>
Ontvangen bedankjes 84
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : Wat ik me dan wel afvraag is dit; Als het allemaal zo'n armetierig gedoe is daar in Almere met zijn 800 bezoekers per wedstrijd, waarom kan MVV met zijn 3 tot 5000 bezoekers per wedstrijd dan niet de spelers halen die Almere WEL heeft. Want laten we eerlijk zijn; bij 5-0 is er toch wel een beetje sprake van een klasse verschil. Ik hoop dan ook echt dat dit een zeperd was en een total off-day, maar ik vrees het ergste want met een beetje voorhoede had je er minstens 1 ingeprikt. Ontzettend balen dit...
kribbebieter schreef : Wat was nu de reden van die werkelijk bespottelijke politie inzet en combivoorwaarden om deze wedstrijd te bezoeken, iemand ?
kribbebieter schreef : Ik heb even moeten controleren maar mijn schoenen zitten nog aan mijn voeten anders waren ze spontaan uitgevallen.
Zoals Anna D. het beschrijft heb ik het de afgelopen jaren niet meegemaakt. Zelfs niet bij Fortuna of VVV uit.Fabrice schreef : Begint al met het in- en uitstappen uit een supportersbus voor een wedstrijd tegen de meest kansloze 'profclub' van Nederland, xxxxxxx. ID dient getoond te worden bij vertrek en bij het uitstappen bij hun stadion, word je zelfs omsingeld door een politiebus zodat de tussendeur van de touringcar niet beschikbaar is om uit te stappen. Bij de deur aan de voorkant staan de dienders ook op paard met een map met daarin een lijst met namen en dien je nogmaals je papieren te laten zien. Na de controle of je daadwerkelijk op de lijst staat, alsof je een verkrachter, moordenaar of pedofiel bent mag je eindelijk door naar hun voetbaltempel om daar de fouillering te ondergaan. Mijn excuses aan de burgemeester van dat ik MVV supporter ben en ze al deze moeite voor xxxx man moeten nemen..
Tja, deze bijdrage mag na elke uitwedstrijd plaatsen, daarom ga ik al jaren niet meer naar een uitwedstrijd.
De 31ste zal veelvuldig het Ausweiss bitte klinken, en het geklak van de ME (of van de paarden, het verschil aan smoelwerk zie je niet) want owee het gaat gebeuren. MVV komt op bezoek in die Heimat.Fabrice schreef : Begint al met het in- en uitstappen uit een supportersbus voor een wedstrijd tegen de meest kansloze 'profclub' van Nederland, xxxxxxx. ID dient getoond te worden bij vertrek en bij het uitstappen bij hun stadion, word je zelfs omsingeld door een politiebus zodat de tussendeur van de touringcar niet beschikbaar is om uit te stappen. Bij de deur aan de voorkant staan de dienders ook op paard met een map met daarin een lijst met namen en dien je nogmaals je papieren te laten zien. Na de controle of je daadwerkelijk op de lijst staat, alsof je een verkrachter, moordenaar of pedofiel bent mag je eindelijk door naar hun voetbaltempel om daar de fouillering te ondergaan. Mijn excuses aan de burgemeester van dat ik MVV supporter ben en ze al deze moeite voor xxxx man moeten nemen..
Tja, deze bijdrage mag na elke uitwedstrijd plaatsen, daarom ga ik al jaren niet meer naar een uitwedstrijd.
Que, que voulez-vous dire?Schapendonk schreef : Ik moet nu steeds meer lachen eigenlijk. Almere is niet betaald voetbal waardig en bla bla bla. Ik moet er steeds meer aan denken dat Maastricht Frans is.5-0 verliezen en dan nog niet de meerdere erkennen. Lees eens: "met de Franse slag".