MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015

07 dec 2015 13:44
AajdOppenui
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #1
Hallo allen,

Ik ben nieuw op dit forum en na een lange tijd ga ik eindelijk weer eens wekelijks naar MVV, en omdat er nog geen topic voor de wedstrijd tegen RKC was, bij deze mijn eerste post.

Na de blamages tegen Achilles, VVV en de derby tegen Fortuna werd er afgelopen vrijdag weer eens gewonnen, in en tegen Emmen. MVV mist Labylle nog die er nog wel een flinke tijd uit ligt met zijn gebroken scheenbeen, maar heeft wel weer beschikking over Thomas Verheijdt.

Wie vinden jullie dat Elsen moet opstellen? Ik ga deze keer voor het motto "Never change a winning team."

De roei bluuskes stoon us sjiek, met de staar op, Manjefiek!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bung

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 14:16
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #2
Naast Verheijdt keert ook Ippel terug van een schorsing. Na vrijdag een soort van luxe probleem voor Elsen, omdat Ippel toch een dragende kracht is op het middenveld. Polizzi heeft het op die positie na mijn mening goed gedaan, evenals Guvenc op de plek van Polizzi. Palacios mag voor mij weer direct de bank op, wint geen enkel duel voorin en overal net een stap te laat. De eigen goal neem ik hem overigens niet kwalijk, kan iedereen gebeuren als een bal tussen iedereen invalt. Zou me niks verbazen als Knops/Pereira op de plaats van Martina komt te staan, waardoor Nys een plaats zakt en Ippel deze inneemt, waardoor zowel Polizzi als Guvenc blijven staan. Verheijdt zal na mijn mening zowiezo de plek van Palacios innemen.

Laatste thuiswedstrijd van 2015, later we eens lekker gaan zitten/staan voor een mooie 3-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 14:24
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #3
Never change a winning team.
Veel andere opties heeft Ron Elsen niet
Alleen ben ik blij dat Ricardo Ippel (waarschijnlijk) na zijn schorsing, als vaste waarde, terugkeert in het elftal.
Heb er het volste vertrouwen in na de mooie uitzege in en tegen Emmen.

Ik denk dat we met 4 - 1 gaan winnen.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 14:27
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #4

Zaterdag 05 december 2015

MVV Maastricht slaat de handen met L1 ineen voor de Voedselbank. De voetbalclub en de regionale omroep gaan de Voedselbank helpen met het inzamelen van levensmiddelen.

MVV Maastricht roept alle supporters op, die vrijdag 11 december de wedstrijd MVV Maastricht - RKC Waalwijk bezoeken, om tenminste één lang houdbaar product mee te nemen naar Stadion de Geusselt. Welke producten dat kunnen zijn, ziet u op onderstaande boodschappenlijstje.

Bij aankomst bij het stadion kunnen de levensmiddelen worden ingeleverd bij één van de ingangen van het stadion of de MVV Businessclub.

De verzameling levensmiddelen zal MVV vervolgens in de week van maandag 14 december aan L1 overhandigen.

Het is toch onvoorstelbaar dat er Limburgers zijn die niet eens één van de eerste levensbehoeften – voedsel - hebben? Steun deze mensen en doe mee aan deze actie!


Bron: www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/mv...-voor-de-voedselbank

Over de wedstrijd, 3-0 :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 14:49
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #5
Is Polizzi niet geschorst (vijfde geel vrijdag??)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 15:00
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #6
De nummer laatst RKC op bezoek, laatste thuiswedstrijd voor de winsterstop. Dat vraagt om een eclatante overwinning.
Dus het zal wel 1-2 worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 15:06 07 dec 2015 15:07 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #7
Ja Polizzi is inderdaad geschorst. Jammer, die zal wel vertrouwen hebben opgedaan na de wedstrijd in Emmen. Daarvoor had hij juist een mindere periode. Dus Güvenç in zijn plaats en dan weer Ippel centraal. Nys vooral niet naar achteren schuiven, daar heeft hij bij Sparta laten zien niet geschikt voor te zijn. Denk dat Elsen ook kiest voor Verheydt, maar denk niet dat het veel scheelt op dit moment. Bij de 0-2 was Palacios wel de man van de assist. Eigen goal kan gebeuren inderdaad daar moet je hem niet op aanrekenen.

Vroeger altijd beladen potjes tegen RKC. Nu is van die club weinig meer over. Moet eigenlijk gewoon 3 punten opleveren vrijdag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 16:12 07 dec 2015 16:14 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #8
Wordt niet gemakkelijk. Als MVV het niet onderschat en niet te arrogant wordt zoals o.a. tegen Achilles dan moet je dit gewoon winnen. Het wordt trouwens weer eens tijd voor een thuis overwinning. 1-0. Dat ze maar lekker gaan huilen in Wollek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 16:35
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #9
Nou aangezien mvv moeite heeft met de 0 te houden gok ik op een 3-1.
MVV heeft gewoon een heel goede ploeg maar speelt onzeker omdat ze veel pech hebben gehad, waardoor ze veel goals tegen krijgen.
Dit is een perfecte wedstrijd om vertrouwen te kweken zo vlak voor de winterstop. Ik hoop dat kuipers snel hersteld want we hebben hem nodig er staat geen beest achterin die soms ff flink eronderin schuift en de bal weg stampt we missen die Engelse mentaliteit achterin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 16:55
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #10
Ik verwacht eigenlijk hetzelfde scenario als vorig seizoen. Toen werd er ook winst verwacht omdat we tegen een laagvlieger speelden, omdat we meededen voor de periode. Ik verwacht wederom onderschatting 1-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 17:23
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #11
Nu is de periode aangebroken waar Guvenc lang op heeft moeten wachten...hopelijk bewijst hij dat ie in de basis hoort en brengt ons 3 punten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 20:24
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #12
Hopelijk maakt Thomas Verheijdt net zo'n goal als Jonas Olsen tegen RKC in 2011. B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 20:51
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #13

Sjeng14 schreef : Naast Verheijdt keert ook Ippel terug van een schorsing. Na vrijdag een soort van luxe probleem voor Elsen, omdat Ippel toch een dragende kracht is op het middenveld. Polizzi heeft het op die positie na mijn mening goed gedaan, evenals Guvenc op de plek van Polizzi. Palacios mag voor mij weer direct de bank op, wint geen enkel duel voorin en overal net een stap te laat. De eigen goal neem ik hem overigens niet kwalijk, kan iedereen gebeuren als een bal tussen iedereen invalt. Zou me niks verbazen als Knops/Pereira op de plaats van Martina komt te staan, waardoor Nys een plaats zakt en Ippel deze inneemt, waardoor zowel Polizzi als Guvenc blijven staan. Verheijdt zal na mijn mening zowiezo de plek van Palacios innemen.

Laatste thuiswedstrijd van 2015, later we eens lekker gaan zitten/staan voor een mooie 3-1


Polizzi zei me dat hij vrijdag geschorst is...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng14

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2015 09:06
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #14

opadiehard schreef :

Sjeng14 schreef : Naast Verheijdt keert ook Ippel terug van een schorsing. Na vrijdag een soort van luxe probleem voor Elsen, omdat Ippel toch een dragende kracht is op het middenveld. Polizzi heeft het op die positie na mijn mening goed gedaan, evenals Guvenc op de plek van Polizzi. Palacios mag voor mij weer direct de bank op, wint geen enkel duel voorin en overal net een stap te laat. De eigen goal neem ik hem overigens niet kwalijk, kan iedereen gebeuren als een bal tussen iedereen invalt. Zou me niks verbazen als Knops/Pereira op de plaats van Martina komt te staan, waardoor Nys een plaats zakt en Ippel deze inneemt, waardoor zowel Polizzi als Guvenc blijven staan. Verheijdt zal na mijn mening zowiezo de plek van Palacios innemen.

Laatste thuiswedstrijd van 2015, later we eens lekker gaan zitten/staan voor een mooie 3-1


Polizzi zei me dat hij vrijdag geschorst is...gr opa ;)


dank Opa, wist ik inderdaad niet. Een luxeprobleem minder :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2015 21:57
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 11-12-2015 #15
Ok ok ik had wat te snel gereageerd,zag daarna dat al ...tig andere gereageerd hadden... :schamen: .gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden