MVV Maastricht - jong Ajax

02 dec 2017 18:01
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #31
Euver 't voetbal is alles al gesjreve, dus daan kaart iech hei mer eve 'n aander irritatiepunt aon.

Iech weur kotskraank vaan die euverdreve actieve beveilegers, die 't nudeg vinde um lui nao de trebuun te sjikke. In de rös waore nog 'n menuut of 5 te goon, wie 'n aontal vaan die figure 't nudeg voonte um in neet mis te verstaone wäörd dudelek te make tot ederein nao de trebuun moos. 't Weer is kut, 't voetbal is kut, mer is daan ouch nog dit soort figure de lui weg goon jaoge, daan kump straks geine mins mie...
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2017 20:22
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #32
Weet niet waar te plaatsen maar na de explosie in 2002 en de overleving van het forum,en een klein beetje de heropstanding van dit forum heb ik nu besloten om afstand te nemen van mijn reacties hier op dit forum.
Webby s bedankt voor jullie inzet door de jaren en hoog houden van de maastrichter geis.
Ik weet dat ik niet altijd rechtstreeks was maar los van dat heel veel succes met het forum....gr opa diehard

....

02 dec 2017 23:27
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #33
Kom op hei OpaDieHard neet afhaken noe he!

Aon t wedstrijdverslaag te zien heet DDL wel erg genoten vaan de nederlaag.

02 dec 2017 23:30 02 dec 2017 23:35 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #34
MVV werd inderdaad volledig weggespeeld gisteren.. er was niet genoeg passie aanwezig en er werd niet gegroepeerd en gedisciplineerd genoeg gespeeld om Ajax ook maar een beetje pijn te doen. De keren dat MVV wel druk probeerde te zetten kwam de kwaliteit van Ajax naar boven en wisten ze in de kleinste ruimtes toch de vrije man te vinden en MVV helemaal weg te tikken. De voorzetten van Ajax werden hier terecht geroemd, alsof MVV dat ook zou moeten kunnen, maar dat heb ik van geen enkele andere Jupiler club gezien dit seizoen.

MVV is het seizoen goed begonnen, met knappe overwinningen tegen de Eagles, Den Bosch en De Graaschap. Ook na de bekerwedstrijd tegen AZ stonden de supporters op de banken vanwege het goede spel. Daarna kwam de klad erin mede door de vele blessures. Maar als ik dan hierboven lees dat MVV alleen tegen de Eagles een leuke wedstrijd heeft gespeeld dan vallen mij de schoenen uit.. dat is gewoon niet waar! MVV speelde in zijn sterkste opstelling gewoon goed voetbal met dito resultaten.

Ook gisteren misten we in elke linie een belangrijke speler, te weten: Janssens, Ippel en Ogunjimi (ondanks dat hij niet veel scoort was hij toch een stuk beter dan de rest voorin). Daarbij mis je eigenlijk ook nog heel snel Schroijen voorin na het uitvallen van Martina.

Allemaal geen excuus voor de afstraffing gisteren, maar het blijkt gewoon dat de 'invallers' niet goed genoeg zijn. Dat kan de technische staf zich aanrekenen, maar ik denk dat vrijwel geen enkel team in de Jupiler league op een betere plek zou staan met zo veel blessureleed.

Nu is de sfeer in de groep natuurlijk klote en kun je je afvragen of MVV het oude niveau weer kan halen zelfs als iedereen weer fit is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

03 dec 2017 08:59
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #35
Ik begrijp wat je bedoelt Opa, ik zit met het zelfde dilemma.
Voor de oudere wordt het allemaal te veel, het roer moet om, investeren
in sponsoren en niet al 25 jaar roepen (het lijkt wel een slogan) "wij hebben geen geld"!!
Ook hebben we een T.S. die wel eens vervangen mag worden.

03 dec 2017 12:25
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #36
Ik ben zelf ook een z.g.n Oudere ,ik begrijp jullie niet Opa en Middenstip waarom moet het roerom ?
Ik ben het met jullie eens dit jaar is niet zo goed ingekocht als andere jaren ,dit kan ook te maken hebben met het aanbod van spelers ,dit kun je T.S niet aanrekenen. bij T.S is ook bekend heb je blessures en veel dan zakt MVV door de mand ,het is een gok 13 goede spelers en de rest middelmarige ,of 23 gelijkwaardige die minder zijn dan Ippel ,Nys Ciranni en co .
Helaas viel de gok dit jaar heel slecht uit en vorig jaar niet .

En dat MVV altijd geen geld heeft speelt al zolang MVV bestaat Anders was het geen MVV..... Waarom zou MVV niet het Excelsior Rotterdam van het Zuiden kunnen zijn ???

03 dec 2017 13:43
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #37
Excelsior hoor je niet klagen over geld, maar die hebben wel een fatsoenlijke sponsor.

03 dec 2017 14:00
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #38
In de ere-divisie zou MVV ook een sponsor , en klagen doet Excelsior bijna nooit ,gewoon een gezellige volksclub met hardwerkende mensen ,dat maakt hun sympatiek net als Pec-Zwolle ,dit is ook mogelijk in Maastricht ,zit even tegen maar komt goed als de ingeslagen weg volgt ,maar makkelijk zal het bij
MVV nooit gaan ,is ook niet nodig .Daarom is het MVV ...............

03 dec 2017 18:27
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #39

opadiehard schreef : Weet niet waar te plaatsen maar na de explosie in 2002 en de overleving van het forum,en een klein beetje de heropstanding van dit forum heb ik nu besloten om afstand te nemen van mijn reacties hier op dit forum.
Webby s bedankt voor jullie inzet door de jaren en hoog houden van de maastrichter geis.
Ik weet dat ik niet altijd rechtstreeks was maar los van dat heel veel succes met het forum....gr opa diehard

Je bent altijd positief geweest. Je hebt altijd het nieuwe bestuur gesteund. En nu weet je het niet meer. Niet afhaken! Blijf vechten voor een evenwichtig en goed functionerende club. Wij verdienen meer dan we nu hebben en moeten het beleid wijzigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

05 dec 2017 17:33
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #40

bokkesprongen schreef : Ik ben zelf ook een z.g.n Oudere ,ik begrijp jullie niet Opa en Middenstip waarom moet het roerom ?
Ik ben het met jullie eens dit jaar is niet zo goed ingekocht als andere jaren ,dit kan ook te maken hebben met het aanbod van spelers ,dit kun je T.S niet aanrekenen. bij T.S is ook bekend heb je blessures en veel dan zakt MVV door de mand ,het is een gok 13 goede spelers en de rest middelmarige ,of 23 gelijkwaardige die minder zijn dan Ippel ,Nys Ciranni en co .
Helaas viel de gok dit jaar heel slecht uit en vorig jaar niet .

En dat MVV altijd geen geld heeft speelt al zolang MVV bestaat Anders was het geen MVV..... Waarom zou MVV niet het Excelsior Rotterdam van het Zuiden kunnen zijn ???

Het roer moet zeker om, We zijn nu gezond en nu moet je de weg naar boven bewandelen.
Echter lopen we nu weer een flink stuk achteruit.
Vorig jaar was een goed seizoen met bijna promotie. Je maakt me dan niet wijs dat er geen speler geïnteresseerd zijn in MVV.
Je zou juist in de belangstelling moeten staan bij spelers aangezien we leuk voetbalden.

Echter is het compleet het tegen overgestelde, We schaffen 2 spitsen aan die al 2 seizoenen niet speelen / scoorden.
Waarschijnlijk hebben die 2 zich bij alle clubs aangeboden anders zaten ze thuis.
Hoe kan het dan zijn dat MVV iets ziet in deze spelers? Lijkt me niet dat ze de sterren van de hemel speelden tijdens de training.
Aangezien er 1 nog steeds niet fit is.
Dit is puur te wijten aan WAN beleid en een te groot ego van we vinden wel wat.
NEIN NEIN NEIN en nog eens NEIN.
Je moet actief zoeken naar spelers en niet pas de laatste week gaan kijken wat er nog over is.
Je zult bereid moeten zijn om iets meer geld te besteden aan je spelers. verhoog het platvorm voor 2 spelers naar 70K.
Om maar wat geks te noemen. Ik snap totaal niet hoe het bestuurd en TS dachten over deze aankopen.

Hey Ron kijk hier, prachtige speler. Heeft zelfs samen met ronaldo op het veld gestaan.
Hey sjef wanneer heeft hij nog gespeeld?
Dat is enkele jaren geleden RON, maar ik zie dat hij het nog kan.
Bied maar contract!!! Topper.

zo kan ik ook scouten of spelers aannemen,

Tijd voor maken pagina: 0.269 seconden