MVV - Achilles '29
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - Achilles '29
04 Feb 2017 11:27Olzie wrote:
Wat niet? Beginnen met spelers die al weken uit vorm zijn (Nijs, Verheijdt). Was DE perfecte wedstrijd om andere jongens (Loshaj, Nkoyi) eens een kans te geven. Vervolgens als ook in deze wedstrijd zwakte wordt getoond door spelers veeeel te laat wisselen. En het team eigenlijk in deze wedstrijd tegen zeer zwakke tegenstander niet vol voor de 3 punten laten gaan. Echt onbegrijpelijke keuzes van een trainer!!
Achteraf heb je helemaal gelijk. Maar wat je zegt kun je ook omdraaien. Tegen Achilles is een uitgelezen kans voor Verheijdt en Nys om weer eens te scoren en daarmee het zelfvertrouwen op te krikken. Zo zal Elsen wellicht vooraf gedacht hebben. Als Nys die eerste bal er in legt en daarna als bevrijdt speelt en mede daardoor Verheijdt er drie in prikt, is Elsen een toptrainer die vertrouwen houdt in zijn spelers.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Tuor, Lassie80, Zoewiezoe
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
04 Feb 2017 11:34
nog een opmerking, ik vond dat MVV het laatste half uur ook gewoon Labylle had moeten doorschuiven op de plek van Schrooyen en die wisselen voor bv Losheij , want achterin met 4 verdedigers blijven spelen was totaal overbodig
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
04 Feb 2017 11:51Jacques wrote:Olzie wrote:
Wat niet? Beginnen met spelers die al weken uit vorm zijn (Nijs, Verheijdt). Was DE perfecte wedstrijd om andere jongens (Loshaj, Nkoyi) eens een kans te geven. Vervolgens als ook in deze wedstrijd zwakte wordt getoond door spelers veeeel te laat wisselen. En het team eigenlijk in deze wedstrijd tegen zeer zwakke tegenstander niet vol voor de 3 punten laten gaan. Echt onbegrijpelijke keuzes van een trainer!!
Achteraf heb je helemaal gelijk. Maar wat je zegt kun je ook omdraaien. Tegen Achilles is een uitgelezen kans voor Verheijdt en Nys om weer eens te scoren en daarmee het zelfvertrouwen op te krikken. Zo zal Elsen wellicht vooraf gedacht hebben. Als Nys die eerste bal er in legt en daarna als bevrijdt speelt en mede daardoor Verheijdt er drie in prikt, is Elsen een toptrainer die vertrouwen houdt in zijn spelers.
IK ben het niet met je eens, als je zelf gesport hebt ( wellicht heb je dat) en het loopt niet lekker een bepaalde periode dan is het ook ff fijn dat het niet van jou afhangt en dat je even niet hoeft, in geval van Nys en Verheijdt ze een uit de basis te laten kan ook iets van hun afvallen en zich zo via invalbeurten weer opwerken tot een beter niveau. Elsen is gewoon een conservatieve trainer , dat mag maar in dit soort wedstrijden waarin je tegen een ploeg speelt die 5 punten hadden en pas 1 match verloren , dan moet wanneer de spelers het verschil niet maken , jij als trainer er voor zorgen dat jij het verschil maakt en andere keuzes neemt, en we hadden die met een volledig fitte selectie had Elsen voldoende middelen om te veranderen.... het verschil tussen het winnen van prijzen en uiteindelijk nooit wat winnen , en om eerlijk te zijn ( ja ik ben weer terug

- Driver
-
- Platinum Member
-
04 Feb 2017 11:52
Als een club verliest heeft altijd de trainer het gedaan. Supporters tonen hun emoties en eerste slachtoffer is nu weer bij sommigen Elsen. Ik denk niet dat een andere trainer het beter gedaan zou hebben met Mvv. We draaien toch maar mooi bovenin mee met aardig voetbal.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
04 Feb 2017 11:58Hill28 wrote: Klote, maar Elsen de schuld geven slaat nergens op. Hij heeft exact de wissels gedaan die logisch waren door Guvenc en N Koyi te brengen.
Ok met Gijzen was hij misschien iets laat, maar op dat moment stonden er al 4 aanvallers + Labylle en Ciranni op het veld.
Het enige probleem is gewoon dat T bies geen kut meer raakt de laatste weken. Maar we moeten niet met modder gaan gooien nu, dan komt dat wel weer. En anders kan Elsen altijd nog met Koyi starten of met die lange spits uit de jeugd.
Verder lijkt Pedro me geen fijne gast voor in een voetbalteam.
Guvenc krijgt te weinig tijd om het verschil te maken ( dit was echt een type wedstrijd voor hem ) en dat geldt ook voor Nkoyi
Je ziet dat de bal er niet erin wil, gooi het toch om in de rust 2 man er uit 2 man er in dan heb je 45 minuten om een ploeg die 5 punten had op de knieen te krijgen , en ik ben er van overtuigd dat wanneer dat zo was gebeurd we ook die match gewonnen hadden
The following user(s) said Thank You: itsman, De Zwarte Vogel
- Jacques
-
- Platinum Member
-
04 Feb 2017 12:16 - 04 Feb 2017 12:16Napoleon wrote:
IK ben het niet met je eens, als je zelf gesport hebt ( wellicht heb je dat) en het loopt niet lekker een bepaalde periode dan is het ook ff fijn dat het niet van jou afhangt en dat je even niet hoeft, in geval van Nys en Verheijdt ze een uit de basis te laten kan ook iets van hun afvallen en zich zo via invalbeurten weer opwerken tot een beter niveau.
Ja, ik heb zelf gesport, leuk dat je het vraagt. Vaak en fanatiek ook. Ik sport feitelijk nog steeds vaak maar niet meer in competitieverband. Het ergste wat een trainer vroeger kon doen was mij er uit halen. Ik vond dat helemaal niet fijn en werd daar geen betere speler van. Maar dat is een heel andere discussie, bovendien wil dat nog niet zeggen dat het het beste voor het team was om mij maar te laten staan. Ik denk bovendien niet dat mijn sportieve verleden zo relevant is eigenlijk.
Los daarvan wil ik ook helemaal niet stellen dat Verheijdt en Nys altijd maar in de basis moeten starten, dat Elsen nooit een speler uit de basis moet halen. Dus je bent het eens met iets wat ik niet zei of in ieder geval met iets dat ik niet bedoelde te zeggen.
Sterker nog, ik begon met te zeggen dat achteraf gezien, Elsen beter zonder deze twee spelers kon starten. Maar ik legde uit dat ik de redenering van Elsen snapte (als dat al zijn redenering is geweest). Juist omdat het een slechte tegenstander is, hoop je dat de spelers uit vorm die beiden voor mijn gevoel vooral naar een doelpunt snakken, dat doelpunt maken.
Het is duidelijk dat dat niet gewerkt heeft. Maar ik begrijp de keuze van Elsen.
Gaan we nu terug naar het bericht waar ik op reageerde, daar stond “onbegrijpelijke keuzes van een trainer”.
Daar reageerde ik op. Meer niet.
Ik snap dus niet helemaal waar je het precies niet mee eens bent, Napoleon.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 04 Feb 2017 12:16 by Jacques.
The following user(s) said Thank You: De Zwarte Vogel
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
04 Feb 2017 22:17 - 04 Feb 2017 22:19
er vind nu gewoon een correctie plaats qua punten op een verder super leuk seizoen. Even pech, net als tegen Helmond en VVV im begin van t seizoen, maar dat laat ons toch verdomme niet uit t veld slaan?
We staan gedeeld 2de!!!! naast een club met de DUBBELE begroting, en boven clubs met vele malen meer geld.
Dat we gelijk spelen tegen een 'clubje' haalt de negatieve mestreechteneer weer boven maar uiteindelijk worden de prijzen verdeeld in mei en dan moet je vorm tonen. De bank is daarvoor breed genoeg, en tot die tijd bovenin blijven meedraaien. En waarom zou dat niet kunnen?
Alle clubs zullen punten morsen, zie NAC, Almere, Helmond...alleen VVV draait constant. En dan word je kampioen.
Tip aan iedereen: ipv juist nu de druk op te voeren, laat de selectie en de staf lekker in de luwte werken, ga niet lopen steuken over slechte trainer enzo.
Nogmaals. Gedeeld 2de, fukking fantastisch!
We staan gedeeld 2de!!!! naast een club met de DUBBELE begroting, en boven clubs met vele malen meer geld.
Dat we gelijk spelen tegen een 'clubje' haalt de negatieve mestreechteneer weer boven maar uiteindelijk worden de prijzen verdeeld in mei en dan moet je vorm tonen. De bank is daarvoor breed genoeg, en tot die tijd bovenin blijven meedraaien. En waarom zou dat niet kunnen?
Alle clubs zullen punten morsen, zie NAC, Almere, Helmond...alleen VVV draait constant. En dan word je kampioen.
Tip aan iedereen: ipv juist nu de druk op te voeren, laat de selectie en de staf lekker in de luwte werken, ga niet lopen steuken over slechte trainer enzo.
Nogmaals. Gedeeld 2de, fukking fantastisch!
Boe is dat feeske?
Last edit: 04 Feb 2017 22:19 by Boe is dat feeske?.
The following user(s) said Thank You: jeoff, Ster_Drager, seppo, Bieske, serke, jesfen, Robin, opadiehard, SJENG@BOSCHPOORT, itsman and 4 other people also said thanks.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
05 Feb 2017 10:22
het feit blijft dat je tegen de hekkensluiter gewoon met 5-0 moet winnen, zeker thuis.
geen smoesje excuus of dergelijk praat dit goed.
Het was gewoon een blamage!!!
We zullen zien wat de 2de seizoenshelft ons brengt.
Voor het moment redelijk voetbal zonder goede resultaten. Daar heb je vrij weinig aan.
dus afwachten en zien wat er maandag gebeurd.
geen smoesje excuus of dergelijk praat dit goed.
Het was gewoon een blamage!!!
We zullen zien wat de 2de seizoenshelft ons brengt.
Voor het moment redelijk voetbal zonder goede resultaten. Daar heb je vrij weinig aan.
dus afwachten en zien wat er maandag gebeurd.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
05 Feb 2017 21:32 - 05 Feb 2017 21:33
Geen topic oss-mvv?...gr opa 
Kunnen we deze beladen wedstrijd(achilles) eindelijk afsluiten

Kunnen we deze beladen wedstrijd(achilles) eindelijk afsluiten

....
Last edit: 05 Feb 2017 21:33 by opadiehard.
Time to create page: 0.298 seconds