>
Ontvangen bedankjes 55
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Meerssen schreef : De sfeer is al jaren niks en de toeschouwersaantallen ook niks. Kijk eens naar de laatste jaren Eredivisie: kwamen ook heel weinig toeschouwers.
Ron Elsen nu de schuld geven is belachelijk. Iemand die met heel weinig faciliteiten een armoedig team boven verwachting laat presteren.
Maastricht is gewoon geen Eredivisiestad. Wel een handjevol toeschouwers maar geen handjevol sponsoren of geldschieters. Er zijn simpelweg te weinig mensen die het iets kan schelen.
middenstip schreef : Houten Gerard, ik proef gewoon aan je schrijven dat je ook niet content meer bent met de gang van zaken van de T.S.
en de sfeer in het stadion.
Het is gewoon een feit, dat we de Ultra"s behoorlijk missen.
Bij al het goeds wat Rinkens voor MVV heeft gedaan, heeft hij hier gefaalt, hij wilde van MVV een voorbeeld club maken,
niets was meer mogelijk voor deze supporters en daarom i,v.m. de sfeer en de passie bijna helemaal verdwenen.
Ik ben 76 jaar en ga 68 jaar na MVV kijken, maar ik merk nu ook dat mijn passie jammer genoeg aan het verdwijnen is.
Over Elsen, ben ik uitgepraat. hij heeft zijn best gedaan en er moet een nieuwe man voor de groep staan!.
Groet middenstip.
En bis diech daan 'n Meersjiaans ( breurke vaan e Tasmaans ) Duuvelke...?Meerssen schreef :
les rouges blancs schreef : Drie keer winnen en de wereld ziet er totaal anders uit
Inderdaad dan ligt Maastricht in Australie