>
Ontvangen bedankjes 274
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Eederein is allergisch veur Bryan SMaids 020 en 010 en noe ouch 043.Schapendonk schreef : Ook geen 010 voor mij, want ik ben een beetje allergisch voor de harde G (vooral nu door Bryan). Er is maar één club. Us-MVV-ke.
Napoleon schreef : Ik ben een slechte verliezer, altijd al geweest en nu nog steeds.
In mijn actieve sportloopbaan heb ik ook verloren maar meestal won ik toernooien en wedstrijden.
Ook speelde ik wel eens een wedstrijd waar ik achteraf van dacht die had ik moeten winnen als een moment in de wedstrijd anders was gelopen, echter nooit verloor ik 2 keer achter elkaar van een tegenstander en gaf dan achteraf aan dat we gelijkwaardig waren !
MVV verliest 2 keer van de Graafschap en vind zich zelf minstens gelijkwaardig, als je de wedstrijden hebt bekeken dan is dat ook zo , echter toch verliezen we hem 2 keer , en hoe komt dat nu
WINNAARS MENTALITEIT , dat is wat we missen , we missen echte winnaars spelers die zowel fysiek , technisch als mentaal het verschil kunnen maken en ervoor zorgen als ze overtuigd zijn dat ze minstens gelijkwaardig zijn er voor zorgen dat t ook tot uitdrukking komt in resultaat.
Bij de 0-1 zag ik dat we die winnaars mentaliteit niet hadden, daar hadden we die Boeren bij hun nek moeten pakken en moeten doorpakken , niet loslaten maar op jacht met pressie in ons spel hun onze wil opleggen, helaas wij kunnen dat niet en laten die Boeren terug in de wedstrijd komen, waarin wij zeker het beste van het spel hadden, maar die ballen gaan er net niet in omdat we net niet goed genoeg zijn en omdat we net niet genoeg winnaars mentaliteit hebben.
Daarom ben ik ook telleurgesteld in deze dag maar ook in de play-offs, voor mij telt alleen maar promotie , en halve finale telt niet ondanks dat het misschien een goede prestatie is.
Ik geloof dat deze groep niet 100% van zijn kunnen heeft getoond vandaag en het maximale resultaat heeft behaald, ik geloof dat onze technische staff ( elsen en Dusseldorp) de verkeerde beslissingen heeft genomen door Losheij in 2 wedstrijden te laten beginnen en niet Palacios of Guvenc
Net niet had net wel kunnen zijn als alles had geklopt en als we de juiste instelling hadden gehad, dus ook de eerste helft tegen die Boeren thuis op de aanval voetballen ipv 35 minuten niets doen.
Ik baal en ik baal stevig dat zo'n boere lul als Smeets bepalend is geweest voor de 0-1 en dat onze back Moustafa daar niet stond om die bal bij de 2de paal eruit te halen.
Winnaars mentaliteit , daar moeten we op zoek naar, Elsen en Dusseldorp maken geen winnaars die maken halve finalisten , ik wil een trainer hebben die Winnaars zoekt , vind en beter maakt en dan , en ja en dan kunnen we promoveren !