MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015

13 sept 2015 08:00
thasjeng
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #61
Veur 't iers sinds lange tied, al paar daog vaan te veur verheug op deze wedstrijd
2-0 veur us MVV en väöl sfeer op die tribune :thumbsup: want dat weurd tied B)

thasjeng

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2015 09:33
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #62
2-4
Zulke tegenstandster liggen mvv normaal wel goed.
Maar met de verdediging op het moment word het moeilijk

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

13 sept 2015 11:20
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #63
we hebben een aantal blessure's en onze verdediging is op moment niet goed in vorm, dus mijn gevoel zegt een 2-3 verlies, alleen hoop ik op iets anders

13 sept 2015 11:25
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #64
Heeft iemand een site waarop ik de wedstrijd via een stream kan volgen?

13 sept 2015 11:34
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #65
Ik vraag me af hoe het komt dat we zoveel blessures hebben, waaronder een paar langdurige. Nu weer Coppens en Guvenc (?). Heeft dit mischien toch te maken met het kunstgras?

13 sept 2015 11:52
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #66

Maakneetoetboenaotouw schreef : Heeft iemand een site waarop ik de wedstrijd via een stream kan volgen?

Www.onsball.net zou ik eens proberen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maakneetoetboenaotouw

13 sept 2015 12:27 13 sept 2015 12:30 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #67
Guvenc heb ik wat gemist moet dat niet peters zijn?...gr opa ;)

....

13 sept 2015 12:36
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #68
Hier zou rond aanvang een stream moeten staan: sportlivetv.sx/en/eventinfo/342517_mvv_breda/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maakneetoetboenaotouw

13 sept 2015 12:53
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #69
Heeft iemand nog een kaart over voor vanmiddag? Ik was dus NIET op de hoogte dat online verkoop niet meer mogelijk was.

Stuur me PM voor kwart voor 2 als je nog een kaart hebt...Grtz

13 sept 2015 13:24
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #70
net ff seizoenskaart opgehaald (kon niet eerder ivb werk) 7 ME busjes en paar politie auto's, veel te overdreven naar mijn mening merja

13 sept 2015 16:58
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #71
Goede weer, goede wedstrijd met twee elftallen die ervoor gingen. Leuke pot gezien. Helaas werd het weer ontsierd door een onthutsend zwakke arbitrage. Wat heb ik me geërgerd. Niet alleen de teloorgang van Oranje is bezig in Zeist. Ook de scheidsrechtercursus moet nodig eens onder de loep genomen worden. Ze levert uitermate zwak materiaal af. Maar goed. Eem bekend euvel in De Geusselt met de heren van de wedstrijdleiding.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

13 sept 2015 17:01
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #72
nou ben zeer verrast, als iemand me van te voren had gezegd MVV speelt hier gelijk dan had ik er voor getekend, maar achteraf vond ik dat MVV meer dan 1 punt had kunnen halen.

eerste 10min vond ik MVV nog wat onzeker, tot dat de ploeg voor elkaar begon te vechten en te voetballen en eerste helft ruim verdient die 1-0 voor MVV.
alleen dan is het weer zo jammer dat na de rust ze even inkakken en dan NAC het geloof terug krijgt door die 1-1, wat naar mijn mening had moeten worden afgefloten i.v.b met Nys, en daarna vind ik dat we nog blij mogen zijn dat het 1-1 bleef.

en deze scheidsrechter was ook echt beroerd, veel te onzeker en wist totaal niet wat hij moest doen in sommige situaties. jammer

13 sept 2015 17:10
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #73
Leuke pot gezien :thumbsup:
NAC begon sterk en MVV had eerste 5 tot 10 minuten geen antwoord op hun spel. Komt goed weg met bal op de paal. Daarna MVV steeds beter in het spel en paar mooie combinaties. Goede voorzetten Croux, paar kleine kansjes en dan de mooie counter na een belabberde vrije trap van NAC, 1-0. Na rust te ver teruggezakt, 1 goede counterkans tot de 70ste minuut, maar voor de rest was het NAC dat het balbezit domineerde. Echte kansen kregen ze niet, buiten die paar vrije trappen wat ze erg makkelijk (en wij niet, merci arbiter :puke: Janssen) kregen. 1-1 is dan klungelige situatie. Nys raakt geblesseerd waardoor Labylle er van uitgaat dat het spel wordt stilgelegd en dus niet meer achter de bal aanrent, scheids laat door spelen en er valt een frommelgoal, 1-1, discutabel. Daarna toch ineens weer initiatief voor MVV, Croux die weer eens die linksback passeert en in het zijnet schiet via been NAC'er, vrije trap Peeters die Ten Rouwelaar maar nipt eruit kan tikken in de blessuretijd en natuurlijk het moment dat Janssen geen voordeel geeft op het moment dat Croux 1 op 1 kan gaan met Ten Rouwelaar in de 95ste minuut.
Al met al een terecht gelijkspel, al speelde de scheidsrechter wederom eens een discutabele rol in het nadeel van MVV. :thumbsdown:

Moet eerlijk zeggen dat Palacios me wel tegenviel, is natuurlijk lastig spelen tegen NAC, maar als je dan aan de andere kant Sjoerd Ars ziet trekken en kaatsen in de 16 zie je toch wel een groot verschil. Desalniettemin goede teamprestatie :thumbsup:

13 sept 2015 17:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #74
Ik zou het wel een goed idee vinden als behalve de twee coaches ook de scheidsrechter na afloop op de persconferentie verschijnt. Lijkt me dat meneer Janssen aardig wat uit te leggen heeft. Wat een drama die man.

NAC is trouwens ook een treurig clubje geworden zeg. Wel uitdelen maar niks kunnen incasseren. Beschamende vertoning van die ploeg met een begroting die zeker het vijfvoudige van die van ons is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen, Raffalaldo

13 sept 2015 17:27
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - NAC Breda 13 September 2015 #75
Mvv had vandaag de drie punten verdiend. De eerste 8 minuten waren voor NAC maar Mvv herstelde sterk. Mvv liet leuke snelle combinaties zien met een geweldige inzet.. Chapeau voor de jonge Pereira, hij vocht als een leeuw en won belangrijke duels. De nieuwe spits Palacios had duidelijk moeite met het Jupiler League niveau, hardwerkend maar komt nog veel te kort.
Tweede helft toch verschillende kansen voor Mvv, onze keeper heeft slechts 1bal op doel gehad.
De scheidsrechter was bijzonder zwak, hij heeft voor Mvv de wedstrijd verpest, vreemde beslissingen in het nadeel van Mvv. Hij ziet een duidelijk handbal van NAC in strafschopgebied over het hoofd, past bij NAC een paar keer de voordeelregel toe maar verzuimd dit bij Mvv in de laatste minuut te doen, anders was het 100% zeker 2-1 voor Mvv geweest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho, Iech mats mvv

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden