ach....zo snel mogelijk vergeten en onder het mom van seizoensbegin e.d. afdoen !
Met het risico dat ik de hier aanwezige Sjengiaanse bondscoaches op hun plasserke trap met mijn onderstaand commentaar...
en ook al ben ik helaas definitief blind na 5 operaties aan mijn rechteroog...( dus komp neet neeve mniech stoon es iech mot pisse zoetot geer neet gaot jenke es iech strein per ongeluk ut verkieerde plasserke vaspak....
)
toch zag ik dat de eerste helft was gewoon zwak was , ook al probeerde men het wel hier en daar maar verder dan combinaties en balletje rond tikken kwam niet in dit hoofdstuk voor. Helaas dus ook niet een steekpass om voor het nodige gevaar te zorgen.
Venlook was aan te zien dat ze meer kwaliteit hadden, maar hun gebraggel was afschuwelijk ( had zeker 0:2 moeten zijn met rust als ze de kansen uitgespeeld en goed benut hadden).
Leuk was het vlak voor de wedstrijd ffe een kort weerzien met oud speler Mark Luijpers, top vent!
Totaal belachelijk de massale aanwezigheid van de politie en toen ik de heren erop aansprak gaf men mij gelijk en verwees men mij door naar de burgemeester ( als verantwoordelijke hiervoor). Alsof het een oorlogsgebied betrof.
Zelfs in de pre-combi jaren toen het gespuis uit Utreg, Adam en R'dam en Du Haag hier na toe kwam, was er minder ME op de been en zaten die braaf op de hoofdtribuun links boven....
Nu heeft onze "burgermoeder" wel een oude vent thuis op de bank zitten, die ook nog eens anti MVV is en de seniorrenpartij runde, maar kan er niet eens een jonger vent langs gestuurd worden en haar gebaseerd op historische gegevens duidelijk gemaakt worden, dat deze jongens in blauw noodzakelijker zijn in de buurten en binnenstad op straat dan die minder dan 50 Venlokenaren te bewaken...`met een kanon op een mug schieten` en zo...dus zodoende niet ons belastingsgeld zo zinloos en zonder enig verstand over de balk te gooien...Onno en Gerd werden voor minder de laan uitgestuurd!
Vreuger hadde veer in Mestreech gek Nettekke... noe tog neet e gek Anmerrietsje...?
Bek to bizniz.....
us Bies...tja ...ik zie vooruitgang in vergelijking met vorig seizoen ..dat wel ( vergeet niet ..uzze Sven had ook drie jaren nodig voordat hij er was en als het Bies zo goed was hadden allang Randstedelijke clubs of rijkere clubs dan de onze in het Noorden hem weggehaald).
Dus de hele voorgaande discussie is een beetje zinloos....al gun ik het hem dat hij niet de richting Esaijas en Veldmate opgaat en toch bij ons slaagt. Hopelijk kan Erik Meyer wat van zijn gedrevenheid overbrengen ( maar als het er niet inzit moeten we elkaar hier niet op het forum aanvallen of afmaken...
).
Wel genoten van trepke B vak A en B en omgeving en vak G en F die prima ondersteuning gaven...noets de mood verloore heet !
Ook de Boschpoort was top aanwezig !
Jammer voor het resultaat, volgden keer beter !
Aoch jao... nog get ...? Jewel... eine nuij boarding reklaam vaan un miech onbekinde firma..."Meubelen Verheij" oet Meersje...
Leuk veur de cent, mer veer höbbe toch al e Roejbaank....?!