De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur

16 mei 2016 16:38
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #61
Ook uitvak was top vandaag, echte 12e man :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2016 16:41 16 mei 2016 16:42 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #62
Ook geen 010 voor mij, want ik ben een beetje allergisch voor de harde G (vooral nu door Bryan). Er is maar één club. Us-MVV-ke.

16 mei 2016 16:52
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #63
GAE - De Graafschap dus.

Hup Eagles!!! :applaus:

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

16 mei 2016 16:59 16 mei 2016 17:17 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #64

Schapendonk schreef : Ook geen 010 voor mij, want ik ben een beetje allergisch voor de harde G (vooral nu door Bryan). Er is maar één club. Us-MVV-ke.

Eederein is allergisch veur Bryan SMaids 020 en 010 en noe ouch 043.

Mismieterke, hoop dat heer met lees en noets mie 't Mestreechs Volleksleed met zingk, hoore kutjoonk. Dach jao dee Bryan heet wel get euver veur us Mestreech wie iech diech zaog zeenge, mer d'rnao in de Geusselt wasse deegs noar us supporters tow vergeeve veer diech noets mie.

sGGGGGheinlige klootzak. Eric van der Leur maakte het bont maar jij bent nog vele malen erGGGGGer, kut hollender!!!!

Gaank mer weer jenke jenke jenke, dao biste good in.

Tot vollegend jaor in de kolkende GGGGGGGGGGGGGGGGGGGeusselt mismieter dee'ste bis en boe eedereen diech oetkots, of mot iech zegke boe: waar iedereen je uitkotst? Kut Hollender!!!! Huilen zul je.

Kom op Eagles laat die superhoeren degraderen!!!!

Facta Non Verba

16 mei 2016 17:14
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #65
EEN VOETBALMIDDAG VOL HOOP, VREUGDE, VREES EN EEN DROOM DIE UITEEN SPAT
www.gezien.nl/maastricht/p/in-beeld/een-...room-die-uiteen-spat

16 mei 2016 18:01
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #66
Spietig. Het heeft niet zo mogen zijn. Gruuts op MVV en grote dank aan iedereen die hieraan zijn steentje heeft bijgedragen. Dit smaakt naar meer en de vooruitzichten voor volgend seizoen zien er goed uit. Berichten uit de Ardennen bevestigen dit.

Tous ensemble #VeerzienMVV.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT, Janepie

16 mei 2016 18:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #67
Zwoer oonterech verlore vaan 'n laf speulend de graafschap. Constant krege ze um de mies idiote zake 'ne vrije trap mèt en dege ze alles d'r aon um te ettere en te vertrage. Iech dach tot de Graafschap bekind stoond es echte vechters die ''DRAN'' goon??
Wat 'n kotsploog. Alleen dee keeper weurt 'ne groete, dat veurspel iech uuch.

M.V.V. hoof ziech zeker neet te sjaome veur de lètste wedstrijde. Iech hoop tot dit speul ziech veurtzèt in 't volgend sezoen.

NOETS DE MOOD VERLORE HEET!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Janepie

16 mei 2016 18:34
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #68
Zeer spijtig, maar trots op MVV! Zo te horen is MVV bezig met een aantal goede spelers voor komend seizoen om hier een (beter) vervolg aan te geven. Ben benieuwd Roei Baank!

Nu moeten we eigenlijk een delegatie fans met MVV shirts en vlaggen naar de Adelaarshorst sturen om Kowet aan te moedigen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Janepie

16 mei 2016 18:41 16 mei 2016 18:43 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #69
Gewoen sjoen visitekeertsje aofgegeeve....

Mer dat wiste veer al en drum zien veer MVV supporter...

Dat smaak nao mie ...op nao koumend sezoen !

Merci Ron Promotion ! :applaus:

16 mei 2016 18:45
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #70
Tja. Opgeheven hoofd. Die schuiver van Croux, die kopbal van Palacios en misschien ook wel die vrije trap van Peeters. Wat als.

Aan de support heeft het in ieder geval niet gelegen. 90 minuten lang maar 1 vak te horen. Nu doorpakken en het momentum wat er nu is benutten. Kom op die roeie!

16 mei 2016 19:14
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #71
Ik ben een slechte verliezer, altijd al geweest en nu nog steeds.
In mijn actieve sportloopbaan heb ik ook verloren maar meestal won ik toernooien en wedstrijden.
Ook speelde ik wel eens een wedstrijd waar ik achteraf van dacht die had ik moeten winnen als een moment in de wedstrijd anders was gelopen, echter nooit verloor ik 2 keer achter elkaar van een tegenstander en gaf dan achteraf aan dat we gelijkwaardig waren !

MVV verliest 2 keer van de Graafschap en vind zich zelf minstens gelijkwaardig, als je de wedstrijden hebt bekeken dan is dat ook zo , echter toch verliezen we hem 2 keer , en hoe komt dat nu

WINNAARS MENTALITEIT , dat is wat we missen , we missen echte winnaars spelers die zowel fysiek , technisch als mentaal het verschil kunnen maken en ervoor zorgen als ze overtuigd zijn dat ze minstens gelijkwaardig zijn er voor zorgen dat t ook tot uitdrukking komt in resultaat.
Bij de 0-1 zag ik dat we die winnaars mentaliteit niet hadden, daar hadden we die Boeren bij hun nek moeten pakken en moeten doorpakken , niet loslaten maar op jacht met pressie in ons spel hun onze wil opleggen, helaas wij kunnen dat niet en laten die Boeren terug in de wedstrijd komen, waarin wij zeker het beste van het spel hadden, maar die ballen gaan er net niet in omdat we net niet goed genoeg zijn en omdat we net niet genoeg winnaars mentaliteit hebben.

Daarom ben ik ook telleurgesteld in deze dag maar ook in de play-offs, voor mij telt alleen maar promotie , en halve finale telt niet ondanks dat het misschien een goede prestatie is.
Ik geloof dat deze groep niet 100% van zijn kunnen heeft getoond vandaag en het maximale resultaat heeft behaald, ik geloof dat onze technische staff ( elsen en Dusseldorp) de verkeerde beslissingen heeft genomen door Losheij in 2 wedstrijden te laten beginnen en niet Palacios of Guvenc

Net niet had net wel kunnen zijn als alles had geklopt en als we de juiste instelling hadden gehad, dus ook de eerste helft tegen die Boeren thuis op de aanval voetballen ipv 35 minuten niets doen.

Ik baal en ik baal stevig dat zo'n boere lul als Smeets bepalend is geweest voor de 0-1 en dat onze back Moustafa daar niet stond om die bal bij de 2de paal eruit te halen.

Winnaars mentaliteit , daar moeten we op zoek naar, Elsen en Dusseldorp maken geen winnaars die maken halve finalisten , ik wil een trainer hebben die Winnaars zoekt , vind en beter maakt en dan , en ja en dan kunnen we promoveren !

16 mei 2016 19:24 16 mei 2016 19:26 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #72

Napoleon schreef : Ik ben een slechte verliezer, altijd al geweest en nu nog steeds.
In mijn actieve sportloopbaan heb ik ook verloren maar meestal won ik toernooien en wedstrijden.
Ook speelde ik wel eens een wedstrijd waar ik achteraf van dacht die had ik moeten winnen als een moment in de wedstrijd anders was gelopen, echter nooit verloor ik 2 keer achter elkaar van een tegenstander en gaf dan achteraf aan dat we gelijkwaardig waren !

MVV verliest 2 keer van de Graafschap en vind zich zelf minstens gelijkwaardig, als je de wedstrijden hebt bekeken dan is dat ook zo , echter toch verliezen we hem 2 keer , en hoe komt dat nu

WINNAARS MENTALITEIT , dat is wat we missen , we missen echte winnaars spelers die zowel fysiek , technisch als mentaal het verschil kunnen maken en ervoor zorgen als ze overtuigd zijn dat ze minstens gelijkwaardig zijn er voor zorgen dat t ook tot uitdrukking komt in resultaat.
Bij de 0-1 zag ik dat we die winnaars mentaliteit niet hadden, daar hadden we die Boeren bij hun nek moeten pakken en moeten doorpakken , niet loslaten maar op jacht met pressie in ons spel hun onze wil opleggen, helaas wij kunnen dat niet en laten die Boeren terug in de wedstrijd komen, waarin wij zeker het beste van het spel hadden, maar die ballen gaan er net niet in omdat we net niet goed genoeg zijn en omdat we net niet genoeg winnaars mentaliteit hebben.

Daarom ben ik ook telleurgesteld in deze dag maar ook in de play-offs, voor mij telt alleen maar promotie , en halve finale telt niet ondanks dat het misschien een goede prestatie is.
Ik geloof dat deze groep niet 100% van zijn kunnen heeft getoond vandaag en het maximale resultaat heeft behaald, ik geloof dat onze technische staff ( elsen en Dusseldorp) de verkeerde beslissingen heeft genomen door Losheij in 2 wedstrijden te laten beginnen en niet Palacios of Guvenc

Net niet had net wel kunnen zijn als alles had geklopt en als we de juiste instelling hadden gehad, dus ook de eerste helft tegen die Boeren thuis op de aanval voetballen ipv 35 minuten niets doen.

Ik baal en ik baal stevig dat zo'n boere lul als Smeets bepalend is geweest voor de 0-1 en dat onze back Moustafa daar niet stond om die bal bij de 2de paal eruit te halen.

Winnaars mentaliteit , daar moeten we op zoek naar, Elsen en Dusseldorp maken geen winnaars die maken halve finalisten , ik wil een trainer hebben die Winnaars zoekt , vind en beter maakt en dan , en ja en dan kunnen we promoveren !

Dat kan maar eentje zijn en die is nu ondertussen bijna 80. Was wel onze laatste promotie inmiddels, komend seizoen 20 jaar geleden.
Maar ik zeg doorgaan met deze selectie en staf waarbij Labylle en kuipers terug van blessures komen en voeg nog een paar goede spelers toe. Dan gaan voor het kampioenschap.

16 mei 2016 20:31 16 mei 2016 20:33 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #73
Napoleon lul toch neet zoe stom dit team heeft genoeg winnaars, maar de juiste keuzes maken op het juiste moment is ook een kwaliteit, net als een goede spits. Hadden wij een Seuntjens of Ars erbij lopen, dan zaten we nu in de finale. Soit.

Wat niet wegneemt dat dit team qua spirit mij juist het beste gevoel geeft in jaren. Buiten 1-2 spelers geen individuele toppers maar een mega TEAM.

Alles gegeve dit MVV, geweldig, traone in mien aoge.

Doorbouwen, en volgend jaar weer 10% beter!

Bedaank Ron Promotion, bedaank speulers en staf, bedaank Kantoer, bedaank supporters, bedaank vrijwilligers, bedaank bestuur en eederein dee iech vergeet, vollegend jaor volle gaaaaas! Wat e clubke :applaus:

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Us Clubke

16 mei 2016 21:52
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #74
Voetballend waren wij in dit tweeluik de bovenliggende partij. Ons middenveld heeft de Graafschap wat laten zien; blijven zoeken naar de voetballende oplossing en de tegenstander niet in haar opbouw laten komen. Mn dat laatste punt vond ik ook zo goed bij Volendam uit in de PO. En wat te denken van onze achterhoede in de 2e seizoenshelft. Chapeau.
Maar uiteindelijk moeten we ook onderkennen dat we toch vrijwel geen uitgespeelde kansen hebben gecreeerd. Daar zit onze pijn. En als er dan al een mogelijkheid komt hebben we niet de kwaliteit om dat af te maken. Zo simpel is het volgens mij. Een spits die er een stuk of 20 in knalt in een seizoen en je speelt serieus mee in de top van de JL met dit team.
Ik geloof niet dat dat in mentaliteit zit. We missen de kwaliteit op dat alles beslissende punt dat scorend vermogen heet. Dus hopen dat het budget voor komend seizoen de ruimte biedt om op dat punt iets extra's te doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Schapendonk, middenstip, Josef1982

16 mei 2016 21:58 16 mei 2016 22:01 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #75
Klopt, als je ziet dat Peeters, Nys en Croux de topscoorders waren. MVV heeft nog steeds een spitsenprobleem. Ik vind Verheijdt daarintegen wel flink vooruit gegaan en hard werken, maar volgend seizoen zal hij toch echt moeten gaan scoren. Daarvoor is hij tenslotte in de spits en niet alleen om 3 spelers naar zich toe te trekken en te kaatsen. Ik ben eens benieuwd hoe hij zich verder ontwikkeld.

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden