MVV Maastricht - RKC Waalwijk 13-03

14 mrt 2015 14:05
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 13-03 #31

ouwe rot schreef :

Schapendonk schreef : Eigen schuld dikke bult want sorry hoor een 2 mansmuurtje op een plek waar je een muur van 5 spelers moet neerzetten!!!!!Tikje opzij en hij mocht de bal er zo invlammen. En dat is dan ook waar MVV vervolgens de hele wedstrijd achteraan liep. Want dan wil die er niet in. En dan kun je nog heel blij zijn als je de 1-1 maakt. Maar het begint bij die 2 mansmuur. Tjonge jonge zeg. Eigen schuld!!!

p.s. RKC kreeg op dezelfde plaats ook een vrije trap tegen. Maar die zag je niet met een 2 mansmuurtje!!! Wat heb ik me hier aan geërgerd zeg!!! Of was de Chinese mafia weer bezig. Onbegrijpelijk!!


Bij een 2 mansmuurtje met een trap van 35 meter moet de bal voor de doelman zijn.


Helemaal waar. Maar we moeten het nu niet steeds verder maken dan dat het was, want dadelijk is het 50 meter. Soms kun je trouwens aan de houding van de spelers precies zien wat ze gaan doen. En dat die regelrecht op de goal ging schieten was dit keer duidelijk te zien. Ze stonden met 2 man bij die vrije trap. Tikje opzij en het was vlammen op de kist. Er was niet veel voor nodig. Ik zat op Noord en zat er recht voor. Als ik de beelden terug kijk was het inderdaad van verder dan ik in eerste instantie dacht, maar om daar met 2 man te gaan staan? En als je dan toch met 2 man daar gaat staan, ga dan wel goed staan of ga er minstens met 3 staan. Maar ik ben het verder met je eens dat zo'n bal in principe voor de keeper moet zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2015 19:58
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 13-03 #32
Dan nog hoort daar een muur te staan van minimaal 4 personen.
Als je daar 4 man had staan had ik erop durven te wedden dat die goal niet was gevallen!

En dan loop je achter de feiten aan speel je weer de betere ook omdat RKC niet wilde voetballen.
En dan mis je kans op kans en dan scoor je gelukkig nog wel de 1-1.
Ook had ik die Streutker erin gezet in de spits had volgens mij nog wel eentje erin kunnen koppen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2015 20:50
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 13-03 #33

mvv4ever schreef : Dan nog hoort daar een muur te staan van minimaal 4 personen.
Als je daar 4 man had staan had ik erop durven te wedden dat die goal niet was gevallen!

En dan loop je achter de feiten aan speel je weer de betere ook omdat RKC niet wilde voetballen.
En dan mis je kans op kans en dan scoor je gelukkig nog wel de 1-1.
Ook had ik die Streutker erin gezet in de spits had volgens mij nog wel eentje erin kunnen koppen.


Neet mèt d'ch eins. Iech dink, tot es 'ne vrije trap vaan zoe'ne aofstand is, tot 'ne moer daan mier koed is good deit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2015 15:15
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 13-03 #34

MVVke schreef :

mvv4ever schreef : Dan nog hoort daar een muur te staan van minimaal 4 personen.
Als je daar 4 man had staan had ik erop durven te wedden dat die goal niet was gevallen!

En dan loop je achter de feiten aan speel je weer de betere ook omdat RKC niet wilde voetballen.
En dan mis je kans op kans en dan scoor je gelukkig nog wel de 1-1.
Ook had ik die Streutker erin gezet in de spits had volgens mij nog wel eentje erin kunnen koppen.


Neet mèt d'ch eins. Iech dink, tot es 'ne vrije trap vaan zoe'ne aofstand is, tot 'ne moer daan mier koed is good deit.


Oh oké, als je dan toch een vrije ticket weg geeft om op goal te knallen, ga dan met 5 man in de goal staan, dan kun je inderdaad het muurtje achterwege laten :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2015 20:01
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 13-03 #35
Je had er beter geen muur kunnen zetten..zag hij die bal tenminste aankomen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.225 seconden