Almere City FC-MVV

09 aug 2014 11:51
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #76
Gaston, hier sluit ik me 100% bij aan, wat een ellende daar!

Het begint al om bij dat bouwpakketje van een stadion te komen (als je het al vind). Na het politiebureau, Rugbyveld, hockeyveld, skeelerbaan, bowlingbaan, curlingbaan van Almere gepasseerd te zijn vind je ergens achter door het stadion van DE plaatselijke FC van Almere.

Het hoogtepunt van die hele dag gisteren was dan ook toen wij het stadion binnen gingen en er 2 mooie schaars geklede dames te flyeren stonden voor Mediamarkt. (Helaas gemist door onze supporters die met de buscombi zijn mee gereist)

Op de tribune inderdaad meerdere MVV supporters te vinden. Naast ons zat de zaakwaarnemer van Stef Peeters.
Zelfs hij wist niet waar hij terecht was gekomen. Nieuwsgierig dat hij was is hij vanuit Tongeren komen oprijden om deze wedstrijd te zien. Hij vroeg ons zelfs of deze tribunes voor de wedstrijd worden opgebouwd en daarna weer afgebouwd. Kun je indenken wat de gedachtegang van die man was.

Enfin....

De wedstrijd was slecht tot een paar matige fases van MVV met misschien een kans of 3 wat ze hebben gehad.
Alle doelpunten van Almere zijn gemaakt vanaf de 16 meter, 2x met een bal wat terug komt van de keeper of wat wordt terug gelegd naar de 16 meter.

Hopelijk was dit inderdaad een off-day van MVV en niet de voorbode van de rest van het seizoen.

Op naar komende vrijdag! B)

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2014 12:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Almere City FC-MVV #77
Wat ik me dan wel afvraag is dit; Als het allemaal zo'n armetierig gedoe is daar in Almere met zijn 800 bezoekers per wedstrijd, waarom kan MVV met zijn 3 tot 5000 bezoekers per wedstrijd dan niet de spelers halen die Almere WEL heeft. Want laten we eerlijk zijn; bij 5-0 is er toch wel een beetje sprake van een klasse verschil. Ik hoop dan ook echt dat dit een zeperd was en een total off-day, maar ik vrees het ergste want met een beetje voorhoede had je er minstens 1 ingeprikt. Ontzettend balen dit...

09 aug 2014 13:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #78
Het was gewoon slecht en hopelijk hebben wij de slechtste wedstrijd van het seizoen nu gehad..

Eerste helft ging nog redelijk en MVV was zeker niet de mindere , maar tot echte kansen leidde het niet.
De 1-0 van Almere vond ik toch persoonlijk amateuristisch vooral van de keeper die overigens bij de meeste goals niet al te best lijkt..
De 2-0 de buitenspeler je zag precies aan wie hij de bal ging geven aan Serrarens en hij schiet hem op zijn gemak binnen.

Tweede helft werd het al snel 3-0 en toen was de ban al helemaal gebroken en heeft MVV niet echt gevaar kunnen stichten en zag je eigenlijk ook dat we geen ene goal zouden maken.

Achterin was een en al gatenkaas , balverlies was er de hele tijd...Nee een wedstrijd om snel te vergeten..

Smeets heeft zo'n goed schot waarom doet hij er vaker niks mee , dat hij de bal gewoon laag op goal schiet , dan gaat hij zeker genoeg goals maken.

09 aug 2014 13:04
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #79

Schapendonk schreef : Wat ik me dan wel afvraag is dit; Als het allemaal zo'n armetierig gedoe is daar in Almere met zijn 800 bezoekers per wedstrijd, waarom kan MVV met zijn 3 tot 5000 bezoekers per wedstrijd dan niet de spelers halen die Almere WEL heeft. Want laten we eerlijk zijn; bij 5-0 is er toch wel een beetje sprake van een klasse verschil. Ik hoop dan ook echt dat dit een zeperd was en een total off-day, maar ik vrees het ergste want met een beetje voorhoede had je er minstens 1 ingeprikt. Ontzettend balen dit...

www.omroepflevoland.nl/Nieuws/112556/alm...ort-van-miljoen-euro

Gaat daar ook niet zo goed volgens mij.

09 aug 2014 14:00
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #80
Brrr snel vergeten. Hier kan veel geleerd van worden :)

Op naar de geusselt vrijdag!

09 aug 2014 14:07
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #81
Wat was nu de reden van die werkelijk bespottelijke politie inzet en combivoorwaarden om deze wedstrijd te bezoeken, iemand ?

09 aug 2014 14:20
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #82

kribbebieter schreef : Wat was nu de reden van die werkelijk bespottelijke politie inzet en combivoorwaarden om deze wedstrijd te bezoeken, iemand ?

Nou, ik heb daar in de kantine gesproken met een paar jongens van de "harde kern" van Almere, de oudste was denk ik 18 en die vertelden dat de combi er was voor de veiligheid van de MVV supporters..... Echt waar , ik lieg niet.

09 aug 2014 14:26
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #83
Ik heb even moeten controleren maar mijn schoenen zitten nog aan mijn voeten anders waren ze spontaan uitgevallen.

09 aug 2014 14:40
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #84

kribbebieter schreef : Ik heb even moeten controleren maar mijn schoenen zitten nog aan mijn voeten anders waren ze spontaan uitgevallen.

Ja, die van mij kwamen ook al losjes te zitten toen ze het zeiden. En ze waren er nog serieus over ook! :thumbsup:

09 aug 2014 17:21
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #85
Gisteren een dag waar ik nooit meer aan herinnerd wil worden.

Begint al met het in- en uitstappen uit een supportersbus voor een wedstrijd tegen de meest kansloze 'profclub' van Nederland, Almere City. ID dient getoond te worden bij vertrek en bij het uitstappen bij hun hockeystadion, word je zelfs omsingeld door een politiebus zodat de tussendeur van de touringcar niet beschikbaar is om uit te stappen. Bij de deur aan de voorkant staan de dienders ook op paard met een map met daarin een lijst met namen en dien je nogmaals je papieren te laten zien. Na de controle of je daadwerkelijk op de lijst staat, alsof je een verkrachter, moordenaar of pedofiel bent mag je eindelijk door naar hun voetbaltempel om daar de fouillering te ondergaan. Mijn excuses aan de burgemeester van Almere mevrouw Jorritsma dat ik MVV supporter ben en ze al deze moeite voor 800 man moeten nemen..

Nou dan hetgene waar het dan om draait, het voetbal. MVV begint in mijn ogen goed aan de wedstrijd. Heb in het beginfase zeker niet het gevoel dat het zo'n afstraffing zou worden. Flanken worden goed benut en Brouwers krijgt een goede kopkans na een voorzet van Braken. De linkerkant met een gedreven back Ofori en Croux maken in de beginfase een goede indruk.

Echter daarna gaat het dus helemaal mis en dan vooral dus achterin. Coppens maakt ondanks zijn 50 wedstrijden ervaring in de Belgische 1e klasse een geen zekere indruk, verre van dat eigenlijk. Was er al bang voor zoals ik al eens eerder zei in de voorbereiding dat de opvolging van Castro voor Coppens en Verhulst een hele opgave gaat worden. Coppens zag er wat mij betreft in 3 situaties niet goed uit.

Het eerste schot van Janssen waar de rebound plus goal voor diezelfde spits uit ontstaat was houdbaar of in ieder geval over de zijlijn gedrukt moeten worden. De verdediging had natuurlijk ook zelf doortastender moeten optreden. Ging zelfs door de benen van Knops volgens mij voordat Janssen, prima spits en voormalig topscoorder van de A1 van Feyenoord de goal maakte voor Almere. Zie hem helaas liever in de punt dan bij ons Braken.

De tweede Almeerse treffer wijt ik dan weer aan Peeters die niet met Serrarens meeloopt. Die meldt zich dus rand zestienmetergebied en kan de voorzet van hun uitblinker en rechterspits Mamedov vogelvrij inschieten. Dan ga je dus zonder dat je veel minder bent en aardig voetbalde met 2-0 rusten.

Dan moet je vechten voor wat je waard bent in de 2e helft. Alles doen om die voorsprong om te buigen en de aansluiting te forceren. Maar goed als je dan weer een houdbaar schot in het netje ziet vliegen onder Coppens door dan houdt het op. Kopjes gingen hangen bij de 3-0 achterstand, mentaal gaven ze het gewoon op. Almere kan en mag daarna overal doorheen lopen zonder dat ze een strobreed in de weg wordt gelegd. Brouwers die tegenviel en na de kopkans in de beginfase niet meer te zien was werd vervangen door Veldmate die samen met de teruggekeerde Maria de enige aanvallende optie was. Maar goed Veldmate kon ook alleen maar ploeteren op zijn bekende stijl. Dan was de andere invaller Moustafa nog het felste van allemaal. Hij loste Alessandro af die het als middenvelder niet kon bolwerken op de rechtsback positie. Blij als Maatsen er volgende week bij is. Vreemd dat Elsen een derde wisselmogelijkheid niet gebruikt. Had dan Maria nog ingebracht om nog iets te doen. Achterin was het toch drama dus dat maakt dan ook niet meer uit.

Al met al dus een pijnlijke nederlaag zeker in die entourage waar gespeeld wordt voor 5 man en een paardenkop die onder andere 'Wij zijn Almere' aanheffen. Zeer trieste bedoeling daar. Maar goed niet paniekeren en op naar de volgende wedstrijd. Maar de strijd, passie en vechtlust is wel het minste dat we mogen verwachten zoals Gaston al aangeeft. Fluitconcert was dan ook zeker terecht van de meegereisde aanhang. Wat mij betreft mag doelman Verhulst een kans krijgen volgende week om te laten zien wat hij kan. Hopelijk met wat extra opties in de selectie Maatsen, Schreurs of wellicht nog een afvaller van Genk. Snel vergeten deze wedstrijd en excuses voor de lap tekst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske, opadiehard, Boer458

09 aug 2014 18:12 09 aug 2014 18:12 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #86
Begint al met het in- en uitstappen uit een supportersbus voor een wedstrijd tegen de meest kansloze 'profclub' van Nederland, xxxxxxx. ID dient getoond te worden bij vertrek en bij het uitstappen bij hun stadion, word je zelfs omsingeld door een politiebus zodat de tussendeur van de touringcar niet beschikbaar is om uit te stappen. Bij de deur aan de voorkant staan de dienders ook op paard met een map met daarin een lijst met namen en dien je nogmaals je papieren te laten zien. Na de controle of je daadwerkelijk op de lijst staat, alsof je een verkrachter, moordenaar of pedofiel bent mag je eindelijk door naar hun voetbaltempel om daar de fouillering te ondergaan. Mijn excuses aan de burgemeester van dat ik MVV supporter ben en ze al deze moeite voor xxxx man moeten nemen..

Tja, deze bijdrage mag na elke uitwedstrijd plaatsen, daarom ga ik al jaren niet meer naar een uitwedstrijd.

09 aug 2014 21:01
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City FC-MVV #87

Fabrice schreef : Begint al met het in- en uitstappen uit een supportersbus voor een wedstrijd tegen de meest kansloze 'profclub' van Nederland, xxxxxxx. ID dient getoond te worden bij vertrek en bij het uitstappen bij hun stadion, word je zelfs omsingeld door een politiebus zodat de tussendeur van de touringcar niet beschikbaar is om uit te stappen. Bij de deur aan de voorkant staan de dienders ook op paard met een map met daarin een lijst met namen en dien je nogmaals je papieren te laten zien. Na de controle of je daadwerkelijk op de lijst staat, alsof je een verkrachter, moordenaar of pedofiel bent mag je eindelijk door naar hun voetbaltempel om daar de fouillering te ondergaan. Mijn excuses aan de burgemeester van dat ik MVV supporter ben en ze al deze moeite voor xxxx man moeten nemen..

Tja, deze bijdrage mag na elke uitwedstrijd plaatsen, daarom ga ik al jaren niet meer naar een uitwedstrijd.

Zoals Anna D. het beschrijft heb ik het de afgelopen jaren niet meegemaakt. Zelfs niet bij Fortuna of VVV uit.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

09 aug 2014 22:20 09 aug 2014 22:21 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Almere City FC-MVV #88

Fabrice schreef : Begint al met het in- en uitstappen uit een supportersbus voor een wedstrijd tegen de meest kansloze 'profclub' van Nederland, xxxxxxx. ID dient getoond te worden bij vertrek en bij het uitstappen bij hun stadion, word je zelfs omsingeld door een politiebus zodat de tussendeur van de touringcar niet beschikbaar is om uit te stappen. Bij de deur aan de voorkant staan de dienders ook op paard met een map met daarin een lijst met namen en dien je nogmaals je papieren te laten zien. Na de controle of je daadwerkelijk op de lijst staat, alsof je een verkrachter, moordenaar of pedofiel bent mag je eindelijk door naar hun voetbaltempel om daar de fouillering te ondergaan. Mijn excuses aan de burgemeester van dat ik MVV supporter ben en ze al deze moeite voor xxxx man moeten nemen..

De 31ste zal veelvuldig het Ausweiss bitte klinken, en het geklak van de ME (of van de paarden, het verschil aan smoelwerk zie je niet) want owee het gaat gebeuren. MVV komt op bezoek in die Heimat.

Ik mag toch hopen dat MVV en de spelers beseffen dat dit de wedstrijd is waar menig MVV fan jaren op heeft gewacht en dat men hier dus vecht tot het einde en dus geen gelul maar vol erop voor al die meereist!

Ik vond trouwens onze nieuwe keeper in de gaols die Almere maakte erg zwak acteren, kan aan mij liggen maar het leek wel of hij aan het grabbelen was (was zeker onder de indruk van Camp Almere of zat ie naar die wijven te kijken?) . Elk schot vanuit de tweede lijn was gevaarlijk.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

10 aug 2014 01:58
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Almere City FC-MVV #89
Ik moet nu steeds meer lachen eigenlijk. Almere is niet betaald voetbal waardig en bla bla bla. Ik moet er steeds meer aan denken dat Maastricht Frans is.5-0 verliezen en dan nog niet de meerdere erkennen. Lees eens: "met de Franse slag".

10 aug 2014 02:03
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Almere City FC-MVV #90

Schapendonk schreef : Ik moet nu steeds meer lachen eigenlijk. Almere is niet betaald voetbal waardig en bla bla bla. Ik moet er steeds meer aan denken dat Maastricht Frans is.5-0 verliezen en dan nog niet de meerdere erkennen. Lees eens: "met de Franse slag".

Que, que voulez-vous dire? :)

Facta Non Verba

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden