>
Ontvangen bedankjes 820
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Je bent altijd positief geweest. Je hebt altijd het nieuwe bestuur gesteund. En nu weet je het niet meer. Niet afhaken! Blijf vechten voor een evenwichtig en goed functionerende club. Wij verdienen meer dan we nu hebben en moeten het beleid wijzigen.opadiehard schreef : Weet niet waar te plaatsen maar na de explosie in 2002 en de overleving van het forum,en een klein beetje de heropstanding van dit forum heb ik nu besloten om afstand te nemen van mijn reacties hier op dit forum.
Webby s bedankt voor jullie inzet door de jaren en hoog houden van de maastrichter geis.
Ik weet dat ik niet altijd rechtstreeks was maar los van dat heel veel succes met het forum....gr opa diehard
bokkesprongen schreef : Ik ben zelf ook een z.g.n Oudere ,ik begrijp jullie niet Opa en Middenstip waarom moet het roerom ?
Ik ben het met jullie eens dit jaar is niet zo goed ingekocht als andere jaren ,dit kan ook te maken hebben met het aanbod van spelers ,dit kun je T.S niet aanrekenen. bij T.S is ook bekend heb je blessures en veel dan zakt MVV door de mand ,het is een gok 13 goede spelers en de rest middelmarige ,of 23 gelijkwaardige die minder zijn dan Ippel ,Nys Ciranni en co .
Helaas viel de gok dit jaar heel slecht uit en vorig jaar niet .
En dat MVV altijd geen geld heeft speelt al zolang MVV bestaat Anders was het geen MVV..... Waarom zou MVV niet het Excelsior Rotterdam van het Zuiden kunnen zijn ???