MVV-Helmond

15 jan 2016 22:49
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV-Helmond #31
Helmond zat er kort op en wonnen vervolgens de persoonlijke duels. De eerste goal net als vorige keer een misverstand tussen Coppens en ik meen Pieter Nys, via een onnodig weggegeven corner. Jarne Vrijsen kon Gyrano Kerk niet afstoppen in de eerste helft. Dezelfde Kerk kon vlak voor rust tussen 4 MVV'ers de 2e goal maken. Direct na de rust werd Vrijsen gewisseld voor Alessandro Ciranni, Hawbir ging linksachter spelen en Ciranni op rechts, dit leek beter te gaan, maar toch nog kon Roel van de Sande op een steekpass scoren, waar hij eerder zo nog faalde doordat Coppens die inzet naast kon tikken. MVV probeerde Croux veelvuldig te bereiken via lange ballen die een prooi waren voor de prima linksachter Yannick Cortie. Nu scoorde Cortie de 4e voor Helmond na een lange hoge bal waar ik meen Knops onderdoor ging. Van Dijk kon rustig gaan wisselen, Kerk viel geblesseerd uit en dat was te merken. Bij MVV werd de net als de vorige week tegenvallende Verheydt gewisseld voor Palacios. Guvenc voor Polizzi was vanavond duidelijk ook een verbetering. Helaas was de wedstrijd gespeeld, MVV kreeg vanaf 20 minuten voor tijd mooie kansen, alleen Guvenc kon scoren na een assist van debutant Ciranni.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robster-85

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 22:53
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV-Helmond #32
Heb het helemaal gehad met die Knops wat een half eitje echt waar is bij 3 van de 4 tegengoals betrokken :sick: , oogt al weken totaal
niet fit met zijn knie en is veels te traag en ontzettend zwak met ingrijpen, is overal een stap te laat al waren dat vandaag wel meer spelers vooral
het middenveld, tactisch stond het gewoon heel slecht, Helmond had het eerste uur atijd een speler vrij staan echt ongelofelijk !!
Ik voorzie nog 1 oplossing en dat is de aankoop van Bart Biemans sterke verdediger die wel kan ingrijpen en sterk met de kop !! En interesseert me echt niks dat die van Roda komt hij is veel beter dan die wat er nu centraal staan !!
We krijgen al weer goals tegen uit een corner en een zijwaartse vrije schop de zoveelste dit seizoen en dat mag ook de technische staf met vooraan
slaapmuts Elsen zich aanrekenen !! Een collectieve wanprestatie waarbij Jantje van Dijk zijn huiswerk 10x beter heeft gedaan dan het duo Elsen met
Dusseldorp. Vroeg de opbouw storen en MVV niet in het spel laten komen. Overigens ging het beter na de wissels maar toen was het al te laat zeker Guvenc was zeer actief maar valt deze zeer vaardige speler vaak niet in de smaak bij bovengenoemde personen !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 23:15
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
MVV-Helmond #33
Dit mag gewoon niet gebeuren waar het aan ligt weet niemand .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2016 23:39
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV-Helmond #34
Een draak van een wedstrijd.
Na het inbrengen van Guvenc liep het een stuk beter, zeker na zijn doelpunt.
Het schot op de binnenkant van de paal had een beter lot verdiend en waarom het tweede doelpunt van Guvenc werd afgekeurd is voor mij nog steeds een raadsel (zal wel buitenspel zijn geweest, was niet te zien vanaf mijn positie).
Ik ben ervan overtuigd als beide mogelijkheden verzilverd waren we zeker niet hadden verloren'.

Het wordt hoog tijd dat het duo Elsen - Dusseldorp eens uit hun winterslaap ontwaakt.
Guvenc behoort een basisplaats te krijgen, evenals Palacios.
Thomas Verheydt moet je pas inbrengen als je iets moet forceren.
Daarnaast zou het niet verkeerd zijn om dat Roda - duo naar MVV te halen.
Momenteel functioneert het centrale verdedigingsduo voor geen meter.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2016 00:04
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-Helmond #35
Wat ik niet snap is dat een trainer als Ron elzen met zijn ervaring een elftal niet klaar krijgt om een wedstrijd vanaf de eerste minuut naar zijn hand te zetten 4100 supporters en meteen een wanprestatie van jewelste.dan mag je als trainer ook eens bij je zelf ten rade gaan dacht ik zo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2016 00:10
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV-Helmond #36
Thomas Verheijdt is alleen maar een ouderwetse pinchhitter. Graag meer voetbal in de voorhoede!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2016 09:53
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV-Helmond #37
Wijziging voor de volgende wedstrijd(en) aub
Verheydt eruit Santi erin
Polizzi eruit Superturk erin

Moustafa trouwens man of de wedstrijd linksback.
Ciranni rechtsback

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2016 10:12
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Helmond #38
Wat een blamage, helaas moeten we dit woord meteen weer uit de kast halen.
Wat valt er te zeggen, het liep totaal niet. Domme maar zeer domme fouten.
Zeer slechte passen en aannames.

Als je speelt met verheyd moet je hem wel goed gebruiken, Vorige thuis wedstrijd maakt hij er 2 in 12 min.
Toen werden de ballen ook voorgegeven. Via de flanken.
Dat was vandaag totaal niet aan de orde.

Trainer had al veel eerder moeten wisselen. Zoals al vaker geroepen is.

In ieder geval MVV bedankt voor het slechte begin van het weekend !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2016 10:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV-Helmond #39
Al veel gezegd en geschreven hier.

Helmond begint gewoon veel scherper , zet hoog druk en brengt MVV direct aan t wankelen omdat we niet in ons ritme komen, het complete middenveld faalt, goede tactiek van trainer van Dijk.

Dan valt de 0-1 , en ziet onze verwijfde doelman Coppens er weer slecht uit. Wat een ongelofelijke angsthaas is dat toch, deze goal mag hij ook weer op zijn conto zetten en zo heeft hij ons deze competitie al genoeg punten gekost. Echt weg met die doelman na dit seizoen.

Terecht wordt hier door meerdere geschreven dat Santi voor Verheijdt moet spelen, dat klopt helemaal.
Santi kaatst beter is sneller en gewoon een betere voetballer , Verheijdt als stand-in !

Dat geldt ook voor Guvenc, ik snap niet dat Elzen maar blijft volhouden aan Polizzi , wordt er een beetje gek van. Polizzi voegt niets toe, matige corners veel balverlies ,weinig scorend vermogen en toch mag hij iedere week aantreden
Ik hoop dat je dit leest Ron , maar je begint echt je geloofwaardigheid te verspelen door maar vol te houden aan Polizzi.

We verliezen terecht , een slap MVV dat geen antwoordt had op de felheid van Helmond , slecht gescout en geanalyseerd door onze technische staf iets anders kan ik het niet noemen.
Had geen zin om me te ergeren gisteren tijdens de match , dat doe ik nu wel !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2016 10:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV-Helmond #40
Ik heb MVV dit seizoen helaas al veel te vaak zien verliezen, maar bij de meeste thuisnederlagen had ik wel lichtpuntjes. Tegen Achilles en Fortuna verlies je terwijl je qua veldspel zeventien keer beter bent. Dat is frustrerend, maar dan houd ik nog de hoop er in: “het kan wel”. Gisteren heb ik dat totaal niet teruggezien. Ja, na de 70e minuut, maar is dat omdat wij beter gaan spelen, of omdat Helmond het wel gelooft en er doorheen zit?

Tactiek Helmond was simpel: Dubbele dekking op Croux, Peeters meteen fel aanpakken en dichtzetten. Daardoor moest de opbouw komen van Knops, Pereira en Ippel. Als MVV dat goed zou uitspelen, zou het een of twee mannetjes vrij moeten hebben. Maar dat kwam er totaal niet van. Knops’ grootste kwaliteit is de crosspass op Croux, maar die stond steeds gedekt, dus dat kwam er niet uit. Pereira dribbelde een paar keer het middenveld op en liep zich dan vast. Ippel, in de eerste seizoenshelft een uitblinker, had gisteren een off-day en leed veel onnodig balverlies.
Daarnaast legde Helmond vanaf de eerste minuut veel energie in het spel. Na 70 minuten zaten die er dan ook doorheen, meerdere spelers van hun met kramp gezien. Als het toen 0-0 had gestaan had MVV kunnen profiteren. Maar nee, door slecht en slap verdedigen staat het dan 0-4 en ben je kansloos.


Erg frustrerende wedstrijd. Van mij mag Palacios of Rajcomar in de spits beginnen en Verheydt als stromram voor het laatste half uur, als de wedstrijd er om vraagt. Guvenc is een alles-of-niets speler die vooral zijn eigen plan trekt, maar met het spel van Polizzi is dat een verbetering van jewelste. Linksachter missen we met dit soort tegenstanders echt Leroy. En gezien het niveau van de verdediging gisteren mag Biemans liever vandaag dan morgen nog tekenen. Pffft.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2016 11:12
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-Helmond #41
Hebben wij dan trainers die dat niet zien of kunnen ze deze spelers niet gemotiveerd krijgen en uitleggen waar het om gaat in het professionele voetbal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2016 11:23
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV-Helmond #42
Voor de wedstrijd werd er nog gehoopt op minimaal 10 punten uit de komende 5 wedstrijden. Daarmee zouden we een goede stap richting de play offs maken. Helaas gaan we die play offs niet halen met deze instelling. De spelers van Helmond hadden gewoon inzet en passie. Iets wat ik totaal miste bij de MVV spelers. Het merendeel van de selectie was gisteren het MVV shirt onwaardig. Tijd voor een fatsoenlijke straftraining lijkt me zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2016 11:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Helmond #43
Wat gek. Ik kom juist voor Polizzi naar het stadion. Maar als het niet zo lekker loopt moet je ook hem uiteraard kunnen wisselen. Maar om hem niet meer op te stellen? Niet mee eens!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973, La Chouffe, Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2016 12:52
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV-Helmond #44
Nao wat iech hei allemaol lees, bin 'ch toch blij tot 'ch gister zoe zaat wie è kenon waor, en m'ch dus werkelek gaar niks mie kin rappelere vaan de wedstrijd...

Daanke Menier Ouzo en Vrunsje Pèls..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2016 13:57
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV-Helmond #45
Laten we het op vormcrisis houden.

Ippel en Peeters zijn niet in goede doen. Ze kunnen de afstand tussen de verdedigingslinie en aanvalslinie niet overbruggen. Deze staan te ver uit elkaar. Je ziet het als Peeters de bal in de verdediging komt ophalen en dan aan niemand kwijt kan omdat er 6 man op lijn in de aanval staan te wachten op die drop pass achter de verdediging.

Helaas heeft Helmond een uiterst capabele verdedigingslinie die gisteren heel brutaal 1-op-1 speelden. 3 man in de verdediging en de 4e man schoof door naar het middenveld om daar een overtalsituatie te creëren. Dat en vroeg jagen op onze verdediging is de sleutel om het MVV heel moeilijk zo niet onmogelijk te maken om in ons eigen spel te komen.

Ik zeg, je hebt een boomlange spits/target man vastgelegd. Maak er dan ook het systeem naar waar deze jongen kan renderen. 4-4-2 met Palacios/Verheydt in de spits. 2 snelle vleugelspelers die de achterlijn halen. Peeters/Ippel centraal naast elkaar op het middenveld om elkaar en te ontlasten en het spel te verdelen. De verdediging zo laten staan en sneller die bal afspelen aan het middenveld. En volgend seizoen een nieuwe keeper aub. De huidige heeft zijn momenten maar zodra die bal hoog in de 16 wordt gepompt is hij nergens te bekennen. Uitermate zwak en ik zie geen verbetering op dat punt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden