FC Eindhoven - MVV

18 nov 2017 11:52 18 nov 2017 11:58 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
FC Eindhoven - MVV #31
Het begint eigenlijk na de afloop van het seizoen. Als er dan lange tijd geen spits aangekondigt wordt ( een goeie) dan weet je eigenlijk al genoeg. Maar ja van de andere kant, wanneer is dit wèl zo geweest. Dat Thiebaut zo goed zou zijn/ worden had ook niemand verwacht. Ik verlang toch echt weer naar zulk soort spelers. Feit blijft volgens mij wel dat het véél te lang duurt voordat MVV een team heeft. Aan het begin van de competitie moet dat er gewoon staan. En zeker als je stappen wilt maken in de toekomst. Dit is eigenlijk de mensen iets laten hopen wat er niet is. Los van alle blessures wat MVV inderdaad momenteel niet mee zit, maar het probleem ligt in de zomerstop. Dit kun je dan ook terug zien aan de stand. Maar ja, kump wèl good heh...neet dus.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2017 12:37
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #32

Lijnsje@tappunt schreef :

opadiehard schreef : Ach volgens elsen wachten we gewoon tot aan de winterstop en kijken dan wie van de geblesseerden terug keert,om dan te besluiten wel of niet aan trekken?
Ik denk dat je nog veel mensen gaat weg jagen zo.
Maar de tendens is er is geen geld,zal wel....gr opa

Ach volgens Elsen, je bent gewoon een ontiegelijke zeikbak die een pispaal zoekt. Geen enkele positieve reactie over Elsen te vinden. Als je niet altijd je mening durft te geven moet je gewoon je smoel houden en dan druk ik me nog netjes uit (sorry voor mijn taalgebruik)

Wat wil je dan? Een selectie samenstellen van 23 gelijke spelers voor plek 8-13 of een selectie van 13 toppers voor 4-8 te spelen? Vorig seizoen pakt het goed uit , nu zit het tegen.

Sorry opa,'ik heb echt respect voor je. Ik zie nu dat deze reactie van jou is, maar geen persoonlijke aanval op jou. Nogmaals, respect

Dank je wel voor je eerlijke reactie.....gr opa

Maar mensen, kom op. Alles op Elsen afschuiven? Get a life

....

19 nov 2017 17:31
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #33

opadiehard schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

opadiehard schreef : Ach volgens elsen wachten we gewoon tot aan de winterstop en kijken dan wie van de geblesseerden terug keert,om dan te besluiten wel of niet aan trekken?
Ik denk dat je nog veel mensen gaat weg jagen zo.
Maar de tendens is er is geen geld,zal wel....gr opa

Ach volgens Elsen, je bent gewoon een ontiegelijke zeikbak die een pispaal zoekt. Geen enkele positieve reactie over Elsen te vinden. Als je niet altijd je mening durft te geven moet je gewoon je smoel houden en dan druk ik me nog netjes uit (sorry voor mijn taalgebruik)

Wat wil je dan? Een selectie samenstellen van 23 gelijke spelers voor plek 8-13 of een selectie van 13 toppers voor 4-8 te spelen? Vorig seizoen pakt het goed uit , nu zit het tegen.

Sorry opa,'ik heb echt respect voor je. Ik zie nu dat deze reactie van jou is, maar geen persoonlijke aanval op jou. Nogmaals, respect

Dank je wel voor je eerlijke reactie.....gr opa

Maar mensen, kom op. Alles op Elsen afschuiven? Get a life

Sorry , emoties liepen over het verstand heen vrijdag . Nogmaals, niet persoonlijk op jouw bericht maar dit stond nu toevallig bovenaan.

Zodra het minder gaat bij MVV wordt meteen richting Elsen gewezen. Als je afspraken maakt en de spelers komen deze niet na, dan kan dit de trainer toch niet worden aangerekend?

Hij heeft de selectiekeuze bekend gemaakt: op basis van 14 goede spelers gaan voor een play-off plek en dan kijken waar het eindigt. Als je dan nu van die 14 spelers er 5-6 afvallen, tsja dan is Elsen dit natuurlijk schuld wat alle blessures zijn dezelfde....niet dus.

Ons verwachtingspatroon is te hoog mensen. We hebben nog steeds een van de laagste begrotingen. Kijk naar PEC, die hebben het omgekeerde. Ja , ze hebben een andere trainer maar dit was eigenlijk ook niet het plan.

Kopjes omhoog, roeien met de riemen die we hebben tot aan de winterstop en dan weer volle petaj !

Vrijdag Helmond thuis winnen, week erna een punt en het is alweer beter. Je staat maar 6-8 punten van de goede plaatsen af mensen

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Zoewiezoe

20 nov 2017 09:53
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #34
Winnen tegen helmond met de huidige blessures word moeilijk.
Natuurlijk hoop ik op winst.....

Maar je staat ook zo onderaan, we staan letterlijk we staan ook letterlijk 7 punten van de voor laatste plek af.
Kan alle kanten op.
Het is aan de ploeg om te winnen en te laten zien dat ze het willen.
Word het een blamage of een strijd om een paar punten.
We zullen het zien.

In ieder geval zullen er al minder mensen komen. Word koud en we verliezen te veel

20 nov 2017 09:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #35
Ik baal nog altijd van deze wedstrijd. Had gehoopt op een puntje en heel stiekem op meer, omdat Eindhoven echt niet zo goed is. Wat in de tweede helft ook wel bleek. Maar ja, als je met 3-0 voorstaat neem je onbewust toch wat gas terug, dus of die tweede helft echt zo veel zegt...

Stel je toch eens voor dat je zo'n Lieder bij ons in de spits had staan. Maar tegelijkertijd is dat gewoon geluk van Eindhoven. Bekijk de statistieken van Lieder, bij RKC en Dordrecht nooit wat gepresteerd, het seizoen voor hij naar Eindhoven ging 4 keer gescoord in de Zwitserse tweede divisie. Voor die jongen naar Eindhoven ging had hij in 78 competitiewedstrijden 11 keer gescoord. Eindhoven nam daar ook gewoon een gok, zoals wij ook jaar in jaar uit doen op de spitspositie. Maar vorig jaar legde hij er al 15 in en dit seizoen staat hij al op 13. De laatste keer dat wij zo'n "gelukje" hadden was Thiebaut, en die betaalden we aanzienlijk beter dan dat Lieder nu bij Eindhoven zal krijgen.

Natuurlijk heeft Lijnsje gelijk. En moet iedereen beseffen in welke situatie we nu zitten. Voor de eigen gemoedsrust. Tot de winterstop rond de tiende plaats blijven en hopelijk daarna de draad van begin seizoen weer oppakken. Helmond komt op bezoek, de nummer 18. Die moeten te pakken zijn. Zelfs met onze personele problemen. Nys 90 minuten beschikbaar vrijdag?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

20 nov 2017 11:44
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #36

mvv supporter schreef : Winnen tegen helmond met de huidige blessures word moeilijk.
Natuurlijk hoop ik op winst.....

Maar je staat ook zo onderaan, we staan letterlijk we staan ook letterlijk 7 punten van de voor laatste plek af.
Kan alle kanten op.
Het is aan de ploeg om te winnen en te laten zien dat ze het willen.
Word het een blamage of een strijd om een paar punten.
We zullen het zien.

In ieder geval zullen er al minder mensen komen. Word koud en we verliezen te veel

Vanaf donderdag word het zacht weer en vrijdag mogelijk 15 graden .............

20 nov 2017 18:32
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV #37

Jacques schreef : Ik baal nog altijd van deze wedstrijd. Had gehoopt op een puntje en heel stiekem op meer, omdat Eindhoven echt niet zo goed is. Wat in de tweede helft ook wel bleek. Maar ja, als je met 3-0 voorstaat neem je onbewust toch wat gas terug, dus of die tweede helft echt zo veel zegt...

Stel je toch eens voor dat je zo'n Lieder bij ons in de spits had staan. Maar tegelijkertijd is dat gewoon geluk van Eindhoven. Bekijk de statistieken van Lieder, bij RKC en Dordrecht nooit wat gepresteerd, het seizoen voor hij naar Eindhoven ging 4 keer gescoord in de Zwitserse tweede divisie. Voor die jongen naar Eindhoven ging had hij in 78 competitiewedstrijden 11 keer gescoord. Eindhoven nam daar ook gewoon een gok, zoals wij ook jaar in jaar uit doen op de spitspositie. Maar vorig jaar legde hij er al 15 in en dit seizoen staat hij al op 13. De laatste keer dat wij zo'n "gelukje" hadden was Thiebaut, en die betaalden we aanzienlijk beter dan dat Lieder nu bij Eindhoven zal krijgen.

Natuurlijk heeft Lijnsje gelijk. En moet iedereen beseffen in welke situatie we nu zitten. Voor de eigen gemoedsrust. Tot de winterstop rond de tiende plaats blijven en hopelijk daarna de draad van begin seizoen weer oppakken. Helmond komt op bezoek, de nummer 18. Die moeten te pakken zijn. Zelfs met onze personele problemen. Nys 90 minuten beschikbaar vrijdag?

Ach wat heet " stel je voor...."

Stel voor dat je een jeugdspeler van Chelsea krijgt ....
Hoort zich goed aan....
Maar denk dan aan die dabbeleer van een Dabo...
die drie keer zijn speler liet lopen, erna keek en vervolgens er drie inlagen...
dan heb ik het nog niet eens over zijn Japie achtig tikkie terug...

Roeien met de riemen die je hebt, desnoods jeugdspelers zials Kool inbouwen.

Zoals we het op de chat erover hadden ...win je er drie dan sta je weer bij de top vijf...verlies je er drie sta je tegen degradatie plaatsen....
Vorig jaar was ook niet bepaald een mooi en glorieus seizoen, maar zijn we dat vergeten door de NC ....

Gewoen volle petai draon goon !

Tijd voor maken pagina: 0.227 seconden