Telstar - MVV 05-02-2015

05 feb 2016 21:50
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #31
In en in triest! Ook ik zeg: geen play-offs = geen seizoekaart volgend jaar! Maar ook als Elzen blijft, Koop ik geen seizoenkaart. :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 21:51
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #32
Wat een prutsers. We worden weggeblazen door Telstar. Ik ben er langzaam wel klaar mee hoor. Voor mij mogen alle spelers en staf voor straf woensdag het blote voetenpad gaan lopen nadat wij daar alle resten van het plastic bierglas van de carnaval hebben uitgestrooid. Schaam je hartstikke kapot!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 21:54
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #33
Ich hub nog ut meiste te doon mit de lui van VZM, staank veur daank kriege die.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard, Raffalaldo, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 21:56
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #34
Ik heb spelers nog nooit zo beschouwelijk naar een bal zien kijken als bij de 3-0... Ik ken die blikken alleen maar uit portretten vanuit de oudheid, met Plato, Aristoteles en Socrates. Wijsgeren die peinzen over het leven vanuit allerlei opvattingen, dit als vrije Grieken... Ik heb dit nog nooit gezien bij verdedigers met een taak onder werkdruk... :thinking:

Is het programma van de voorbereiding al bekend?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 21:57
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #35
Zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag straftraining en hopen dat er vrijdag een file staat voor Breda waar de spelersbus 2 uur in stil staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 21:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #36
Tjah, zet Johan Cruijff voor de ploeg... We moeten het doen met talenten van Genk. Volwassen spelers als Verdellen worden broodnodig gemist. Ik zie niemand in dit team die de leider kan zijn als het even tegenzit.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 21:59
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #37
Ze kunnen het beste in Breda met een smoesje niet komen opdagen. Krijgen we een reglementaire nederlaag van 3-0. Blijft ons tenminste nog het een en ander bespaart...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 22:13 05 feb 2016 22:14 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #38
Jezus, wat een afgang. 4-0 tegen fucking Telstar, en het had nog hoger kunnen zijn zo te horen. En zelf niks creëren. De spelers en staf hadden zeker al in de bus ingedronken op Vastelaovend? Nou, dat ze zich de rest van de Vastelaovend maar op een flinke straftraining trakteren. Het seizoen is weer definitief over. Geen beleid, geen toekomstvisie, geen draagvlak, niks. En dat voor een stad als Mestreech. Ja, alleen Veer Zien MVV, mensen die zich te pletter werken voor de club. Voor die mensen vind ik het nog het ergste, want je krijgt er nul komma noppes voor terug.

Dan maar wat afleiding zoeken bij een goed glas (of plastic beker? :P ) bier. Fijne Vastelaovend eederein!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 22:14
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #39

Sjotelsplak schreef : Tjah, zet Johan Cruijff voor de ploeg... We moeten het doen met talenten van Genk. Volwassen spelers als Verdellen worden broodnodig gemist. Ik zie niemand in dit team die de leider kan zijn als het even tegenzit.




Spelers als Verdellen worden gemist?? Sorry maar het was echt niet veel beter in de tijd dat Verdellen bij MVV speelde . De laatste 15 jaar was er altijd wel wat mis bij MVV . Iedereen kan nu wel zeiken over de verdediging , maar het middenveld laat ook de nodige steekjes vallen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 22:16 05 feb 2016 22:23 door Greun graas.
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #40
Wat een dramatische vertoning. Elke keer weer met excuses komen dat we geen geld hebben voor beter materiaal. Andere clubs doen het met minder. Die zijn creatief, hebben contacten. Wij vissen altijd maar uit het vijvertje van Elsen. Dramatisch, een kut mentaliteit hebben die gasten. MOOI WEER VOETBALLERS!

Het minste wat men kan doen is strijden voor elke meter. Het is schrijnend om te zien dat men tegen telstar nog niet van de eigen helft af komt. Dat we met heel veel fantasie misschien een halve kans gecreëerd hebben.

Elsen blijft maar als een mak lammetje op de bank zitten. Na de 4-0 staat hij op en gaat druk coachen. Optreden moet hij, al moet er een B speler in komen. Dit is onacceptabel!

Voor mij mogen ze Dusseldorf voor de groep zetten, daar zit tenminste wel strijd en leven in.

Wat een lachwekkende vertoning. We worden gewoon opgevreten door de tegenstander. Als de tegenstander een scheet laat, komen ze die niet meer te boven.

Ongelooflijk ook dat er nog mensen hiervoor staan te klappen. Ik schaam me kapot.

Volgende week hou ik mijn hart vast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 22:19
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #41
Het wordt tijd dat elzen Z,n jas pakt en snel naar de uitgang loopt en nooit meer terug komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 22:26
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #42

Sjonnie schreef :

Sjotelsplak schreef : Tjah, zet Johan Cruijff voor de ploeg... We moeten het doen met talenten van Genk. Volwassen spelers als Verdellen worden broodnodig gemist. Ik zie niemand in dit team die de leider kan zijn als het even tegenzit.




Spelers als Verdellen worden gemist?? Sorry maar het was echt niet veel beter in de tijd dat Verdellen bij MVV speelde . De laatste 15 jaar was er altijd wel wat mis bij MVV . Iedereen kan nu wel zeiken over de verdediging , maar het middenveld laat ook de nodige steekjes vallen .


Knops stond toen ook al naast hem....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 22:44
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #43

ouwe rot schreef :

opadiehard schreef : 3-0 intriest wanneer staat er iemand op ...spelers,trainer,bestuur,geldschieter(s)...gr opa ;)


Peter dat maken wij nooit meer mee.


De enige die zijn portemonnee in het verleden heeft getrokken was Leon Melchior.
Deze gulle gever is helaas niet meer onder ons.
Ik ben bang dat er nooit meer iemand opstaat zoals Leon.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 23:03
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #44
Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken. Iedereen een fijne vastelaovend en tegen NAC is deze gek weer erbij ook al verdienen die stelletje lamzakken (en daar reken ik Elsen en Dusseldorp ook bij) een leeg uitvak!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 23:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #45

Nao Väöre schreef :

ouwe rot schreef :

opadiehard schreef : 3-0 intriest wanneer staat er iemand op ...spelers,trainer,bestuur,geldschieter(s)...gr opa ;)


Peter dat maken wij nooit meer mee.


De enige die zijn portemonnee in het verleden heeft getrokken was Leon Melchior.
Deze gulle gever is helaas niet meer onder ons.
Ik ben bang dat er nooit meer iemand opstaat zoals Leon.


Wordt tijd voor meer SS'ers. Oh nee we hebben er al 1 gehuurd. Sorry deze nederlaag zit me diep.... De hobs een Schrouf los, ja dat weet ik. Bah bah dit kun je niet verkopen aan je klanten.... Toch zijn we weer bedrogen. Tussenseizoen nummer 9. Is er geen enkele miljonair in Maastricht die MVV supporter is? Ole ole MVV is NSB.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden