MVV - Achilles '29

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: MVV - Achilles '29

03 Feb 2017 23:25
Het is mischien een beetje kort door de bocht , maar als Pieter die 3 100% kansen tegen VVV/NAC en Achilles maakt haal je gewoon 10 punten uit 4 wedstrijden en sta je stevig op de 3e plaats , en hebben we een superstart van de 2e seizoens helft .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Feb 2017 23:36
Kijk naar teletekst pagina 832, pagina 2. We staan 4de plek en hebben meeste van de tijd hoger gestaan, maar geen MVV'er (spits) te bekennen in het rijtje.

MVV speelt niet slecht, maar zonder een echte spits (afmaker) mogen we blij zijn als we de eerste ronde play-offs overslaan. Jammer, want het veldspel en kwaliteit van de overige spelers was genoeg om tot het laatste mee te doen om het kampioenschap.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

• mvvcasbrul
  • mvvcasbrul's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

04 Feb 2017 00:36
Sjonnie wrote: Het is mischien een beetje kort door de bocht , maar als Pieter die 3 100% kansen tegen VVV/NAC en Achilles maakt haal je gewoon 10 punten uit 4 wedstrijden en sta je stevig op de 3e plaats , en hebben we een superstart van de 2e seizoens helft .

Vooraf was ik er al niet zo gerust in want juist tegen zo'n zwakke tegenstanders, laatste met maar 5 punten, laat MVV het vaker ook in het verleden afweten. En wie zo slap, ongeïnspereerd en hautain aan de wedstrijd begint in een slakke tempo roept meestal het verdict over zich af. Pieter Nijs presteert het nu al voor de 3e keer achter elkaar een werkelijke dot van een kans te missen, wat een krediet moet die nog krijgen Ron en Wim buiten zijn zeer matige spel ook nog !!! Werkelijk een blamage vind ik deze wedstrijd die alleen effe opleefde toen Guvenc erin kwam dan zie je
de leepheid en slimheid van een speler die dan weer juist in het verleden niet al te veel krediet krijgt van onze technische staf ! Ik vond ook dat sommige spelers echt op eigen succes uit waren, dit vind ik een kwalijke zaak. In de 2e helft waren er wel een paar goede aanvallen bij maar
niet meer dan dat, het leek wel of sommige spelers met hun gedachten elders waren door de vooral door L1 bekende berichten
over de vermeende belangstelling van andere clubs voor een paar MVV spelers. Ik blijf het echt zeggen onbegrijpelijk hoe MVV aan zo'n wedstrijd begint en dat mag vooral Ron en Wim zich aantrekken dat ze deze groep niet super gemotiveerd meer kunnen krijgen voor een wedstrijd tegen de nr. 19 met slechts 5 punten !
Verder zou ik met N'Koyi in de spits beginnen en niet als rechtsbuiten toen de trouwens zwakke Verheydt nog meespeelde, jammer
want het opgebouwde krediet wat MVV toch wel opgebouwd heeft dit seizoen zou wel eens snel heel broos kunnen worden zeker wat we
in het verleden al allemaal meegemaakt hebben hier. Ik hoop alleen dat alle spelers eens goed in de spiegel kijken en er maandag eens vanaf het begin vol erin kletsen tegen alweer zo'n lelijk eendje van het betaalde voetbal..... :rolleye:
The following user(s) said Thank You: middenstip

• MafVaanVoetbal
  • MafVaanVoetbal's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

04 Feb 2017 02:02
Stelletje lamballen, 0-0 tegen zoon kneusjesclub! Nog ff zo doorgaan en we kunnen de eerste ronde instromen in de play-offs... Bedankt dames!

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

04 Feb 2017 09:50
Mvv zit nu even in een mindere, misschien wel een wat ongelukkige periode, maar daar moeten ze as. maandagavond maar een einde aan maken.

Als je zoals gisteren niet scoord gaat dat tegen je werken terwijl ze toch echt wel hele goede kansen hebben gehad.
Scoord Nys in de begin fase dan is de wedstrijd open gebroken en wordt het een geheel ander wedstrijd.
Nu krijgen ze terrecht de kritiek over zich heen en wij kijken nu opeens naar onderen ipv. naar boven en dat doet ook pijn.
MVV moet maandag echt de draad weer op pakken.
Maar dan moeten ze die bal er toch eens gaan in schieten want bij Oss loopt iemand die dat wel gemakkelijk kan.

• mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Feb 2017 10:10
hoe moeilijk is het om een bal in de goal te krijgen.
Die vraag stel ik me nu al jaren bij MVV.
Het kan toch niet zijn dat ja jaar na jaar na jaar niemand vind die een bal goed kan afwerken.
Die een bal in het net krijgt als het een 100% kans was.

Het voetbal was net al te slecht maar het afmaken van kansen was weer een grote blamage , flater of hoe je het ook dan mag noemen. Eigenlijk gewoon beschamend om naar te kijken.
En dit gebeurd veels te vaak en al veel te veel jaren achter elkaar.

MILJAAR MVV hoe moeilijk is het om te scoren??????
Geef ons aub weer niet zo'n 2de seizoenshelft als met veldmate en schreurs, 2 wedstrijden winnen na de winterstop.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Feb 2017 10:22 - 04 Feb 2017 10:32
Weet je , ik snap het wel. Als je onverdiend verliest bij Venlo daarbij knullig puntverlies hebt tegen Breda dan gaat er toch wat knagen.
Tel daarbij op dat we moeilijk scoren en dan krijg je dit resultaat 0-0

Moet wel daarbij zeggen dat ik vind dat Elsen gewoon veel eerder moet ingrijpen, na de eerste helft waarin de kansen er wel zijn maar het niet lukt moet hij gewoon in de 2de helft met Nkoyi beginnen en moet Nys er gewoon uit. Ook Verheijdt is/was rijp voor een wissel.
De laatste weken komt daar scorend niets meer van paraat , maait over iedere kans heen , geen bal gaat er meer in ( wellicht te maken met de geboorte van zijn dochter, wat minder rust) Maar Thomas hoort nu gewoon op de bank te beginnen, dat verwijt ik ook Elsen en Co

We hebben genoeg op de bank om de ploeg om te gooien en dat gebeurd of te laat of niet. Dat we geen kampioen worden was wel duidelijk na Venlo ( dat is slikken voor iedereen) voor nu is handhaven in top 5 het maximale en zo dus de eerste ronde PO niet te hoeven spelen.
Daar zal het roer wel voor om moeten, tegen Oss gewoon met Nkoyi in de spits voor Thomas en Loshaij of Guvenc voor Nys.

Verder is het natuurlijk jammer en teleurstellend dat de avond zo verloopt je zag dat hij er niet in wilde , genoeg kansen gehad.
Nys al na 2 minuut 30 en dot van een kans , Pedro, Verheijdt, Ciranni en ga zo maar door ....
Daarbij vind ik MVV wel een van de best voetballende ploegen in de JL maar we maken het niet af en dat gaat in de kopjes zitten...

Maar goed de focus ligt nu op wat veranderen in het elftal en zorgen dat we punten blijven pakken het ligt allemaal dicht bij elkaar
Last edit: 04 Feb 2017 10:32 by Napoleon.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Lassie80, Willems, Zoewiezoe

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Feb 2017 10:41 - 04 Feb 2017 10:41
Als we een goed scorende spits hadden was die al lang weg(gekocht)...
Sinds Thiebaut hebben we er geen meer gehad...
Zelfs van Hyfte was een middenvelder ...
en toen Sven in zijn derde jaar regelmatig en beslissend of openend begon te scoren ging hij helaas weg...!
Dus moeten we het maar met minder materiaal doen en hopen dat ze de lessen van Erik M oppakken!
Nietemin is het een traditie dat we tegen kneusjes minder spelen en tegen toppers goed.
Op nao de volgende wedstrijd !
Last edit: 04 Feb 2017 10:41 by les rouges blancs.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk, Willems

• Olzie
  • Olzie's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

04 Feb 2017 10:56
ouwe rot wrote: Wat heeft Elzen fout gedaan?
Dit vind ik wel erg gemakkelijk.
Je kunt beter zeggen wat heeft onze spits goed gedaan(twee meter breed twee meter lang )

Wat niet? Beginnen met spelers die al weken uit vorm zijn (Nijs, Verheijdt). Was DE perfecte wedstrijd om andere jongens (Loshaj, Nkoyi) eens een kans te geven. Vervolgens als ook in deze wedstrijd zwakte wordt getoond door spelers veeeel te laat wisselen. En het team eigenlijk in deze wedstrijd tegen zeer zwakke tegenstander niet vol voor de 3 punten laten gaan. Echt onbegrijpelijke keuzes van een trainer!!

• Roed en Wit 70
  • Roed en Wit 70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:MVV - Achilles '29

04 Feb 2017 11:10
Het is al vaker gezegd. Tuurlijk als de kansen worden afgemaakt hoor je niemand. Maar het wisselbeleid is tenenkrommend. Iedereen ziet het behalve... Waarom niet in de rust wisselen of überhaupt al met een uit vorm zijnde nys beginnen. Spelers lang laten warmlopen waarvan je weet dat ze er niet inkomen. Wat moet je in godsnaam met martina bij 0-0. Wat heeft loshaj misdaan dat ie nooit meer wordt ingezet ?

• Charmeur
  • Charmeur's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Feb 2017 11:17
Selectie moet het hoofd nou koel houden. Er mag geen onzekerheden en strubbelingen zijn, want dan gaan we nog verder bergafwaarts. Ik blijf erbij dat we gewoon een afmaker missen....
The following user(s) said Thank You: Willems

• Willems
  • Willems's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

04 Feb 2017 11:21
Beste mensen, ik vind het overwegend te negatief. Natuurlijk was het gisteren niet best, zelfs niet goed en dat is nog zwak uitgedrukt. Maar bepalende spelers hadden gisteren hun dag niet en laten we eerlijk zijn, ook een beetje gelukt ontbrak. Want zelfs deze zwak scorende ploeg heeft zich toch nog 5 of 6 100% kansen uitgespeeld. Daar had er zeker 1 van gemaakt kunnen worden en dan was de wedstrijd net zo slecht geweest maar waren we wel met een beter gevoel naar huis gegaan.
Het hele seizoen (vanaf wedstrijd 1) roep ik al tot groot ongenoegen van de mensen om me heen dat Verheijdt echt niet die scorende spits is waar we op zitten te wachten. Ik hoop dan ook van harte dat eindelijk eens andere keuzes gemaakt gaan worden.
Want in een geweldig draaiende ploeg zoals MVV dit seizoen toch is met legio kansen had een spits van een beetje kaliber al minimaal 15 maal moeten scoren!!!
Maar nogmaals, laten we positief blijven en genieten van ons MVV, die goede wedstrijden komen echt wel weer.
The following user(s) said Thank You: hindriks

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

04 Feb 2017 11:23
Ik denk toch een stuk onderschatting. Waarom idd niet direct bij de strot gegrepen zoals we altijd in de Geusselt beginnen. Precies, onderschatting! Positief, ingelopen op Volendam en uitgelopen op de rest. Gasten ik sta er niet gek van te kijken als we de play offs winnen. Maandag 17.30 busje richting OSS. lekkerrrr

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Feb 2017 11:24
Alles is hier al gezegd over de wedstrijd. Inderdaad hadden Nys en Verheydt al eerder gewisseld moeten worden. Nys speelt al het gehele seizoen zwak. Verheydt bakt er de laatste tijd totaal niets meer van.
Ik ben zelf ook niet zo kapot van N'koyi. Maar eigenlijk is het al het gehele seizoen zo dat we een echte spits missen maar hebben we wel een aardig voetbalteam. Zo'n wedstrijd als gisteren overkomt iedere club weleens in het seizoen maar we staan toch 4e! Met dit team.

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

04 Feb 2017 11:26 - 04 Feb 2017 11:31
Klote, maar Elsen de schuld geven slaat nergens op. Hij heeft exact de wissels gedaan die logisch waren door Guvenc en N Koyi te brengen.

Ok met Gijzen was hij misschien iets laat, maar op dat moment stonden er al 4 aanvallers + Labylle en Ciranni op het veld.

Het enige probleem is gewoon dat T bies geen kut meer raakt de laatste weken. Maar we moeten niet met modder gaan gooien nu, dan komt dat wel weer. En anders kan Elsen altijd nog met Koyi starten of met die lange spits uit de jeugd.

Verder lijkt Pedro me geen fijne gast voor in een voetbalteam.
Last edit: 04 Feb 2017 11:31 by Hill28.

Time to create page: 0.344 seconds