>
Ontvangen bedankjes 845
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sorry hoor maar hoe kun je nou zo negatief zijn. Slaat werkelijk nergens op. Krijgen wekeljjks spektakel voor geschoteld en spelen in de top mee. Jammer dat Ogunjimi niet fit was , want hij is namelijk een prima spits die anderen laat scoren en zelf ook nog wel gaat scoren. Valt iedereen op ( fox, trainers van tegenstanders) maar jij vindt allemaal weer niksRedWhiteArmy schreef : Als we met 3-0 voor staan heeft Cambuur niets te willen. En dan moet die vuile hond van een scheids zo nodig de wedstrijd op zijn kop zetten. In het amateurvoetbal hadden ze zo een gast doorgelaten!!
Schrooijen zonder Labylle is ZIPPO. Daarnaast zoals ieder jaar weer geen spits die doelpunten kan maken !!! En maar hopen op de bevlieging van een jonge gast als Okita.
Volgende week NEC dan Fortuna.......weet je in 1x waar je staat!!!
Is er nu werkelijk niet 1 investeerder die zegt ik betaal dat salaris van een goede spits wel!!!!
Schapendonk schreef : Heb je al die jaren moeite gedaan om eerlijk iets op te bouwen, komen zo'n gekke scheids van de knvb het weer afbreken. Zul je zien dat ze in het Turkse Sittard met de prijs er vandoor gaan. Om te kotsen.
Ja je wordt gewaardeerd ik weet het ( dat is ook echt Maastrichts). Maar jij komt hier al jaren. Alles heeft een rede zeg ik altijd.Gohf schreef :
Schapendonk schreef : Heb je al die jaren moeite gedaan om eerlijk iets op te bouwen, komen zo'n gekke scheids van de knvb het weer afbreken. Zul je zien dat ze in het Turkse Sittard met de prijs er vandoor gaan. Om te kotsen.
Beetje onnodig Schapendonk. Hoeveel jeugdspelers stonden bij het Turkse Fortuna in de basis ? Hoeveel bij MVV ?
MVV heeft een prima ploeg voor de JL en jullie eindigen denk ik redelijk simpel in de top-5(met nog wel kans op veel meer aangezien geen van de verwachtte favorieten echt lekker draait). Fortuna gaat denk ik nog wel wegzakken uit diezelfde top-5, maar het bereiken van de play offs moet lukken.
Lees hier altijd zoveel negativiteit terwijl MVV de laatste jaren iedere keer een ploeg heeft die in de top meedraait en waar het team ieder jaar ietsje beter lijkt te worden. Succes verder.
bokkesprongen schreef : Waarom zo negatief L.r.B , was een hele leuke pot voetbal ,met alle ingedrienten die een wedstrijd nodig heeft , een zeer goed spelend MVV dat liet zien dat ze hoog gaan eindigen dit jaar in de competitie ,een zeer goede sfeer in De Geusselt ,een goed resultaat tegen Cambuur en ja de scheindsrechter vond ik niet best .De volgend thuis wedstrijd dus weer aanweziig in de Geusselt .
les rouges blancs schreef :
bokkesprongen schreef : Waarom zo negatief L.r.B , was een hele leuke pot voetbal ,met alle ingedrienten die een wedstrijd nodig heeft , een zeer goed spelend MVV dat liet zien dat ze hoog gaan eindigen dit jaar in de competitie ,een zeer goede sfeer in De Geusselt ,een goed resultaat tegen Cambuur en ja de scheindsrechter vond ik niet best .De volgend thuis wedstrijd dus weer aanweziig in de Geusselt .
Ben niet negatief over uzze matadoore en ben er de volgende thuiswedstrijd zeker weer bij. Mijn negativiteit gold uitsluitend dat fluitend onderkruipsel, waardoor ik eerder vertrok....om niet dezelfde emotionele reactie te tonen die onze Mental een dik jaar geleden een tijdelijk SV-tje kostte. Want ik had wat meer gedaan dan Mental destijds richting fluitist....
Soit, zow roejbaank zegke...
Op nao de volgende wedstrijd en drei punt...!