...
Er zijn dit jaar maar twee wedstrijden waarin ik winst eis ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

11 aug 2014 10:12
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #102
ik eis het zelfde als jou gaston, alleen kijken naar een 0-5 tegen almere ben ik bang dat we dat moeten aanpassen ;)

11 aug 2014 11:16
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Almere City FC-MVV #103
Kan ik ergens samenvattingen zien on-line? Ik had gehoopt dat het dit jaar beter werd maar het is nog erger. Op jupilerleague.nl staan 2 wedstrijden (045 en jong PSV).

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

11 aug 2014 11:22
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #104

Punker73 schreef : Kan ik ergens samenvattingen zien on-line? Ik had gehoopt dat het dit jaar beter werd maar het is nog erger. Op jupilerleague.nl staan 2 wedstrijden (045 en jong PSV).

Als het goed is via de site van SBS 6

11 aug 2014 11:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #105

Punker73 schreef : Kan ik ergens samenvattingen zien on-line? Ik had gehoopt dat het dit jaar beter werd maar het is nog erger. Op jupilerleague.nl staan 2 wedstrijden (045 en jong PSV).

www.kijk.nl/video/sbi8J023jP7C

En die samenvatting is uitgebreider dan FOX dus het is niet erger maar beter geworden.

Boe is dat feeske?

Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden