>
Ontvangen bedankjes 262
Maandagavond staat voor MVV Maastricht de thuiswedstrijd tegen Jong FC Twente op het programma. In de Geusselt wordt er om 20.00 uur afgetrapt.
Jong FC Twente, dat 16e op de algemene ranglijst geklasseerd staat, maar vooral op maandagavond een niet te onderschatten ploeg is, zal zeker uit zijn op revanche na de nipte overwinning in de heenronde.
MVV Maastricht kwam in een vrijwel lege Grolsch Veste op voorsprong door een strafschop die feilloos werd benut door Stef Peeters. Aan het begin van de tweede helft liep MVV al snel tegen een tegendoelpunt aan. Gelukkig kon MVV scherp blijven counteren en dat resulteerde dan ook in het winnende doelpunt. Een kwartier voor het einde van de partij maakte de net ingevallen Mark Veldmate de 1-2. Het laatste kwartier werd billenknijpen voor de meegereisde toeschouwers, maar mede dankzij de uitstekend keepende Jo Coppens werden de drie punten over de eindstreep getrokken.
De beloften van FC Twente spelen deze competitie hun wedstrijden met wisselend resultaat. Zo werden RKC Waalwijk (4-1) en FC Eindhoven (0-1) verslagen en behaalde de Tukkers een verdienstelijk gelijkspel tegen Sparta Rotterdam (0-0). Aan de andere kant kregen de jonge Tukkers een enorme dreun van Jong PSV (4-1) en werd er thuis verloren tegen VVV-Venlo (0-1). Het heeft allemaal te maken met de selectie waarmee trainer Jan Zoutman kan aantreden. De man in vorm bij Jong Twente is Jari Oosterwijk, die in december zijn debuut maakte in de hoofdmacht tegen Vitesse. Hij maakte in totaal al 9 doelpunten in de Jupiler League waarvan 3 in de gewonnen thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk.
Ron Elsen kan maandag beschikken over een volledig fitte selectie. Leroy Labylle zat vrijdagavond in Sparta voor het eerst weer bij de selectie. Hij maakte in Rotterdam zijn eerste MVV-minuten sinds zijn terugkeer uit Zwolle.
Als dank voor de voorwaardelijke steun in de wedstrijd tegen Roda JC wil MVV de supporters danken (klik hier voor meer informatie.) MVV Maastricht rekent op jullie, aanstaande maandag in De Geusselt! Heel MVV hoopt op een goed resultaat, en zo blijkt: niets is onmogelijk, zeker in de Jupiler League.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
les rouges blancs schreef :
De speaker is volgens mij bij Bams op bezoek geweest en had daar ...oppe merret...wat teveel aan de oude jenever gezeten, want het waren qua toeschouwers eerder 1200 tot 1500 man dan 3.000 plus....
:
Us Clubke schreef :
les rouges blancs schreef :
De speaker is volgens mij bij Bams op bezoek geweest en had daar ...oppe merret...wat teveel aan de oude jenever gezeten, want het waren qua toeschouwers eerder 1200 tot 1500 man dan 3.000 plus....
:
Zijn betalende toeschouwers, niet alleen de aanwezige toeschouwers.
Vele kaarthouders (die hebben al betaald) waren niet aanwezig.
Andere verklaring zou ik niet weten..........en het zal steeds minder worden tegen die jong elftallen.
mvv supporter schreef : MVV liegt al het hele seizoen over de bezoekersaantallen, Volgens mij levert hun dit voordeel op op geld gebied.
Met deze poortjes zou je tot op de man precies moeten zeggen hoe veel personen er aanwezig waren.
Met er bij de sponsoren ook correct geteld word.
Waarom MVV , zichzelf en andere voor de gek wil houden is mij geheel onduidelijk.
dat terzijde.