MVV-Helmond

15 jan 2016 08:28
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV-Helmond #16
Uit het Eindhovens Dagblad:

HELMOND - Helmond Sport moet het vrijdagavond tegen MVV doen zonder de langgeblesseerde Charlton Vicento. "En dat gaat ook nog wel even duren", zei trainer Jan van Dijk na de afsluitende training.

"Carlo de Reuver mis ik ook. Na zijn hersenschudding heeft hij nog elke dag hoofdpijn gehad. Dus die moet het nog rustig aan doen." Ook Marc Koot ontbreekt in Maastricht, waardoor Van Dijk dus in totaal drie aanvallers mist. "Tijdens het trainingskamp liep het voorin gelukkig goed. We speelden toen echt goed, scoorden ook makkelijk. In de weken voor de winterstop voetbalden we ook al goed, vond ik. Dus dat biedt perspectief voor de komende weken."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 09:33
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV-Helmond #17
Beaucoup de courage Gaston en uiteraard ook les rouges blancs. Het zal niet gemakkelijk zijn om thuis te zitten terwijl us matadoren de kuusjkes vernederen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 10:53
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV-Helmond #18

Voor supporters van Helmond Sport geldt vrij vervoer naar Maastricht. Toegangskaarten zijn alleen verkrijgbaar bij de uitkassa van MVV Maastricht. Een toegangskaart kost € 12,-. Parkeren bij het uitvak (achterzijde stadion) aan de Olympiaweg. - See more at: www.helmondsport.nl/nieuws/kaartverkoop-...sthash.TnKKA4B4.dpuf


Dit kan toch niet waar zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 11:13
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-Helmond #19
Ja heb ik al een tijd terug gelezen. MVV zou de 1e competitiewedstrijd ook vrij vervoer krijgen, waar het niet dat er te weinig politiecapaciteit was in de zomer in het Brabantse. Gevolg rondjes rijden rond het stadion en pas vlak voor tijd naar binnen. Dat is wel een contrast met het daadwerkelijk vrij vervoer van hun.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 11:40
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV-Helmond #20
Als die gasten terug rijden via de autoweg Geusselt kun je natuurlijk op je vingers natellen wat er weer staat te gebeuren. Veiligheidsprotocol van lek mijn vestje, foifoi.

Misschien moeten we wel 15 minuten wachten zodat de varkenskoppen op hun gemakkie naar huis kunnen gaan. Only in Maasticht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 11:44
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-Helmond #21
Die verkesköp zitten noa 45 minuut al weer op de snelweeg trök noar Brabant es ut 5-0 steit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 12:40 15 jan 2016 12:40 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Helmond #22
um uuch get op te werremme.... :thumbsup:


dao zal zeeker get mie vollek koume es in 87 ...





en aoch al zag iech 3:1 veur die vaan us....
( ja neet daan...veur wee aanders...foj foj toch es geer dat zow dinke :P )

zow iech niks daorteege höbbe es die vaan us op herhaoling ginge vaan 1978... :)
Hell Yeah !







De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 13:02 15 jan 2016 13:02 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV-Helmond #23
Mooie krantenartikelen uit de "aw does", ik zie dat een zekere Van Duijnhoven nog op goal stond bij Helmond. :D Zit die trouwens nu ook in de TS bij Helmond?

Eerste wedstrijd na de winterstop, voorspelling is dan altijd moeilijk, je weet nooit hoe teams uit de winter komen... Maar thuis kan MVV gewoon van iedereen winnen, dus laten we hopen op een goede afloop.

En sterkte, Gaston!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 13:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV-Helmond #24
Sterkte Gaston.

Schiet mij maar lek hoor. Als je ziet dat een Volendam, met wie we nooit problemen hebben (de problemen op de Dijk waren met Ajax-fans), nu al een paar jaar strenge restricties krijgt, en dan zo'n Helmond opeens vrij vervoer. De mensen die er iets vanaf weten, zouden moeten weten dat na Fortuna dit seizoen Helmond waarschijnlijk de grootste risicowedstrijd is.

Maar goed, op zich juich ik het initiatief om zo veel mogelijk wedstirjden vrij vervoer te maken toe. Het zou alleen passender zijn als er met clubs begonnen was, waar toch geen problemen leven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 22:00
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Helmond #25
En daar had je weer zo'n cruciale wedstrijd. En wat doet MVV weer? Juist...Maar volgens mij wil MVV met de carnaval gewoon op een 11e plek staan. Dat zal het wel zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 22:04
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-Helmond #26
Wedstrijd moeten missen in verband met mijn werk . Heb de wedstrijd vanaf de 20e minuut op de comp gezien , als Guvenc de volgende wedstrijd niet in de basis staat ga ik naar huis !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 22:32
Leguaan
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
MVV-Helmond #27
Lichtpuntjes? Iemand? Armoe troef

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 22:34
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-Helmond #28
Wat een blamage de eerste 60 minuten, alleen maar lange ballen naar Verheydt terwijl je een van de beter combinerende middenvelders en een van de beste vleugelspelers van de competitie hebt. Tegengoal weer uit een corner na een fout in de verdediging/keeper? bij een corner, 0-2 op rotste moment wat je kunt overkomen. Dan wel een leuke aanval van Helmond die de 0-3 oplevert maar 0-4 binnen een uur moet niet kunnen. Uit het niks de 1-4 en begint het te lopen nadat Guvenc en Palacios meer voetbal in het team brengen. Prachtige combinatie nog die de 2-4 had moeten opleveren, maar schot op de paal. Had nog spannend kunnen worden achteraf gezien als je ziet dat er toch nog meer mogelijkheden kwamen.

Wat mij betreft ook Guvenc eens een kans geven en toch Palacios erin voor Verheydt. Niks ten nadele van Verheydt, maar past niet echt bij ons spel. Ciranni overigens prima invalbeurt, Vrijsen ongelukkig maar had ook een lastige tegenstander.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 22:40
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV-Helmond #29
Kl..avond gehad.
Stervens koud gehad en een amateuristisch MVV zien braggele , of moet ik zeggen "jong Genk" .
Achterin open huis (nog bedankt Coppens) en voorin 4 kansen voor open doel missen......
Lichtpuntje: gelukkig geen m.o.t.m. bekend gemaakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 22:43 15 jan 2016 22:46 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-Helmond #30
Een collectieve blamage dat begint op de dugout en eindigt in de douche. Ongelooflijk, vorige week een oefenpot gehad met een systeem dat niet werkte. Met Verheijdt op een eiland. Na de 70e minuut vond men pas de oplossing. Je zou denken 'Aha, leermomentje' voor het duel tegen Helmond. Wat doen onze reisleiders, ze beginnen precies hetzelfde als tegen Seraing!!In plaats van te starten met Palacios, die zich een linie laat terugzakken en het team bedient, beginnen ze met een speler met gebrek aan snelheid in de punt, lange ballen, Helmond kon dat met gemak allemaal afweren.

Geen probleem zou je denken, je hebt hem immers voor drie jaar vastgelegd. En als een slager toch zijn eigen vlees mag keuren, dan kiezen we ook voor het eigen vlees. Alleen dan begint de tweede helft, je zou denken "Ze zijn wakker met zijn tweeën, dat leermomentje van Seraing daar gaan we niet meer op wachten tot de 70e minuut". Want we hebben geen grip op de wedstrijd. Nee hoor, gewoon weer lekker rigide vasthouden aan het patroontje, het maatpak'. Het is geen voetbalpoule, je mag gewoon wijzigen hoor gedurende de wedstrijd. Dan rond de 70e minuut gebeurt het toch, ze durven te wisselen. En goh, daar valt het doelpunt en krijgen we zowaar kansen. "Hoe is het toch mogelijk? ". Columbus heeft America niet twee keer hoeven ontdekken.

Dat was het scorend verhaal. Het verdedigend verhaal is nog dramatischer. Wat ik vandaag heb gezien, was zelfs amateurvoetbal onwaardig. Spelers die nooit te nimmer meer aan een bal mogen komen, kunnen eenvoudig binnen tikken. Helmond zag het tergend traag opbouwend spelletje van MVV met twee handen in de zak, ze hoefden niet eens moeite te doen om een counter op te zetten. Kinderlijk eenvoudig mag men door de verdediging heen lopen. Die jongen van Genk was zelfs nog trager dan Verheijdt.

Ik kan goed tegen mijn verlies. Maar wat vanavond op de mat is neergelegd is schandalig te noemen. Helmond besefte wel dat dit een zes punten wedstrijd was. Als je zo ongemotiveerd staat te spelen, dat het drie minuten duurt voordat je begint aan een spelhervatting, dat je niet eens een kort sprintje inzet om een tweede bal het veld uit te schieten, terwijl jouw ploeg in balbezit was. Dan moet je jezelf eens als prof afvragen wat je hier komt doen. Als je op dit niveau zo denkt te moeten verdedigen en opbouwend vier keer dezelfde tegenstander de bal in de voeten speelt, dan heb je niets, maar dan ook helemaal niets te zoeken in het linkerrijtje of binnen die ambities. De 0-4 was de bevestiging van wat we te zien kregen (Met als reactie ook meteen de leegloop) en die bal van Palacios op de paal hoort bij het totaalpakket. Diep en diep triest! Misschien dat we een camera in de dugout kunnen hangen, dan kan Ron en Co het via Skype aansturen. Want het mag allemaal, het kan allemaal en het is allemaal geheel vrijblijvend. (Sparta 6-0). 'Kom naar de Geusselt en verwacht niets.'
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Schapendonk, Napoleon, opadiehard, Raffalaldo, Boschpoort, Peter Pan, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.487 seconden