MVV-Jong Twente

10 feb 2015 11:10
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-Jong Twente #31
Ik vond het prima dat Elsen de spelers die van R*da wonnen heeft laten staan tegen sparta. Na een nieuwe nederlaag heeft Elsen begonnen met Huser en Labylle. Dus nieuwe spelers krijgen zeker de kans. Volgens mij is Knops nu geschorst, dus neem ik aan dat Streutker een kans gaat krijgen. Wat betreft het wisselen van Huser, was hij geblesseerd? Zo breek je iemand toch af, je geeft hem de kans en wisselt hem weer. Labylle nog niet heel wedstrijdfit?

Braken daarentegen. Als hij basis staat vind ik hem minder. Begint ie op de bank dan lijkt hij weer getergd en is ie goed. Wat zal Elsen volgende wedstrijd doen? Weer met Braken beginnen? Ik zou het niet doen.

Verder had ik al voorspeld deze wedstrijd van de Climax naar de Anticlimax op een week qua sfeer. Trepke B ging er toch nog even achter staan en het leek effect te hebben.

Ik heb de beelden van de 3-2 bekeken. Op het moment dat een MVV speler de bal kopt, staat de MVV speler die de bal teruglegt op Vorthoren buitenspel. Dus kijk even goed op het moment van koppen van MVV, ik meen dat moustafa buitenspel staat.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 11:36
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-Jong Twente #32
Eerste helft een zwak MVV gezien. Pasen die niet aankwamen, geen enkele goede voorzet. De enige die op goal van Twente schoot was Smeets. Verdedigend zag het er ook niet uit. Zowel de keeper als de verdedigers. Bij de 0-1 mag Verhulst wat beter attenderen, maar ook een fout van ons centraal duo achterin (K2). Zij dekken niet door en laten die speler van Twente zomaar schieten. De tweede goal was gewoon slecht verdedigd, wederom. Na het inbrengen van Braken (die beter speelde dan Huser) ging het ietsjes beter. Met Veldmate kwam er meer strijd in de ploeg. Vrij snel al de assist van Veldmate op Braken, die hem mooi inkopte. Braken speelde ook een sterke tweede helft. Mooie diepe bal op Veldmate, die het klasse afrondt. MVV mag blij zijn met een punt. Al is het ook eens lekker dat MVV eens onverdiend zou winnen.

Overigens de goal van Vorthoren was buitenspel. Op het moment dat Ofori doorkopte, stond Vorthoren buitenspel. Scoort hij eens een keer, wordt die afgekeurd. Het zit Niels ook niet mee :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 13:42
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV-Jong Twente #33
Waarom speelde MVV met rouwbanden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 13:50 10 feb 2015 13:53 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3818
Meer
MVV-Jong Twente #34
André Berkhof, de nog enig levende speler in het kampioenselftal van 1947, is helaas overleden.



Dré is als ik mij niet vergis van de staanden de tweede van links. De krullenkop. Sterkte voor de familie. Dré, Rust zacht.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 13:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3818
Meer
MVV-Jong Twente #35
Overigens, en excuus voor wie dit te ver vindt gaan, een paar rijen achter ons zat iemand bij de annonce maar half te luisteren, hoorde dat een oud-MVV'er was gestorven, en vroeg gretig en erg vrolijk "Is Van der Luer dood??" . Hilariteit alom. :lachen: :schamen: :schamen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 14:17
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
MVV-Jong Twente #36
Voor mij mag Maatsen ook wel eens een paar wedstrijden de voorkeur krijgen ten opzichte van Knops.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 14:57 10 feb 2015 15:02 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Jong Twente #37

Mr Sjaan schreef : Waarom speelde MVV met rouwbanden?


Vanwege het overlijden van oud speler Dré Berkhof, werd ook voor de wedstrijd omgeroepen.
Op 31 jan 2015 werd dit ook al gemeld in de rubriek Oud-MVV'ers ( # 485 en volgende...)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 15:55
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV-Jong Twente #38
Merci, ik had dit gisteravond niet meegekregen. Ik wist wel dat hij overleden was maar omdat dit al vóór de wedstrijd tegen die geelzwarten gebeurde had ik niet verwacht dat ze tegen Jong Twente met rouwbanden zouden spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 16:05
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Jong Twente #39

Mr Sjaan schreef : Merci, ik had dit gisteravond niet meegekregen. Ik wist wel dat hij overleden was maar omdat dit al vóór de wedstrijd tegen die geelzwarten gebeurde had ik niet verwacht dat ze tegen Jong Twente met rouwbanden zouden spelen.


Klopt...ik vond het ook vreemd dat hij pas gisteren herdacht werd en niet bij de eerdere wedstrijd tegen de Pruuse...
Vooral omdat MVV zelf al de 30 ste een rouwadvertentie geplaatst had. Beter laat dan nooit zullen we maar denken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 18:03
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Jong Twente #40
Ik begin er steeds meer in de geloven dat MVV beter op zondagmiddag kan gaan spelen. Schijnbaar staat dat nu meer garant voor een overwinning. Als je Roda verslaat op een zondagmiddag kun je de andere clubs ook verslaan op een zondagmiddag. Misschien ligt dat de spelers iets meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 19:46
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
MVV-Jong Twente #41
MVV heeft dit seizoen inclusief de beker slechts 7 wedstrijden gewonnen, waarvan 2 op vrijdag, 2 op maandag, 1 op zaterdag, 1 op zondag en 1 op woensdag. MVV lijkt dus van alle markten thuis en zich ook makkelijk aan een speeldag en -tijd aan te kunnen passen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 20:53
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Jong Twente #42
Ik heb gisteren met enige verbijstering naar MVV zitten kijken. Dat het veld niet helemaal oké is (schande, gemeente!) dat wisten we. Dat het geen topelftal is, dat wisten we ook. Maar dat het verschil in kwaliteit en inzet tussen twee wedstrijden zo groot kan zijn (MVV - Roda JC en MVV - Jong Fc Twente) dat wist ik nog niet echt. En als je dan het verschil binnen een wedstrijd ziet tussen minuut 0 - 70 (armzalig voetbal waarin MVV overklast werd, o.a. door twee heerlijke voetballertjes met nummer 6 en 7) en minuut 70-90, dan lijkt het er toch op dat dit een kwestie van mentaliteit is. Ik denk echt dat er meer in dit team zit dan er nu uitkomt. Als ze spelen met een inzet, overtuiging en wilskracht als tegen onze oosterburen, dan sta je echt met deze selectie bij de bovenste vijf. Ik vraag me dan af hoe de chemie is tussen de selectie en de trainer. Kan Ron onze spelers tot op het bot motiveren? Haalt hij het beste in hun naar boven? Het lijkt wel of sommige spelers met de week minder in hun eigen kunnen gaan geloven, met Jordi Croux als beste voorbeeld. Geloof me dat deze jongen kan voetballen! Ik ga nooit naar trainingen kijken, dus ik weet niet hoe Ron traint. Een goede trainer zie ik als Van Gaal: in principe een vaderfiguur, maar wel eentje waar je een beetje bang voor bent c.q. ontzag voor hebt.

Volgende keer gewoon starten met Veldmate en Braken als aanjagers, want hun invalbeurt veranderde alles. Door hun felheid ging het team de schouders er weer onder zetten. Met aanjager Smeets, die ik gisteren met kop en schouders de beste MVV'er vond, erachter. Ongeveer de enige die meestal een acceptabel niveau etaleert; gelukkig hebben we Smeets nog. Bied die man een goed contract aan, net als Moustapha, die er altijd voor gaat. Dit MVV moet veel beter kunnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 21:41
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Jong Twente #43
Maar die jonkies zijn meestal snel en technisch en daar is MVV nooit tegen opgewassen.
En Qua spel we werden niet echt overlopen vind ik.
In tegendeel de eerste 10 a 15 minuten vond ik MVV toch gevaarlijker waarvan ook 1 bal op de paal en volgens mij nog 1 maar dat kon ik niet echt zien.
Daarna krijg je zo'n pruts goal tegen waar de keeper echt de bal had kunnen hebben.
En pas op dat moment is MVV even de weg kwijt en dat is het verschil tegen de moffen toen hadden we het publiek wat erachter zat en toen herpakte MVV zich wel meteen en nu niet.
En daarna word het 10 minuten later 0-2 en op dat moment gaan de kopjes hangen en dan zijn er nog een aantal spelers die hun hoofd erbij houden en MVV in de wedstrijd houden.
Na rust valt Braken in , hij speelt altijd leuker als hij invalt en tegen Twente was het precies hetzelfde.
Je ziet nieuwe spelers erin komen en hun hebben wel de felheid nog waar het bij de rest ontbreekt na de 0-2.
Verbaast me niks dat een invaller (Braken) scoort uit een voorzet van een andere invaller (Veldmate).
En dat even later ook de 2de goal word gemaakt door een invaller (Veldmate zelf).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2015 22:39 10 feb 2015 22:54 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Jong Twente #44
@houte Sjraar en Frenkske S..

Ik begrijp julie irritatie over het vertoonde spel en het resultaat en ik respecteer julie, maar julie ouderdom (en wijsheid...?) zou julie toch moeten behoeden om hier zo ietswat (te) kort door de bocht te reageren en eenvoudig je frustratie een makkelijke uitlaatklep te geven en daarmee spelers en staf te knippen en scheren en genadeloos af te serveren na de afgelopen twee wedstrijden ...

Van Gaal bakt er ook totaal niets van, ondanks die tientallen miljoenen die hij bij ManU mocht investeren en Ajax braggelt ook te vaak en stelt net als PSV en Feyenoord internationaal niks anders dan een sparringpartner voor ....ook al heeft de Boer meerdere titels achter zijn naam staan. Kom op zeg. Als je kritiek hebt, dan komt het vertoonde spel gewoon omdat de jonkies jonkies zijn, net zoals bij PSV, Ajax en Feyenoord, waardoor je door gebrek aan routine geen rust in de ploeg krijgt, de wedstrijd op slot kunt gooien of effe neutraliseren....en dan af en soms de bietebrug op gaat. Oorzaak is gewoon het feit dat we geen cent hebben om een Hulshof, de Jong of Busk kunnen kopen...en door de jong-elftallen ook geen Landzaatjes, Heubachjes, Bouma-tjes kunt kopen...

De wedstrijd tegen de Pruuse was manjefiek, maar kropen we door het oog van de naald als die 2:2 was gevallen.....eerlijk is eerlijk.
Maar ondanks hun tweede plaats was het grosse Scheisse wat voor 'n spel die Pruuse met die selecte hier vertoonden.

Al jaren spelen we een helft goed en over de andere praat ik vaker liever niet...behalve de eerste twee Trost jaren bakten we uit er ook nooit iets van en moest je alleen maar reuze respect hebben voor die kanjers die altijd maar mee uit gingen en nog steeds gaan: these are my terrace legends of today, by the way.

Met welke topspelers, die we nu op handen dragen, zijn we in het verleden gedegradeerd...die trouwens stukken beter waren dan de huidige selectie...dus..?

Het heeft me tien ook tot vijftien jaar gekost om te accepteren ( who the f-beep-ck is Caers of Thiebout...als je de Witte, Schapendonk, Meyer, Roberto L of Sieske H had) , dat we het met de huidige middelen moeten doen.

En daar past maar een houding bij: die zoals Serke dat zo prachtig verwoorde. Niks meer en niks minder....

Behalve natuurlijk te eisen, zoals vanaf begin jaren 70, dat er vaan die vies Pruuse gewonne moot weure....
Dat is de enige consessie of eis die ik heb....

Kom op en sta onvoorwaardelijk achter uzze club, staf en jonges in roed en wit ! ;)
Bis altijd gewoen gruuts op us MVV-ke !!!!

Zoals de laatste twintig minuten...draon goon en die Tukkers opvrete...pinhouwe
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2015 00:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV-Jong Twente #45
Nog iets opmerkelijks: Braken liep in de rust warm en was op zoek naar een andere reserve om ook met de bal wat oefeningen te doen. Niemand te vinden en dus deed ie dit maar met...een ballenjongen....
Lekker professioneel...

Wedstrijd was tot het laatste kwartier bagger. Keeper blunderde bij eerste goal, maar speelde verder prima.
Veldmate viel goed in, maar laten we nu niet gaan doen of hij de verlosser is. Hij zit niet voor niets op de bank.

Voor de rest: sfeerloos, kut veld, koud en maximaal 1500 toeschouwers. De omroeper riep het toeschouwersaantal ook verontwaardigd om.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden