>
Ontvangen bedankjes 188
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : Ik denk dat het heel moeilijk wordt. Rkc won van Sparta afgelopen weekend, waartegen MVV finaal kansloos was. Zowel thuis als uit kansloos. Dus dat zegt ook wel weer wat over Rkc. En ook zij wonnen van Roda thuis. Ondanks dat MVV in de nacompetitie geen potten zal breken, was het wel leuk geweest voor de inkomsten. Trouwens, zo lang mogelijk meedoen voor de periode is dat ook. Maar we zijn pas 1 wedstrijd ver Kan me trouwens iemand uitleggen over hoeveel wedstrijden de laatste periode gaat. Want ik kom aan meer wedstrijden uit dan de vorige periodes. Iets is me niet duidelijk. Alvast bedankt.
Schapendonk schreef : Maar als de laatste 2 of 3 wedstrijden niet meetellen en MVV moet dan b.v. tegen Nec in de periode en voor de nummer 2 van de periode valt Nec b.v. erbuiten (in de laatste 3 wedstrijden) dan is dit toch geen eerlijke periode? Het kan toch niet zo zijn dat MVV dan wel tegen Eindhoven en Nec moet en dat dit voor anderen niet geldt....
houtengerard schreef :
Het eerlijkste zou zijn als de KNVB gewoon het hele periode systeem afschaft. En alleen maar de ranglijst hanteert. Dan heb je een gelijke verdeling in het programma en stromen alleen de sterkste ploegen door richting de play-offs. Maar ja, dan is het seizoen voor veel ploegen in december al voorbij.