MVV -jong PSV 15-09-2017

16 sept 2017 08:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #31
De strategie van PSV was duidelijk, hoog druk zetten en hoog tempo op MVV en de uitvoering was toch wel 60 minuten prima te noemen. We mogen blij zijn met 1 punt denk ik, meer zat er niet in en was ook niet terecht geweest.

In dit soort wedstrijden zie je wel gewoon dat we eigenlijk het tempo niet aan kunnen, zodra de tegenstander ons dwingt door pressie en goed positiespel ( met en zonder bal) we eigenlijk geen antwoordt hebben en zeker in de 2de helft we doorlopend achter de feiten aan lopen en om eerlijk te zijn geen fatsoenlijke aanval op gezet krijgen. Ons middenveld faalt daar dan ook volkomen.
Maar goed we hebben dan ook een erg jong team en na het wegvallen van Ippel blijft alleen nog maar Nijs en Oginimy over . Nijs daar ben ik gewoon geen fan van....werkt zich kapot maar ik vind hem te licht als voetballer.
vast
Het hoge baltempo van PSV en het snel druk zetten , zorgde er voor bij ons dat we onrustig werden. In de eerste helft konden we ( in het 2de gedeelte) daar nog iets tegen doen en hadden we ook op een gegeven moment wat overwicht. Maar in de 2de helft zijn we er wat mij betreft niet meer aan te pas gekomen tot de blessure tijd.
Misschien zou idd een Tom Daemen in dit elftal voor wat rust kunnen zorgen, we missen echt ervaring en de competitie is lang. We doen het top geen twijfel mogelijk al vind ik onze selectie veel te smal voor een lange competitie . Er moet echt nog wat bij gaan komen . Want veel echte vervangers hebben we niet op de bank.

Tevreden met 1 punt tegen een beter PSV die alleen aanvallend geen killer in het team heeft. Dinsdag tegen AZ zul je zie dat die een lager tempo gaan spelen maar dat die aanvallend veel effectiever zijn, ik verwacht voor dinsdag ook een 1-4 nederlaag !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2017 09:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #32

Driver schreef : Mvv23 heeft ergens wel gelijk. Ik ben ook totaal niet gecharmeerd van deze speler Ogunjimi. Dan vond ik het Beest en N'Koyi toch veel beter en dat waren al geen toppertjes.

Haha, het beest beter :cheer: Dat is wel een van de meest bizarre dingen die ik ooit op dit forum gelezen heb.

Ogunjimi loopt veel beter, de kansen die Ogunjimi krijgt, had Verheijdt niet eens gekregen omdat hij er simpelweg niet gestaan had. En Verheijdt scoorde tegen Cambuur een schitterende en heel belangrijke kopbal. Maar daarvoor heeft hij het hele seizoen geen bal goed gekopt. Verheijdt was juist een dramatische kopper op doel.

Gisteren raakte Ogunjimi geen pepernoot, dat zag ik ook wel. Hij heeft een gekneusde teen en mist overduidelijk ritme. Ik zie het wel in hem zitten maar het is veel te vroeg om over te oordelen. Slechter dan Verheijdt en N'Koyi? Nee, dat niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Olzie, Zoewiezoe, ASR

16 sept 2017 09:45
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #33
Het gaat er niet om of een spits kansen krijgt Maar wat hij met die kansen doet.
Zolang hij niet veel scoort is het niet echt een vooruitgang vergeleken met het bies.
Ik hoop toch echt dat hij er snel een paar inlegt anders is het weer niet de spits die we zochten.

16 sept 2017 09:49 16 sept 2017 09:54 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #34
Jonathan Okita voor mij the Man of the Match. Voor zulke nog jonge speler ga je naar het stadion.

16 sept 2017 09:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #35

mvv supporter schreef : Het gaat er niet om of een spits kansen krijgt Maar wat hij met die kansen doet.
Zolang hij niet veel scoort is het niet echt een vooruitgang vergeleken met het bies.
Ik hoop toch echt dat hij er snel een paar inlegt anders is het weer niet de spits die we zochten.

Natuurlijk, dat klopt. Maar om hem na 4 wedstrijden af te serveren, terwijl hij nota bene eigenlijk geblesseerd is... Die jongen wordt nu al afgekraakt voor hij een eerlijke kans heeft gekregen. Ik zie echt wel goede dingen in hem, maar uiteraard heb je daar niets aan als hij niet gaat scoren. Geduld. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Puime

16 sept 2017 11:10
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #36
Hier ben ik het echt met Jacques eens. Ogunjimi rustig laten staan. Het is duidelijk op basis van het verleden dat hij qua talent veel te goed is voor de Juup. Is er dan op dit moment iets mis met zijn instelling? Nee , ook niet. Hij lijkt gemotiveerd en is erg positief met de groep bezig. De man heeft de laatste twee jaar maar een wedstrijd of 15 gespeeld, dus hij heeft totaal geen ritme. Als we hem met geduld laten staan en steunen groeit hij voor MVV waarschijnlijk uit tot een top spits ! Kan wel een paar maanden duren natuurlijk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

16 sept 2017 11:12
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #37
Voor mij een wedstrijd met twee gezichten. De eerste helft ging redelijk gelijk op. Hoog tempo en MVV op een bepaald moment de betere partij. Met name Okita veroorzaakt een hoop dreiging als ie het op z'n heupen heeft. Ook al is niet iedere actie efficiënt.
De tweede helft was Jong Philips beter. Bij MVV ontbrak lijn in het spel. Achterin proberen voetballend er uit te komen, terwijl je af en toe die bal moet wegpoeieren. Al met al vind ik 0-0 terecht. Jammer, want we hadden zeer goede zaken kunnen doen. Was het nou een penalty voor Jong Philips of niet? Ik kom dat niet goed zien. En wie weet hoe ernstig de blessure van Ippel is?
Wat me trouwens echt deugd deed was de publieke belangstelling. In het verleden was het stadion minder vol tegen de jong teams.

16 sept 2017 13:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #38
Wat betreft Ogunjumi, dat is natuurlijk een prima spits voor ons, Vind hem beter dan Nkoyi ( maar die had ik er wel graag bijgehouden)en veel beter dan Verheijdt ( maar thomas heeft echt na zijn vermogen gespeeld bij ons )

Gister liet idd ook Okita mooie dingen zien , als hij nog meer in zijn actie investeert en af en toe wat meer voor eigen succes gaat kan zoals sfmwebmaster als schreef hij wel eens de man van het seizoen gaan worden en zal een transfer zeker komen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Olzie

16 sept 2017 19:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV -jong PSV 15-09-2017 #39
Heel veel toevoegen wil ik niet maar gewoon tegen al die miljoenen,het onrecht van die tweede elftallen..mannen ben supertrots.
Ron en wim :applaus: zoveel mensen zijn vertrokken en toch maar mooi weer een team goed om in de top mee te draaien.
Wel nog een toevoeging voor mij hoeft al dat afscheid nemen niet voor alle vertrokken spelers,er zijn veel passanten bij.
Vroeger kreeg je zo een bedankje als je stopte of na jaren bij ons gespeeld te hebben,nogmaals het heeft voor mij geen meerwaarde buiten een paar spelers daar gelaten...gr opa ;)

....

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden