>
Ontvangen bedankjes 274
dreekemvvke schreef : Wat een flauwekul verhalen allemaal hier er is er maar een verantwoordelijk aan dit en dat is Ron Elzen hij beslist wie er speeld en hoe er gespeeld wordt .Het is toch te gek voor woorden dar er spelers in deze ploeg spelen die nog niet het niveau hebben van een hoofdklasse amateur Knops moet er zo wie zo uit zet er voorlopig Pieter Nijs neer zolang kuipers niet fit is ,en ga over op 5 3 2 en ga opde nul spelen en probeer weer het vertrouwen terug te krijgen in je ploeg .is dat nu zo moeilijk te begrijpen voor een trainer ,en durf eens spelers te gebruiken die mischien iets minde zijn maar zich wel 100procent zich inzetten voor de ploeg ik denk dat je als trainer dan wel laat zien wie ee de baas is
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
middenstip schreef : Allemaal prachtig wat je schrijft "houte", dat jij Elsen steunt en dat hij hier niet verantwoordelijk mag worden
gesteld, wie is dan de verantwoordelijke?
middenstip schreef : Gisterenavond zij Johan Derksen, dat een gemiddelde trainer in de Jupilair leage gemiddeld 50â 60.000 euro verdiend.
Na wat ik vernomen heb heeft Elsen het dubbele, in de zakenwereld heb je met zo"n salaris een loodzware verant-
woordelijkheid, bovendien is Ron erg arrogant spreek maae eens met oud spelers.
middenstip schreef : ... bovendien is Ron erg arrogant spreek maae eens met oud spelers.
Jacques schreef : Waardeloos gisteren. Verschrikkelijk. Wat een totale aanfluiting. Maar ik ben er komende wedstrijden en volgend seizoen gewoon weer bij.
Was ik toch maar miljonair...
Ik gun het je van ganser harte en die Amsterdamse braniebende in het geheel niet!opadiehard schreef : ...hoop dat feyenoord morgen voor stunt zorgt dan komt het hier ook weer voor elkaar...gr opa