MVV-Jong Twente

09 feb 2015 17:43
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Jong Twente #16
Ik hoop ook dat Elsen maatregelen neemt en die Streutker laat voetballen misschien als verdedigende middenvelder.

Coppens
Moustafa Kuijpers Kjell Marco
Streutker

Vorthorn Labylle

Smeets
Croux Huser




Jong FC Twente te gast in De Geusselt

Maandagavond staat voor MVV Maastricht de thuiswedstrijd tegen Jong FC Twente op het programma. In de Geusselt wordt er om 20.00 uur afgetrapt.

Jong FC Twente, dat 16e op de algemene ranglijst geklasseerd staat, maar vooral op maandagavond een niet te onderschatten ploeg is, zal zeker uit zijn op revanche na de nipte overwinning in de heenronde.

MVV Maastricht kwam in een vrijwel lege Grolsch Veste op voorsprong door een strafschop die feilloos werd benut door Stef Peeters. Aan het begin van de tweede helft liep MVV al snel tegen een tegendoelpunt aan. Gelukkig kon MVV scherp blijven counteren en dat resulteerde dan ook in het winnende doelpunt. Een kwartier voor het einde van de partij maakte de net ingevallen Mark Veldmate de 1-2. Het laatste kwartier werd billenknijpen voor de meegereisde toeschouwers, maar mede dankzij de uitstekend keepende Jo Coppens werden de drie punten over de eindstreep getrokken.

De beloften van FC Twente spelen deze competitie hun wedstrijden met wisselend resultaat. Zo werden RKC Waalwijk (4-1) en FC Eindhoven (0-1) verslagen en behaalde de Tukkers een verdienstelijk gelijkspel tegen Sparta Rotterdam (0-0). Aan de andere kant kregen de jonge Tukkers een enorme dreun van Jong PSV (4-1) en werd er thuis verloren tegen VVV-Venlo (0-1). Het heeft allemaal te maken met de selectie waarmee trainer Jan Zoutman kan aantreden. De man in vorm bij Jong Twente is Jari Oosterwijk, die in december zijn debuut maakte in de hoofdmacht tegen Vitesse. Hij maakte in totaal al 9 doelpunten in de Jupiler League waarvan 3 in de gewonnen thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk.

Ron Elsen kan maandag beschikken over een volledig fitte selectie. Leroy Labylle zat vrijdagavond in Sparta voor het eerst weer bij de selectie. Hij maakte in Rotterdam zijn eerste MVV-minuten sinds zijn terugkeer uit Zwolle.

Als dank voor de voorwaardelijke steun in de wedstrijd tegen Roda JC wil MVV de supporters danken (klik hier voor meer informatie.) MVV Maastricht rekent op jullie, aanstaande maandag in De Geusselt! Heel MVV hoopt op een goed resultaat, en zo blijkt: niets is onmogelijk, zeker in de Jupiler League.



Dit staat op de site van MVV dus volledig fitte selectie???
Anders als Coppens toch niet mee kan spelen gewoon Verhulst in de goal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2015 18:08
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-Jong Twente #17
We kunnen thuisblijven, scheidsrechter: dhr Boot.
Vorig jaar bij Twente onterechte penalty tegen in 93ste minuut en dit jaar tegen de graafschap onterechte penalty tegen 89ste minuut.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2015 22:09
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV-Jong Twente #18
Mooi herpakt! wil wel graag die afgekeurde doelpunt zien!

Van RJC...naar Twente 2...Jammer van de opkomst! :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2015 22:14
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-Jong Twente #19
Tot de 70ste minuut was het onmogelijk om het koud te krijgen met die 11 stukken brandhout op het veld. Goed teruggekomen, prachtige goals Veldmate, zuur dat de 3-2 (onterecht?) wordt afgekeurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2015 22:36
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV-Jong Twente #20
Aangezien L1 het niet eens vernoemd is het voor mij duidelijk. De 3-2 is dus onterecht afgekeurd.

Maar dat vermoede had ik al.....nu de bevestiging op de tv.....maar die laten ze natuurlijk niet zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2015 23:16
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-Jong Twente #21
Het is voor mij niet te verkroppen, naar wat voor een niveau we zijn afgezakt als club. Er wordt hiermee omgegaan op het forum en in het publiek, alsof het een predicaat is van de Heer zelf. Alsof het zo heeft moeten zijn dat we wedstrijd na wedstrijd niet de macht hebben om te winnen. Dat we zelfs in eigen huis niet heer en meester zijn. Dit wordt ons gewoon moedwillig de strot af geduwd, omdat mensen hun werk niet goed doen, dit is geen profetie. Men is niet met een voetbalclub bezig die sportieve targets moet halen. Ik hoor Rinkens nog zeggen aan het begin van dit seizoen " Wij hebben een kritisch publiek, met een sportieve ambitie" Nou, je hebt ons in de watten gelegd.

Er zijn twee clubs met de helft van de begroting van MVV, die meedraaien voor de play offs! Zelfs Achilles die een kwart van de begroting van MVV heeft staat hoger geklasseerd. En die hebben deze troep allemaal niet op het veld staan. Die hebben geen keeper in het doel staan, die bij elke bal vier keer moet grabbelen om er zeker van te zijn dat hij hem vast heeft. Die hebben geen spelers op het veld staan die pas het laatste kwartier beginnen met voetballen, als het te laat is. Die niet weten wat ze moeten doen als ze de bal krijgen. Ja, ze kunnen overschieten, maar dat wil niet zeggen, dat je voetbalt met rendement. Die clubs hebben geen trainer langs de lijn staan die negentig minuten in de dug-out blijft zitten en hoe een autist vasthoudt aan patronen die niet werken. Die de man of the match van vandaag, liever de hele wedstrijd laat toekijken. Die een spits haalt als versterking op kosten van hondstrouwe supporters, en deze wisselt. Die een verdediger haalt, die geen minuut speeltijd krijgt. Die twee keepers haalt, die bij Lingo geen bal uit de grabbelbak krijgen. Het hele seizoen zijn vertrouwen uitspreekt in een verdedigend duo, die zelfs nog geen bal terug op de keeper kunnen koppen. En een middenveld, dat compleet overlopen wordt. En voorin Sjakie en de bonenstaak, met een startsnelheid van de transporttrein richting Visé.

Hou op met dat gebrek aan ervaring verhaal, we zijn vandaag overklast geworden tot de 70e minuut door een team, waarbij de gemiddelde leeftijd rond de 19 jaar lag.

Iemand die vandaag hier de toko komt overnemen met een professioneel team, en die ambitieloze lieden in dit bestuur de laan uitstuurt, trakteer ik op een diner! Met dat jaarlijkse top vijf geneuzel. Als dit je aankoopbeleid is, haal je de top tien de komende vijftien jaar niet meer.. Ron, of de partij daarboven die de boel terugfluit, ik ben diep teleurgesteld.

En RVC, Laat vooral iedereen blind zijn werk doen, tik niemand op de vingers, dan spelen we volgend seizoen topklasse, beste leden van de raad van commissarissen en die andere platformen zonder zeggenschap.. Slaap lekker verder.

Tot volgend seizoen, :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot, Lummel, middenstip, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 00:03 10 feb 2015 00:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Jong Twente #22
Redelijke eerste tien minuten met vervolgens zwak spel daarna en twee verdedigende fouten...tja...shit happens, maar zo slecht was Jong Twente ook niet ....als we eerlijk zijn.

Met behoorlijk de "mismood" in de tweede helft afwachtend en bang voor " un tet " die dreigde er aan te komen.
Me al voorbereidend dat de bekende beker weer zou langs komen....

Gelukkig niet en mocht ik de wederopstanding van het gehele team met inzet, passie en strijdlust mee maken, aan de hand van de op revanche beluste Sven, de op een kans wachtende Ofori, Veldmate als toonbeeld van strijdlust, Smeets met weer een goede inzet en de Kuuper met gif in zien prei!
Hetgeen gelukkig resulteerde in twee doelpunten en gezien de wederopstanding zou de derde goal wel toegekend mogen worden...ook al was het jammegenoeg buitenspel...stond op een lijn en zag het helaas gebeuren....hoopte dat vlaggenkwast het in alle drukte over het hoofd zou zien, maar het mocht niet zo zijn..helaas.

De speaker is volgens mij bij Bams op bezoek geweest en had daar ...oppe merret...wat teveel aan de oude jenever gezeten, want het waren qua toeschouwers eerder 1200 tot 1500 man dan 3.000 plus....

Gelukkig met een tevreden gevoel naar huis kunnen gaan en dus ipv Opa een klap voor z' n kop te hebben moeten geven om me frustrassie af te reageren :lachen: ...heb ik dus m'n maatje en deze uiterst toffe gast :thumbsup: netjes bij oma afgeleverd !

Het team heeft ons strijdlied alle eer aangedaan : aoch al gong 't ins neet...noets de mood verloorie heet !
Jao dat waor vanavond mien MVV... :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 00:07 10 feb 2015 00:08 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV-Jong Twente #23
Houte, ik vind je de laatste tijd erg negatief, we kunnen misschien niet meer momenteel. Tot volgend seizoen dan maar(jou woorden). Ik sta altijd achter mijn club, in goede en slechte tijden !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Mie leef Mestreech, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 00:24 10 feb 2015 00:26 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV-Jong Twente #24
Eerste helft toch een zwak elftal gezien. Pasen van 5 meter die onnauwkeurig of te zwak worden gegeven. Keeper die 1 foutje maakt waardoor een doelpunt valt (verder toch goed gekeept). Totaal niet op de man zitten, de nr 6 & 7 van Jong Twente kregen zelfs nog 3 meter ruimte nadat ze op de plaats 3x een schaar uitvoerden.
De 0-2 was een doelpunt alsof het een training was. Wat stond de verdediging daar slecht.

Smeets probeerde het een paar keer vanaf afstand, zeker doen. Tenminste iemand die op doel probeerde te schieten. Helaas niet hetzelfde resultaat als vorige week.
Tot aan de wissel van Veldmate zag het er niet best uit. Eerste balcontact Veldmate, goede voorzet (een van de weinige vandaag) en Braken kopt hem er zo in. Erna nog op een mooie manier de 2-2 zelf weten te maken. Mooi doelpunt.
De 3-2 ben ik benieuwd naar of dit wel buitenspel was. Vanuit mijn positie leek het niet op buitenspel. Maar daar heb je nu niets meer aan.

Een groot verschil met vorige week en dan heb ik het alleen over de felheid. Het was al snel duidelijk dat als je druk zet op de verdediging van de tegenpartij, dat ze zenuwachtig worden en rare dingen gaan doen.

Uiteindelijk toch een punt, na een de 0-2 had ik dat niet meer verwacht. Toch nog met een positief gevoel naar huis gegaan.
Had er meer ingezeten? Ja, dat zeker.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 06:20
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
MVV-Jong Twente #25
Vandaag verslag in DDL gelezen en daar viel me op dat we een andere journalist hadden. Roel Wiche zat namelijk bij R#da. Zou dat toch iets met de kritiek te maken hebben?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 07:06 10 feb 2015 07:07 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV-Jong Twente #26
Mooi verslag van Ivo op den Camp (1limburg), zo kan het dus ook.
Wedstrijd helaas niet kunnen zien..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 07:36 10 feb 2015 07:38 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV-Jong Twente #27

les rouges blancs schreef :
De speaker is volgens mij bij Bams op bezoek geweest en had daar ...oppe merret...wat teveel aan de oude jenever gezeten, want het waren qua toeschouwers eerder 1200 tot 1500 man dan 3.000 plus....
:


Zijn betalende toeschouwers, niet alleen de aanwezige toeschouwers.
Vele kaarthouders (die hebben al betaald) waren niet aanwezig.
Andere verklaring zou ik niet weten..........en het zal steeds minder worden tegen die jong elftallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 07:55
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-Jong Twente #28
Moeilijk te zien op samenvatting of het buitenspel was, commentator kon het in ieder geval niet zien. Jammer, krijgt Vorthoren hem eens langs de keeper tussen de palen telt ie niet.... :p

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 10:08 10 feb 2015 10:15 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Jong Twente #29
MVV liegt al het hele seizoen over de bezoekersaantallen, Volgens mij levert hun dit voordeel op op geld gebied.
Met deze poortjes zou je tot op de man precies moeten zeggen hoe veel personen er aanwezig waren.
Met er bij de sponsoren ook correct geteld word.
Waarom MVV , zichzelf en andere voor de gek wil houden is mij geheel onduidelijk.
dat terzijde.

Het lijkt mij toch geheel duidelijke dat de huidige selectie niet in staat is om ons te overtuigen en om meerdere wedstrijden op rij te winnen. We staan namelijk 3de van onder en zoals hierboven beschreven hebben teams met 50% van onze begroting betere prestaties.
Dat we gewonnen hebben van Roda maakt het hele seizoen weer goed dat klopt.
Maar we moeten niet met een kapotte bril naar het voetbal gaan kijken.

We zijn geen heer en meester over het veld, ook niet in de geusselt.
Onze nieuwe aanwinsten krijgen geen speelminuten.
Deze zijn gehaald om meer concurrentie te kweken.
Dan moeten ze wel kunnen spelen.
Echter krijg ik het idee dat het potje kaarten wat in de duckout gespeeld word dat ze daar meer concurrentie wilde hebben.
Hoezo spelers halen en deze niet opstellen?
Ik ben van mening dat als je er 1 haalt je hem meteen moet opstellen en dat de overige spelers hun positie kunnen terug winnen op de training.
Al met al helaas weer een teleurstelling.
Had je het geld bewaard voor volgend jaar dat had je er misschien meer aan gehad.

IDD alweer een stukje zeik van mij, Maar buiten de winst op roda en het financiële gebied en veer zien mvv en de supportersclub kan ik op dit moment niet veel positiefs over MVV vertellen.
Wel dat deze club en bestuur mij keer op keer doet teleurstellen.

Ik hoor het verhaal alweer komen tijdens de spelers presentatie, binnen 3 jaar dit........................
Zelfde verhaald als ze 3 jaar geleden al zeiden. we zitten nog steeds in het eerste jaar van hun plan.

Ik moet af en toe even luchten, maar ben volgende keer wel weer present !!!!!!


Us Clubke schreef :

les rouges blancs schreef :
De speaker is volgens mij bij Bams op bezoek geweest en had daar ...oppe merret...wat teveel aan de oude jenever gezeten, want het waren qua toeschouwers eerder 1200 tot 1500 man dan 3.000 plus....
:


Zijn betalende toeschouwers, niet alleen de aanwezige toeschouwers.
Vele kaarthouders (die hebben al betaald) waren niet aanwezig.
Andere verklaring zou ik niet weten..........en het zal steeds minder worden tegen die jong elftallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 10:14
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
MVV-Jong Twente #30

mvv supporter schreef : MVV liegt al het hele seizoen over de bezoekersaantallen, Volgens mij levert hun dit voordeel op op geld gebied.
Met deze poortjes zou je tot op de man precies moeten zeggen hoe veel personen er aanwezig waren.
Met er bij de sponsoren ook correct geteld word.
Waarom MVV , zichzelf en andere voor de gek wil houden is mij geheel onduidelijk.
dat terzijde.


Een paar jaar geleden waren de toeschouwersaantallen een factor in de verdeling van het tv-geld. Dat was één van de redenen dat onder Goumans de toeschouwersaantallen soms onrealistisch hoog waren. Ik heb me laten vertellen dat dit nu niet meer zo is, dus een financiële reden zou het niet moeten zijn.

Wat ik me kan voorstellen is dat toch niet de telling van de poortjes gebruikt wordt, maar simpelweg seizoenskaarthouders + sponsors + losse kaartjes verkocht. Dat levert normaal een klein verschil op tussen wat er daadwerkelijk zit en wat er omgeroepen wordt, maar tegen de tweede elftallen op een maandagavond blijven er erg veel mensen weg en is dat verschil een stuk groter. Ik had gisteren zelf ingeschat dat er ongeveer 2000 man waren. Het is wel eens leger geweest, geloof me... :thinking:

Interessante vraag voor het supportersoverleg lijkt me.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden