MVV -jong PSV 15-09-2017

15 sept 2017 11:32
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #16
Venaovend weurt 'ne zwoere pot. Wat miech opvèlt is tot tegestanders vaan die 2e elftalle toch behuurlek get gele kaarte tege kriege.

Ouch dit is ein vaan de dinger boeveur iech die lieleke gedrochte oet de competitie wèl; Ze höbbe dèks de fysieke krach nog neet, en valle daodoor get gawwer op de groond. Sjeidsrechters trappe dao massaal in, mèt gele kaarte tot gevolg.
Door die gele kaarte kinste es club dus neet mie voloet goon, en dat liet ziech zien in de wedstrijde.

't Is dus dink iech zaak um hiel gaw die 1-0 te make.

Iech gaon veur 'n 2-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2017 13:09
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #17
Ik denk juist dat het niet alleen fysiek is maar ook dat het al vroeg geoefende acteurs zijn. Pas als ze met een voldoende voor de toneelschool zijn geslaagd mogen ze naar het 1e elftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Tuor

15 sept 2017 14:15
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #18
Haha, en ik zie het weer ietsje anders. Omdat die jonge ploegen vaak technisch goed onderlegd zijn, weet de meer geroutineerde tegenstander dat ze de beuk erin moeten gooien, omdat die jonkies nu eenmaal minder fysieke power hebben. Dat besef en daaruit volgend gedrag leidt ook tot meer kaarten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

15 sept 2017 16:45 15 sept 2017 16:52 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #19
Nou ja, ik vind het met die jong teams wel opmerkelijk hoe graag ze de rand van de 16 meter opzoeken om daar een zweefduik te doen. Niet altijd lukt dit even goed maar daarvoor zijn ze dus ook in opleiding. Ik zal verder niet ontkennen dat het goeie voetballers zijn, maar denk dat ze het het liefst van spelhervattingen hebben waar ze dag in dag uit op oefenen. En om zoveel mogelijk spelhervattingen te krijgen moet je van theater houden. En met de knvb op je hand werkt dit prima.

15 sept 2017 18:21
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #20
de enige manier om jeugd teams eerlijk te maken is gwn een vaste selectie van 25man. dan weet je dat je de zelfde 25 jongens het gehele seizoen kan verwachten. (wedstrijden worden alleen verplaats ivm interland periodes door de afwezigheid van de talentjes) en als je die wedstrijd gwn uit speelt lijdt er bijna niemand hieraan omdat je dan niet op een maandag avond gaan voetballen

15 sept 2017 22:18 15 sept 2017 22:20 door Sjonnie. Reden: x
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #21
Pos

Nog steeds ongeslagen .
5000 toeschouwers tegen jong PSV .
Verhips

Neg

Ippel geblesseerd
Janssens en Nys al 3x geel na 5 wedstrijden .

15 sept 2017 22:23
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #22
In mijn ogen het meest getalenteerde MVV in 20 jaar. MVV speelt volwassen voetbal. Schroijen niet zijn dag. Nijs ook niet echt. Motm: Okita , wat een fantastische voetballer. Daar gaat aan getrokken worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

15 sept 2017 22:28
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #23
Het was vanavond een mindere wedstrijd van Mvv maar gelukkig niet verloren. In de laatste minuten nog twee dotten van kansen voor Mvv.
We kunnen niet verwachten dat Mvv iedere wedstrijd top speelt, zulke wedstrijden zitten er altijd tussen, bij iedere club.Vroeger verloor Mvv altijd dit soort wedstrijden.
Als Mvv dinsdag zo tegen Az speelt dan kunnen we een telraampje meenemen...dat ze maar hun energie sparen voor volgende week vrijdag tegen Cambuur.
We staan wel 2e in de ranglijst achter Jong Ajax!!

15 sept 2017 22:56
Mvv23
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #24
Normaal gesproke lees iech allein mer alles wat op 't forum gepost weurt mer speciaal veur Ogunjimi hub iech 'n account aongemaak. Wat is dat veur 'ne braggeleer... Zelden höb iech miech zoe erg aon 'ne speuler vaan MVV gesjaggeneerd. Tot 't neet lup is ondere aandere aon häöm te wiete. Schroijen speult daan weliswaar neet z'nne biste wedstrijd mer dat kump aog umtot heer geine eine bal kwiet kin bij de braggeleer.

Al mit al maagse dg in d'n han wrieve mit e punt want mie hadde v'r gewoen neet verdeend vandaog.

15 sept 2017 23:25
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #25
Veel gelezen over deze speler, echter niks van gezien? Is dit nog in onderhandeling?
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maikelll043

15 sept 2017 23:32
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #26
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, Driver

15 sept 2017 23:35
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #27

Mvv23 schreef : Normaal gesproke lees iech allein mer alles wat op 't forum gepost weurt mer speciaal veur Ogunjimi hub iech 'n account aongemaak. Wat is dat veur 'ne braggeleer... Zelden höb iech miech zoe erg aon 'ne speuler vaan MVV gesjaggeneerd. Tot 't neet lup is ondere aandere aon häöm te wiete. Schroijen speult daan weliswaar neet z'nne biste wedstrijd mer dat kump aog umtot heer geine eine bal kwiet kin bij de braggeleer.

Al mit al maagse dg in d'n han wrieve mit e punt want mie hadde v'r gewoen neet verdeend vandaog.

Overdrijven is ook een kunst. Heb het idee dat Ogunjimi nog ritme mist en vertrouwen. Heeft duidelijk een goal nodig. Werkt keihard en je ziet dat hij echt wel kan voetballen. Denk dat we nog genoeg plezier aan hem gaan beleven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, M.V.V. 1902

16 sept 2017 00:30
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #28
Ik heb genoten van een prima wedstrijd van een hoog niveau. Het beste Jong PSV wat we hier gezien hebben sinds ze meedoen. Een geweldig team, rust, volwassen, voetballende oplossing, hoog druk zetten en met die Mauri Jr en Malen 2 geweldige talenten in de ploeg. En geen grote namen van de A ploeg....Ik heb al lang geen ploeg meer in de Geusselt gezien die MVV zo opjoeg. Dit J-PSV speelt voor een top 5 positie dit seizoen.
En MVV dan? Een prima wedstrijd gespeeld. Deze wedstrijd was het bewijs dat de grote clubs heel blij zijn dat hun Jong team in de Juup kan spelen. MVV heeft naar vermogen een prima pot gespeeld. En met de uitslag valt goed te leven. Ik denk dat deze wedstrijd geen winnaar verdiende. Ik vond Schroyen vandaag juist wel dwingend aanwezig. En ja, hij moet niet proberen van 32 meter op het doel te schieten.....maar hij was er vandaag wel bij itt tot met name de 2e helft vorige week.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, middenstip, bokkesprongen

16 sept 2017 07:59
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #29

Usual_suspects schreef : Veel gelezen over deze speler, echter niks van gezien? Is dit nog in onderhandeling?

Dit was gewoon een grap. Yildirim heeft nummer 7 en de foto van de presentatie was ook de foto van Yildirim, maar dan met een ander hoofd erop geplakt ;)

16 sept 2017 08:45 16 sept 2017 08:46 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #30
Mvv23 heeft ergens wel gelijk. Ik ben ook totaal niet gecharmeerd van deze speler Ogunjimi. Dan vond ik het Beest en N'Koyi toch veel beter en dat waren al geen toppertjes.
Deze speler werkt wel hard, kan niet koppen, slechte bal aanname, verpruts kansen voor doel loopt hij anderen in de weg of staat op de verkeerde plaats.
Ik zie echt ( nog ) niet dat hij een topper is geweest in zijn vroegere jaren, de laatstr 4 jaar heeft hij nergens iets gepresteerd.
Misschien moeten we hem de tijd geven, ik vind hem alle wedstrijden wat ik heb gezien ( incl de oefenwedstrijden ) de minste speler van allen.
Tegen jong Psv had ik hem allang eerder gewisseld.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden