Telstar - MVV 05-02-2015

04 feb 2016 09:39
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV 05-02-2015 #1
In plaats van calimero gezeik over die moffen, heb het liever eens over de wedstrijd van morgen zou ik zeggen.

Hup MVV, pak die punten mee en bezorg ons een sjiek en sjoen vastelaovent

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 10:24
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #2
'Eigen vervoer', maar er kunnen geen kaarten meer gekocht worden buiten de 70 kaartjes tot nu toe. Voetbal anno 2016.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 11:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #3
En dat bij Telstar. Alsof daar ooit iets gebeurd is. Gaat die kindercrèche die vroeger rechts naast het uitvak zat, wat doen of zo? Of die oude rocker die heen en weer rent voor de tribune?

Nu gaan er meer mvvfans op de thuistribunes zitten, alsof dat een oplossing is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 11:12
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #4
Onze uitwedstrijden bestaan uit 16 combi's en'2 keer vrij vervoer'. Echt leuk om uitwedstrijden te bezoeken als MVV supporter inderdaad. Bij beide, vrij vervoer wedstrijden, is het trouwens niet eens mogeliijk om kaarten bij het uitvak te kopen, dus sprake van echt vrij vervoer is er niet. En andersom krijgen andere clubs wel vrij vervoer naar ons toe, kijk naar Helmond en Eindhoven bijvoorbeeld. MVV wijst altijd met het vingertje naar andere clubs dat zij de maatregelen opleggen maar ik vraag me af of dit wel echt het geval is. Volgens mij speelt vooral onze eigen lokale driehoek een rol in dit belachelijke aantal combi's. Daarbij laat MVV natuurlijk gewoon over zich heen lopen in plaats van een keer voor de eigen supporters op te komen. Desalniettemin hoop ik dat we vrijdag winnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 11:18 04 feb 2016 11:25 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #5
Negatieve reputatie mensen. Probeer daar maar eens vanaf te komen. Dit zijn de gevolgen van de grens opzoeken, de massa krijgt de rekening. Maar daar mag je hier niet over spreken..Andere clubs hebben die beperking niet in Velsen. ' Voetbal Anno 2016 ©™' dan maar..

Je geeft de lokale driehoek de afgelopen jaren meer tegenbewijzen dan MVV kan verantwoorden.

Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ]

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 12:16
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #6
Nys in botsing gekomen met Werker gisteren bij training schijnbaar, paar weken out met hersenschudding. Werker weer getraind vandaag. Ippel lichte blessure, maar heeft al vaker gespeeld als het onzeker was of hij zou meespelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 12:50
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #7
Dat is een aderlating. Ik vind Nys toch wel een van de verrassingen dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 12:55
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #8

houtengerard schreef : Negatieve reputatie mensen. Probeer daar maar eens vanaf te komen. Dit zijn de gevolgen van de grens opzoeken, de massa krijgt de rekening. Maar daar mag je hier niet over spreken..Andere clubs hebben die beperking niet in Velsen. ' Voetbal Anno 2016 ©™' dan maar..

Je geeft de lokale driehoek de afgelopen jaren meer tegenbewijzen dan MVV kan verantwoorden.

Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ]


Onee een rookbom :blink: , volgens mij kan het afsteken van vuurwerk alleen voorkomen worden met behulp van een verplichte buscombi. :thumbsdown: Naar mijn mening moet een buscombi er alleen zijn om geweld te voorkomen, niet om elke vorm van ongewenst gedrag de kop in te drukken. Maar in Nederland moraalridderland is elke emotionele uitspatting er een teveel. Veel plezier met verlekkerd kijken naar de sfeer op tribunes in andere landen waar de regelgeving niet zo op angst is gebaseerd. In Nederland worden de regels steeds strenger terwijl er steeds minder gebeurd. De jaren 80 en het hooliganisme zijn voorbij maar het ophouden van een spandoek met ongewenste tekst of het afsteken van wat vuurwerk is toch 10 keer erger. :puke: :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 13:16
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #9

Peter Pan schreef : Nys in botsing gekomen met Werker gisteren bij training schijnbaar, paar weken out met hersenschudding. Werker weer getraind vandaag. Ippel lichte blessure, maar heeft al vaker gespeeld als het onzeker was of hij zou meespelen.


Het plannetje van de heer Schrouff om ons met deze undercover speler van binnenuit kapot te maken, begint al z'n vruchten af te werken. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 19:01 04 feb 2016 19:29 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #10
e geliek speul wie ein 1966 ( 0:0) zow iech wel OK vinde...



Körver en verdediger Zenden aon de geng met 'nne Hollender

of de 1: 1 get laater...





mer liever wie in '86 de 0:3 veur die vaan us ...! :thumbsup:
wie de Körver uzze trainer waor


Marcel Adam oppe foto

en met Linders...




en αναρχος ...maak diech neet drök euver e deukske ...wees krejatief en zingk gewoen oet volle boors ...

XXX dee heet 'ne piele wie e verrèke!
wie e verrèke, wie è verreke, wie e verrèke

Kin geine get vaan zegke...is Mestreechse Volkskultuur ..Hell Yeah ! ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 20:24
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #11

Peter Pan schreef : Nys in botsing gekomen met Werker gisteren bij training schijnbaar, paar weken out met hersenschudding. Werker weer getraind vandaag. Ippel lichte blessure, maar heeft al vaker gespeeld als het onzeker was of hij zou meespelen.



Nijs is een bikkel die speelt desnoods met helm op...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 20:45
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #12
Wat een mooi shirt heeft Jo Zenden !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 22:11
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #13

De Zwarte Vogel schreef : Wat een mooi shirt heeft Jo Zenden !


Vond en vind ik ook simpel maar mestreechs...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 09:53 05 feb 2016 09:55 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #14
Vandaag, volgende week vrijdag en de maandag daarna zijn eigenlijk cruciale wedstrijden. NAC zal een lastig verhaal worden, alles meer dan 0 punten is een bonus, maar vanavond en tegen Almere moet eigenlijk gewonnen worden. Sowieso natuurlijk gezien de stand, maar ook als springplank voor de rest van het seizoen. Na Almere zitten we op 25 wedstrijden, iets minder dan 3/4e van de competitie. Win vanavond en maandag de 15e en je gaat vol zelfvertrouwen de laatste fase van het seizoen in. Verlies deze wedstrijden, en je gaat met een serie van 1 overwinning op 7 wedstrijden de eindfase in. 1 op 8 zelfs met Sparta uit erbij. Dan lijkt me het seizoen redelijk voorbij.
Veel zal afhangen van onze verdediging. Hopelijk geeft de komst van Werker de boel een impuls. Ik ga voor 1-2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 13:48
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #15

opadiehard schreef :

De Zwarte Vogel schreef : Wat een mooi shirt heeft Jo Zenden !


Vond en vind ik ook simpel maar mestreechs...gr opa ;)

Dat moet haast het shirt uit een van je eerste jaren als DieHard zijn geweest, lang voor het epitheton "Opa" eraan gekoppeld werd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.463 seconden