MVV - FC Den Bosch

30 aug 2017 23:47
Clermonts
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Den Bosch #1
Graag jullie voorspellingen voor deze wedstrijd.

Ik ga voor een 2-0 overwinning, goals van Koolhof en Ogunjimi

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 00:01
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch #2
Ik hoop 2-0

31 aug 2017 00:12
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch #3
Ik voorspel een 2-2

31 aug 2017 09:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch #4
Slechte wedstrijd, 2-1 overwinning.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

31 aug 2017 11:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch #5
Den Bosch heeft gisteren 2 grote talenten van Juventus gehuurd. Een aanvaller en een verdediger. Ik hou het op een moeizame wedstrijd met een 1-1 eindstand.

31 aug 2017 11:43
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch #6
:lachen: Je bent hun lengte vergeten te vermelden. :lachen:

pinobel schreef : Den Bosch heeft gisteren 2 grote talenten van Juventus gehuurd. Een aanvaller en een verdediger. Ik hou het op een moeizame wedstrijd met een 1-1 eindstand.

31 aug 2017 13:38
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch #7
Een goede 3-0. Ciranni, Ogunjimi en onze nieuwe aanwinst Yildirim.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

31 aug 2017 15:19
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
MVV - FC Den Bosch #8
Van limburger.nl:

Shermar weer fit, Shermaine in de basis

MVV kan voor de wedstrijd tegen FC Den Bosch beschikken over Shermar Martina. Hij is lang uit de roulatie geweest door een blessure, maar is weer bij de selectie voor het thuisduel vrijdagavond tegen de Brabanders.

Een anderer nieuwe naam in de selectie is Attila Yildirim. De Turkse Nederlander zette woensdag een handtekening onder zijn MVV-contract.

Interland
MVV heeft twee afwezigen. Steven Pereira (Kaapverdië) en Florian Loshaj (Jong Kosovo) zijn wegens interlandverplichtingen in het buitenland. Shermaine Martina zal de plek centraal achterin van Pereira overnemen. Ricardo Ippel zal in de basis beginnen op de plek van Loshaj. Op de laatste training voor de ontmoeting met FC Den Bosch zag coach Ron Elsen zich genoodzaakt om een paar keer fel uit de hoek te komen. “Ik vond dat een aantal sleutelspelers niet scherp genoeg op het veld stond. Ik heb het dan niet over de instelling of de kwaliteit van spelers. Ik wil gewoon dat er goed wordt getraind.”

Contrast
Dan nog heel even terug naar vorige week, waar de Maastrichtenaren Telstar niet op de knieën kreeg in Velsen-Zuid. Elsen: “Het team vond dat we het duel tegen Telstar (uitslag 0-0, red.) hadden moeten willen. Het is goed om te horen, dat zij kritisch naar zichzelf zijn.” Het duel was allesbehalve enerverend, een groot contrast met het eerste duel van de competitie, toen MVV met 4-3 won van Go Ahead Eagles. “We hebben de beelden van de wedstrijd tegen Telstar geanalyseerd en ik moet zeggen dat we minder slecht speelden dan ik aanvankelijk dacht. Maar het lukte ons niet om kansen te creëren, terwijl daar wel mogelijkheden toe waren. Daar hebben we deze week aan gewerkt.”

Vermoedelijke opstelling
Verrips; Janssens, Mmaee, Shermaine Martina, Ciranni; Schroijen, Ippel, Nys, Okita, Koolhof; Ogunjimi.

31 aug 2017 16:30
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
MVV - FC Den Bosch #9
En dit staat in het Brabants Dagblad:

Danny Verbeek zes tot twaalf weken aan de kant

Danny Verbeek is zes tot twaalf weken uitgeschakeld door de schouderblessure die hij vorige week opliep in de uitwedstrijd van zijn club FC Den Bosch tegen Almere City (1-1).

Dat meldde FC Den Bosch-trainer Wil Boessen donderdagochtend. ,,De schouder van Danny is meer dan twee uur uit de kom geweest. Hij kon pas in het ziekenhuis weer gezet worden. Dat heeft voor de nodige schade gezorgd."

Gemis
Hoe Boessen het gemis van Verbeek opvangt in de uitwedstrijd tegen MVV van vrijdagavond zei hij donderdag nog niet te weten. Meest voor de hand liggende oplossing is om Oussama Bouyaghlafen een basisplaats te geven als linksbuiten.

Maar het kan ook dat Bart Biemans terugkeert in het elftal en dat Mats Deijl en Muhammed Mert ieder een linie doorschuiven. Boessen verklaarde wel vast te willen houden aan een 4-3-3-opstelling.

Vermoedelijke opstelling: Heemskerk; Deijl, Kersten, Santermans, Heymans; Van Son, Mert, Vossebelt; Blummel, Kaars, Bouyaghlafen.

31 aug 2017 16:32
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch #10
En vanuit Voetbalzone.nl:

Juventus stalt tweetal talenten tijdelijk in de Jupiler League

FC Den Bosch heeft zich op huurbasis versterkt met Erik Matthias Andersson en Giorgio Siani. De talenten komen op huurbasis over van Juventus en maken het seizoen af in de Jupiler League. De komst van Andersson en Siani komt voort uit de samenwerking die de Brabanders een aantal jaar geleden zijn aangegaan met de Italiaanse grootmacht.
De negentienjarige Andersson is een verdediger die eerder voor het Zweedse Malmö FF speelde. Vorig seizoen kwam de Zweeds jeugdinternational twintig keer in actie voor de Juventus Primavera. De twintigjarige Siani is een buitenspeler en kwam eerder uit voor Atalanta, Varese, Carpi en Tuttocuoio. “We hebben met Mattias en Giorgio twee talentvolle spelers binnengehaald die een kwaliteitsimpuls geven aan onze selectie”, zegt trainer Wil Boessen op de clubwebsite. “We zijn ervan overtuigd dat beide spelers zich bij FC Den Bosch als opleidingsclub op de juiste wijze verder kunnen ontwikkelen.”

“Mattias is een sterke centrale verdediger, Giorgio kan zowel op het middenveld als op de flanken in de aanval uit de voeten”, vervolgt de trainer. “We verwelkomen twee zeer gemotiveerde en gedreven jongens die er naar uitkijken om de Bossche clubkleuren dit seizoen te verdedigen.” Het is niet voor het eerst dat Juventus spelders stalde bij Den Bosch. Eerder werden al Edoardo Ceria, Filippo Penna, Elvis Kabashi, Vykintas Slivka en Stefano Beltrame verhuurd.

Lees meer op www.voetbalzone.nl

31 aug 2017 19:05 31 aug 2017 19:22 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch #11
we moeten gewoon uitgaan van eigen kracht !

En wat ik daarvan tot nu toe ( oefenwedstrijden en competitie ) gezien heb,
zit er behoorlijk wat mogelijkheden in dit team !!!
Meer dan dat zelfs... ;)

Teegestenders...? Sjeisss egal zeet de Pruus zoe sjoen dao euver ! Hoe gifs a fak zeet dun Ingelender... :evil:
Vroeger trok us MVV-ke zich er ook niets van aan wie er tegenover hen stond
( de Angelside trouwens evenmin... :whistle: ).

Ik ben dit seizoen al erg blij en positief verrast over de magnefieke ondersteuning thuis oppe Eenzjelsaajt en uit idem...
en verwacht weer "nne Bonte Störm"...die die vaan us nao d'n euverwinnink tow sjriewe en bringe !
Die Bosche Bollen met hun pijpmuiltjes ( R U watchin' Onno :lachen: ) gewoon dus met lege handen naar huis sturen...!

Ik hoop op de stand zoals die in 89 was...

Want veer zien echte MVV.-jers

De roei bluuskes stoon us sjiek - met de staar op manjefiek -

Witte breukskes tot aon de knee-je

Zeet dat zien de pèkskes vaan de M.V.V. (vaan M.VV)

En al moos-te veer auch belee-ve,

Dat 't neet zoe good zouw goon - M.VV blijf toch bestoon -

Zing noe mèt, dat ze lang maag leve

Hoera Viva! Veur roed en wit! veur M.V.V. HIEP HEI !!

Dus jonges zèt ‘m nog ins e-ve’n op.

(CLUBLEED oet 1947)

wat minder lang geleden...werd het ook 3:0
www.nu.nl/82677/video/samenvatting-mvv-fc-den-bosch-3-0.html

dus 3 x is scheeps...
Zjus ! :thumbsup:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Clermonts

01 sept 2017 14:51
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch #12
Hopelijk is de stilte voor de storm op dit topic een goed teken.
Ik gok op een 2-1 overwinning voor MVV.

Als de sfeer er weer zo in zit moet het goedkomen! Kom oppp B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

01 sept 2017 15:39
Clermonts
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Den Bosch #13
Al en al zijn jullie redelijk positief voor vanavond net als ik.

Als we met zijn allen onze jongens aanmoedigen de gehele wedstrijd
net als tegen de Eagles dan komt dat met 100% helemaal goed.

Vanavond iedereen op tijd in de Geusselt!

01 sept 2017 22:30 01 sept 2017 22:42 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch #14
3:0 wie iech al zag!

met in de ierste hellef e sjoen verzurgd speulend MVV, die zjus wie de Franse gistere naoleete um de wedstrijd toen al op sloot te doen door de 2 en 3 nul drin te duije .

Maar wat maak ut oet, zurgde tot de twiede hellef effekes spannend woord !
Wel met nne lapsjwansige prutser vaan nne sjeids...bahbahba....

En LRB hoop tot de diskussie euver de seleksie noe op sloot geit....uzze Rouche vaan Standaar MMaee deed de Kuuper jaommergenog veur Nick met glans vergeete...zjus wie Martina aoch! En heet iemes Labylle of ut Bies gemis...?

En wat e good opjaoge en druk zette, sjoene kombinaasies..miljaar e lus veurut oug !
Wel effe te veurzichtig vaan minuut 46 tot 60....mer ze herpakte ziech sjoen...!

Irritant is dat de tunnel is aofgesloote (iech zaot neeve boer op de ierste rij vaan vak D Eenzjelsaajt) en wul mie cent truk:
Door die aosleeting zuut de ierste rij niks umtot jekerein langskump....waardeloos en neet euver naogedach...!

Enig minpunt...ieretribuun is vrij leeg en stil.....

Wat iech weijer dink......Dit weurt e sjoen jaor.....let mer op !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

01 sept 2017 22:39
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch #15
Welkom Yildirim!!!

En Okita...hate to say I told ya B)

MVV MESTREECH!!!!!

Tijd voor maken pagina: 0.335 seconden