@houte Sjraar en Frenkske S..
Ik begrijp julie irritatie over het vertoonde spel en het resultaat en ik respecteer julie, maar julie ouderdom (en wijsheid...?) zou julie toch moeten behoeden om hier zo ietswat (te) kort door de bocht te reageren en eenvoudig je frustratie een makkelijke uitlaatklep te geven en daarmee spelers en staf te knippen en scheren en genadeloos af te serveren na de afgelopen twee wedstrijden ...
Van Gaal bakt er ook totaal niets van, ondanks die tientallen miljoenen die hij bij ManU mocht investeren en Ajax braggelt ook te vaak en stelt net als PSV en Feyenoord internationaal niks anders dan een sparringpartner voor ....ook al heeft de Boer meerdere titels achter zijn naam staan. Kom op zeg. Als je kritiek hebt, dan komt het vertoonde spel gewoon omdat de jonkies jonkies zijn, net zoals bij PSV, Ajax en Feyenoord, waardoor je door gebrek aan routine geen rust in de ploeg krijgt, de wedstrijd op slot kunt gooien of effe neutraliseren....en dan af en soms de bietebrug op gaat. Oorzaak is gewoon het feit dat we geen cent hebben om een Hulshof, de Jong of Busk kunnen kopen...en door de jong-elftallen ook geen Landzaatjes, Heubachjes, Bouma-tjes kunt kopen...
De wedstrijd tegen de Pruuse was manjefiek, maar kropen we door het oog van de naald als die 2:2 was gevallen.....eerlijk is eerlijk.
Maar ondanks hun tweede plaats was het grosse Scheisse wat voor 'n spel die Pruuse met die selecte hier vertoonden.
Al jaren spelen we een helft goed en over de andere praat ik vaker liever niet...behalve de eerste twee Trost jaren bakten we uit er ook nooit iets van en moest je alleen maar reuze respect hebben voor die kanjers die altijd maar mee uit gingen en nog steeds gaan: these are my terrace legends of today, by the way.
Met welke topspelers, die we nu op handen dragen, zijn we in het verleden gedegradeerd...die trouwens stukken beter waren dan de huidige selectie...dus..?
Het heeft me tien ook tot vijftien jaar gekost om te accepteren ( who the f-beep-ck is Caers of Thiebout...als je de Witte, Schapendonk, Meyer, Roberto L of Sieske H had) , dat we het met de huidige middelen moeten doen.
En daar past maar een houding bij: die zoals Serke dat zo prachtig verwoorde. Niks meer en niks minder....
Behalve natuurlijk te eisen, zoals vanaf begin jaren 70, dat er vaan die vies Pruuse gewonne moot weure....
Dat is de enige consessie of eis die ik heb....
Kom op en sta onvoorwaardelijk achter uzze club, staf en jonges in roed en wit !
Bis altijd gewoen gruuts op us MVV-ke !!!!
Zoals de laatste twintig minuten...draon goon en die Tukkers opvrete...pinhouwe