>
Ontvangen bedankjes 5008
Anna D. schreef : Nou in alle eerlijkheid denk ik dat VVV-Venlo beter kan dan dat ze hebben laten zien. Ik denk nog steeds dat ze kampioen worden. Zo'n Vito van Crooy is normaal veel gevaarlijker bv. Zelfde geldt voor Hunte, Seuntjens en Opoku. Ik hoop dat het de verdienste is van MVV, maar denk dat zij ook een mindere dag hadden. Maar hopelijk geeft de 2e helft ons wel vertrouwen, want NAC uit is normaal ook een nederlaag.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef : Ik weet niet of er al iets over is gezegd, maar wat was MVV weer lekker amateuristisch bezig betreft het parkeren; waarom was de rechter kant van de Geusseltparking niet beschikbaar voor mensen die voetbal wilde kijken. Een soplolly, deze man krijgt ook maar opdracht, vertelde ons dat we de auto aan het Geusseltbad moesten zetten. Waar slaat dit op? Hierdoor amper plaats voor voetbalsupporters.
Ander amateurding, wellicht in het topic seizoenskaarten te plaatsen, is dat de namen nog niet waren geplaatst bij het juiste stoeltje waardoor andere mensen op onze plaatsen zat. Plak of niets, of houdt het bij! Rarara waarom verkopen we niet meer seizoenskaarten als je al deze stomme dingetjes bij elkaar opstelt
Napoleon schreef : Voetballend prima gedaan? Jij hebt zo te zien wel verstand van voetbal.... Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te zien dat Verheijdt veel te veel tekort komt op dit niveau.
Dan zal Seuntjes een mindere wedstrijd hebben gehad getuige zijn doelpunten van vorig seizoen. Ik denk dat Kuipers dit jaar meer doelpunten maakt dan Verheijdt.
Kotspoejer schreef :
Lijnsje@tappunt schreef : Ik weet niet of er al iets over is gezegd, maar wat was MVV weer lekker amateuristisch bezig betreft het parkeren; waarom was de rechter kant van de Geusseltparking niet beschikbaar voor mensen die voetbal wilde kijken. Een soplolly, deze man krijgt ook maar opdracht, vertelde ons dat we de auto aan het Geusseltbad moesten zetten. Waar slaat dit op? Hierdoor amper plaats voor voetbalsupporters.
Ander amateurding, wellicht in het topic seizoenskaarten te plaatsen, is dat de namen nog niet waren geplaatst bij het juiste stoeltje waardoor andere mensen op onze plaatsen zat. Plak of niets, of houdt het bij! Rarara waarom verkopen we niet meer seizoenskaarten als je al deze stomme dingetjes bij elkaar opstelt
Als je met de rechterkant de kant van Applepark bedoeld, dan kan ik je wel een verklaring geven.
Door de bouw van de sporthal is er geen parkeerplaats meer voor sponsors. Daarom is het rechter gedeelte voor deze groep gereserveerd. Uiteraard levert dit dan weer problemen op voor de 'gewone man'. Hiervoor biedt MVV/de gemeente het Geusseltbad als alternatief. Maar hiermee zijn de parkeerproblemen echt niet opgelost. De gemeente zal toch met een betere oplossing moeten komen!
Boe is dat feeske? schreef :
Kotspoejer schreef :
Als je met de rechterkant de kant van Applepark bedoeld, dan kan ik je wel een verklaring geven.
Door de bouw van de sporthal is er geen parkeerplaats meer voor sponsors. Daarom is het rechter gedeelte voor deze groep gereserveerd. Uiteraard levert dit dan weer problemen op voor de 'gewone man'. Hiervoor biedt MVV/de gemeente het Geusseltbad als alternatief. Maar hiermee zijn de parkeerproblemen echt niet opgelost. De gemeente zal toch met een betere oplossing moeten komen!
Dus stukje informatievoorziening dat ontbreekt. Kondig dat als club aan dat het veranderd, geef de mensen anders een briefje met uitleg, of nog simpeler zet gewoon even een bord met omleiding parkeerplaatsen supporters als gemeente. Jammer.
Overigens is dit parkeerprobleem iets blijvends, het aantal parkeerplaatsen bij de Geusselt zal eerder nog minder worden dan meer, erg triest.
Je hebt toch iets te weinig naar Tom & Jerry gekeken!Schapendonk schreef : .... Nee wat ik gister gezien heb was een kat en muis spel. En MVV was de muis. Het kan lang duren met een muis en die kan zelfs wegkomen maar meestal loopt het verkeerd af.