De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
Re: De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur
16 May 2016 16:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
Re: Re:De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur
16 May 2016 16:41 - 16 May 2016 16:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
16 May 2016 16:52Hup Eagles!!! :applaus:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
16 May 2016 16:59 - 16 May 2016 17:17Eederein is allergisch veur Bryan SMaids 020 en 010 en noe ouch 043.Schapendonk wrote: Ook geen 010 voor mij, want ik ben een beetje allergisch voor de harde G (vooral nu door Bryan). Er is maar één club. Us-MVV-ke.
Mismieterke, hoop dat heer met lees en noets mie 't Mestreechs Volleksleed met zingk, hoore kutjoonk. Dach jao dee Bryan heet wel get euver veur us Mestreech wie iech diech zaog zeenge, mer d'rnao in de Geusselt wasse deegs noar us supporters tow vergeeve veer diech noets mie.
sGGGGGheinlige klootzak. Eric van der Leur maakte het bont maar jij bent nog vele malen erGGGGGer, kut hollender!!!!
Gaank mer weer jenke jenke jenke, dao biste good in.
Tot vollegend jaor in de kolkende GGGGGGGGGGGGGGGGGGGeusselt mismieter dee'ste bis en boe eedereen diech oetkots, of mot iech zegke boe: waar iedereen je uitkotst? Kut Hollender!!!! Huilen zul je.
Kom op Eagles laat die superhoeren degraderen!!!!
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
16 May 2016 17:14www.gezien.nl/maastricht/p/in-beeld/een-...room-die-uiteen-spat
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
16 May 2016 18:01Tous ensemble #VeerzienMVV.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- MVVke
-
- Platinum Member
-
16 May 2016 18:18Wat 'n kotsploog. Alleen dee keeper weurt 'ne groete, dat veurspel iech uuch.
M.V.V. hoof ziech zeker neet te sjaome veur de lètste wedstrijde. Iech hoop tot dit speul ziech veurtzèt in 't volgend sezoen.
NOETS DE MOOD VERLORE HEET!!!!!!!
- jeoff
-
- Administrator
-
16 May 2016 18:34Nu moeten we eigenlijk een delegatie fans met MVV shirts en vlaggen naar de Adelaarshorst sturen om Kowet aan te moedigen

- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
16 May 2016 18:41 - 16 May 2016 18:43Mer dat wiste veer al en drum zien veer MVV supporter...
Dat smaak nao mie ...op nao koumend sezoen !
Merci Ron Promotion ! :applaus:
- thomas043
-
- Senior Member
-
16 May 2016 18:45Aan de support heeft het in ieder geval niet gelegen. 90 minuten lang maar 1 vak te horen. Nu doorpakken en het momentum wat er nu is benutten. Kom op die roeie!
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
16 May 2016 19:14In mijn actieve sportloopbaan heb ik ook verloren maar meestal won ik toernooien en wedstrijden.
Ook speelde ik wel eens een wedstrijd waar ik achteraf van dacht die had ik moeten winnen als een moment in de wedstrijd anders was gelopen, echter nooit verloor ik 2 keer achter elkaar van een tegenstander en gaf dan achteraf aan dat we gelijkwaardig waren !
MVV verliest 2 keer van de Graafschap en vind zich zelf minstens gelijkwaardig, als je de wedstrijden hebt bekeken dan is dat ook zo , echter toch verliezen we hem 2 keer , en hoe komt dat nu
WINNAARS MENTALITEIT , dat is wat we missen , we missen echte winnaars spelers die zowel fysiek , technisch als mentaal het verschil kunnen maken en ervoor zorgen als ze overtuigd zijn dat ze minstens gelijkwaardig zijn er voor zorgen dat t ook tot uitdrukking komt in resultaat.
Bij de 0-1 zag ik dat we die winnaars mentaliteit niet hadden, daar hadden we die Boeren bij hun nek moeten pakken en moeten doorpakken , niet loslaten maar op jacht met pressie in ons spel hun onze wil opleggen, helaas wij kunnen dat niet en laten die Boeren terug in de wedstrijd komen, waarin wij zeker het beste van het spel hadden, maar die ballen gaan er net niet in omdat we net niet goed genoeg zijn en omdat we net niet genoeg winnaars mentaliteit hebben.
Daarom ben ik ook telleurgesteld in deze dag maar ook in de play-offs, voor mij telt alleen maar promotie , en halve finale telt niet ondanks dat het misschien een goede prestatie is.
Ik geloof dat deze groep niet 100% van zijn kunnen heeft getoond vandaag en het maximale resultaat heeft behaald, ik geloof dat onze technische staff ( elsen en Dusseldorp) de verkeerde beslissingen heeft genomen door Losheij in 2 wedstrijden te laten beginnen en niet Palacios of Guvenc
Net niet had net wel kunnen zijn als alles had geklopt en als we de juiste instelling hadden gehad, dus ook de eerste helft tegen die Boeren thuis op de aanval voetballen ipv 35 minuten niets doen.
Ik baal en ik baal stevig dat zo'n boere lul als Smeets bepalend is geweest voor de 0-1 en dat onze back Moustafa daar niet stond om die bal bij de 2de paal eruit te halen.
Winnaars mentaliteit , daar moeten we op zoek naar, Elsen en Dusseldorp maken geen winnaars die maken halve finalisten , ik wil een trainer hebben die Winnaars zoekt , vind en beter maakt en dan , en ja en dan kunnen we promoveren !
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
16 May 2016 19:24 - 16 May 2016 19:26Napoleon wrote: Ik ben een slechte verliezer, altijd al geweest en nu nog steeds.
In mijn actieve sportloopbaan heb ik ook verloren maar meestal won ik toernooien en wedstrijden.
Ook speelde ik wel eens een wedstrijd waar ik achteraf van dacht die had ik moeten winnen als een moment in de wedstrijd anders was gelopen, echter nooit verloor ik 2 keer achter elkaar van een tegenstander en gaf dan achteraf aan dat we gelijkwaardig waren !
MVV verliest 2 keer van de Graafschap en vind zich zelf minstens gelijkwaardig, als je de wedstrijden hebt bekeken dan is dat ook zo , echter toch verliezen we hem 2 keer , en hoe komt dat nu
WINNAARS MENTALITEIT , dat is wat we missen , we missen echte winnaars spelers die zowel fysiek , technisch als mentaal het verschil kunnen maken en ervoor zorgen als ze overtuigd zijn dat ze minstens gelijkwaardig zijn er voor zorgen dat t ook tot uitdrukking komt in resultaat.
Bij de 0-1 zag ik dat we die winnaars mentaliteit niet hadden, daar hadden we die Boeren bij hun nek moeten pakken en moeten doorpakken , niet loslaten maar op jacht met pressie in ons spel hun onze wil opleggen, helaas wij kunnen dat niet en laten die Boeren terug in de wedstrijd komen, waarin wij zeker het beste van het spel hadden, maar die ballen gaan er net niet in omdat we net niet goed genoeg zijn en omdat we net niet genoeg winnaars mentaliteit hebben.
Daarom ben ik ook telleurgesteld in deze dag maar ook in de play-offs, voor mij telt alleen maar promotie , en halve finale telt niet ondanks dat het misschien een goede prestatie is.
Ik geloof dat deze groep niet 100% van zijn kunnen heeft getoond vandaag en het maximale resultaat heeft behaald, ik geloof dat onze technische staff ( elsen en Dusseldorp) de verkeerde beslissingen heeft genomen door Losheij in 2 wedstrijden te laten beginnen en niet Palacios of Guvenc
Net niet had net wel kunnen zijn als alles had geklopt en als we de juiste instelling hadden gehad, dus ook de eerste helft tegen die Boeren thuis op de aanval voetballen ipv 35 minuten niets doen.
Ik baal en ik baal stevig dat zo'n boere lul als Smeets bepalend is geweest voor de 0-1 en dat onze back Moustafa daar niet stond om die bal bij de 2de paal eruit te halen.
Winnaars mentaliteit , daar moeten we op zoek naar, Elsen en Dusseldorp maken geen winnaars die maken halve finalisten , ik wil een trainer hebben die Winnaars zoekt , vind en beter maakt en dan , en ja en dan kunnen we promoveren !
Dat kan maar eentje zijn en die is nu ondertussen bijna 80. Was wel onze laatste promotie inmiddels, komend seizoen 20 jaar geleden.
Maar ik zeg doorgaan met deze selectie en staf waarbij Labylle en kuipers terug van blessures komen en voeg nog een paar goede spelers toe. Dan gaan voor het kampioenschap.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
16 May 2016 20:31 - 16 May 2016 20:33Wat niet wegneemt dat dit team qua spirit mij juist het beste gevoel geeft in jaren. Buiten 1-2 spelers geen individuele toppers maar een mega TEAM.
Alles gegeve dit MVV, geweldig, traone in mien aoge.
Doorbouwen, en volgend jaar weer 10% beter!
Bedaank Ron Promotion, bedaank speulers en staf, bedaank Kantoer, bedaank supporters, bedaank vrijwilligers, bedaank bestuur en eederein dee iech vergeet, vollegend jaor volle gaaaaas! Wat e clubke :applaus:
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
16 May 2016 21:52Maar uiteindelijk moeten we ook onderkennen dat we toch vrijwel geen uitgespeelde kansen hebben gecreeerd. Daar zit onze pijn. En als er dan al een mogelijkheid komt hebben we niet de kwaliteit om dat af te maken. Zo simpel is het volgens mij. Een spits die er een stuk of 20 in knalt in een seizoen en je speelt serieus mee in de top van de JL met dit team.
Ik geloof niet dat dat in mentaliteit zit. We missen de kwaliteit op dat alles beslissende punt dat scorend vermogen heet. Dus hopen dat het budget voor komend seizoen de ruimte biedt om op dat punt iets extra's te doen.
- Schapendonk
-
- Banned
-
16 May 2016 21:58 - 16 May 2016 22:01Please Log in or Create an account to join the conversation.