play offs jupiler league 2017
- omnisciens
-
Topic Author
- Elite Member
-
play offs jupiler league 2017
29 Apr 2017 17:591. Stijgen op de ranglijst, dus eerste ronde overslaan en het is Cambuur in eigen huis op donderdag 18 mei om 18:30 en uit naar Leeuwarden op zondag 21 mei om 12:30 (dus vertrekt achterlijk vroeg)
2. Blijven staan op deze plek en het is Helmond eerst bezoeken op maandag 08 mei om 20:00 en dan thuis de 12de om 20:45
3. Passeert Emmen ons op de ranglijst dan is het RKC de eerste ronde, wederom uit beginnen, thuis afmaken.
Laten we nou gewoon heel eerlijk zijn. Uit naar Cambuur? Laat me niet lachen. Daar word je afgeknald en ben je totaal kansloos.
Verlies vrijdag maar lekker, uit naar Waalwijk, lekker in de buurt, vol uitvak, dan tegen Sparta, ook te doen, en dan de finale tegen NAC of Volendam.
Dus zegt u het maar....
Ik kies voor 4 overwinningen en dan in een goede flow de finale spelen;)
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
Re: play offs jupiler league 2017
30 Apr 2017 09:33dat we dan maar verliezen.
Het is raar maar waar, de K.N.V.B. met haar regels is hier schuld aan, waarom maken ze van de eerste play
offs ronde er geen loterij van, wie tegen wie speelt.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
30 Apr 2017 18:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Malpertoni
-
- Premium Member
-
01 May 2017 07:39Speelt je de eerste ronde levert dat MVV extra geld op, kunnen we zeker goed gebruiken.
Dus niet zeiken, gewoon ballen en dan zien we wel hoe het schip strandt.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
01 May 2017 09:01Ik wil vooral dolgraag promoveren. En gezien onze vorm geloof ik er niet in dat het drie rondes achter elkaar goed gaat. MVV kan op een goede dag iedereen aan, en op een slechte dag lukt het ons nog niet om van Achilles te winnen. We hebben dus een portie geluk nodig. Nou, laat dan Cambuur maar komen. Die zijn in vorm, maar moeten straks twee weken verplicht rusten en zijn wellicht overmoedig. Als het ons dan eindelijk eens meezit, we in ons beste doen zijn, dan krijgt Cambuur het in Maastricht echt niet gemakkelijk. Een vroege rode kaart voor hun, wie weet. En opeens win je met 2-0 of 3-0. Dan moet Cambuur thuis onder hoogspanning spelen. Scoor je daar op de counter een doelpunt, dan is het al snel gedaan en gaan die fans daar morren, die verwachten inmiddels niets anders dan promotie. En dan staan we in de finale, tegen een tegenstander die minder in vorm is dan Cambuur. Dan kan alles gebeuren.
Is mijn scenario realistisch? Neuh, dat weet ik ook wel. Maar ik vind het evenmin realistisch om te denken dat we met een extra ronde play-offs, dus instromen in de eerste ronde, wel even de finale halen en winnen. Ook dan moet je een Cambuur of vergelijkbare ploeg verslaan. En heb je al een eerste wedstrijd gehad, waarin je kaarten pakt, blessures krijgt et cetera.
Malpertoni wrote: Speelt je de eerste ronde levert dat MVV extra geld op, kunnen we zeker goed gebruiken.
Extra geld? Dat valt wel mee, de eerste ronde is het vaak nog niet bijzonder druk. En vorig jaar was die geloof ik gratis voor seizoenkaarthouders (al weet ik dat echt niet meer zeker) De tweede ronde was vorig jaar vrijwel uitverkocht. Nu was er toen ook een veel beter gevoel waarmee we die tweede ronde in gingen, maar toch. De tweede ronde leverde echt veel meer geld op dan de eerste.
Dus stel dat je de eerste ronde er uit vliegt, dan loop je juist een hoop geld mis. Ik snap de redenering, die Thal of Meijer ook liet vallen, dat eerste ronde spelen financieel interessant is, niet zo. Het is een pure gok, en een gok die ik sportief gezien liever vermijd.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
01 May 2017 10:23Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
02 May 2017 07:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kay
-
- Elite Member
-
02 May 2017 08:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
02 May 2017 09:40Kay wrote: Om het positief te bekijken: We zijn kampioen in gelijk spelen. In de competitie brengt dat je niet ver, maar de play-offs kun je winnen zonder ook maar een wedstrijd te winnen.
Precies, 6x gelijk en niemand hoor je klagen

- Jacques
-
- Platinum Member
-
02 May 2017 10:40Lijnsje@tappunt wrote:
Ik vermoed dat ik dan op de hartafdeling lig... maar ik teken er voor! :lachen:
- Mappie
-
- Elite Member
-
03 May 2017 13:58Lijnsje@tappunt wrote:Kay wrote: Om het positief te bekijken: We zijn kampioen in gelijk spelen. In de competitie brengt dat je niet ver, maar de play-offs kun je winnen zonder ook maar een wedstrijd te winnen.
Net zoals Portugal op het afgelopen EK. Why not?

- omnisciens
-
Topic Author
- Elite Member
-
03 May 2017 15:01Play-offs uitwedstrijden update:
Mocht MVV starten in de 1ste ronde van de play-offs dan start aanstaande vrijdagavond om 22:00 de verkoop van de buscombi-tickets voor de wedstrijd op aanstaande maandag 8 mei.
Er zijn maximaal 6 bussen beschikbaar voor de SC.
Bij een uitwedstrijd op maandag 8 mei naar Helmond Sport: Vertrektijd 18:00
Bij een uitwedstrijd op maandag 8 mei naar RKC Waalwijk: Vertrektijd 17:15.
De entreetickets worden in de bus uitgedeeld.
Daarnaast komen wij onze trouwen leden graag tegemoet voor deze cruciale wedstrijden en bedanken we hun voor een trouw en support met € 7.5 korting op de prijs.
De prijs is overigens hoger omdat de bezoekende clubs tijdens de play-offs hogere prijzen hanteren dan normaal.
Leden € 27.50, niet leden € 35.00 dus is inclusief bustransfer en entreeticket.
Hou de website van onze partner www.festivalride.nl/mvv vrijdagavond dan ook goed in de gaten.
Vol = Vol
- Sjarelke
-
- Elite Member
-
04 May 2017 08:59Wat me in dit verband enorm stoorde is het bericht van afgelopen dinsdag in DDL. Daarin stond dat MVV 'zelf haar playoff-programma kan invullen'. Winnen tegen RKC betekent naar alle waarschijnlijkheid direct naar de halve finale tegen Cambuur. Vervolgens vraagt men zich af of MVV dit wel wil, omdat ze dan de 'moeilijkste tegenstander' treffen. Er wordt aangegeven dat het wellicht verstandiger is om eerst een eerste ronde tegen Helmond te spelen en dan in de tweede ronde te spelen tegen een Eredivisionist. Ik weet niet door wie dit is ingefluisterd bij DDL, maar ik hoop van ganser harte niet door iemand binnen MVV. Als dit het plan is (verliezen van RKC zodat we een 'gemakkelijker' traject krijgen), waarom zou ik dan in godsnaam vrijdag nog naar het stadion komen?! Het zal wel de zoveelste misser zijn van DDL, daar houd ik het nu maar op.
Los daarvan is de gedachte dat Cambuur het grote probleem is natuurlijk ook onzin. In deze vorm kan MVV ook ten onder gaan tegen Helmond en kom je dus de eerste ronde niet eens door. En ik sla vervolgens NEC en Sparta hoger aan dan Cambuur. Kortom: laat gaan en we zien wel. vrijdag eindelijk weer eens winnen (goed voor het moreel) en laat dan Cambuur maar komen.
- Badjakker
-
- Elite Member
-
- Red White Dynamite
04 May 2017 09:41MVV deelde gisteren een online sneer uit naar de Limburger.
Dus, "gewoen" naar het stadion mörge!
KOMOP DIE ROEIE!
- Sjarelke
-
- Elite Member
-
04 May 2017 10:36Gelukkig maar.....het wordt niet voor niets Dagblad de Leugeneer genoemd. Die heren kunnen niet wachten tot we uitgeschakeld zijn. Hopelijk pakken de spelers dit ook zo op