Almere - MVV 6 oktober
07 okt 2017 08:57
07 okt 2017 08:58 door Hill28.
Ogunjimi had toch een gebroken teen?
Misschien beter even laten rusten dan telkens invallen, dan gaat t nooit over..
Ippel, Nys en Schroyen zijn niet echt geweldge verdedigers. Die eerste 2 proberen het nog, maar Schroyen is helemaal een drama. In de winterstop ervoor zorgen dat posities dubbel bezet zijn!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
07 okt 2017 10:25
ouwe rot
Platinum Boarder
Ippel haalt vanmorgen hard uit op L1 radio op diverse spelers over hun inzet.
Met Schroyen als verdediger speel je met 10 man.
Met Koolhof en Loshaj win je oorlog ook niet.
07 okt 2017 10:42
Wat ik niet begrijp is dat je een helf de bovenliggende partij bent en het in de tweede helft niet kan ,heeft het met instelling te maken van wij doen dat wel even .natuurlijk mis je twee belangrijke spelers centraal achterin maar daar moeten toch twee goede vervangers voor staan,maar als ik zie hoe er verdedigd wordt krijg ik tranen in mijn ogen.twee van de drie doelpunten zijn persoonlijke fouten waardoor de tegenstander gewoon kan inschieten .ik zou daar maar eens goed over nadenken als ik verdediger was,krijg je eindelijk de kans om het te laten zien verprutst je het zelf.als ikde trainer was zou ik schrooien eens een paar wedstrijden naast me op de bank zetten ,gaat helemaal niks van uit terwijl hij het vorige seizoen een van beste was .mooi voetballen is leuk maar je moet er wel 100% voor gaan.
07 okt 2017 11:08
07 okt 2017 11:09 door MVVke.
Ein dink boe 'ch m'ch al 't ganse sezoen aon sjaggerneer, mèt gister es absolute oetsjeter;
Dat gekut door 't midde eders kier!!!
Bij de F'kes weurt de kinder al gelierd NEET oet te verdedige/op te bouwe door 't midde!!!
08 okt 2017 21:47
We wisten natuurlijk al dat MVV een smalle selectie heeft. Tegelijkertijd biedt dit de kans aan de invallers om zich te bewijzen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ga voorzichtig zijn in mijn conclusies op dat gebied. Het lijkt me duidelijk dat MVV fors verzwakt was met de afwezigheid van 3/4 van je vaste verdedigingslinie. Dat ga je vooral voelen als je onder druk komt te staan. Het is ook best logisch dat de linies dan niet meer goed aansluiten bij elkaar en verschillende spelers staan op andere posities dan normaal waardoor ze ook niet hun normale niveau halen. Al snel wordt er dan gesproken over de inzet, maar meestal heeft het er toch vooral mee te maken dat het niet goed staat en dat het gehaalde niveau simpelweg te laag is.
Als één ding uit de eerste twee maanden van het seizoen duidelijk is, is dat MVV ieder team uit de JL kan verslaan. Met Go Ahead, Cambuur, NEC, Almere, De Graafschap en Jong PSV hebben we zes teams getroffen die straks waarschijnlijk in het linkerrijtje eindigen. AZ hebben we het vrij moeilijk gemaakt in de beker en getoond een goed niveau te kunnen halen tegen een eredivisieclub. Tegelijkertijd is echter ook duidelijk geworden dat MVV een te kleine selectie heeft om iedere week te kunnen winnen en dat nèt dat tikkeltje kwaliteit ontbreekt om sommige wedstrijden over de streep te trekken in je voordeel. Vul deze selectie aan met 2 toppers naar JL-normen en je speelt mee voor de titel. Hopelijk kan er net als vorig seizoen gepiekt worden in de nacompetitie, dan kan dit team een heel eind komen. Voor nu zit het hopelijk volgend weekend wat mee en kun je de negatieve spiraal doorbreken om vervolgens tegen wat mindere tegenstanders punten te gaan pakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Jacques, Tuor, M.V.V. 1902
09 okt 2017 09:18
Zo, bij mij is de ergernis een beetje gezakt. En dan moet ik constateren dat dit voor ons dezelfde wedstrijd was als Go Ahead in de eerste wedstrijd in de Geusselt had. Zij konden toen maar één verdediger opstellen die normaal in de basis staat, wij hadden hetzelfde afgelopen vrijdag. Het gevolg was identiek: tegenstander zet de verdediging vol onder druk en er vallen veel doelpunten. Logisch.
Komende vrijdag twee van de drie ontbrekende verdedigers er weer bij, dus het zal wat dat betreft wel meevallen.
Inderdaad zaak vrijdag een positief resultaat neer te zetten. Thuis tegen Cambuur (een kampioenskandidaat op papier) gelijkspelen kan, tegen Jong PSV (met Ritzmaier en dergelijke spelers in de basis) ook. Verliezen uit bij NEC (absolute kampioenskandidaat nummer 1) ook. En dan verliezen bij Almere omdat vrijwel je hele verdediging er niet is, ook dat kan gebeuren. Één op één bekeken allemaal geen dramatische resultaten. Maar achter elkaar gezet is opeens je goede seizoenstart verpest. Thuis tegen Cambuur én Jong PSV gelijk? Nee, als je top-vijf wilt spelen moet je minimaal één van die twee winnen. En als je dan twee keer gelijkspeelt, niet én bij NEC én bij Almere verliezen.
Gezien de stand is er eigenlijk nog maar weinig aan de hand, als we vrijdag maar winnen. Dat wordt zeker niet gemakkelijk. Vrijdag verliezen en je zit opeens in een crisis, hebt inclusief beker 4 van de laatste 6 wedstrijden verloren… Het kan snel gaan! Vrijdag winnen en gezien de – op papier – wat gemakkelijkere tegenstanders daarna, ligt de weg open om de winterstop in te gaan met een topnotering. De wedstrijden daarna zijn tegen Jong Utrecht, Volendam, RKC en Eindhoven en Helmond Sport. De nummers 16 tot en met 20 (!) van de huidige stand. Op basis van die stand kun je zeggen dat MVV nog geen enkele gemakkelijke tegenstander gehad heeft. En dan doen we het eigenlijk gewoon prima met een gedeelde zesde plaats. Maar komende vrijdag zal gevoelsmatig alles bepalen over onze seizoenstart.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
09 okt 2017 10:43
middenstip
Platinum Boarder
Jacques, met alle respect maar voor MVV, bestaan geen gemakkelijke wedstrijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen
09 okt 2017 10:49
middenstip schreef : Jacques, met alle respect maar voor MVV, bestaan geen gemakkelijke wedstrijden.
Haha, je hebt helemaal gelijk. Ik typ dat wel doodleuk, maar als een collega vraagt “tegen wie moet MVV vrijdag?” en ik antwoord in een willekeurige week met Telstar of Oss, dan zeg ik zelf altijd dat er voor MVV geen gemakkelijke wedstrijden zijn…
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Tijd voor maken pagina: 0.218 seconden