FC Eindhoven - MVV

14 nov 2017 23:45
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
FC Eindhoven - MVV #1
Aanstaande vrijdag speelt MVV de uitwedstrijd tegen Eindhoven.
Heeft Elsen wel genoeg spelers om op te stellen? Op Trepke B facebook is te zien dat Pereira met een (lichte?) schouderblessure uitviel vanavond bij het Kaapverdisch nationale team.

Heb er een bijzonder zwaar hoofd in...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 11:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #2
Ik heb er ook een hard hoofd in. Te veel blessures, negatieve trend et cetera...

Dat gezegd hebbende, Eindhoven staat gewoon onder ons in de stand. Wist thuis dit seizoen pas één wedstrijd te winnen, tegen het dolende Volendam. Uit wonnen ze van Jong AZ, Jong Utrecht en RKC. Ook geen heel imposante tegenstanders - al wisten wij nog niet van die clubs te winnen dit seizoen. Eindhoven heeft gewoon een slecht seizoen. Overigens is er nog geen wedstrijd van Eindhoven dit seizoen in meer dan een doelpunt verschil geëindigd. Het is niet dat ze compleet van de mat gespeeld worden.

Eindhoven mist in ieder geval groot talent Corlone en ervaren middenvelder en spelverdeler Deschilder, beide gescheurde kniebanden. Aanvallend draait alles om het duo Kabangu en Lieder. Kabangu scoort zelf gemakkelijk en geeft vooral veel assists, slimme speler. Lieder staat al op 11 doelpunten. Neutraliseer die twee en Eindhoven is tandenloos. Maar ja, wie moet dat gaan doen bij ons??

Op basis van die gegevens verwacht ik een gelijkspel en momenteel teken ik daar stiekem ook voor. De week er op hopelijk thuis weer eens winnen van Helmond en we blijven "gewoon" onderin de subtop hangen. Maar goed, we zijn voor Eindhoven een ideale tegenstander om weer eens te winnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

16 nov 2017 10:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #3
Even de fansite van Eindhoven bezocht. Daar hebben ze ook de nodige personele problemen, naast de eerder al genoemde lange blessures, waren gisteren de vaste buitenspelers (Kada en Da Silva) niet op de training, en een derde aanvaller, mogelijke vervanger voor die twee, trainde apart. Lijken slechts 14 fitte spelers te hebben, waarvan 3 keepers. Maar goed, voor ons geldt ongeveer hetzelfde.

Opmerkelijk wel: in het Eindhovens Dagblad stond nog een artikel over een oefenwedstrijd van Eindhoven afgelopen dinsdag, Trepke B postte dat. Dat artikel stelde dat op één speler na Eindhoven in de sterkste opstelling speelde... Dat is dan weer compleet in strijd met bovenstaande.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

16 nov 2017 11:06
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #4
Tsja, wat moet je over deze wedstrijd zeggen. Vind Eindhoven uit op een of andere manier toch nog altijd een vreemde wedstrijd. Onnodig puntenverlies, rare (hoge) uitslagen en een keer 3x het t-shirt moeten verwisselen door de spanning van de periodetitel.

Eindhoven draait , wij ook niet. Ik meen inderdaad ook dat Eindhoven veel geblesseerde heeft, maar geloof dat dit ook veel wissels zijn. Ze hebben die Swinkels die de wenkbrauwen bijna tot over zijn ogen heeft hangen die al-tijd goed speelt tegen ons. Een goede back met Gunst die weer fit is en natuurlijk, zoals eerder omschreven, het aanvalsduo Kabangu-Lieder. Kabangu kon ook naar MVV , maar koos voor Eindhoven.

Qua opstelling zal er niet veel veranderen ten opzichte van RKC thuis voor ons. De ziekenboeg is nog altijd hetzelfde (Martina, Ippel en Mmae tel ik tot de winterstop niet meer mee). Wellicht dat Ogunjimi weer aansluit of Nys (waar je tegenstrijdige verhalen over hoort).

Dus wat krijgen we dan : Verrips, Ciranni, Martina, Pereira, Schrooijen, Thuys, Golpek, Okita, Loshaj, Koolhof/Ogunjimi, Yildirim.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

16 nov 2017 14:39
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #5
De blessuregolf is nog niet op zijn hoogtepunt. Nijs voorzichtig begonnen met trainen is het enige positieve punt. Volgens MVV.nl is ook Ogunjimi langere tijd uitgeschakeld. dat komt er dus nog bij. Ik denk dat de eersten pas terugkomen na de winterstop. Tot die tijd zal het behelpen blijven en hier en daar punten proberen te sprokkelen.

16 nov 2017 15:12
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
FC Eindhoven - MVV #6
Niet de moed verliezen. Wie zegt dat Yildirim dit niet kan. Er zijn ieder seizoen wel altijd een paar verrassingen bij. 0-2 ( 2x Yildirim).

16 nov 2017 18:06
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #7
Dat Ogunjimi er weken uit is , volgens 1limburg , waarbij de blessure onbekend is, is toch raar ? Of ben ik nu gek? Will MVV het niet zeggen? Is de journalist het vergeten te vragen? Of komt de man opeens niet meer opdagen ?

16 nov 2017 18:41
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #8

Lijnsje@tappunt schreef : Wellicht dat Ogunjimi weer aansluit of Nys (waar je tegenstrijdige verhalen over hoort).

Gisteren op de kidsday nog even met Pieter gesproken en hij gaf aan vrijdag erbij te zijn. (Weet niet of hij op de bank start natuurlijk)

16 nov 2017 19:05
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #9
Zou het iets psychisch kunnen zijn? Het is ook maar eens mens hè (zonder verhalen in de lucht te slingeren, ik weet er niks van

Boe is dat feeske?

16 nov 2017 20:37
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #10
Ik zie die ogunjimi zijn contract niet uitdienen bij mvv.

17 nov 2017 09:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #11
Nou, het roddeluurtje is blijkbaar ook weer van stal gehaald.

Ogunjimi heeft in de voorbereiding een zware kneuzing aan zijn teen gehad (of zoiets), heeft daar met spuiten en dergelijke toch wat wedstrijden mee gespeeld omdat we niemand anders hadden, werd mede daardoor hier op het forum compleet afgeslacht door sommigen. Met een blessure doorspelen is vragen om nieuwe blessures, typisch ook spierblessures omdat je net iets anders gaat lopen, en voor zover ik weet heeft hij nu dan ook last van (een spier in zijn) lies. Dat zijn van die relatief vage blessures waarbij het moeilijk inschatten is hoe lang je er mee kwijt bent. Het kan goed aanvoelen maar dan trek je een sprintje op volle snelheid of maak je een onverwachte beweging en schiet het er weer in. Bij een gebroken been is het wat dat betreft duidelijker.

Ogunjimi heeft natuurlijk de laatste jaren weinig gespeeld, dit soort blessures zie je vaak als je dan weer volle gas traint en speelt. Of Ogunjimi ooit echt helemaal wedstrijdfit wordt bij ons weet ik natuurlijk ook niet. Ik hoop het wel, ik denk nog altijd dat een Ogunjimi die wedstrijdritme heeft en volledig fit is voor MVV een erg goede spits is. Maar de vraag is natuurlijk of hij dat ooit nog bereikt. Ik denk wel dat hij dat heel graag wil. Wat mij betreft neemt hij nu de tijd om die lies helemaal te laten genezen en na de winterstop fris en fit te gaan knallen. En ja, kans is gewoon best groot dat hij dan weer binnen een paar weken een spierblessure heeft. Helaas. Voortijdig contracteinde of psychologische problemen, daar heb ik nog niets over gehoord.

MVV communiceert overigens al jaren erg summier over blessures, denk maar aan Kuipers bijvoorbeeld.

17 nov 2017 09:20
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
FC Eindhoven - MVV #12
Volgens MVV.nl heeft Elsen maar 14 selectiespelers tot zijn beschikking vanavond. Dan zitten er dus 1 keeper en 2 veldspelers op de bank. Ron kan dus nog niet eens 3 keer wisselen!

17 nov 2017 09:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #13

jeoff schreef : Volgens MVV.nl heeft Elsen maar 14 selectiespelers tot zijn beschikking vanavond. Dan zitten er dus 1 keeper en 2 veldspelers op de bank. Ron kan dus nog niet eens 3 keer wisselen!

Ik neem aan dat er wat jeugdspelers meegaan zodat we in het ergste geval wel degelijk drie keer kunnen wisselen (zonder een keeper er in te brengen).

Even tellen, bekeken op mvv.nl dus vandaar de indeling, Schrooijen zal vanavond uiteraard linksachter staan:

Keepers: Verrips - Smylek (- Deusings?)

Verdedigers: Pereira - Ciranni - Martina (- Van Melick?)

Middenvelders: Koolhof - Loshaj - Thuys

Aanvallers: Kostons - Schroijen - Golpek - Okita - Houben - Yildirim (- Jungschleger?)

Als je de spelers tussen haakjes niet meetelt, kom je op 14. Denk dat die bedoeld worden. Van Melick zat de eerste zoveel wedstrijden steeds op de bank, laatste paar wedstrijden niet meer. Jungschleger zat tegen RKC nog op de bank. Deusings zat samen met Smylek iedere wedstrijd op de bank, buiten dan de eerste twee, want toen had hij nog niet bij ons getekend.

Als Jungschleger en Deusings "gewoon" op de bank zitten, hebben we toch "al" 16 man. Waarvan drie keepers, maar goed.

Als Nys inderdaad minimaal op de bank kan plaatsnemen zitten we al op 17. Ik ben vanavond benieuwd. MVV strooit natuurlijk ook graag wat zand in de ogen van FC Eindhoven. ;)

De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

17 nov 2017 09:57
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #14
Grote personele problemen. Ook na twee weken rust. Het belangrijkste vind ik een resultaat. Eerlijk gezegd teken ik, gezien de omstandigheden, voor een punt.
Ik lees her en der dat Nys wellicht weer aansluit. Dat zou fijn zijn, maar hopelijk komt-ie niet te snel. Niet dat we hem straks weer weken kwijt zijn. Dan liever opbouwen met wat invalbeurten.

17 nov 2017 18:39
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #15
Striemke ??

Tijd voor maken pagina: 0.300 seconden