>
Ontvangen bedankjes 723
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Driver schreef : Het wordt een zware dobber voor Mvv daar in Doetichem. Het publiek daar schaart zich meteen achter de thuisploeg en krijgen sommige spelers plots vleugeltjes.
Ik zie het somber in, Mvv krijgt het heel zwaar en verliest kansloos met 4-1.
Ik hoop dat het Mvv bestuur wakker is geworden. Investeer in goede spelers waadoor je kunt gokken op de nacompetitie. Levert extra geld op en meer supporters. Probeer eens van dat kleurloze imago af te komen . Mvv straalt al jaren geen enkele ambitie uit.
Driver schreef : Het wordt een zware dobber voor Mvv daar in Doetichem. Het publiek daar schaart zich meteen achter de thuisploeg en krijgen sommige spelers plots vleugeltjes.
Ik zie het somber in, Mvv krijgt het heel zwaar en verliest kansloos met 4-1.
Ik hoop dat het Mvv bestuur wakker is geworden. Investeer in goede spelers waadoor je kunt gokken op de nacompetitie. Levert extra geld op en meer supporters. Probeer eens van dat kleurloze imago af te komen . Mvv straalt al jaren geen enkele ambitie uit.
dreekemvvke schreef : Waarom worden er waarheden van dit forum gehaald ,iedereen mag toch een eigen mening hebben over een wedstrijd of is de waarheid te hard voor bepaalde mensen
Boe is dat feeske? schreef :
De kip en het ei. Allemaal met geld te maken. En iets met een vicieuse cirkel. En gokken? Nah dat doen we hier niet meer.
Je kunt die cirkel omhoog brengen vanuit investeren, maar ook vanuit andere krachten. Zoals krachten die nu loskomen met publiek en de wisselwerking met een gretige ploeg. Mensen die weer hoop gaan zien, vuur dat weer ontbrandt in onze harten. En aanstekelijk werkt. Vuur dat misschien ook weer gaat branden bij onze sponsoren. Wellicht omdat ze geproeft hebben van de exposure die zo'n lekkere nacompetitie met zich meebrengt.
Zo kan het balletje gaan rollen. Je hoeft maar een vonk te hebben. En ik heb het gevoel dat die volk gekomen is, en de vlam weer harder brandt. Dan komt geld vanzelf, en bouw je die opgaande spiraal weer.
Laten we doorbouwen op dit gevoel, maandag alles geven. MVV, laot us druime!!!
dreekemvvke schreef : Ik heb op de wedstrijd van gisteren mijn mening gegeven over het feit waarom trainer elsen zo laat zijn wissels gebruikt en iets over Brian Smeets die zich op een nare manier uitje over mvv upporters die hem naar benaderden .en ik vind dat Pieter Nijs dichter achter verbeidt moet spelen want hij knapt een heel veel vuil werkt en daar wordt niet goed gebruikt van gemaakt.
Hill28 schreef : Is er nog een training vandaag?