MVV -jong PSV 15-09-2017

09 sept 2017 11:40
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV -jong PSV 15-09-2017 #1
Tja, de eerste wedstrijd tegen een 'jong' team. Daarvan zijn er 8 dit jaar, oftewel 24 te behalen punten!!

Mijn mening is dat ook hier de support van de 12de man keihard nodig is.

Zo maar een gedachte dat dat t verschil gaat maken dit jaar...

#VollePetaj

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2017 15:50
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #2
Ik neem aan dat alle supporters groepen hierbij zijn of is nog er steeds een boycot (super nutteloos) van kracht. Zijn wel echt essentiële potten! Volle bak

Zonder inzet, geen waardering

09 sept 2017 17:25
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #3
Vooropgesteld: ik vind het helemaal niks die jongteams. Jong Ajax, jong PSV en jong Utrecht hebben afgelopen seizoen alle drie meer dan 40 selectiespelers laten opdraven. Daar kun je je heel moelijk tegen wapenen. Daarnaast spelen daar gewoon hele goede spelers. De toptalenten van het land. Het enige wat je kan doen, is als team er zeer fel op zitten. Intimideren met volwassen spel. Overtredinkjes, doorjagen en stevige duels. Let wel: zonder over de schreef te gaan. Met mannelijk voetbal die jonge gastjes aanpakken. En daar ligt volgens mij ook een rol voor het publiek. Een felle MVV-aanhang kan die jonge gastjes imponeren. Tuurlijk geldt dat niet voor alle jongens, maar toch... MVV-spelers en publiek kunnen samen punten pakken. Want nogmaals: die jongteams kunnen wel voetballen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

09 sept 2017 18:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #4
Pffft, gaan we die discussie nu weer doen? Ik ben er bij hoor, en ik vind het leuker als iedereen er bij is en er een goede sfeer hangt. Maar laat alsjeblieft iedereen dat zelf kiezen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?

09 sept 2017 19:59
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV -jong PSV 15-09-2017 #5
Denk dat het met de sfeer sowieso wel goed komt Jacques, bij laatste 'jong' duel waren er best wel wat mensen aanwezig op t sfeervak.

Alle aanwas is meegenomen. Besef moet zijn dat MVV kampioen kan worden en daarvoor moet alles wijken wat mij betreft.
De snelste weg om van de jong teams af te zijn is promotie.

#LaotUsDruime

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

10 sept 2017 16:41
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #6
Laat mij nou net de wedstrijden tegen jong-Ajax-jon Psv mooi vinden ,technisch voetbal en verzorg.i zo heb ik NOURI zien spelen en enkele toppers van Ajax en Psv

10 sept 2017 20:04
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #7
Dit is de eerste van de drie thuiswedstrijden achterelkaar en dan ook nog pas om 20:45 uur.
Ik verheug me op deze wedstrijd, Mvv doet het prima en het is weer leuk om naar een kolkend stadion De Geusselt te gaan.
Hopelijk laten supporters hun principes varen en komen ze allemaal Mvv steunen tegen jong Psv. Die twaalfde man verdienen onze spelers!!
Let op voor degenen die via de Noorderbrug rijden, het stuk Viaductweg is afgesloten!

10 sept 2017 20:15
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #8
Volgens mij is MVV - jong PSV gewoon om 20:00
De volgende gebruiker (s) zei dank u Driver

11 sept 2017 13:12
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #9
@ 007
Inderdaad klopt. De bekerwedstrijd Mvv-Az begint om 20:45 uur.
Verkeerd gelezen....vond het tijdstip al raar.

11 sept 2017 17:59 11 sept 2017 18:01 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #10
kan helaas niet aanwezig zijn...
maar vertrouw erop dat de Angelside ziech liet huure!
En wie !!!

Ik verwacht geen toppers in jong PSV omdat die Cocu alle hands on deck nodig heeft in het eerste om te overleven...
Dan liggen daar onze kansen...

Es die vaan us tege die jong gaste met ut mets tösse de tan tekier goon...
Ze vas zette ...
en zoe lekker kombineere wie tot noe tow...
Miljaar !

Daan weite die Braboos aoch neet wee ze motte dekke... :daag:
Atilla? Sammy ? Okita? AochuuneZjiem? Dean-sje of Ippel-ke?

Met de Eenzjesaajt es röggesteun...!!!

Daan is de wedstrijd al beslis....
daan viere veer d'n euverwinningk...

2:0

Mien kreet veur dit sezoen : op nao de Merret !

13 sept 2017 21:55
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #11
Indachtig het 'slotje' op de discussie in het topic Graafschap-MVV nu dus de focus op de 1e in een reeks van 3 thuiswedstrijden.
J-PSV; nooit makkelijk maar zeker niet onmogelijk. Met de goede focus en discipline moeten wij gewoon de 3 punten in huis houden.
2-1 veur die vaan us. Ogunjimi en Ciranni. Dus we blijven koploper in de 1e periode. En Oss laat punten liggen tegen Jong AZ. Dat is de bonus vrijdag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

14 sept 2017 08:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #12
Met PSV – Feyenoord op zondag en de matige start van PSV aan het seizoen zal PSV geen risico willen nemen en zullen er niet veel spelers uit de eerste selectie meedoen. Dan nog staat er een leuke ploeg. Aanvoerder en centrale verdediger Obispo is een groot talent waar menig club in de Jupiler League jaloers op is. Op het middenveld kunnen zomaar Ritzmaier en Rosario staan: dat is gewoon top voor Jupiler League. Maar geluk dus met de wedstrijd tegen Feyenoord in ogenschouw, Rosario zullen ze wel weer fit op de bank willen hebben. Paal, voorheen sterkhouder bij Jong PSV, heeft tegenwoordig een basisplaats bij het grote PSV, dat scheelt ook weer. Gudmundsson, die ons vorig jaar twee punten ontnam, zit ook bij PSV I op de bank doorgaans.

In het doel stonden tot nog toe Room en Van Osch. Beiden zaten tegen Heerenveen ook op de bank, ik gok dat tegen ons Van Osch zal keepen. Die mag vanwege zijn leeftijd dan alsnog zondag op de bank plaatsnemen, als ik de huidige regels goed begrijp.

Jong PSV was vorig seizoen thuis vrijwel onverslaanbaar maar presteerde uit minder. Tot nu toe draaien ze dat om dit seizoen: thuis gelijk tegen De Graafschap en verloren van Jong Ajax. Uit gewonnen van Helmond en Eindhoven, beiden 1-2.

Dit wordt zeker geen gemakkelijke wedstrijd, want goed voetballen kunnen die jongens allemaal. We hebben de laatste jaren echter geleerd hoe we ze aan moeten pakken, en volgens mij behaalt MVV bovengemiddeld goede resultaten tegen de Jong-teams. Fysiek aanpakken, irritant spelen, en geduldig blijven. Het zijn jonge spelers, die blijven niet 90 minuten geconcentreerd en gaan naarmate de wedstrijd vordert foutjes maken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, middenstip, opadiehard, Tuor, jovkle, VakD

14 sept 2017 17:33 14 sept 2017 17:34 door VakD.
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #13
Jong PSV naar
mede-koploper MVV, basisdebuut Malen lonkt

Jong PSV neemt het vrijdagavond in De Geusselt op tegen mede-koploper MVV. De Maastrichtenaren kennen een goede start in de eerste divisie en horen na vier duels (met tien punten) bij de drie lijstaanvoerders.

Jong PSV volgt met een groep van vier ploegen op drie punten en staat momenteel (op doelsaldo) zevende. De ploeg van Jong PSV-trainer Dennis Haar zal tegen MVV, een voormalige ploeg van assistent-coach Twan Scheepers, niet al te veel versterkingen vanuit PSV 1 krijgen. Dat is logisch, omdat het team van Phillip Cocu het zondag opneemt tegen Feyenoord. Nog niet duidelijk is bijvoorbeeld of Hirving Lozano (die geschorst kan worden) zondag bij PSV kan spelen en daardoor zal Cocu zijn aanvallende opties nog even open willen houden. Meestal is de definitieve selectie van Jong PSV ook pas vrijdag bekend.

Op basis van de training op donderdag leek het er op dat Dante Rigo en Armando Obispo in ieder geval zullen aansluiten bij Jong PSV. Als Sam Lammers niet van de partij is kan Donyell Malen, die vorige week bij FC Eindhoven sterk inviel, bij het beloftenteam mogelijk zijn basisdebuut maken in de punt van de aanval. Hij kan dan aan de zijkanten geflankeerd worden door Nikolai Laursen en Mauro Junior.

Mogelijke opstelling Jong PSV bij MVV: Van Osch; Van Vlerken, Obispo, Kardes, Carolina; Duarte, Rigo, Ritzmaier; Mauro, Malen, Laursen

Dit gaat toch wel een zware pot worden. Donyell Malen erbij. Heeft volgens mij een aantal keer bij CL selectie van Arsenal gezeten.

Stukje is trouwens afkomstig van Trepke B
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

14 sept 2017 20:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #14

Afscheid van Thomas en Leroy voor aanvang MVV-Jong PSV

Donderdag 14 september 2017

We zullen vrijdag 15 september as. voor aanvang van de wedstrijd MVV Maastricht - Jong PSV afscheid nemen van Thomas Verheydt en Leroy Labylle. Zij zullen rond 19.45 uur het veld opkomen en krijgen een bedankwoordje van de voorzitter. Daarna zullen ze een ereronde maken op het veld, dus neem tijdig plaats op de tribunes.

Thomas Verheydt

Thomas maakte in het seizoen 2015-2016 zijn debuut voor MVV Maastricht met het beslissende doelpunt tegen Jong Ajax. In 70 officiële wedstrijden maakte hij 17 doelpunten en afgelopen zomer werd hij getransfereerd naar Crawley Town FC (Eng).

Leroy Labylle

Leroy maakte zijn debuut in het seizoen 2011-2012 voor MVV Maastricht en versierde in het seizoen 2013-2014 een transfer naar PEC Zwolle. In het seizoen 2014-2015 kwam hij in de winterstop terug op huurbasis en kreeg een contract vanaf het seizoen 2015-2016. Leroy speelde 110 officiële wedstrijden voor ons en maakte 6 doelpunten. Afgelopen zomerstop werd Leroy Labylle getransfereerd naar VVV-Venlo.

MVV Maastricht wil de oud-spelers bedanken voor alles en wenst hen veel succes bij hun nieuwe club.

#MVVjps #VollePetaj #Bedaank

Deze keer wel écht een ereronde? ;) :thumbsup:

15 sept 2017 11:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #15
Lozano geschorst voor PSV - Feyenoord. Dat betekent waarschijnlijk dat bijvoorbeeld een Lammers niet meedoet vanavond. Maar daar zal dan Malen voor spelen, groot talent. Hopelijk betekent het ook dat Laursen ontzien wordt, linksbuiten die het erg goed doet dit seizoen. Maar vrees dat die er gewoon opstaat.

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden