>
Ontvangen bedankjes 723
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mie leef Mestreech schreef : Ik denk dat Elsen Brouwers op rechts houdt, omdat hij de enige aanvaller is die vanaf rechts een voorzet kan geven. Braken of Maria trekken naar binnen, die kunnen weinig met hun rechterbeen. Waarom niet eens een twee spitsen systeem proberen?
Coppens
Moustafa-Kuipers-Knops-Ospitalieri
Vorthoren
Smeets-Peeters
Vink
Brouwers-Croux
Huib schreef : AnnaD, niet met jou eens. Een trainer moet voor zijn spelers opkomen wanneer zij onterecht uitgescholden worden. De spelers hebben geknokt en 60 minuten goed voetbal laten zien. Uiteindelijk zijn wij genaaid door twee blunders van de scheidsrechter. Als dan zo'n malloot zo tegen de spelers te keer gaat roep je hem tot de orde. Zou ik trainer als trainer ook gedaan hebben.
Anderzijds, een fluitconcert na een nederlaag zoals in Almere is gewoon terecht. Daar moet je als speler / trainer tegen kunnen.
Compleminte
Huib
Smicerke schreef :
Huib schreef : AnnaD, niet met jou eens. Een trainer moet voor zijn spelers opkomen wanneer zij onterecht uitgescholden worden. De spelers hebben geknokt en 60 minuten goed voetbal laten zien. Uiteindelijk zijn wij genaaid door twee blunders van de scheidsrechter. Als dan zo'n malloot zo tegen de spelers te keer gaat roep je hem tot de orde. Zou ik trainer als trainer ook gedaan hebben.
Anderzijds, een fluitconcert na een nederlaag zoals in Almere is gewoon terecht. Daar moet je als speler / trainer tegen kunnen.
Compleminte
Huib
Om deze man jongen nou malloot te noemen gaat mij wat ver.Ik kan toevallig deze jongen,deze gaat ook al heel wat jaren naar MVV.En naar jaren eerstedivisie voetbal en niet altijd het beste voetbal kan ik me wel eens voorstellen dat je een keer goed uitflip!