>
Ontvangen bedankjes 540
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef : Ik denk dat we moeten concluderen dat we gewoon -kwalitatief- tekort komen op essentiële punten. Het afmaken van de kansen(spits), mentale weerbaarheid, en de verdedigende kwaliteiten(centrale verdediger). Valt er 1 belangrijke schakel weg (Ippel) is het helemaal duidelijk.
mvvcasbrul schreef : Bestuur grijp in, neem in godsnaam een andere trainer voor de groep !! en lijf Daryl Werker in voordat die straks bij Aachen Noord tekent....zo doorgaan glijdt MVVke af naar de grauwe middenmoot met steeds minder publiek. Iedere week dezelfde blunders en fouten en de technische staf doet niks ermee, is veels te soft ! Om over de opstelling en wisselbeleid maar te zwijgen !! Corners en vrije trappen op een uitzondering na ( Ciranni) zijn een drama, andersom hou je je hart vast en is dat steevast een grote doelkans voor de tegenstander omdat er onvoldoende en laks bijna nonchelant vaak wordt ingegrepen, iedere wedstrijd weer hetzelfde liedje maar onze "geweldige"" technische staf doet er niks aan, och ja Ron je gaat gelijk krijgen, MVV hoort thuis tussen plek 8 en 12......!!!!!
tuutsje schreef : Ik baal ook als een stekker, echter er is toch nog geen man overboord. Plaats 11 geeft recht op deelname playoff's. Plaats 12 De Graafschap heeft 42 punten. Worst case scenario is als zij de resterende wedstrijden 15 punten pakken en wij geen enkele. Lijkt mij niet realistisch, zij hebben ook nog een stevig programma voor de boeg. Best case scenario is als je de eerste ronde overslaat en dus Almere op plaats 8 houdt. Momenteel hebben we twee punten meer dan hun. Wij aan de andere kant nog het stevigste programma lijkt mij. Kan nog alle kanten op dus.
tuutsje schreef :
tuutsje schreef : Ik baal ook als een stekker, echter er is toch nog geen man overboord. Plaats 11 geeft recht op deelname playoff's. Plaats 12 De Graafschap heeft 42 punten. Worst case scenario is als zij de resterende wedstrijden 15 punten pakken en wij geen enkele. Lijkt mij niet realistisch, zij hebben ook nog een stevig programma voor de boeg. Best case scenario is als je de eerste ronde overslaat en dus Almere op plaats 8 houdt. Momenteel hebben we twee punten meer dan hun. Wij aan de andere kant nog het stevigste programma lijkt mij. Kan nog alle kanten op dus.
Shit, correctie. Plaats 10 omdat Helmond een periode heeft gepakt.