play offs jupiler league 2017

14 mei 2017 22:32
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #76
Ondanks dat we beiden hopen dat een ander de winnaar wordt, is het wel een erg mooi affiche...

Om maar even met jullie humor mee te gaan.
Zo'n lekkere beslissende 'Duitse' uit goal in de 93' minuut zou wel zeer mooi zijn. Maar goed, eerst maar eens kijken dat het zover komt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2017 23:24 14 mei 2017 23:33 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #77
Vraog veur de supporterskoordinator:

Es veer teege Aoke-Noord moote ... :evil:
Zal Pinobel gein konfetti metnumme wie in 1975...
Boedoor de boel eskaleerde.... :whistle:
En ut noets mie good koum....
En zal eine aajtgedeende (unne zeekere daajhelle granpeer ) gein houte knuppeles mie maake wie in 1976....
Iech neet mie met boeviejeekes en goofies speule wie in die genumde jaore..
.
Mer maage veer vaan de "olt skoel kroew" .... B)
Daan vaan die opblaosbaare klapperdinger metnumme..?
Zoe jao...daan zien dao spesjaal apaarte veur *oda te kriege...
www.bol.com/nl/p/opblaasbare-penis-60-cm/9200000021206871/
:P

Stel uuch veur...
Ut oetvak vaan Aoke-Noord...
Gans vol met us en vaan die klapdingskes...hell yeah !!!

15 mei 2017 00:14
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #78
Tja dit is de droom he, finale playoffs en dan thuis Roda eruit schoppen en zelf promoveren.

Maar goed, die droom is nog heel ver weg. Eerst Cambuur, een horde die al lastig genoeg zal zijn. Lastig, maar zeker niet onmogelijk. En ik merk zelf dat de mogelijkheid van een finalewedstrijd tegen Roda wel meteen ervoor zorgt dat de wedstrijd tegen Cambuur nog meer gaat leven. Het is nog een extra reden om met zijn allen massaal er achter te gaan staan komende donderdag! Allemaal naar het stadion! Volle petaj!

15 mei 2017 00:24
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #79
Ontzettende zin in de wedstrijd van donderdag. Het is zeker mogelijk om het tweeluik met Cambuur te winnen. Goede moed!

+3 aanwezig hier voor donderdag. :applaus:

15 mei 2017 04:36
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #80
Het blijft toch een raar volk dat Roda publiek. Ze hebben het nu al over de wedstrijd tegen Cambuur op hun site, De eerste wedstrijd, tegen Helmond Sport liggen ze niet wakker van, want dat wordt een makkie.
Op hun site geeft niemand Mvv een kans behalve onderstaande Rodafan.

Ag harrie,

Ik vraag me werkelijk af waarom je zo pessimistisch bent .
Niemand maakt me wijs dat we van Helmond verliezen.
En een finale tegen MVV zou toch fantastisch zijn .
Dan kunnen wij hun weer ff met beide beentjes op de grond zetten .
Maar echt waar hey , ik heb dit seizoen heel veel wedstrijden in de juup gezien , en niet alleen de samenvattingen.

Er is echt geen team dat het ons moeilijk kan maken ammahoela de topjuup is net zo sterk als de kelder van de eredivisie .
Dat is namelijk niet waar .

15 mei 2017 08:42
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #81
Ut is te hope tot MVV noe Cambuur kin versloon en daan die pruuse es die zowwe winne vaan de verrekeskoppe oet Helmond richting juupleague schikke met es hoopelijk gevolg faillissemint, auf nimmer wiedersehen!

15 mei 2017 10:10
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #82
Die moffen denken dat de spelers van Helmond, MVV en Cambuur zeker geïmponeerd zullen raken van hun stadion :lachen: :lachen: :lachen:

Ze vergeten zeker dat alle juupteams daar niet zo heel lang geleden al voor de competitie heen zijn geweest. En daarbij: in Maastricht en in Leeuwarden zal het veel harder spoken dan in die circustent in Kerklaar :lolno: :lolno: :lolno:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

15 mei 2017 10:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
play offs jupiler league 2017 #83
Ik ben ook al heel blij als we de finale tegen Helmond spelen.
En nóg blijer als we die winnen.

15 mei 2017 10:33
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #84
[quote
Zeg gelijk ook even tegen die Kartoffeln daar op het prikbord, dat Roda in de tweede ronde (mochten ze die halen) eerst thuis speelt en daarna uit. Lezen is moeilijk daar. Roda is 'C' in die tabel, niet 'D'...

De nummer twee van de Jupiler league heeft een voordeel ten opzichte van de nummer 17 van de eredivisie. Alleen NEC krijgt in die hiërarchie het thuisvoordeel.[/quote]

Artikel 4 van playoff promotie/degradatie reglement
Indien in een ronde twee deelnemers uit de eerste divisie tegen elkaar uitkomen, speelt de hoogst geklasseerde deelnemer van de (fictieve) ranglijst, als bedoeld in artikel 2 van dit reglement, de eerste wedstrijd uit en daarna de tweede wedstrijd thuis (hierna te noemen: "thuisvoordeel").
Indien in een ronde een deelnemer uit de eredivisie uitkomt tegen een deelnemer uit de eerste divisie, speelt de deelnemer uit de eredivisie steeds de eerste wedstrijd uit en daarna de tweede wedstrijd thuis (hierna te noemen: "thuisvoordeel").

Dus neem aan dat dit geldt voor beide finales dan ?

Maar goed, leuk, eerst staat cambuur te wachten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

15 mei 2017 10:40
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #85

Boschpoort schreef : Ik ben ook al heel blij als we de finale tegen Helmond spelen.
En nóg blijer als we die winnen.

Ik ga ook voor dit scenario! :applaus: Veel beter voor ons hart!

15 mei 2017 10:45 15 mei 2017 12:23 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
play offs jupiler league 2017 #86

Roed en Wit 70 schreef :

Zeg gelijk ook even tegen die Kartoffeln daar op het prikbord, dat Roda in de tweede ronde (mochten ze die halen) eerst thuis speelt en daarna uit. Lezen is moeilijk daar. Roda is 'C' in die tabel, niet 'D'...

De nummer twee van de Jupiler league heeft een voordeel ten opzichte van de nummer 17 van de eredivisie. Alleen NEC krijgt in die hiërarchie het thuisvoordeel.

Artikel 4 van playoff promotie/degradatie reglement
Indien in een ronde twee deelnemers uit de eerste divisie tegen elkaar uitkomen, speelt de hoogst geklasseerde deelnemer van de (fictieve) ranglijst, als bedoeld in artikel 2 van dit reglement, de eerste wedstrijd uit en daarna de tweede wedstrijd thuis (hierna te noemen: "thuisvoordeel").
Indien in een ronde een deelnemer uit de eredivisie uitkomt tegen een deelnemer uit de eerste divisie, speelt de deelnemer uit de eredivisie steeds de eerste wedstrijd uit en daarna de tweede wedstrijd thuis (hierna te noemen: "thuisvoordeel").

Dus neem aan dat dit geldt voor beide finales dan ?

Maar goed, leuk, eerst staat cambuur te wachten.

Wellicht dat het inderdaad per tegenstander wordt bekeken en niet met wie je vooraf bent ingedeeld. Dan is dit schema dus fictief.
www.jupilerleague.nl/nieuws/alles-jupiler-play-offs/

Volgens wiki ( nl.wikipedia.org/wiki/Play-offs_Nederlan...bal_2017#Wedstrijd_C ) ' Het team met de hoogste classificatie speelt de tweede wedstrijd thuis'. Dus in dat geval zijn dat de eredivisie ploegen. Was het vroeger niet zo dat de nummer 17 een nadeel had en 16 niet? Ik meen me zoiets te herinneren.

Stel we treffen Helmond Sport, dan spelen we dus de laatste wedstrijd thuis? Zoals erbij staat geschreven. De rest is alleen uit.

Edit:

Ik kan het nergens vinden deze uitzondering (ook niet in het verleden). Dan zal ik het wel bij het verkeerde eind hebben. Sorry, ik was dus de kartoffel. Het zou geen verkeerde regel zijn geweest om promotie/degradatie te bevorderen op deze manier.

15 mei 2017 15:50 15 mei 2017 15:51 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #87

houtengerard schreef : Wellicht dat het inderdaad per tegenstander wordt bekeken en niet met wie je vooraf bent ingedeeld. Dan is dit schema dus fictief.
www.jupilerleague.nl/nieuws/alles-jupiler-play-offs/

Volgens wiki ( nl.wikipedia.org/wiki/Play-offs_Nederlan...bal_2017#Wedstrijd_C ) ' Het team met de hoogste classificatie speelt de tweede wedstrijd thuis'. Dus in dat geval zijn dat de eredivisie ploegen. Was het vroeger niet zo dat de nummer 17 een nadeel had en 16 niet? Ik meen me zoiets te herinneren.

Stel we treffen Helmond Sport, dan spelen we dus de laatste wedstrijd thuis? Zoals erbij staat geschreven. De rest is alleen uit.

Edit:

Ik kan het nergens vinden deze uitzondering (ook niet in het verleden). Dan zal ik het wel bij het verkeerde eind hebben. Sorry, ik was dus de kartoffel. Het zou geen verkeerde regel zijn geweest om promotie/degradatie te bevorderen op deze manier.

Vorig seizoen speelden Willem II en De Graafschap (destijds de twee Eredivisieploegen) in de laatste play-off ronde eerst uit en daarna thuis. Dus als we de laatste ronde tegen R#da zouden spelen moeten we dus eerst thuis. Anders inderdaad eerst uit naar Helmond en daarna pas thuis.

Maar goed, eerst Cambuur dus. Wordt al zwaar genoeg.

16 mei 2017 03:50
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
play offs jupiler league 2017 #88

Schapendonk schreef : Ben ik nu de enige die hier een wat minder goed gevoel bij heeft? Ik denk namelijk dat geen van 3 bij machte is om Roda pijn te gaan doen. Daar komen we simpelweg te kort. En bovendien, kun je nooit tegen het geluk van die club op. Ze vallen eigenlijk juist in het goede deel van de NC, ondanks hun voorlaatste plaats.

Och, Schapendonk, het is toch ook duidelijk dat Roda geen tegenstander pijn kan doen. Roda heeft een goede keeper. En dat is het zo'n beetje. Roda is echt te pakken, zeker ook omdat die idiote Paulissen een rode kaart kreeg. Ik denk dat Helmond meteen al van Roda wint. Roda is bagger en heeft geen scorend vermogen.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

16 mei 2017 21:12
Hante
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #89
Ietsje meer respect voor Roda mag op dit forum. Bij Roda spelen nog altijd Darryl werker, Tommie van Hyfte en Nathan Rutjes.
Ex-MVVers, waarbij nog opgemerkt dat Tommie Roda 2 jaar geleden weer terugschoot naar de eredivisie in Breda.

Ook Darryl Werker heeft het prima gedaan bij MVV vorig jaar, met alle respect en ondanks het feit dat zijn hart bij Roda ligt.

Maar ook ik vind Roda verworden tot een vreemdelingenlegioen, maar ja dat krijg je als de verantwoordelijken plotseling de beschikking krijgen over veel geld via Schrouff en Korotaev. Triest ook voor de supporters en de echte koempels, zoals Rene Trost, niet te vergeten onze ex-trainer die US MVVke weer lleven inblies.

En dat er nu van alles speelt, stemt mij als voetballiefhebber somber, maar laten we ook niet vergeten dat MVV er bijna niet meer was geweest en waarom dat weten jullie en ik allemaal nog.

16 mei 2017 22:44
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
play offs jupiler league 2017 #90
Verslik ik me bijna... :S

Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden