MVV- De Graafschap 19-09
- Boer458
-
- Platinum Member
-
Re: MVV- De Graafschap 19-09
19 Sep 2014 17:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
19 Sep 2014 17:59Boer458 wrote: Sjuif gotmieljaarse driejhooksfiguure, dizze boer keump mit vol vaart de berreg aaf.... :evil:
Diech kums toch noets op tied aon, want zoe wie 't leedsje -dat euvergens oetgerekend tege de Graafschap nogal dèks gezoonge weurt- al zeet: Daar komen de boeren aan, daar komen de boeren aan, zie ze met hun trekker in de file staan... :lachen:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
19 Sep 2014 19:00MVVke wrote:Boer458 wrote: Sjuif gotmieljaarse driejhooksfiguure, dizze boer keump mit vol vaart de berreg aaf.... :evil:
Diech kums toch noets op tied aon, want zoe wie 't leedsje -dat euvergens oetgerekend tege de Graafschap nogal dèks gezoonge weurt- al zeet: Daar komen de boeren aan, daar komen de boeren aan, zie ze met hun trekker in de file staan... :lachen:
" met hun trekker in de file staan " ?????
veurop reijje zalste bedoele :lachen:
- Schapendonk
-
- Banned
-
19 Sep 2014 22:18 - 19 Sep 2014 22:23De hele wedstrijd je suf gewerkt en dan zoiets:
Mijn enige commentaar bij iedere wedstrijd van MVV zal nog maar zijn: PROBEER IN DE 89E MINUUT TEGEN EEN ARM OP TE SCHIETEN IN DE 16 EN SCHREEUW OM EEN PINGEL!!!
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
19 Sep 2014 22:31Wat erg dit, man man man. In strafschopgebied van Graafschap eerste helft identiek geval, bal naar hand, dan geeft ie hem niet. Scheids ook volledig grip kwijt op de wedstrijd, kon alleen maar strooien met kaarten om het een beetje naar zijn hand te zetten.
MVV goed gespeeld eerste helft, weer genoeg kansen gecreëerd, maar weer geen goal. Lachwekkend dat de goal werd afgekeurd wegens hands terwijl veldmate de bal met zijn voet raakte, dat leek natuurlijk nergens op scheids.
Tweede helft wel overklast door Graafschap, middenveld werd volledig overlopen en geen duels meer gewonnen. Op basis van tweede helft hing de 0-1 al een tijdje in de lucht, maar op die manier mag die 0-1 natuurlijk nooit vallen. Wordt met de week leuker met die mensen uit Zeist.
- jeoff
-
- Administrator
-
19 Sep 2014 22:58Hij twijfelde ook even dus werd het hem ingefluisterd?
Ik heb de wedstrijd niet helemaal gezien, maar kan me vinden in wat Peter Pan zegt. in de eerste helft moeten er weer 1 of 2 in en dan speel je toch lekkerder. Tweede helft een beter De Graaschap maar al met al was een verlies totaal onnodig.
- Aon de geng!
-
- Premium Member
-
19 Sep 2014 23:03Tevens vind ik dat het gedrag van meneer Elsen voor de Angel Side niet goed te praten is.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
19 Sep 2014 23:07 - 19 Sep 2014 23:07Het begon zo mooi de eerste helft, goede combinaties, mooie dieptepasses, maar een kwartier voor tijd zwakte het af. In de tweede helft was het lijnenspel er helemaal uit en had De Graafschap de regie in handen. Het laatste half uur stonden we met de rug tegen de muur en het was een wonder dat ze nog niet gescoord hadden. Jammer dat de scheidsrechter ons geluk bestrafte.
Maar wat heb ik me weer liggen ergeren aan onze technische staf. Die apathisch liggen toe te kijken, hoe een machteloos middenveld het publiek tot ergernis weet te beroeren. En nog wordt er niet ingegrepen, om weer grip te kunnen krijgen op de wedstrijd. Het begint bijna een ritueel te worden, wisselen in de 75e minuut, en hopen dat het deze week wel goed uitpakt..
Smeets had zijn dag niet, brak de hele aanval af. Maar wordt alleen gewisseld zodra hij zijn zelfbeheersing dreigt te verliezen (86e minuut). Veldmate gaat er uit,(niet zijn beste wedstrijd, maar wel nuttig), maar Braken die de hele wedstrijd over zijn eigen benen valt, die schuift door de punt in,. En dan vindt je het gek, dat je de laatste 20 minuten de totale grip op de wedstrijd verliest.. Je speelt met 9 man.
Waarom niet Vink voor Braken en Hikspoors voor Smeets? Ik begrijp hier niets van. Ik ben zeer benieuwd naar de redenering van dhr. Elsen. Want in mijn ogen heb je in de zestigste minuut de strijd verloren, door helemaal niets te doen en de Graafschap zich helemaal te laten oppompen met zelfvertrouwen. Die Vink bracht extra power. Zonde dat dit niet op de juiste manier (en op het juiste moment) benut is.
- jeoff
-
- Administrator
-
19 Sep 2014 23:07Aon de geng! wrote: Goed spel, zeker de eerste helft maar we moeten toch echt concluderen dat Braken echt niet in dit MVV thuishoort. Wat ik nog het ergste vind is dat meneer Elsen dit niet ziet.....je zou denken dat hij erg bevriend is met de familie Braken. Maar we weten ook pas sinds 2013 dat we een spits nodig hebben?
Tevens vind ik dat het gedrag van meneer Elsen voor de Angel Side niet goed te praten is.
Hij had Braken vorige week al uit de basis gelaten, maar als vervolgens de enige twee alternatieven geblesseerd raken heeft hij weinig keuze he.
En wat is er NU weer voorgevallen

- jeoff
-
- Administrator
-
19 Sep 2014 23:18 - 19 Sep 2014 23:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
19 Sep 2014 23:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Meeser
-
- Premium Member
-
19 Sep 2014 23:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
20 Sep 2014 01:10MOTM: de 12e man! Hulde!
Voor de rest een avond om snel te vergeten.
- Mappie
-
- Elite Member
-
20 Sep 2014 01:20
Verder een leuke wedstrijd gezien (de eerste 85 minuten dan), met een MVV dat goed begon, maar na een half uur ver terugzakte en De Graafschap, de beter voetballende ploeg, eigenlijk in de wedstrijd liet komen. Wat dat betreft had Elsen inderdaad eerder in moeten grijpen. Braken en Smeets die niet geweldig speelden (vind Braken sowieso te licht voor dit niveau) waren rijp voor een wissel. Vreemd dat dit dan ten koste gaat van Veldmate, maar bij hem zal de pijp ook wel leeg zijn geweest. Maar of nou Braken of Veldmate of Jantje of Pietje in de spits staat, we blijven scorend vermogen (en ook wat geluk) missen...
Beste man aan MVV-zijde vond ik d'n Kuuper. En Moustafa, in aanvallend opzicht dan. Misschien in het vervolg iets gedoseerder spelen, waardoor hij eerder terug achterin is, want voor de tegenaanval lag er daardoor ruimte op zijn flank in de tegenaanval.
Vreemd incident ook met Elsen en een paar supporters na de wedstrijd, weet niet waar het op sloeg en wat er precies gezegd is, maar ik vraag me in zo'n "discussie-situatie" af waarom er vaak zo opgefokt op elkaar gereageerd moet worden... Maar goed, dat zal wel aan mij liggen ofzo... :dry:
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
20 Sep 2014 06:13Tja, voetballen gaat om goals maken en laat dat nou net hetgene zijn dat niet lukt bij ons elftal. Qua mentaliteit kan ik er weinig op aanmerken. Zo'n Moustafa was mooi om te zien hoe die alles maar dan ook alles geeft. Kuuper als rots achterin ook niet slecht. Maar goed wat heb je er allemaal aan als je zo genaaid wordt. Had weer een 0-0 moeten zijn als uitslag.
Sfeer was weer goed, chapeau aan iedereen die zich heeft laten gelden gisteravond.
Over het incident na de wedstrijd....Elsen hoe stom kun je zijn? Zeker met zo'n functie die je bekleedt binnen de MVV organisatie. Je zo laten provoceren door een supporter die blijkbaar iets over Smeets heeft geroepen. Tuurlijk moet de betreffende supporter zich beheersen, maar dit was zeer onprofessioneel om je zo te laten gaan. Gelukkig zat dit moment niet in de samenvatting anders was dit weer voer voor de lokale media als het op camera was vastgelegd.