MVV-Cambuur 22-09-2017

22 sept 2017 23:03
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #16
Verrips keepte in principe goed, maar twijfelt nog heel vaak of hij wel of niet moet uit komen. Zo ook bij het doelpunt van Cambuur. Barto komt op hem af en hij wil uit komen maar bedenkt zich, stopt en blijft staan. Dan wordt hij gemakkelijk geklopt. Er zijn elke wedstrijd wel van die situaties geweest waarin je dacht van nu kan hij beter uit zijn doel komen en hij het niet deed. Mar zoals gezegd, verder prima gekeept. Dit was niet onze wedstrijd vandaag, maar in het verleden zouden we zo'n wedstrijd steevast verliezen. Dus tevreden met 1 punt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2017 23:47 22 sept 2017 23:53 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #17
Heb je al die jaren moeite gedaan om eerlijk iets op te bouwen, komen zo'n gekke scheids van de knvb het weer afbreken. Zul je zien dat ze in het Turkse Sittard met de prijs er vandoor gaan. Om te kotsen.

23 sept 2017 00:18
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #18
Waarom zo negatief L.r.B , was een hele leuke pot voetbal ,met alle ingedrienten die een wedstrijd nodig heeft , een zeer goed spelend MVV dat liet zien dat ze hoog gaan eindigen dit jaar in de competitie ,een zeer goede sfeer in De Geusselt ,een goed resultaat tegen Cambuur en ja de scheindsrechter vond ik niet best .De volgend thuis wedstrijd dus weer aanweziig in de Geusselt .

23 sept 2017 10:21 23 sept 2017 10:29 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #19
Veur alle lui (incl. iech zelf) die dee smerige vluzak, horejoonk, mismieter, flikker, kloetzak en lamzak vaan 'ne Higler 't graaf in höbbe gewins gister:

Ik belijd, voor de Almachtige God
en voor U allen

Dat ik gezondigd heb
in woord en gedachte, in doen en laten

Door mijn schuld,
door mijn schuld,
door mijn grote schuld

Daarom smeek ik de heilige Maria altijd maagd,
alle engelen en heiligen

En U, broeders en zusters,
voor mij te bidden tot de Heer onze God.

Es ederein ziech hei aon hèlt, en mörge braaf nao de kèrk geit, daan zien v'r weer 4000 ziele rieker.

Tip gratuit: De kèrk vaan aajd Caberg, de mès begint um haaf 12.....

(iech collecteer, dus geef göl ;) )

23 sept 2017 10:32 23 sept 2017 10:36 door RedWhiteArmy.
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #20
Als we met 3-0 voor staan heeft Cambuur niets te willen. En dan moet die vuile hond van een scheids zo nodig de wedstrijd op zijn kop zetten. In het amateurvoetbal hadden ze zo een gast doorgelaten!!

Schrooijen zonder Labylle is ZIPPO. Daarnaast zoals ieder jaar weer geen spits die doelpunten kan maken !!! En maar hopen op de bevlieging van een jonge gast als Okita.

Volgende week NEC dan Fortuna.......weet je in 1x waar je staat!!!

Is er nu werkelijk niet 1 investeerder die zegt ik betaal dat salaris van een goede spits wel!!!!

23 sept 2017 11:11
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #21

RedWhiteArmy schreef : Als we met 3-0 voor staan heeft Cambuur niets te willen. En dan moet die vuile hond van een scheids zo nodig de wedstrijd op zijn kop zetten. In het amateurvoetbal hadden ze zo een gast doorgelaten!!

Schrooijen zonder Labylle is ZIPPO. Daarnaast zoals ieder jaar weer geen spits die doelpunten kan maken !!! En maar hopen op de bevlieging van een jonge gast als Okita.

Volgende week NEC dan Fortuna.......weet je in 1x waar je staat!!!

Is er nu werkelijk niet 1 investeerder die zegt ik betaal dat salaris van een goede spits wel!!!!

Sorry hoor maar hoe kun je nou zo negatief zijn. Slaat werkelijk nergens op. Krijgen wekeljjks spektakel voor geschoteld en spelen in de top mee. Jammer dat Ogunjimi niet fit was , want hij is namelijk een prima spits die anderen laat scoren en zelf ook nog wel gaat scoren. Valt iedereen op ( fox, trainers van tegenstanders) maar jij vindt allemaal weer niks
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Zoewiezoe, kyleman333

23 sept 2017 11:23 23 sept 2017 11:25 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #22
Wat een ziek mannetje is die Higler. Met die sadististische lach op zn kutkop de godsganselijke wedstrijd gele en rooie kaarten uitdelen. Ik dacht eerst aan matchfixing, maar waarschijnlijk is deze gast gewoon gestoord.

Kranig geweerd hebben de matadoren zich. 1 punt is redelijk en Fortuna gaat ook nog wel zwaardere wedstrijden krijgen dan Jong Az thuis.

Vond het jammer dat Ogunjimi niet lang kon spelen. Hopelijk is hij weer snel 100% fit. En anders Kostons maar eens een kans geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

23 sept 2017 11:26
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #23
Zoelang aonfluitinge es Higler weure geaccepteerd door de clubs zal zoene kluns kinne blieve fluite en de boel besodemietere. MVV moot uns ut lef hubbe um zoe es aander clubs doen heij teege in te goon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

23 sept 2017 12:10
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #24

Schapendonk schreef : Heb je al die jaren moeite gedaan om eerlijk iets op te bouwen, komen zo'n gekke scheids van de knvb het weer afbreken. Zul je zien dat ze in het Turkse Sittard met de prijs er vandoor gaan. Om te kotsen.

Beetje onnodig Schapendonk. Hoeveel jeugdspelers stonden bij het Turkse Fortuna in de basis ? Hoeveel bij MVV ?

MVV heeft een prima ploeg voor de JL en jullie eindigen denk ik redelijk simpel in de top-5(met nog wel kans op veel meer aangezien geen van de verwachtte favorieten echt lekker draait). Fortuna gaat denk ik nog wel wegzakken uit diezelfde top-5, maar het bereiken van de play offs moet lukken.

Lees hier altijd zoveel negativiteit terwijl MVV de laatste jaren iedere keer een ploeg heeft die in de top meedraait en waar het team ieder jaar ietsje beter lijkt te worden. Succes verder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, Tuor, jovkle, Boer458, Puime, Zoewiezoe

23 sept 2017 12:42
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #25
Met in het achterhoofd dat we dinsdag een loodzware pot tegen Az hebben gehad, kwam nu een JL topper op bezoek.

Was een gelijk opgaande wedstrijd, wel wat slordigheden vooral bij Schroijen. Paar ballen heel slecht aannemen waardoor een grote kans werd verpruts.

Maar voetballend gezien was het bij vlagen wel goed!

Ik vind ons elftal wel echt sterker dan vorig seizoen! Ik had verwacht dat vooral Kuipers en Labylle vervangen moeilijk zou zijn.. maar als je Mmaee ziet spelen.. die jongen barst van de potentie. Okita is ook een heerlijke speler, typisch een speler wat vertrouwen nodig heeft en dan kan uitblinken. Ik twijfel er niet aan dat Ogunjimi beter is dan Verheijdt.. de manier van aannemen, slimmigheidjes .. alleen nu nog scoren.

Al met al zijn we als club een groei door aan het maken .

23 sept 2017 12:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #26
Jammer dat we de 2-0 niet gemaakt kregen net na de 1-0 anders hadden we deze gister gewonnen.
We hebben een hele jonge ploeg na Nys en Ongijimi is alles ergens begin 20 of jonger, knap dat we t zo goed doen. Maar dit houden we echt niet vol op deze manier.
We missen echt de verbinding tussen defensie en middenveld en zo ook naar de aanval. We gaan dan erg slordig om met balbezit en verliezen dan ook vaak terrein. Tot aan de 1-0 werden we compleet vast gezet, we speelde slap en hadden niks in te brengen. De 1-0 komt dan ook als geschenk en bijna de 2-0 ( echt balen dat die niet valt) druk neemt wat af en we komen wat meer aan t voetballen.

Overtuigend vond ik het gister niet, teveel spelers komen echt te kort . Yildrim met alle respect, werkt zich kapot maar die maakt ons niet beter voorin. Wat mij wel opvalt is dat Losheij meestal tijdens de wedstrijden beter wordt. Houdt rust aan de bal en doet weinig gekke dingen . Vind hem positief verrassen. Okita daar in tegen valt iedere keer ver terug begint vaak redelijk tot goed maar op t einde heb je er niet meer veel van.
Voor mij was ook gister Janssens de beste van ons , speelde goed vond ik

Overal draaien we prima mee , maar ik vind deze groep te jong en te onervaren om dit een hele competitie vol te houden. Hoop dat tijdens winterstop spelers als Croux of Kuipers ( krijgen toch bijna geen minuten bij hun clubs)op huur basis terug kunnen komen om wat ervaring en wat breedte erbij te hebben. Ook Tom Daemen zou misschien niet verkeerd zijn om erbij te hebben.

Weet niet of er geld is maar als we willen gaan pieken tijdens de playoffs dan zal deze groep aangevuld moeten worden. Nu zit t allemaal nog meer maar veel mogelijkheden hebben we niet of wat te veranderen.

Overall wel zeer tevreden met dit MVV , ondanks dat we veel gaten in de match hebben waarin we onzichtbaar zijn doen we echt leuk mee, knappe prestatie van een hele jonge groep

23 sept 2017 18:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #27

Gohf schreef :

Schapendonk schreef : Heb je al die jaren moeite gedaan om eerlijk iets op te bouwen, komen zo'n gekke scheids van de knvb het weer afbreken. Zul je zien dat ze in het Turkse Sittard met de prijs er vandoor gaan. Om te kotsen.

Beetje onnodig Schapendonk. Hoeveel jeugdspelers stonden bij het Turkse Fortuna in de basis ? Hoeveel bij MVV ?

MVV heeft een prima ploeg voor de JL en jullie eindigen denk ik redelijk simpel in de top-5(met nog wel kans op veel meer aangezien geen van de verwachtte favorieten echt lekker draait). Fortuna gaat denk ik nog wel wegzakken uit diezelfde top-5, maar het bereiken van de play offs moet lukken.

Lees hier altijd zoveel negativiteit terwijl MVV de laatste jaren iedere keer een ploeg heeft die in de top meedraait en waar het team ieder jaar ietsje beter lijkt te worden. Succes verder.

Ja je wordt gewaardeerd ik weet het ( dat is ook echt Maastrichts). Maar jij komt hier al jaren. Alles heeft een rede zeg ik altijd.

23 sept 2017 18:44 23 sept 2017 18:44 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #28

bokkesprongen schreef : Waarom zo negatief L.r.B , was een hele leuke pot voetbal ,met alle ingedrienten die een wedstrijd nodig heeft , een zeer goed spelend MVV dat liet zien dat ze hoog gaan eindigen dit jaar in de competitie ,een zeer goede sfeer in De Geusselt ,een goed resultaat tegen Cambuur en ja de scheindsrechter vond ik niet best .De volgend thuis wedstrijd dus weer aanweziig in de Geusselt .

Ben niet negatief over uzze matadoore en ben er de volgende thuiswedstrijd zeker weer bij. Mijn negativiteit gold uitsluitend dat fluitend onderkruipsel, waardoor ik eerder vertrok....om niet dezelfde emotionele reactie te tonen die onze Mental een dik jaar geleden een tijdelijk SV-tje kostte. Want ik had wat meer gedaan dan Mental destijds richting fluitist....

Soit, zow roejbaank zegke...

Op nao de volgende wedstrijd en drei punt...!

23 sept 2017 19:05 23 sept 2017 19:06 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #29

les rouges blancs schreef :

bokkesprongen schreef : Waarom zo negatief L.r.B , was een hele leuke pot voetbal ,met alle ingedrienten die een wedstrijd nodig heeft , een zeer goed spelend MVV dat liet zien dat ze hoog gaan eindigen dit jaar in de competitie ,een zeer goede sfeer in De Geusselt ,een goed resultaat tegen Cambuur en ja de scheindsrechter vond ik niet best .De volgend thuis wedstrijd dus weer aanweziig in de Geusselt .

Ben niet negatief over uzze matadoore en ben er de volgende thuiswedstrijd zeker weer bij. Mijn negativiteit gold uitsluitend dat fluitend onderkruipsel, waardoor ik eerder vertrok....om niet dezelfde emotionele reactie te tonen die onze Mental een dik jaar geleden een tijdelijk SV-tje kostte. Want ik had wat meer gedaan dan Mental destijds richting fluitist....

Soit, zow roejbaank zegke...

Op nao de volgende wedstrijd en drei punt...!

LRB, iech zag d'ch veur de wedstrijd toch al tot 'ch d'ch op eine aof zouw sjikke....had 'ch d'ch noe mer losgelaote op dee Hi(mm)(t)(g)ler....(wie van de 3...)
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

23 sept 2017 20:24
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur 22-09-2017 #30
Mooi om te horen dat de spelers (Yildirim, Ciranni) en Elsen het publiek zo nadrukkelijk noemen als extra stimulans. Het geeft de spelers toch net dat beetje extra power. Hopelijk komen we de twee uitwedstrijden goed door en is het thuis tegen Fortuna een heksenketel.

Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden