MVV - Achilles '29

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

Re: MVV - Achilles '29

03 Feb 2017 13:09
Fijn dat Guvenc weer fit is! Hoop dat hij wat speeltijd krijgt vandaag , wellicht in de tweede helft!

Je merkt dat MVV weer meer leeft in de stad en toch wel het gesprek van de dag is op vrijdag. In dat gesprek van de dag hoor ik veel mensen al uitgaan van een ruime zege. Het blijf welt MVV, dus helemaal gerust ben ik er nooit op tegen dit soort laagvliegers. Maar als we - spelers en publiek - er voor 100% voor gaan, dan moet het zeker lukken vanavond!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Olzie
  • Olzie's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Feb 2017 14:21 - 03 Feb 2017 14:22
houtengerard wrote: Het is gewoon eerlijker dat 19 clubs, drie punten halen tegen een laagvlieger, dan dat er 17 clubs meedoen aan het grote competitievervalsings-roulette van die jeugdploegen. .

Off topic: Even kort (al vaak genoeg besproken). Spanje, Duitsland en Portugal hebben zelfde competitie met tweede elftallen. Alleen zijn daar regels veel strenger, waardoor vervalsing er (bijna) niet is (vast team, geen/minder dispensatie).

On topic: Voor nu heel blij met een team als Achilles, alleen zou het dan weer typisch het oude MVV zijn om dan niet te winnen. Het zou toch wel fijn zijn ook deze wedstrijden de volle punten te blijven pakken en eens 2e of 3e te eindigen, waardoor we een enorm voordeel in playoffs hebben (tweede wedstrijd thuis, eerste ronde overslaan)!
Last edit: 03 Feb 2017 14:22 by Olzie.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

03 Feb 2017 14:25
Sinds Achilles meedoet, seizoen '13/'14, hebben we enkel vorig seizoen één keer gelijk gespeeld en de rest gewonnen.
Nou zeggen statistieken niks, zeker niet bij MVV, maar als we vandaag geen drie punten halen dan zou dat toch uitermate teleurstellend zijn.

• Tuor
  • Tuor's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Feb 2017 16:51
Moet de match helaas aan me voorbij laten gaan. Maar thuis tegen de nummer laatst, het moeten drie punten worden natuurlijk. Echter, een walkover is met dit MVV tegen niemand gegarandeerd. Ik ben blij met elke vorm van drie punten, hopelijk met een mooie 4-0, maar 2-1 is net zo prima.

• Lassie80
  • Lassie80's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

03 Feb 2017 22:08
Jacques wrote: Ik begrijp dat veel nieuwe aanwinsten van Achilles nog niet fit en/of speelgerechtigd zijn, en dat terwijl ze een aantal oudgedienden al afgeserveerd hebben én veel blessures en schorsingen te pakken hebben. Op papier zou vanavond een makkie moeten worden. Maar doorgaans als je dat verwacht, gaat het mis...

Zo'n wedstrijd was het dus... :S

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Feb 2017 22:24
Wat laat MVV het de laatste weken toch liggen . :thinking: Maandag uit naar Oss moeten er toch echt 3 punten gehaald worden , want met Eindhoven en Jong Ajax als volgende tegenstanders kan MVV zo maar een vrije val gaan maken .

• Charmeur
  • Charmeur's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Feb 2017 22:31
Vastelaovendsdip is vreug dit jaor :(
100 procent kanse weure gewoen neet aofgemaak. Veer hubbe geine killer veurin.... :angry:
The following user(s) said Thank You: Josef1982

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Feb 2017 22:39
Het wordt tijd dat Nys een paar wedstrijdjes gaat banken , is geen schim meer van de speler die hij vorig seizoen was . Miste vanavond al voor de 3 wedstrijd op rij een 100% kans .
The following user(s) said Thank You: Mr Sjaan

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Feb 2017 22:41 - 03 Feb 2017 22:42
SCHANDE

1) Aanfluiting 2) Beschaming 3) Blaam 4) Blamage 5) Eerloosheid 6) Hoon 7) Kwaad 8 ) Laster 9) Oneer 10) Ongunstige toestand 11) Schandaal 12) Schimp 13) Smaad 14) Smet 15) Vernedering 16) Versmaadheid 17) Vlek 18) Wantoestand
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Last edit: 03 Feb 2017 22:42 by Sjotelsplak.

• Charmeur
  • Charmeur's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Feb 2017 22:49
Je vergeet onbegrip... :)

• middenstip
  • middenstip's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Feb 2017 22:58
Een wanprestatie van Elsen.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

03 Feb 2017 23:01
Handtasjes-voetbal en nog niet kunnen winnen. Wat een blamage.

Wat moet je met zo'n koelbloedigheid nu eigenlijk in de nacompetitie vraag ik me af? Vier 100% kansen worden verprutst door Verheijdt en Nys. Bij Nys kan ik het nog begrijpen, hij is middenvelder. Maar de kansen die Verheijdt heeft gehad zijn routine doelpunten die een spits bij de nr 3 van de Jupiler League gewoon moet afdrukken met zijn ogen dicht. (Zoals ze in Venlo doen).

Niemand kon meer voetballen. Geen pass was zuiver. Geen idee in het spel, geen driehoekjes, statisch voetbal om van te janken. En domme, hele domme voorzetten die Achilles zonder al te veel moeite kan ruimen. Stankov kwam aan ballen, waar hij nooit meer aan mocht komen. Onze keeper heeft geen bal moeten pakken van Achilles. Je kunt als trainer wel zeggen, 'Wij zijn mentaal niet geknapt de afgelopen weken', maar dat zag er vanavond toch anders uit. Helaas heb je dan ook nog twee pech momenten voor het doel, maar dat hoorde helemaal bij deze pot. Alleen maar hoge ballen op diepe spitsen, terwijl het hele middenveld onderbezet was, wissel dan daarop..

Het enige lichtpuntje vanavond was de invalbeurt van Guvenc, die het voortreffelijk deed en liet zien dat we een echte nummer 10 gemist hebben de afgelopen weken. Jammer dat die wissel weer moet plaatsvinden als de wedstrijd al lang en breed gespeeld is. Dat mis ik aan René Trost, die durfde van zijn eigen tactiek af te wijken als het niet liep. Je krijgt straks op het einde van het seizoen drie kansen in een duel onder hoogspanning en als je dan zoveel doelpogingen nodig hebt om een goal te maken, lig je er na één helft al uit. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de spelers die iedere week deze dotten van kansen laten liggen, dan wel wonderbaarlijk een neusje voor de goal hebben. Je speelt met vlagen gewoon met negen man hierdoor omdat de kwaliteit niet in balans is vind ik.
The following user(s) said Thank You: Napoleon, Lassie80

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

03 Feb 2017 23:02
Mvv speelde nochtans echt niet zo slecht hoor.. Maar als je minimaal 5 a 6 van die gigantische kansen mist houdt het op. We mogen nog blij zijn dat de bekende voetbalwet niet van toepassing was vanavond, gelukkig was Achilles zo enorm slecht dat ze die kans niet kregen.

• Frank Salemans
  • Frank Salemans's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Feb 2017 23:12
Ook ik ben zwaar teleurgesteld. Maar anders dan anderen vond ik het voetballend helemaal niet zo slecht. Kijk als je in een wedstrijd een stuk of zes 100%-kansen creëert, dan heb je het voetballend niet slecht gedaan, maar mis je gewoon koelbloedigheid in het afmaken. Wat is er toch met Nijs aan de hand i? Het lijkt soms alsof hij met lood in de kuiten loopt te voetballen, zonder enige overtuiging. Als aangeschoten wild. Kijk, als hij die kans in de derde minuut gewoon maakt (en het was echt een makkie), dan win je deze pot gewoon met een nulletje of vier. En nu wil die maar niet vallen.

Als ik dan zie welke kansen er gemiste worden door Verheijdt, maar ook door Kuipers en nog een paar, dan ligt daar het pijnpunt van MVV: het scorend vermogen. En dan gaan zelfs spelers als Ciranni en Nwaklai in de malaise delen en ver onder hun kunnen voetballen. Te gretig en onbesuisd en dan zonder overleg voetballen. Heb je gescoord, dan is dat allemaal anders.

Maar het begint en eindigt dus allemaal bij het gebrek aan scorend vermogen. Overigens had Nkoyi zich gewoon moeten laten vallen, want die overtreding op hem was een zuivere strafschop volgens mij.

Ik vond Pereira en Kuipers centraal achterin heel redelijk ballen, maar beste man vond ik toch Pedro; de enige aanvaller die acties durft te maken (Labylle trouwens ook). Maar nogmaals: hadden wij een afmaker, dan hadden we misschien wel 9 punten meer gehad dit seizoen. Want voetballend doen we voor geen enkel team onder.

Maar ja, het gaat er uiteindelijk wel om dat je het netje van de tegenstander laat trillen......... Nog een geluk dat Volendam en NAC verliezen vanavond. Kom op die roeje!
The following user(s) said Thank You: Napoleon, Lassie80, Boschpoort, Zoewiezoe

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Feb 2017 23:17
middenstip wrote: Een wanprestatie van Elsen.

Wat heeft Elzen fout gedaan?
Dit vind ik wel erg gemakkelijk.
Je kunt beter zeggen wat heeft onze spits goed gedaan(twee meter breed twee meter lang )

Time to create page: 0.396 seconds