>
Ontvangen bedankjes 13
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
mvv supporter schreef : Laat ik het dan anders formuleren voor mensen met een blinddoek op.
Voor de 100 leden hier is MVV geen bedrijf maar een passie.
Voor alle andere 3000 mensen in het stadion is MVV wel degelijk een bedrijf.
Vuile stoelen kan mensen overtuigen niet meer terug te komen.
Slechte WC's is hier ook een voorbeeld van.
JA WIJ KOMEN VOOR VOETBAL, maar er zijn zeker mensen die zich hier aan storen.
Het is geen probleem dat er geen stikker op staat, maar voor het betaalde bedrag zou het wel netjes geweest zijn om dit te doen.
En ik heb nooit geroepen dat de stoelen iedere wedstrijd schoon moeten zijn, ik zei de eerste thuis wedstrijd.
Daar is nog al een groot verschil tussen
Je kunt het ook zien als een bedankje van de club naar de trouwe supporter toe.
In mijn ogen zijn dit wel degelijk dingen die opgepakt moeten worden, ik ben van mening als dit soort kleine zaken niet goed geregeld kunnen worden dat bij grote zaken ook niet zal lukken. EN nee promotie hangt niet af van stikkers of stoelen.
Maar zorg dragen voor je toeschouwers is daar wel degelijk een onderdeel van.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.