>
Ontvangen bedankjes 1517
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef :
opadiehard schreef : Ach volgens elsen wachten we gewoon tot aan de winterstop en kijken dan wie van de geblesseerden terug keert,om dan te besluiten wel of niet aan trekken?
Ik denk dat je nog veel mensen gaat weg jagen zo.
Maar de tendens is er is geen geld,zal wel....gr opa
Ach volgens Elsen, je bent gewoon een ontiegelijke zeikbak die een pispaal zoekt. Geen enkele positieve reactie over Elsen te vinden. Als je niet altijd je mening durft te geven moet je gewoon je smoel houden en dan druk ik me nog netjes uit (sorry voor mijn taalgebruik)
Wat wil je dan? Een selectie samenstellen van 23 gelijke spelers voor plek 8-13 of een selectie van 13 toppers voor 4-8 te spelen? Vorig seizoen pakt het goed uit , nu zit het tegen.
Sorry opa,'ik heb echt respect voor je. Ik zie nu dat deze reactie van jou is, maar geen persoonlijke aanval op jou. Nogmaals, respect
Dank je wel voor je eerlijke reactie.....gr opa
Maar mensen, kom op. Alles op Elsen afschuiven? Get a life
opadiehard schreef :
Lijnsje@tappunt schreef :
opadiehard schreef : Ach volgens elsen wachten we gewoon tot aan de winterstop en kijken dan wie van de geblesseerden terug keert,om dan te besluiten wel of niet aan trekken?
Ik denk dat je nog veel mensen gaat weg jagen zo.
Maar de tendens is er is geen geld,zal wel....gr opa
Ach volgens Elsen, je bent gewoon een ontiegelijke zeikbak die een pispaal zoekt. Geen enkele positieve reactie over Elsen te vinden. Als je niet altijd je mening durft te geven moet je gewoon je smoel houden en dan druk ik me nog netjes uit (sorry voor mijn taalgebruik)
Wat wil je dan? Een selectie samenstellen van 23 gelijke spelers voor plek 8-13 of een selectie van 13 toppers voor 4-8 te spelen? Vorig seizoen pakt het goed uit , nu zit het tegen.
Sorry opa,'ik heb echt respect voor je. Ik zie nu dat deze reactie van jou is, maar geen persoonlijke aanval op jou. Nogmaals, respect
Dank je wel voor je eerlijke reactie.....gr opa
Maar mensen, kom op. Alles op Elsen afschuiven? Get a life
mvv supporter schreef : Winnen tegen helmond met de huidige blessures word moeilijk.
Natuurlijk hoop ik op winst.....
Maar je staat ook zo onderaan, we staan letterlijk we staan ook letterlijk 7 punten van de voor laatste plek af.
Kan alle kanten op.
Het is aan de ploeg om te winnen en te laten zien dat ze het willen.
Word het een blamage of een strijd om een paar punten.
We zullen het zien.
In ieder geval zullen er al minder mensen komen. Word koud en we verliezen te veel
Jacques schreef : Ik baal nog altijd van deze wedstrijd. Had gehoopt op een puntje en heel stiekem op meer, omdat Eindhoven echt niet zo goed is. Wat in de tweede helft ook wel bleek. Maar ja, als je met 3-0 voorstaat neem je onbewust toch wat gas terug, dus of die tweede helft echt zo veel zegt...
Stel je toch eens voor dat je zo'n Lieder bij ons in de spits had staan. Maar tegelijkertijd is dat gewoon geluk van Eindhoven. Bekijk de statistieken van Lieder, bij RKC en Dordrecht nooit wat gepresteerd, het seizoen voor hij naar Eindhoven ging 4 keer gescoord in de Zwitserse tweede divisie. Voor die jongen naar Eindhoven ging had hij in 78 competitiewedstrijden 11 keer gescoord. Eindhoven nam daar ook gewoon een gok, zoals wij ook jaar in jaar uit doen op de spitspositie. Maar vorig jaar legde hij er al 15 in en dit seizoen staat hij al op 13. De laatste keer dat wij zo'n "gelukje" hadden was Thiebaut, en die betaalden we aanzienlijk beter dan dat Lieder nu bij Eindhoven zal krijgen.
Natuurlijk heeft Lijnsje gelijk. En moet iedereen beseffen in welke situatie we nu zitten. Voor de eigen gemoedsrust. Tot de winterstop rond de tiende plaats blijven en hopelijk daarna de draad van begin seizoen weer oppakken. Helmond komt op bezoek, de nummer 18. Die moeten te pakken zijn. Zelfs met onze personele problemen. Nys 90 minuten beschikbaar vrijdag?