play offs jupiler league 2017

12 mei 2017 10:48
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #46
Wil MVV, wel promoveren? Mijn voetbal vrienden en ik, wat allemaal een seizoenskaart hebben zijn gemaild door MVV, om hun seizoenskaart te verlengen.
Nu is onze vraag hoe kan dit als je niet weet of je JUP. of ere divisie speelt?
Hier moet toch een groot prijs verschil in zijn! Wie weet hier meer van??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2017 10:55
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #47

middenstip schreef : Wil MVV, wel promoveren? Mijn voetbal vrienden en ik, wat allemaal een seizoenskaart hebben zijn gemaild door MVV, om hun seizoenskaart te verlengen.
Nu is onze vraag hoe kan dit als je niet weet of je JUP. of ere divisie speelt?
Hier moet toch een groot prijs verschil in zijn! Wie weet hier meer van??

Es 't good is steit d'r örges in de tèks tot de prijze verandere bij promotie. Dat höb 'ch geleze.

12 mei 2017 11:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #48
www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten

*Als MVV Maastricht promoveert naar de Eredivisie dan zullen er andere prijzen geldig zijn. Deze prijzen zijn enkel geldig als MVV Maastricht in het seizoen 2017-2018 in de Jupiler League speelt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

12 mei 2017 11:49
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #49
De club ademt een atmosfeer... van 'volgend jaar weer juupjes' geen overwinnelijkheid op alle gebieden... als exelsior dik van feyenoord wint, Waarom.. hebben wij dan niet die flair van 'veer goon t maake in Mestreech. komp nao de Geusselt veer goon deveur!!! drop kletse.. jonge ploog, budget bla bla hubbe veer niks aon.. KNALLE en neet versjuile!!!!

12 mei 2017 13:54
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #50

HIER!! schreef : kaartjes gaan niet bepaalt als 'warme broodjes' weinig vertrouwen vanuit publieke opinie..

Kan ook iets te maken hebben met de reeks foutmeldingen als je probeert een kaart voor je seizoenkaartplek te bestellen. Hebben meer mensen hier last van?

12 mei 2017 14:32 12 mei 2017 14:33 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #51
Geen last gehad met bestellen eerder deze week.

Kunt ook niet zeggen dat trainer, bestuur, spelers het vertrouwen uitstralen of uitspreken er vol voor te gaan. Elsen zei al weken dat hij gewoon voor playoffs ging ipv ambitie voor top 5 uit te spreken. Nog maar paar puntjes nodig, veel gelul over stand en budget...en als vervolgens ook de resultaten niet geweldig zijn...

Aan de andere kant, halve finale en de bal is rond...dus ook cambuur is uiteindelijk te pakken al wordt het heel moeilijk.

Bij Cambuur is het al bijna uitverkocht...het zou de spelers natuurlijk ook een extra boost geven als ze hoorden dat hier al 6000 kaarten of meer verkocht waren...maar helaas.

12 mei 2017 15:38 12 mei 2017 15:39 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
play offs jupiler league 2017 #52

Kay schreef :

HIER!! schreef : kaartjes gaan niet bepaalt als 'warme broodjes' weinig vertrouwen vanuit publieke opinie..

Kan ook iets te maken hebben met de reeks foutmeldingen als je probeert een kaart voor je seizoenkaartplek te bestellen. Hebben meer mensen hier last van?

Waarschijnlijk is je kaart nog gereserveerd. Je moet eerst inloggen met je gebruikersnaam die hoort bij je seizoenkaart. Dan klik je bovenin op je gebruikersnaam. Hierna kom je op een overzicht, in het midden zie je een heel klein balkje met 'Meldingen". Daar kun je je kaart inladen die voor je gereserveerd is (zelfde als seizoenkaart) en zo ga je verder met het bestelproces. Je kunt beter niet de kaart zelf kiezen buiten het meldingen proces om, dat werkt meestal niet omdat hij hem vasthoudt. Controleer ook of je emailadres/gebruikersnaam ook bij de seizoenkaart (1902) hoort, anders krijg je hem nooit los uit de reservering.

12 mei 2017 16:23
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #53
Vorig jaar in de play offs tegen de Graafschap zaten er 7.700 toeschouwers ( niet slecht )
Vandaag waren er ruim duizend kaarten verkocht.

12 mei 2017 17:10
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #54
opwermerke:

12 mei 2017 19:03
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #55
Ik heb nog steeds geen mail gehad voor verlenging SK.
:thinking:

12 mei 2017 19:15
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #56
Ik ook niet en mijn neef ook niet.

12 mei 2017 20:32
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #57
3000???? haha

12 mei 2017 20:52
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #58
In het laaste jaar van Trost stroomden we ook in de halve finale in tegen Volendam, volgens mij zaten er toen ook nog geen 5000 man.

12 mei 2017 21:38
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #59
Tegen Volendam inderdaad zaten er destijds 4600 man, in 2013 was dat.

Ik denk dat we donderdag blij mogen zijn met 5-6000, maar dat 4500 ook dit keer een reële verwachting is. Situatie nu is wel een beetje vergelijkbaar met destijds en totaal anders dan vorig jaar, toen er dus bijna 8000 man waren. Ook in 2013 hing er een wat negatieve stemming rondom MVV. Heel anders dan nu weliswaar, dat was immers het seizoen dat de KNVB ons de titel heeft afgenomen. Maar ik meen me te herinneren dat ook toen velen eigenlijk nauwelijks vertrouwen hadden in de playoffs. Dat scheelt gewoon veel mensen. Bij Cambuur is precies het tegenovergestelde aan de hand, daar is het vertrouwen enorm. Bij ons was dat vorig jaar ook veel meer aanwezig. Toen schakelden we het in de competitie hoger geëindigde Volendam uit in de eerste ronde, na daarvoor een geweldige eindsprint in de competitie te hebben gehad. Wat ook meespeelt is dat er een gat van bijna twee weken zit tussen het einde van de competitie en deze wedstrijden. Vorig jaar was dat anders. Toen begonnen de playoffs snel, wonnen we meteen van Volendam, mensen lazen het in de krant, zagen het op tv, met andere woorden, de opbouw naar de halve finale was veel groter. Natuurlijk biedt het overslaan van de eerste ronde vooral heel veel voordelen, maar de playoff vibe die was vorig jaar ook gewoon groter doordat we in de eerste ronde Volendam uitschakelden veel meer aanwezig. Goed, dat heeft er natuurlijk ook vooral mee te maken dat we wonnen. En als laatste, De Graafschap vorig jaar was natuurlijk op dat moment een aansprekender tegenstander dan Cambuur nu. De Graafschap was een eredivisieploeg die bovendien de week ervoor Ajax van de titel afgehouden. Dat spreekt net iets meer aan dan een bezoek van een andere Jupiler League club.

Dusja, het is ergens allemaal wel te verklaren als er minder toeschouwers zullen zijn. Maar goed, we kunnen verklaringen bedenken wat we willen, feit is dat de tent natuurlijk zeker driekwart vol zou moeten zitten en dat 5000 man gewoon een bedroevend aantal zou zijn. Maar ook met 5000 man kunnen we gewoon van Cambuur winnen.

12 mei 2017 21:54
Hante
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #60
Het is 20 jaar geleden dat MVV promoveerde en eigenlijk hoop ik op hetzelfde nu binnenkort. Ik houd Ron Elsen aan zijn uitspraak: in mei moeten we er staan. Welnu, de oefenwedstrijd tegen Eindhoven past in dat beeld en tegen Cambuur en daarna waarschijnlijk NEC kunnen we promoveren. We zijn zeker niet minder qua spelersmateriaal.
Ajax gaf gisteren het voorbeeld dat het Nederlands voetbal niet zo slecht is, waarom zou US MVVke de Jupiler League niet kunnen ontstijgen. Het wordt tijd dat Maastricht en vooral de jongere generatie's weer eredivisievoetbal voorgeschoteld krijgen.
En dan vinden ze hopenlijk ook weer de weg naar de Geusselt. Kom op die Roeje, geld of geen geld, een volle Geusselt of halfvolle, het maakt niet uit. Ga voor de eer en de glorie en schrijf geschiedenis op zondag 28 mei. Op nao de Merret!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Tuor, Zoewiezoe

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden