Almere - MVV 6 oktober

19 sept 2017 13:22 03 okt 2017 09:16 door jeoff.
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Almere - MVV 6 oktober #1
Goedemiddag mijn naam is Johan Maes ik woon 11 jaar in Groningen en daarvoor 36 jaor in mestreech.
Bij de wat oudere supporters zullen ze mij nog wel kennen ,het is voor mij heel moeilijk om aan kaarten
Te komen van uitwedstrijden om dat het meestal bus combi is en het is voor mij onmogelijk om eerst
Na Maastricht te komen vanuit Groningen en daarna weer terug.
Zouden Jullie voor mij 2kaarten kunnen regelen voor Almere-mvv op 6ocktober zodat ik met mijn zoon
Daar kunnen heen gaan vriendelijke groeten johan maes unne echte sjeng
zou iemand van de supportersvereniging contact met mij kunnen opnemen via pb
hoop dat ze dan 2 kaarten bij de balie in Almere neer kunnen leggen bijvoorbeeld.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 14:21
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #2
op en neer rijden doe ik wel vaker johan van delfzijl naar mestreech

Groeten oet ; Hamburg . duitsland
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan

19 sept 2017 14:33
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Almere - MVV 6 oktober #3
zal ik de auto in Maastricht moeten zetten is gekkenwerk moet toch ook anders kunnen

19 sept 2017 14:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #4
Ik ben absoluut niet de SC, maar in principe, in theorie, zou je een punt kunnen afspreken waar jij opgepikt wordt. In dit geval, ik zeg maar wat, rond Hilversum een tankstation aan de A27 of zo (en na de wedstrijd daar weer afzetten). Dat scheelt jou heel erg veel reistijd en ik weet dat dit soort dingen bij andere clubs ook gebeuren.

Echt kaartjes bij Almere leggen zal bij een buscombi niet mogen van de lokale driehoek. Nu weet ik dat die lokale driehoek in Almere sowieso in hun broek schijten dus best kans dat die Hilversum al veel te dicht bij vinden en je naar Den Bosch of zo laten rijden. Of het gewoon helemaal verbieden. Geen idee.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

19 sept 2017 14:55
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #5
Ik denk dat de supporters- of veiligheidscoordinator wel iets voor je kan regelen. Het komt wel vaker voor dat ,mvv supporters die in het noorden wonen, toch een wedstrijd in het uitvak kunnen bezoeken.

19 sept 2017 17:16
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Almere - MVV 6 oktober #6

αναρχος schreef : Ik denk dat de supporters- of veiligheidscoördinator wel iets voor je kan regelen. Het komt wel vaker voor dat ,mvv supporters die in het noorden wonen, toch een wedstrijd in het uitvak kunnen bezoeken.

hoop dat de veiligheidscoördinator of de supportersclub mee leest en mij pb stuurt

20 sept 2017 11:54
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #7

johan schreef :

αναρχος schreef : Ik denk dat de supporters- of veiligheidscoördinator wel iets voor je kan regelen. Het komt wel vaker voor dat ,mvv supporters die in het noorden wonen, toch een wedstrijd in het uitvak kunnen bezoeken.

hoop dat de veiligheidscoördinator of de supportersclub mee leest en mij pb stuurt

De SupportersCoördinator heeft het gelezen en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij je een PB heeft gestuurd!
:cheer: :cheer: :cheer: B)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

20 sept 2017 12:23
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Almere - MVV 6 oktober #8

MVV4life schreef :

johan schreef :

De SupportersCoördinator heeft het gelezen en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij je een PB heeft gestuurd!
:cheer: :cheer: :cheer: B)

heb contact gehad met ton peters de bal ligt nu bij de veiligheidscoördinator :applaus: :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

03 okt 2017 15:29
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Almere - MVV 6 oktober #9
De wedstrijd leeft nog niet echt zo te zien ;)
Afwezig zullen dus zeker zijn: Mmae, Pereira en Janssens. Hopelijk zijn Ippel en Ogunjimi weer fit.

Almere is van een ander kaliber als Nec maar makkelijk zal het toch niet worden. Ik gok op een puntje.

03 okt 2017 17:26
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Almere - MVV 6 oktober #10
present :applaus: :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

05 okt 2017 09:49
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #11
Dacht ergens gelezen te hebben dat Martina opgeroepen was, nu kan ik dat nergens meer vinden. Niet doorgegaan?

Boe is dat feeske?

05 okt 2017 12:53
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #12
Ik heb een liter azijn op vandaag, maar moet mijn gal nog uitkotsen. Dus doe het hier.

Ik word gek van de mensen op pagina's die gaan roepen : oooh gloryhunters, vorige week wel komen en uit naar Almere maar één bus amper vol krijgen. Beste die hier over loopt te zeiken, neem de volgende dingen eens in je overweging mee.

- Geld : niet iedereen kan telkens €27,50 + eten en drinken ophoesten. Er zijn genoeg mensen in een lastige, financiële positie.
- Werk: Helaas moeten mensen ook werken. Voor normale mensen eindigt vaak op vrijdag om 17:00 de werkweek. Niet iedereen kan zich constant vrij nemen van zijn werk.
- Familie: sommige hebben een kind, een vrouw of een ander familielid die wellicht aandacht vraagt.
- Contrast: NEC uit of Almere uit is ook een wereld van verschil.

Hulde voor de vaste kern die altijd meegaat. :thumbsup: Ik probeer zelf ook altijd aanwezig te zijn, maar door werk of andere bijkomstigheden lukt mij dit niet altijd. Wellicht hebben mensen die naar NEC gingen hier ook mee te maken.

Dan over de wedstrijd: we hebben het hier gevoelsmatig altijd lastig : 1-1

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

05 okt 2017 14:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #13
Laat mij dan ook maar mn gal kotsen....over Almere Shitty FC.

Wat een KUTCLUB is dat?!

Normaal doe ik deze uitspraken niet maar om een of andere manier heb ik een hekel aan die club, als ik uit de jupiler league een club moest kiezen, dan is dit mijn meest gehate.

Zou het te maken hebben met het feit dat de voorzitter jaarlijks een miljoen bijlegt om de gaten te vullen? Ik weet t niet.

Of is het een stukje jaloezie dat ze hogere begroting dan MVV hebben terwijl er nog niet zolang geleden amper 1000 man zaten en ze nu pretenties hebben om ook eens top5 te draaien?

Of is het de altijd hartelijke onthaal door de politie daar?

FC Omniworld, Disneyworld, Almere Shitty, hoe je t ook wil noemen....bah.

Ezzebleef MVV, spaor geine dao!!!

Boe is dat feeske?

05 okt 2017 14:36
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Almere - MVV 6 oktober #14
Volgens L1 kunnen Martina en Ippel spelen maar was Ogunjimi opbde training "nog steeds afwezig". Wat heeft de man eigenlijk? Waarom kon hij tegen Jong PSV niet starten maar wel invallen, en daarna niks meer ? Heeft hij hele tijd niet getraind ?

05 okt 2017 14:49
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Almere - MVV 6 oktober #15

Boe is dat feeske? schreef : Dacht ergens gelezen te hebben dat Martina opgeroepen was, nu kan ik dat nergens meer vinden. Niet doorgegaan?

Het antwoord staat in het artikel van DDL

MVV-coach Elsen moet improviseren voor duel in Almere

De aanval is de beste verdediging. Zeker als je juist verdedigend kwetsbaar bent. En misschien is er daarom donderdag bij MVV speciaal getraind op aanvallen.

In de uitwedstrijd tegen Almere City ontbreken vrijdagavond achterin Steven Pereira (Kaapverdië) en Samy Mmaee (België onder 21) vanwege internationale verplichtingen. Nog een geluk dat Shermaine Martina zijn uitnodiging om met Curacao een oefenwedstrijd te spelen heeft afgeslagen. “Die wil knokken voor zijn plek hier in Maastricht”, verklaarde trainer Ron Elsen die keuze.

Weer op training
Verder is linksback Christophe Janssens deze week geopereerd aan de breuk in zijn voet, die hem nog flink wat weken uit de roulatie zal houden. Het goede nieuws is dat Ricardo Ippel na zijn blessure donderdag voor het eerst weer mee trainde. Spits Marvin Ogunjimi daarentegen was nog steeds afwezig.

Improviseren
MVV-coach Elsen moet dus net als tegen NEC (vijf blessures) improviseren. De trainer weigert overigens om de 4-1 nederlaag tegen de Nijmegenaren toe te schrijven aan de nieuwe namen in de basisopstelling en het geschuif met spelers. "Daar ga ik niet in mee. En ook morgen staat er weer een groep die met een goed resultaat uit Almere terug moet kunnen komen.”

www.limburger.nl/cnt/dmf20171005_0004844...-voor-duel-in-almere
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden