MVV- De Graafschap 19-09

20 sept 2014 17:27
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #46
Vreemd, afgekeurde goal niet in de samenvatting en dit keer ook geen duidelijke stellingname over onterechte penalty, 2e keer al genaaid door knvb dit jaar. Deze scheids was gewoon omgekocht of had zelf ingezet op de graafschap, duidelijk zat. Maar dat hoor je over een paar jaar dan weer via een duits onderzoek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2014 18:33
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #47
Ik heb me geen seconde verveeld gisteren. MVV had alweer in de eerste minuten een paar schitterende kansen. ER werd toen goed gevoetbald; elk persoonlijk duel werd gewonnen. En toen maakte MVV eindelijk een goal. Mij is nog steeds niet duidelijk waarom die werd afgekeurd, want volgens mij kon het onmogelijk buitenspel zijn omdat in die scrimmage meerdere spelers van De Graafschap op de doellijn stonden. Daar werd MVV volgens mij voor de eerste keer genaaid.

Na een half uur leek De Graafschap meer controle over de wedstrijd te krijgen en kreeg enkele goede kansen; Coppens grabbelt soms wel, maar hij hield zijn doel verdienstelijk schoon met een paar goede reddingen.
Wat ik niet begrijp is dat MVV in de tweede helft de grip op de wedstrijd volledig verloor. Het leek wel of de ploeg er conditioneel doorheen zat. De persoonlijke duels werden verloren en het was eigenlijk wachten op de 0-1. Ik vind het onbegrijpelijk dat Elsen niet eerder ervoor kiest om er dan een controlerende middenvelder erbij te zetten. Hikspoors heeft de eerste wedstrijden m.i. prima gespeeld. Waarom wacht de trainer dan zo lang? Op die manier is het niet mogelijk voor een ploeg om nog om te schakelen.

Ja en die penalty; daar werden we voor de tweede keer genaaid. Probeer van kortbij halfhoog uit te halen en je hebt kans dat je een arm raakt. Verbijsterend dat de scheids dan die bal op de stip legt. Tja, wat valt er nog over te zeggen als een scheids zo overduidelijk zijn discutabel stempel op de wedstrijd drukt?

Ik hoop dat Davy Brouwers snel fit is, want deze jongen hoort gewoon in de spits thuis; die kan tenminste scoren (bewijst hij al een paar seizoenen).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2014 18:58
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #48
frank,
zover ik kon zien gaf die malloot in dat zwart/geel pakje aan dat er hands werd gemaakt..
maar ook hier was dit in mijn ogen een scheidrechtelijke dwaling!!

de eerste helft werd er heel aardig gevoetbald, als we een killer hadden gehad was de wedstrijd al beslist, maar die hebben we helaas niet dus moeten we het hiermee doen..

de 2de helft waren de (super)boeren beter en gevaarlijker.
maar ondanks dat had ik toch, waarschijnlijk als enige, het gevoel dat zij niet meer zouden scoren..

tsja en dan komt het moment!!
waarbij in de eerste helft een meer ´echte´ handsbal niet als hands werd gezien, gebeurde dit nu wel.
een totale aanfluiting van die malloot!!
die meteen erna denkt dat ie voor elke boe of bah een kaart moet geven..
ongelofelijk!!!

ik hoop dat de ploeg zich vast houdt aan het veldspel van de eerste helft, er komt een moment dat het balletje wel goed valt!!
en een mooi compliment voor de ultras en de rest die de gehele wedstrijd achter de ploeg hebben gestaan!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2014 22:18 20 sept 2014 22:19 door Huib.
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #49
AnnaD, niet met jou eens. Een trainer moet voor zijn spelers opkomen wanneer zij onterecht uitgescholden worden. De spelers hebben geknokt en 60 minuten goed voetbal laten zien. Uiteindelijk zijn wij genaaid door twee blunders van de scheidsrechter. Als dan zo'n malloot zo tegen de spelers te keer gaat roep je hem tot de orde. Zou ik trainer als trainer ook gedaan hebben.

Anderzijds, een fluitconcert na een nederlaag zoals in Almere is gewoon terecht. Daar moet je als speler / trainer tegen kunnen.

Compleminte
Huib
De volgende gebruiker (s) zei dank u dytac, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2014 22:25
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #50
De terugval tov de wedstrijd tegen VVV was groot. Desalniettemin had een puntje er zeker ingezeten. Maar goed ... we hebben geen afmaker. Ik vrees dat die er ook niet zal komen.
Coppens hield ons een aantal keren goed in de wedstrijd, al oogt hij erg langzaam en houd ik mijn hart vast als hij op hoge ballen uit zijn doel komt. Iedere corner is het 'batse kniepe'.
De scheids ..... geen woorden voor !!!
Ik was ook boos, maar die maffia / Zwart gele homo leuzen hoeven voor mij niet ! Als ik van de tribune loop en hoor dat kleine jongetjes van 8 a 9 jaar dat gedrag overnemen. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Smeets verdient meet krediet. Hij is in potentie de beste spelen die we hebben. Hij is was flegmatiek waardoor hij nonchalant oogt. Dat is hij zeker niet. Hij heeft een geweldig schot. Een jongen die vertrouwen nodig heeft. Geef hem dat ! Ik begrijp niet dat die jongen zo afgebrand wordt !
Peeters vind ik de verbeterde versie van van Hyfte. Een technisch bekwame voetballer met inzicht. Hij komt wel verdedigend te kort. Met een simpele beweging wordt hij uitgespeeld.
Croux kan veel meer. Hij komt onvoldoende uit de verf.
Moustafa verrast mij aangenaam. Hij heeft ten opzichte van het vorige seizoen een enorme stap gemaakt.
De Kuuper heeft een puike partij gespeeld. Zeker MOTM ! Al komt hij soms te wild in.
Ik vind dat dit MVV meer in zijn mars heeft dan er tot op heden uitkomt !
Wachten maar !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2014 10:38
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #51
Over die zeer onterechte penalty van de Graafschap en afgekeurde goal van MVV is al genoeg geschreven, mijn vraag is weet iemand of MVV ervoor kan zorgen bij de KNVB dat deze man Dhr.Boot nooit meer, zeker dan dit seizoen, MVV kan fluiten want dit is al de 3e keer achter elkaar dat hij MVV zo naait ! Verder vond ik de 2e helft van MVV kant zeer zwak , ook conditioneel gezien en zaten bepaalde spelers zoals Smeets en Braken totaal niet in de wedstrijd. Ongelofelijk hoeveel krediet sommige spelers van Elsen krijgen.....dan heb ik het zeker over Braken en in mindere mate Veldmate !! Eerlijk gezegd was het in de 2e helft wachten op de 0-1 zo gemakkelijk liep de Graafschap zeker op het middenveld erdoorheen en is het onbegrijpelijk dat Elsen er dan als een zoutzak. sorry voor het woord, blijft zitten en totaal niet ingrijpt buiten het feit dat hij Vink veels te laat inzet voor de wel hardwerkende maar veels te kort komende Veldmate. Ook de combinatie Braken/Veldmate heeft in al die jaren nog nooit iets positiefs opgeleverd en nu dus ook niet en degene die dan zeggen is er dan geen ander alternatief dan zeg ik waarom geen Hikspoors in de spits ??? heeft die vroeger vaak genoeg gespeeld maar ook deze speler krijgt na een goed begin in de competitie ineens ook geen kans meer !! Elsen heeft geweten al van vorig seizoen wat het probleem is bij MVV namelijk een scorende spits en dan komt er wel Davy Brouwers bij wordt die rechtsbuiten gezet ipv. in de spits. Smeets en Vorthoren liepen er in de 2e helft bv. maar wat bij en liepen te zwemmen op het middenveld, de Graafschap liep er veels te gemakkelijk door en de spelers stonden steeds veels te ver van hun man. Was er dan niks positiefs te melden ow jawel, Coppens lijkt toch met de week meer vertrouwen te krijgen met een paar goede reddingen, alleen bij corners kan die wat zekerder overkomen en wat meer uitkomen, en Kuipers en Moustafa gingen er echt de 200% voor die tonen tenminste karaker en al zit je niet echt in de wedstrijd is dit wel het minste wat je kan doen en dat miste ik helaas teveel bij sommige spelers in deze wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2014 10:55
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #52
Kut scheids, duidelijk geen strafschop, foifoi. En dee Braken, miljaar. En over Veldmate, die gast is altijd aanspeelbaar, kan een bal bij zich houden, zet spelers vrij en werkt als een paard. Misschien beter voor op het middenveld. Hadden een punt verdiend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2014 10:59
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #53
Ik denk wel dat we een afmaker hebben in de ploeg alleen wordt hij verkeerd opgesteld, Brouwers dus.
Waarom probeert Elsen dit niet eens een aantal wedstrijden. We zijn nog in een fase dat je dit kunt proberen en daarbij nog minder scoren dat we al doen kan bijna niet meer ;)

Het TE laat wisselen in een wedstrijd kom ik ook totaal niet bij. Ik vind dat je een nieuwe speler op zijn laatst 20min voor het einde moet inbrengen zodat zo'n speler ook wat tijd heeft om in een wedstrijd te komen.
Daar naast zie je ook vaker (vooral tegen de super boeren) dat een aantal spelers er door heen zaten en dan moet je ingrijpen. Zeker als meerdere keren achter elkaar foute passes worden gegeven en niet meer gelopen wordt voor een bal.
Breng dus zo een jongen als Wimilio Vink eerder in de ploeg want ik zie daar genoeg dreiging vanaf komen. Tegen VVV maakte hij bijna de 1-0 en tegen de Graafschap vond ik hem ook een paar keer dreigend.

Het te laat wisselen van Elsen is niet de reden dat wij verloren hebben maar wel een kans om op 1-0 te komen.

Over de arbitrage kan ik zeggen dat ze zich diep moeten schamen over 2 beslissingen wat bepalend waren voor de wedstrijd! :sick:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2014 11:39
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #54
Ik denk dat Elsen Brouwers op rechts houdt, omdat hij de enige aanvaller is die vanaf rechts een voorzet kan geven. Braken of Maria trekken naar binnen, die kunnen weinig met hun rechterbeen. Waarom niet eens een twee spitsen systeem proberen?

Coppens

Moustafa-Kuipers-Knops-Ospitalieri

Vorthoren
Smeets-Peeters
Vink

Brouwers-Croux
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2014 17:37
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #55

Mie leef Mestreech schreef : Ik denk dat Elsen Brouwers op rechts houdt, omdat hij de enige aanvaller is die vanaf rechts een voorzet kan geven. Braken of Maria trekken naar binnen, die kunnen weinig met hun rechterbeen. Waarom niet eens een twee spitsen systeem proberen?

Coppens

Moustafa-Kuipers-Knops-Ospitalieri

Vorthoren
Smeets-Peeters
Vink

Brouwers-Croux


Met die opstelling zullen we niet meer overlopen worden op de as van het veld, maar een opkomende back van de tegenstander zal dan voor problemen zorgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2014 08:41
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #56

Huib schreef : AnnaD, niet met jou eens. Een trainer moet voor zijn spelers opkomen wanneer zij onterecht uitgescholden worden. De spelers hebben geknokt en 60 minuten goed voetbal laten zien. Uiteindelijk zijn wij genaaid door twee blunders van de scheidsrechter. Als dan zo'n malloot zo tegen de spelers te keer gaat roep je hem tot de orde. Zou ik trainer als trainer ook gedaan hebben.

Anderzijds, een fluitconcert na een nederlaag zoals in Almere is gewoon terecht. Daar moet je als speler / trainer tegen kunnen.

Compleminte
Huib


Om deze man jongen nou malloot te noemen gaat mij wat ver.Ik kan toevallig deze jongen,deze gaat ook al heel wat jaren naar MVV.En naar jaren eerstedivisie voetbal en niet altijd het beste voetbal kan ik me wel eens voorstellen dat je een keer goed uitflip!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2014 10:52
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- De Graafschap 19-09 #57
hoezo geeft MVV geen reactie naar de KNVB na deze wanvertoning van de scheidsrechter? Is de tweede keer nu al en het kost ons aardig wat punten... Ik had wel een reactie verwacht en vind eigenlijk ook dat MVV dit verplicht is naar de achterban na al die koekwousen die steeds onze punten afpakken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2014 13:27
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #58
Limburger.nl:
De Graafschap liet zich echter niet in de hoek zetten en was na de openingsfase voortdurend dreigend in de counter. MVV-doelman Jo Coppens kreeg amper rust en moest zijn ploeg met de ene na de andere redding op de been houden.
Smeets had direct in de tweede helft de droogte kunnen verjagen met een sluw geplaatst schot, maar Heusinkveld kreeg nog een hand achter de bal. Verder was het vooral De Graafschap dat het doel onder vuur nam. En toen sloeg ook nog de pechduivel toe voor MVV. Smeets kreeg de bal tegen de hand en De Graafschap profiteerde dankbaar: 0-1.

Niet om kinderachtig te doen, maar dit is de druppel. Ik zeg mijn abonnement op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2014 19:06
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #59

Smicerke schreef :

Huib schreef : AnnaD, niet met jou eens. Een trainer moet voor zijn spelers opkomen wanneer zij onterecht uitgescholden worden. De spelers hebben geknokt en 60 minuten goed voetbal laten zien. Uiteindelijk zijn wij genaaid door twee blunders van de scheidsrechter. Als dan zo'n malloot zo tegen de spelers te keer gaat roep je hem tot de orde. Zou ik trainer als trainer ook gedaan hebben.

Anderzijds, een fluitconcert na een nederlaag zoals in Almere is gewoon terecht. Daar moet je als speler / trainer tegen kunnen.

Compleminte
Huib


Om deze man jongen nou malloot te noemen gaat mij wat ver.Ik kan toevallig deze jongen,deze gaat ook al heel wat jaren naar MVV.En naar jaren eerstedivisie voetbal en niet altijd het beste voetbal kan ik me wel eens voorstellen dat je een keer goed uitflip!


Jongen ? Was volgens mij toch een iets oudere man?

Ik weet niet precies wat hij riep maar ik kan me wel er iets erbij begrijpen.
Elsen trekt sommige spelers voor op andere en dat vind ik niet kunnen als deze jongens niet presteren moet je ze kunnen durven te wisselen in de rust of als al tijdje aan de hand is dan gewoon als invaller laten zien dat ze weer kunnen voetballen.
Zowiezo als jonge jongen kun je hier meer profijt van hebben dan dat je maar in de basis blijft staan want dan kan hij ook zoiets denken ''als ik een slechte dag hebt maakt het niks uit''.
Logisch dat je bij sommige mensen gewoon bloed uit hun nagels haalt.
Onder Trost was niemand het lieverdje van Trost en kijk wat hij met een matige selectie heeft gepresteerd!
En onder Ruijs is er ook een speler geweest die gewoon voorgetrokken werd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 09:30
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV- De Graafschap 19-09 #60
www.rtvdrenthe.nl/nieuws/fc-emmen-ondank...niet-langs-jong-ajax

Gisteren was het weer raak met 'Mr Hands'. Nu zelfs inclusief interview met deze malloot, KNVB stop scheidsrechter Boot!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden