MVV- De Graafschap 19-09

19 sept 2014 17:39
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #16
Sjuif gotmieljaarse driejhooksfiguure, dizze boer keump mit vol vaart de berreg aaf.... :evil:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 17:59
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #17

Boer458 schreef : Sjuif gotmieljaarse driejhooksfiguure, dizze boer keump mit vol vaart de berreg aaf.... :evil:


Diech kums toch noets op tied aon, want zoe wie 't leedsje -dat euvergens oetgerekend tege de Graafschap nogal dèks gezoonge weurt- al zeet: Daar komen de boeren aan, daar komen de boeren aan, zie ze met hun trekker in de file staan... :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 19:00
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #18

MVVke schreef :

Boer458 schreef : Sjuif gotmieljaarse driejhooksfiguure, dizze boer keump mit vol vaart de berreg aaf.... :evil:


Diech kums toch noets op tied aon, want zoe wie 't leedsje -dat euvergens oetgerekend tege de Graafschap nogal dèks gezoonge weurt- al zeet: Daar komen de boeren aan, daar komen de boeren aan, zie ze met hun trekker in de file staan... :lachen:


" met hun trekker in de file staan " ?????

veurop reijje zalste bedoele :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 22:18 19 sept 2014 22:23 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #19
VIEZE KUT KNVB WANNEER STOP DEZE NAAIERIJ NU EINDELIJK EENS!!!!IEDER JAAR ZIT ER WEER EEN PAAR VAN DIE WEDSTRIJDEN BIJ IN MAASTRICHT!!!STOP HIER EENS MEE!!!!

De hele wedstrijd je suf gewerkt en dan zoiets:

Mijn enige commentaar bij iedere wedstrijd van MVV zal nog maar zijn: PROBEER IN DE 89E MINUUT TEGEN EEN ARM OP TE SCHIETEN IN DE 16 EN SCHREEUW OM EEN PINGEL!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 22:31
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #20
Scheidsrechterje :lachen: :lachen: :lachen:
Wat erg dit, man man man. In strafschopgebied van Graafschap eerste helft identiek geval, bal naar hand, dan geeft ie hem niet. Scheids ook volledig grip kwijt op de wedstrijd, kon alleen maar strooien met kaarten om het een beetje naar zijn hand te zetten.

MVV goed gespeeld eerste helft, weer genoeg kansen gecreëerd, maar weer geen goal. Lachwekkend dat de goal werd afgekeurd wegens hands terwijl veldmate de bal met zijn voet raakte, dat leek natuurlijk nergens op scheids.

Tweede helft wel overklast door Graafschap, middenveld werd volledig overlopen en geen duels meer gewonnen. Op basis van tweede helft hing de 0-1 al een tijdje in de lucht, maar op die manier mag die 0-1 natuurlijk nooit vallen. Wordt met de week leuker met die mensen uit Zeist.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 22:58
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #21
zat voor de verandering eens op de Noord tribune en het gebeurde recht voor me. Was idd een klassiek gevallatje 'bal naar de hand' en Smeets kon hier niks aan doen. belachelijke beslissing van de scheids.
Hij twijfelde ook even dus werd het hem ingefluisterd?

Ik heb de wedstrijd niet helemaal gezien, maar kan me vinden in wat Peter Pan zegt. in de eerste helft moeten er weer 1 of 2 in en dan speel je toch lekkerder. Tweede helft een beter De Graaschap maar al met al was een verlies totaal onnodig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 23:03
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #22
Goed spel, zeker de eerste helft maar we moeten toch echt concluderen dat Braken echt niet in dit MVV thuishoort. Wat ik nog het ergste vind is dat meneer Elsen dit niet ziet.....je zou denken dat hij erg bevriend is met de familie Braken. Maar we weten ook pas sinds 2013 dat we een spits nodig hebben?
Tevens vind ik dat het gedrag van meneer Elsen voor de Angel Side niet goed te praten is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 23:07 19 sept 2014 23:07 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #23
Dat punt dat ons bestolen is geworden zal me een worst wezen. Met of zonder dat punt, sta je aan het einde van het seizoen gewoon op de 15e plek. Ik laat je nog 100 jaar zo voetballen, dan nog maak je geen doelpunt.

Het begon zo mooi de eerste helft, goede combinaties, mooie dieptepasses, maar een kwartier voor tijd zwakte het af. In de tweede helft was het lijnenspel er helemaal uit en had De Graafschap de regie in handen. Het laatste half uur stonden we met de rug tegen de muur en het was een wonder dat ze nog niet gescoord hadden. Jammer dat de scheidsrechter ons geluk bestrafte.

Maar wat heb ik me weer liggen ergeren aan onze technische staf. Die apathisch liggen toe te kijken, hoe een machteloos middenveld het publiek tot ergernis weet te beroeren. En nog wordt er niet ingegrepen, om weer grip te kunnen krijgen op de wedstrijd. Het begint bijna een ritueel te worden, wisselen in de 75e minuut, en hopen dat het deze week wel goed uitpakt..

Smeets had zijn dag niet, brak de hele aanval af. Maar wordt alleen gewisseld zodra hij zijn zelfbeheersing dreigt te verliezen (86e minuut). Veldmate gaat er uit,(niet zijn beste wedstrijd, maar wel nuttig), maar Braken die de hele wedstrijd over zijn eigen benen valt, die schuift door de punt in,. En dan vindt je het gek, dat je de laatste 20 minuten de totale grip op de wedstrijd verliest.. Je speelt met 9 man.

Waarom niet Vink voor Braken en Hikspoors voor Smeets? Ik begrijp hier niets van. Ik ben zeer benieuwd naar de redenering van dhr. Elsen. Want in mijn ogen heb je in de zestigste minuut de strijd verloren, door helemaal niets te doen en de Graafschap zich helemaal te laten oppompen met zelfvertrouwen. Die Vink bracht extra power. Zonde dat dit niet op de juiste manier (en op het juiste moment) benut is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, middenstip, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 23:07
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #24

Aon de geng! schreef : Goed spel, zeker de eerste helft maar we moeten toch echt concluderen dat Braken echt niet in dit MVV thuishoort. Wat ik nog het ergste vind is dat meneer Elsen dit niet ziet.....je zou denken dat hij erg bevriend is met de familie Braken. Maar we weten ook pas sinds 2013 dat we een spits nodig hebben?
Tevens vind ik dat het gedrag van meneer Elsen voor de Angel Side niet goed te praten is.


Hij had Braken vorige week al uit de basis gelaten, maar als vervolgens de enige twee alternatieven geblesseerd raken heeft hij weinig keuze he.

En wat is er NU weer voorgevallen :unsure:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 23:18 19 sept 2014 23:19 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #25
Ik besef en lees nu pas dat dit dezelfde scheids is van jong Twente - MVV vorig seizoen die toen ook al aan het einde van de wedstrijd een onterechte penalty gaf.. Hoe duidelijk wil je het hebben! Echt ongelofelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 23:22
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #26
Smeets heeft er echt geen zin in, die lamlendeling. Maar dat is niet het grootste probleem. Ook dat de wedstrijd waarschijnlijk verkocht is door de scheidsrechter is niet het probleem, maar dat we geen spits hebben; dat is het echte probleem. Als MVV niet snel een spits haalt, maakt me niet uit waar, dan gaan we geen enkele goal meer zien in de geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 23:39
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #27
Goed knokkend spelend Mvv gezien, sterke eerste helft, veel inzet en met mooie aanvallen, tweede helft was De Graafschap beter, beide ploegen veel kansen voor de goal. Kuijpers speelde wederom een zeer sterke wedstrijd, wat is deze jongen toch gegroeid. Knops speelde niet zo sterk, ook de spelers van Genk, Peeters en Croux vond ik wat tegenvallen al was hun inzet prima . Moustafa verbaasd me wel in positieve zin. Braken heeft talent maar val steeds ver terug in de tweede helft. Alle spelers hebben geknokt voor wat ze waard waren. Als je in dit team een goede spits zou hebben dan speel je zomaar bovenin mee. Gelijkspel was de juiste uitslag geweest maar die verschrikkelijke scheids gaf een onterechte penalty en was helemaal de weg kwijt. Wat is het nivo van die scheidsrechters toch slecht. Terecht dat hij een striemend fluitconcert kreeg! Mvv speelt beter als vorig seizoen, leuker om naar te kijken maar alles zit een beetje tegen. Weet zeker dat Mvv dit seizoen nog gaat verrassen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2014 01:10
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #28
Ik vond er niet veel aan vanavond. MVV weinig laten zien en heel weinig echte kansen gecreëerd (wat een verschil tegen Venlook). De Graafschap vond ik iets minder slecht. Gelijkspel was wel op zijn plaats. Niveau scheidsrechter was net zo slecht als de wedstrijd. Was absoluut geen penalty. Bal gaat tegen hand, die hij ook nog eens voor zijn lichaam houdt. Die gast zou nooit meer mogen fluiten!
MOTM: de 12e man! Hulde!

Voor de rest een avond om snel te vergeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2014 01:20
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #29
Net de beelden terug gekeken op SBS6. Want in het stadion zag ik het totaal niet goed. Ik had zelfs pas na een seconde of 10 door dat er een pingel gegeven werd (was aan de overkant he ;) ). Maar man man, wat een vieze naaierij. Ze schieten gewoon tegen Smeets op, hij draait wat weg, precies hetzelfde als vorig seizoen tegen Jong Twente uit met dezelfde scheidsrechter. On-ge-loof-lijk... Ik ben momenteel bezig met het lezen van de boeken "Voetbal & Maffia" van die twee journalisten van VI, maar wat je daar allemaal leest... Ik ben steeds meer met een andere blik naar voetbal aan het kijken. En als je dit dan weer ziet, waar nota bene je eigen club flink benadeelt wordt, dan krijg ik nare gevoelens over dit soort dingen.

Verder een leuke wedstrijd gezien (de eerste 85 minuten dan), met een MVV dat goed begon, maar na een half uur ver terugzakte en De Graafschap, de beter voetballende ploeg, eigenlijk in de wedstrijd liet komen. Wat dat betreft had Elsen inderdaad eerder in moeten grijpen. Braken en Smeets die niet geweldig speelden (vind Braken sowieso te licht voor dit niveau) waren rijp voor een wissel. Vreemd dat dit dan ten koste gaat van Veldmate, maar bij hem zal de pijp ook wel leeg zijn geweest. Maar of nou Braken of Veldmate of Jantje of Pietje in de spits staat, we blijven scorend vermogen (en ook wat geluk) missen...

Beste man aan MVV-zijde vond ik d'n Kuuper. En Moustafa, in aanvallend opzicht dan. Misschien in het vervolg iets gedoseerder spelen, waardoor hij eerder terug achterin is, want voor de tegenaanval lag er daardoor ruimte op zijn flank in de tegenaanval.

Vreemd incident ook met Elsen en een paar supporters na de wedstrijd, weet niet waar het op sloeg en wat er precies gezegd is, maar ik vraag me in zo'n "discussie-situatie" af waarom er vaak zo opgefokt op elkaar gereageerd moet worden... Maar goed, dat zal wel aan mij liggen ofzo... :dry:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2014 06:13
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #30
Deze gast die ons de Boot in laat gaan is inderdaad diezelfde scheidsrechter als vorig seizoen in Enschede, waar destijds Knops de pineut was omdat hij armen heeft...

Tja, voetballen gaat om goals maken en laat dat nou net hetgene zijn dat niet lukt bij ons elftal. Qua mentaliteit kan ik er weinig op aanmerken. Zo'n Moustafa was mooi om te zien hoe die alles maar dan ook alles geeft. Kuuper als rots achterin ook niet slecht. Maar goed wat heb je er allemaal aan als je zo genaaid wordt. Had weer een 0-0 moeten zijn als uitslag.

Sfeer was weer goed, chapeau aan iedereen die zich heeft laten gelden gisteravond.

Over het incident na de wedstrijd....Elsen hoe stom kun je zijn? Zeker met zo'n functie die je bekleedt binnen de MVV organisatie. Je zo laten provoceren door een supporter die blijkbaar iets over Smeets heeft geroepen. Tuurlijk moet de betreffende supporter zich beheersen, maar dit was zeer onprofessioneel om je zo te laten gaan. Gelukkig zat dit moment niet in de samenvatting anders was dit weer voer voor de lokale media als het op camera was vastgelegd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden