Almere - MVV 6 oktober

05 okt 2017 15:13
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #16

Puime schreef : Volgens L1 kunnen Martina en Ippel spelen maar was Ogunjimi opbde training "nog steeds afwezig". Wat heeft de man eigenlijk? Waarom kon hij tegen Jong PSV niet starten maar wel invallen, en daarna niks meer ? Heeft hij hele tijd niet getraind ?

Ik vraag me dat ook af. Worden wij de volgende club in zijn rijtje waar hij tijdens zijn contract amper wedstrijden voor speelt? De gok van MVV om hem een 2-jarig contract te bieden valt -tot nu toe- niet goed uit. Ik hoop dat het niet zo is, maar ik twijfel erg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Puime

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2017 16:53 05 okt 2017 16:54 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #17

Lijnsje@tappunt schreef : Ik heb een liter azijn op vandaag, maar moet mijn gal nog uitkotsen. Dus doe het hier.

Ik word gek van de mensen op pagina's die gaan roepen : oooh gloryhunters, vorige week wel komen en uit naar Almere maar één bus amper vol krijgen. Beste die hier over loopt te zeiken, neem de volgende dingen eens in je overweging mee.

- Geld : niet iedereen kan telkens €27,50 + eten en drinken ophoesten. Er zijn genoeg mensen in een lastige, financiële positie.
- Werk: Helaas moeten mensen ook werken. Voor normale mensen eindigt vaak op vrijdag om 17:00 de werkweek. Niet iedereen kan zich constant vrij nemen van zijn werk.
- Familie: sommige hebben een kind, een vrouw of een ander familielid die wellicht aandacht vraagt.
- Contrast: NEC uit of Almere uit is ook een wereld van verschil.

Hulde voor de vaste kern die altijd meegaat. :thumbsup: Ik probeer zelf ook altijd aanwezig te zijn, maar door werk of andere bijkomstigheden lukt mij dit niet altijd. Wellicht hebben mensen die naar NEC gingen hier ook mee te maken.

Dan over de wedstrijd: we hebben het hier gevoelsmatig altijd lastig : 1-1

:applaus: :thumbsup: :applaus:
Gans met ins !
Zjus neet 1:1....weurd :evil:
Weurd gewoen 0:2 zoonder Sven!

En um dee feiselikke aziensmaak oet dienemoond te kriege...
Melddiechbij de volgende toeswedstrijd bij miech...
Kreigste geliek unne haave liter ! B)

05 okt 2017 18:39
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #18
Ik ben blij om te lezen dat Shermaine Martina liever vecht voor een plek in de basis bij MVV, dan dat ie naar Curacao gaat. Zegt wat mij betreft veel over zijn prioriteiten en over hoe hij zijn kansen inschat. Zit al een hele tijd dicht tegen de basis aan. En hij staat er eigenlijk meteen als het moet. Dat zag je eind vorig seizoen al. Ook fijn als Ippel er weer bij is. Dat geeft je iets meer mogelijkheden.

06 okt 2017 10:46
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #19
Ik weet niet of het hier al uitgelegd is.
Vandaar mijn vraag:hoe is het mogelijk als je internationaals moet afstaan er geen uitstel van het duel ontstaat?
Normaal als het nederlands elftal speel ligt de juup toch ook stil?
Wie weet het fijne hiervan...gr opa ;)

....

06 okt 2017 11:40
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #20
Opa, dit is in het nieuws geweest.

Vorige maand was er een evaluatie over van de Cooperatie Eerste Divisie (alle juup clubs samen)

De meerderheid wilde de regeling voorlopig zo houden.

Pluspunten:
-commercieel interessant want eredivisie ligt stil
-minder maandagwedstrijden

Minpunt:
-Clubs missen internationals

nos.nl/artikel/2191376-jupiler-league-bl...dens-interlands.html

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor

06 okt 2017 12:43
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #21
Mag ik het overigens zéér toevallig vinden dat de vier belofteploegen tegen elkaar spelen tijdens een interlandweekend?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

06 okt 2017 13:11 06 okt 2017 13:11 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Almere - MVV 6 oktober #22

Lijnsje@tappunt schreef : Mag ik het overigens zéér toevallig vinden dat de vier belofteploegen tegen elkaar spelen tijdens een interlandweekend?

www.vi.nl/nieuws/spelen-tijdens-interlan...e-blijft-gehandhaafd

Om competitievervalsing tegen te gaan, was wel besloten de beloftenteams in deze weekenden tegen elkaar te laten spelen zodat een reguliere Jupiler League-club niet profiteerde van de vele afwezigen bij een Jong-ploeg.

Facta Non Verba

06 okt 2017 21:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #23
Helaas , lang volgehouden . Te smalle selectie doet je de das om

dit resultaat gaat je tevens publiek kosten volgende week tegen Sittard

06 okt 2017 22:01
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #24
Binnen 5 minuten 5 kansen voor Almere waarvan 2 doelpunten! Hoe is het mogelijk....

Alleen winst telt volgende week!

06 okt 2017 22:22
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Almere - MVV 6 oktober #25
Zelfs met wat afwezigen moet je in Almere een puntje over de streep kunnen trekken. Maar als ik zie hoe slecht verdedigd wordt bij die 1-1 blijkt toch dat het gemis van bijv Mmae toch te groot is.

Volgende week zijn Pereira en Mmae hopelijk wedstrijdfit.. dan er vol tegenaan!

06 okt 2017 22:42
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #26
Ach, wat heet wijsheid?
Tegen de Eagles had ik dit resultaat verwacht en draaiden ze het om...
Nu had ik het tegenovergestelde verwacht en ga je de boot in...

Met een nieuwe jonge selectie is veel mogelijk zoals nu wel blijkt...
Als ze er maar de volgende week staan ...
en ons met een goed gevoel na 90 minuten huiswaarts laten gaan...
Het liefts met 3 punten in de knip !

Desondanks Fijn weekend allemaal

06 okt 2017 22:56
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #27
Denk dat men hier toch wat te licht denkt over de tegenstander. Lees overal 'het is maar Almere!'

Dat 'Almere' heeft een hogere begroting dan MVV! Dat dat elftal maar weinig punten pakte is niet t hele plaatje.

Maar goed, dit is wel zuur. Je speelt met de week ietsje minder, hebt al 4x niet gewonnen en mist een bak spelers.

Volgende week MOET je winnen, anders is t toch een negatief spiraaltje. Volgende week selectie op oorlogsterkte graag!

Boe is dat feeske?

06 okt 2017 22:56 06 okt 2017 22:59 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #28
Als je toch compleet was geweest zeker die laatste lijn...gr opa ;)

ps ben super teleur gesteld...wat het mij het meest,,verontrust,,is de blessure gevoeligheid van marvin!
Zijn we echt zo sterk...wanneer zijn we compleet?...gr opa ;)

....

06 okt 2017 23:12
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #29

opadiehard schreef : Als je toch compleet was geweest zeker die laatste lijn...gr opa ;)

ps ben super teleur gesteld...wat het mij het meest,,verontrust,,is de blessure gevoeligheid van marvin!
Zijn we echt zo sterk...wanneer zijn we compleet?...gr opa ;)

Opa
Almere had ook 5 invallers.
2 spelers met interland verplichtingen.
En 3 spelers met blessure.

07 okt 2017 01:14
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #30
De 1e helft hebben we , zeker gegeven de afwezigen, een behoorlijke partij op de mat gelegd. Almere heeft voor de rust geen echte kans gehad terwijl wij, naast het prima doelpunt van Yildirim, wel kansjes op een 2e hebben gehad. Na rust zie je dat Almere het tempo opschroeft, sneller de diepte zoekt en toch ook behoorlijk wat individuele kwaliteit in huis heeft. En wordt binnen 15 minuten de wedstrijd beslist en helpen ons paal en lat om niet met 5 doelpunten verschil afgedroogd te worden. Dan wordt ook duidelijk dat het gemis van driekwart van je basis-achterhoede niet ongestraft blijft. Geen verwijt aan de jongens maar gewoon een simpele constatering.
Toch ook kijken naar de goede dingen; Golpek speelde wederom een goede wedstrijd, sterk aan de bal, oog voor zijn medespelers en toch zoeken naar de mogelijkheid om zelf af te ronden. Yildirim had het niet makkelijk en was in delen van de wedstrijd onzichtbaar maar scoort wel gewoon 2x.
En Almere is de laatste jaren niet onze favoriete tegenstander. Zij misten inderdaad een mannetje of 5-6. Ze hadden 5 jongens van Jong-Almere in de selectie vanavond waarvan er 2 in de basis stonden. Indien de geblesseerden weer aansluiten en de selectie compleet is, is dit toch een ploeg die 'gewoon' de nacompetitie moet kunnen halen.
Ik had ook op een punt gehoopt vanavond. Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. Ik hoop dat onze internationals volgende week fit terugkeren en dat er een op revanche belust MVV op de mat staat. Overigens geeft de stand na vanavond wel aan dat de krachtsverschillen niet groot zijn in de Juup dit jaar....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden