FC Eindhoven - MVV

17 nov 2017 19:20
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #16
Opstelling MVV

Verrips

Ciranni-Shermar Martina-Pereira-Thuys

Kostons-Loshaj-Koolhof

Okita-Yildirim-Schroijen

reserves: Deusings, Golpek, Houben, Jungschleger,Nys, Smylek en van Melick

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2017 19:35
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #17

17 nov 2017 20:18
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
FC Eindhoven - MVV #18
Dit wordt een afslachting

17 nov 2017 20:25
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #19
Te triest voor woorden dit.

17 nov 2017 20:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #20
Ach volgens elsen wachten we gewoon tot aan de winterstop en kijken dan wie van de geblesseerden terug keert,om dan te besluiten wel of niet aan trekken?
Ik denk dat je nog veel mensen gaat weg jagen zo.
Maar de tendens is er is geen geld,zal wel....gr opa

....

17 nov 2017 20:50 17 nov 2017 20:51 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
FC Eindhoven - MVV #21
Heren niet zo negatief. Volgend seizoen gaan we nog meer winst boeken! Met dank aan het UWV (ziektewet). Met nog een extra beetje meer pech kan MVV nog eens drie ton extra besparen, en dat is natuurlijk helemaal fantastisch. :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

17 nov 2017 21:53
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
FC Eindhoven - MVV #22
Natuurlijk laat Okita maar de beslissende strafschop nemen... De man die hem er niet van 3, 5 of 7 meter in krijgt, die gaat hem natuurlijk vanaf 11 meter wel maken..:S

17 nov 2017 22:34
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #23

houtengerard schreef : Natuurlijk laat Okita maar de beslissende strafschop nemen... De man die hem er niet van 3, 5 of 7 meter in krijgt, die gaat hem natuurlijk vanaf 11 meter wel maken..:S

Volgens mij is okita topscoorder van mvv....

18 nov 2017 02:05
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #24

opadiehard schreef : Ach volgens elsen wachten we gewoon tot aan de winterstop en kijken dan wie van de geblesseerden terug keert,om dan te besluiten wel of niet aan trekken?
Ik denk dat je nog veel mensen gaat weg jagen zo.
Maar de tendens is er is geen geld,zal wel....gr opa

Ach volgens Elsen, je bent gewoon een ontiegelijke zeikbak die een pispaal zoekt. Geen enkele positieve reactie over Elsen te vinden. Als je niet altijd je mening durft te geven moet je gewoon je smoel houden en dan druk ik me nog netjes uit (sorry voor mijn taalgebruik)

Wat wil je dan? Een selectie samenstellen van 23 gelijke spelers voor plek 8-13 of een selectie van 13 toppers voor 4-8 te spelen? Vorig seizoen pakt het goed uit , nu zit het tegen.

Sorry opa,'ik heb echt respect voor je. Ik zie nu dat deze reactie van jou is, maar geen persoonlijke aanval op jou. Nogmaals, respect

Maar mensen, kom op. Alles op Elsen afschuiven? Get a life

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

18 nov 2017 09:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #25
Na 23 minuten op 3-0 achterstand, we waren bijna weer terug gereden naar Limburg. Was eerder aan de 4-0 en de 5-0 aan t denken dan dat MVV terug in de match ging komen.
Met de inbreng van Nijs kwam er meer dynamiek in het elftal en het werd 3-1 en 3-2 beide prima doelpunten en voorbereidende actie. Dan denk je MVV druk door. Helaas viel Martina uit en toen zag je dat het elftal weer ontregeld werd , dat duurde te lang. Volgens mij kregen we een terechte pingel voor de 3-3. Dat zou dan niet eens onverdiend zijn geweest, maar ja Okita mist hem .

Het is natuurlijk enorm lastig om wekelijks met een andere basis te moeten beginnen, dat zie je ook . Ik vind ons ook niet goed voetballen. Een paar momenten per match nagelaten maar dat is te weinig om het verschil te maken. Achterin zijn we gewoon te jong en hebben we te weinig leiderschap in de as van het elftal missen we dat ook. Tuurlijk als Ippel en Ogi kunnen spelen dan scheelt dat enorm maar die missen we doorlopend.
Persoonlijk vind ik dat we dit jaar te jong hebben ingekocht en dat we te makkelijk spelers als Moustafa en Stoikov hebben laten gaan , we missen balans en een bank. Ik blijf dan ook de vraag stellen waar zitten die 200.000 extra budget dan ook in . Zijn Ippel en Ogi dan zo veel meer gaan verdienen ?
Wat betreft Koolhof daar kun je tot nu dan ook van zeggen ( op een paar momenten na) dat hij het niet brengt, hij mist vooral loopvermogen en de bepalende acties.
Elsen gaf aan dat ze voor kwaliteit zijn gegaan , op Okita na zie ik die kwaliteit niet en zijn we echt minder dan verleden jaar.
Komende weken krijgen we meer van tegenstanders zoals het type Eindhoven, met deze groep wat nu is vraag ik me af hoe we dat gaan redden
Wat mij betreft halen we spelers als Malki voor de rest van het seizoen en nog 2-3 van die spelers boven de 30 .
Het geld hebben we ervoor

18 nov 2017 09:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
FC Eindhoven - MVV #26
Nu kun je Eindhoven eens pijn doen op dezelfde manier als ze al eens bij MVV deden ( 0-3 voor en 4-3 verliezen) en laten ze het afweten!! Ik heb hier op zijn zachts gezegd de totale pest in...ik begin er steeds minder van te begrijpen. Er komt nog eens een dag dat ik tegen iemand ga zeggen: hey, weet jij toevallig wat MVV gister heeft gemaakt? Sorry, zwaar teleurgesteld.

18 nov 2017 10:13
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #27
Volgens mij is het beleid de grootste boosdoener (maar ben ook geen fan van Elsen). Willen we op het einde weer roepen dat we een positief saldo hebben of komen we voor de prestaties op het veld? Liefste jongetje van de klas levert niks op......we willen hogerop, meer toeschouwers en weer gruuts zien op Us MVV-ke maar op deze manier loopt de Geusselt leeg.....halen we volgende week 3000 man? Jammer, wij (supporters) verdienen meer!

18 nov 2017 10:40
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #28
Bah wat is dit zuur zeg. Speel je hier 3-3 ga je uiteindelijk met een heel aardig gevoel het veld af. Nu mis je een cruciale pingel en ga je eraf met 0 punten. Doodzonde. Eindhoven is toch echt een angstgegner voor ons. Bijna bizar hoe slecht we daar tegen meestal presteren. Ook altijd zo'n ploeg waar we van die cruciale wedstrijden tegen lijken te spelen (maar dat is waarschijnlijk alleen in mijn hoofd zo). Die tenenkrommende 4-3 toen in de eerste wedstrijd van het tweede seizoen Capa. Of later, de 2-3 na een 2-0 achterstand in het jaar dat de knvb ons het kampioenschap heeft gekost. Beiden waren eigenlijk een beetje een soort blauwdruk voor het seizoen dat zou volgen. Hoop niet dat dat nu het geval is.
Heb de wedstrijd niet gezien, dus kan er verder niet echt over oordelen. Maar veel hoeft er verder niet meer over gezegd te worden denk ik. Als je na 23 minuten 3-0 achter staat, dat is een schande, mag niet gebeuren. Dat we dat dan bijna weten om te draaien tot 3-3 getuigt echter van veerkracht en wilskracht. Dan blijkt toch ook nog maar eens hoe belangrijk een Nys en Ippel zijn op het middenveld. Maar goed, helaas is de realiteit dat het 3-2 is geworden en niet 3-3. Wat zou dat een mentale opsteker zijn geweest voor de komende weken, als deze onervaren ploeg hier gewoon een 3-0 achterstand had weggepoetst... Helaas heeft het niet zo mogen zijn en heeft MVV wat dat betreft zichzelf de das om gedaan. Die realiteit past prima bij waar we ons op dit moment bevinden. In de hoek van de klappen. Maar goed, het is niet anders. Hopen dat Shermar niet ook flink geblesseerd is, dat deze week wellicht die Mares kan aansluiten (niet dat dat zo'n topper is, maar een extra iemand met JL ervaring hebben we hard nodig, zeker achterin waar we geen reserves meer hebben) en tegen Helmond Sport vanaf minuut 1 knallen ipv minuut 46.

18 nov 2017 10:40
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #29
GVD en nog eens GVD alweer verloren alweer geen punten.
Alweer geen goals voor onze spitsen!!!!
na 13 wedstrijden al het dubbele punten achter staan op de nummer 1, geweldige prestatie.
Korttweg je staat 15 punten achter de nummer 1 en maar 5 punten boven de nummer 18.
Ja jongens alles is on orde en ligt op schema, playoffs worden wel gehaald ( LOL )
Alweer een teleurstelling

Alweer mensen die roepen we hebben blessures, alles komt wel weer goed.
Nou ik weet niet waar jullie naar kijken maar dit word gewoon weer een KUT seizoen.
Onnodige verliezen, een zwaar gehavend team waar veel mensen uit een blessure komen.
Spitsen die in 2013 wisten wat scoren was maar sindsdien het net amper geraakt hebben.
Kortweg verkeerd beleid en te veel teleurstellende resultaten.

Dit resulteert in een slechtere sfeer, commentaar op alles wat los en vast staat,
Maar in ieder geval MINDER toeschouwers in de winter, MINDER omzet voor MVV.
Zeker als je dan nog gaat roepen van we zien wel of we iets halen, hangt van de blessure golf af.
Nu breekt mijn klomp. Wil je playoffs halen zul je andere spelers moeten halen.
Kortweg weer zwaar teleurgesteld door MVV.

18 nov 2017 11:42 18 nov 2017 11:42 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #30
Ik heb voor mezelf besloten ervan uit te gaan dat MVV tot de winterstop (nog 6 wedstrijden) amper punten pakt (2 of 3 ofzo). Dat brengt een hoop rust in m'n hoofd!

De laatste play-offs plek (10de plek nu) staat 1 punt boven ons.

Ik kijk nu alleen naar de lichtpuntjes. Shermar zou mogelijk weer kramp hebben gehad, Nys blijft voor mij een topper en viel goed in.

En we zijn niet weggespeeld.

Als ik dit forum en fb bekijk zie ik dat t morrelt onder de mensen. Dat kan alleen als je even had gedacht in Eindhoven te gaan winnen. Welke plank heb je voor je kop als je de verwachting hebt dat MVV in deze fase veel gaat winnen in uitwedstrijden???

Stel dat verwachtingspatroon nou eens bij?!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u recalcitrant!

Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden