Almere - MVV 6 oktober
- pinobel
-
- Platinum Member
-
Re: Almere - MVV 6 oktober
05 Oct 2017 15:13Puime wrote: Volgens L1 kunnen Martina en Ippel spelen maar was Ogunjimi opbde training "nog steeds afwezig". Wat heeft de man eigenlijk? Waarom kon hij tegen Jong PSV niet starten maar wel invallen, en daarna niks meer ? Heeft hij hele tijd niet getraind ?
Ik vraag me dat ook af. Worden wij de volgende club in zijn rijtje waar hij tijdens zijn contract amper wedstrijden voor speelt? De gok van MVV om hem een 2-jarig contract te bieden valt -tot nu toe- niet goed uit. Ik hoop dat het niet zo is, maar ik twijfel erg.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
05 Oct 2017 16:53 - 05 Oct 2017 16:54Lijnsje@tappunt wrote: Ik heb een liter azijn op vandaag, maar moet mijn gal nog uitkotsen. Dus doe het hier.
Ik word gek van de mensen op pagina's die gaan roepen : oooh gloryhunters, vorige week wel komen en uit naar Almere maar één bus amper vol krijgen. Beste die hier over loopt te zeiken, neem de volgende dingen eens in je overweging mee.
- Geld : niet iedereen kan telkens €27,50 + eten en drinken ophoesten. Er zijn genoeg mensen in een lastige, financiële positie.
- Werk: Helaas moeten mensen ook werken. Voor normale mensen eindigt vaak op vrijdag om 17:00 de werkweek. Niet iedereen kan zich constant vrij nemen van zijn werk.
- Familie: sommige hebben een kind, een vrouw of een ander familielid die wellicht aandacht vraagt.
- Contrast: NEC uit of Almere uit is ook een wereld van verschil.
Hulde voor de vaste kern die altijd meegaat. :thumbsup: Ik probeer zelf ook altijd aanwezig te zijn, maar door werk of andere bijkomstigheden lukt mij dit niet altijd. Wellicht hebben mensen die naar NEC gingen hier ook mee te maken.
Dan over de wedstrijd: we hebben het hier gevoelsmatig altijd lastig : 1-1
:applaus: :thumbsup: :applaus:
Gans met ins !
Zjus neet 1:1....weurd :evil:
Weurd gewoen 0:2 zoonder Sven!
En um dee feiselikke aziensmaak oet dienemoond te kriege...
Melddiechbij de volgende toeswedstrijd bij miech...
Kreigste geliek unne haave liter !

- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
05 Oct 2017 18:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
06 Oct 2017 10:46Vandaar mijn vraag:hoe is het mogelijk als je internationaals moet afstaan er geen uitstel van het duel ontstaat?
Normaal als het nederlands elftal speel ligt de juup toch ook stil?
Wie weet het fijne hiervan...gr opa

- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
06 Oct 2017 11:40Vorige maand was er een evaluatie over van de Cooperatie Eerste Divisie (alle juup clubs samen)
De meerderheid wilde de regeling voorlopig zo houden.
Pluspunten:
-commercieel interessant want eredivisie ligt stil
-minder maandagwedstrijden
Minpunt:
-Clubs missen internationals
nos.nl/artikel/2191376-jupiler-league-bl...dens-interlands.html
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
06 Oct 2017 12:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
06 Oct 2017 13:11 - 06 Oct 2017 13:11Lijnsje@tappunt wrote: Mag ik het overigens zéér toevallig vinden dat de vier belofteploegen tegen elkaar spelen tijdens een interlandweekend?
www.vi.nl/nieuws/spelen-tijdens-interlan...e-blijft-gehandhaafd
Om competitievervalsing tegen te gaan, was wel besloten de beloftenteams in deze weekenden tegen elkaar te laten spelen zodat een reguliere Jupiler League-club niet profiteerde van de vele afwezigen bij een Jong-ploeg.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
06 Oct 2017 21:48dit resultaat gaat je tevens publiek kosten volgende week tegen Sittard
- Lassie80
-
- Elite Member
-
06 Oct 2017 22:01Alleen winst telt volgende week!
- jeoff
-
- Administrator
-
06 Oct 2017 22:22Volgende week zijn Pereira en Mmae hopelijk wedstrijdfit.. dan er vol tegenaan!
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
06 Oct 2017 22:42Tegen de Eagles had ik dit resultaat verwacht en draaiden ze het om...
Nu had ik het tegenovergestelde verwacht en ga je de boot in...
Met een nieuwe jonge selectie is veel mogelijk zoals nu wel blijkt...
Als ze er maar de volgende week staan ...
en ons met een goed gevoel na 90 minuten huiswaarts laten gaan...
Het liefts met 3 punten in de knip !
Desondanks Fijn weekend allemaal
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
06 Oct 2017 22:56Dat 'Almere' heeft een hogere begroting dan MVV! Dat dat elftal maar weinig punten pakte is niet t hele plaatje.
Maar goed, dit is wel zuur. Je speelt met de week ietsje minder, hebt al 4x niet gewonnen en mist een bak spelers.
Volgende week MOET je winnen, anders is t toch een negatief spiraaltje. Volgende week selectie op oorlogsterkte graag!
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
06 Oct 2017 22:56 - 06 Oct 2017 22:59
ps ben super teleur gesteld...wat het mij het meest,,verontrust,,is de blessure gevoeligheid van marvin!
Zijn we echt zo sterk...wanneer zijn we compleet?...gr opa

- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
06 Oct 2017 23:12opadiehard wrote: Als je toch compleet was geweest zeker die laatste lijn...gr opa
ps ben super teleur gesteld...wat het mij het meest,,verontrust,,is de blessure gevoeligheid van marvin!
Zijn we echt zo sterk...wanneer zijn we compleet?...gr opa
Opa
Almere had ook 5 invallers.
2 spelers met interland verplichtingen.
En 3 spelers met blessure.
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
07 Oct 2017 01:14Toch ook kijken naar de goede dingen; Golpek speelde wederom een goede wedstrijd, sterk aan de bal, oog voor zijn medespelers en toch zoeken naar de mogelijkheid om zelf af te ronden. Yildirim had het niet makkelijk en was in delen van de wedstrijd onzichtbaar maar scoort wel gewoon 2x.
En Almere is de laatste jaren niet onze favoriete tegenstander. Zij misten inderdaad een mannetje of 5-6. Ze hadden 5 jongens van Jong-Almere in de selectie vanavond waarvan er 2 in de basis stonden. Indien de geblesseerden weer aansluiten en de selectie compleet is, is dit toch een ploeg die 'gewoon' de nacompetitie moet kunnen halen.
Ik had ook op een punt gehoopt vanavond. Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. Ik hoop dat onze internationals volgende week fit terugkeren en dat er een op revanche belust MVV op de mat staat. Overigens geeft de stand na vanavond wel aan dat de krachtsverschillen niet groot zijn in de Juup dit jaar....