MVV Maastricht - jong Ajax

28 nov 2017 08:55 28 nov 2017 08:57 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - jong Ajax #1
Vrijdag 1 december komt jong Ajax naar de Geusselt.
In onze huidige vorm vrees ik voor een 1 - 4 nederlaag.

Aon de géng

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2017 09:07 28 nov 2017 09:08 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #2
Temperaturen rond het vriespunt tegen een "jong" elftal dat ook nog heel makkelijk speelt en vaak wint.
Het zal al mijn motivatie kosten om me bijeen te pakken en naar de Geusselt te gaan vrijdag. Maar ik zal er zoals altijd zijn!

Gelukkig wel met Nys, en hopelijk is Martina voldoende herstelt voor 90 minuten.

28 nov 2017 11:55
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #3
Ik hoop ook op Maee!

Boe is dat feeske?

28 nov 2017 13:16 28 nov 2017 13:16 door VakD.
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #4

jeoff schreef : Temperaturen rond het vriespunt tegen een "jong" elftal dat ook nog heel makkelijk speelt en vaak wint.
Het zal al mijn motivatie kosten om me bijeen te pakken en naar de Geusselt te gaan vrijdag. Maar ik zal er zoals altijd zijn!

Gelukkig wel met Nys, en hopelijk is Martina voldoende herstelt voor 90 minuten.

Jong Ajax heeft afgelopen weken niet heel goed gespeeld en veel doelpunten tegen gekregen. Daarentegen treffen we ze op een vrijdag, denk tot we dan toch meer kans maken. Ajax 1 heeft achterin veel geblesseerden dus er zulle wel wat mannetjes doorschuiven.

Mijn voorspelling. 2-1. 2x Kostons. ;) ;)

29 nov 2017 10:42
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #5
realistisch gezien moet je gewoon uitgaan van een nederlaag.
mocht MVV wonder boven wonder winnen dan hebben we geluk maar kijkend naar afgelopen wedstrijden gaat dat niet lukken.

29 nov 2017 11:02
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #6
De wedstrijden tegen jong-ajax zijn wel de mooiste wedstrijd om te zien als je van tecnhnis voetbal houdt .........

29 nov 2017 16:31
maenenp
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #7
Ik denk dat ze gaan winnen want ze spelen thuis in de vrieskou brrr maar ik ben weer present en ook in de gouden ster !

01 dec 2017 10:32
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #8
Zie het toch een beetje rooskleuriger in voor vanavond:

Nu de donkere en grauwe dagen zich aandienen, zijn er bij MVV eindelijk weer wat lichtpuntjes te ontwaren.

De lappenmand van de door blessures geplaagde ploeg lijkt weer iets leger te raken.
Mmae
Samy Mmaee ging bijna een maand geleden nog zwaar door zijn enkel tijdens een training en schreeuwde het uit van de pijn. Nu staat de Belgische centrale verdediger aan de vooravond van zijn rentree. Mmaee trainde de hele week mee met de selectie van coach Ron Elsen en zal vrijdagavond tegen Jong Ajax (aftrap 20:00 uur) hoogstwaarschijnlijk gewoon weer in de basis staan. Hij heeft bij Standard Luik - de Belgische club waar MVV hem van huurt - gewerkt aan zijn herstel. En daar is hij wonderbaarlijk snel klaargestoomd.

Martina
En er gloort meer hoop voor de MVV-fans; naast Mmaee is ook Shermar Martina fit genoeg om te spelen. Afgelopen maandag kwam hij één helft in actie en vorige week vrijdag viel hij kort voor de wedstrijd tegen Helmond Sport uit met een blessure.

De rentree van beide spelers betekent een impuls voor de door blessures geplaagde defensie van de Maastrichtenaren. Zo kan Joeri Schroijen nu weer ‘gewoon’ als linkervleugelspeler worden ingezet. De afgelopen periode speelde hij noodgedwongen als linksback.

Ogunjimi
Tenslotte is er nóg een lichtpuntje bij MVV: ook Marvin Ogunjimi meldde zich weer op de training. De Belg, die al twee maanden uit de roulatie is, heeft de looptraining hervat. Het zal nog wat tijd vergen om volledig te herstellen, maar ook voor de spits is er licht aan het einde van de tunnel.

Kostons
En over spitsen gesproken: tijdens de laatste training voor de wedstrijd van vrijdagavond experimenteerde Elsen met Koen Kostons in de punt van de aanval. “Koen kan goed in de spits spelen”, liet de coach na de training weten. “Ik heb wel aan de spelers gezegd dat ze daar geen conclusies aan moeten verbinden.”

Vermoedelijke opstelling MVV:
Verrips, Ciranni, Mmaee, Pereira, Shermar Martina, Okita, Loshaj, Thuys, Nys, Schroijen, Kostons.

www.limburger.nl/cnt/dmf20171130_0005159...ureleed-geplaagd-mvv

01 dec 2017 14:55
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #9
VollePetaj vanavond, kan er helaas niet bij zijn. Had onze mannen graag gesteund, we hebben elkaar nodig op dit moment.

Boe is dat feeske?

01 dec 2017 22:50
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #10
Thuis verliezen met 0---4 is schandalig al heb je 11 geblesseerden en er waren ook nog 4816 toeschouwers ...............

01 dec 2017 22:54
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #11
SCHANDE!! Waarom Thuys, waarom Golpek? Amateurniveau. Dan liever Koolhof en Yildirim. Zwak ingekocht, geen team, geen inzet. We zijn terug in het Jonker-tijdperk.

01 dec 2017 22:54
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #12
Vreselijk wat slecht. Van ons leuke elftal is niks meer over. Geen mooii voetbal meer, spelers die constant op elkaar schelden, berusting bij de fans. Wat een vreselijk seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

01 dec 2017 22:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #13
Ja jongens het was slecht....slecht super slecht.
Zo onmachtig heb ik mvv de laatste jaren niet zien voetballen.
Is er nog zo iets als vechtlust of was 020 echt zo sterk?....gr opa.

ps word er echt niet gezien dat martina al in het begin van de wedstrijd giga geblesseerd was,nu waarschijnlijk ernstig geblesseerd?
En dan linksback hij liep als een kip zonder kop...is het dit waar we van uit moeten gaan?

....

01 dec 2017 23:06
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #14
Ik kan me deels vinden in de voorgaande reacties, maar... Jong Ajax is de best voetballende ploeg die ik tot nu toe heb gezien in de Geusselt dit seizoen. Zeker het eerste half uur. Balletje één keer raken en makkelijk combinerend. Allemaal spelers die stuk voor stuk op bijna alle vlakken beter zijn: handelingssnelheid, inzicht, techniek, durf en diepgang. Dat is geen schande, maar een feitelijke constatering. Ze speelden heel goed tussen de linies in.
Dat gezegd hebbende: MVV speelde te slap: fysiek en qua inzet. Nys probeerde het wel, maar het was te weinig. De goals worden makkelijk weggegeven. Verdedigend stond het slecht. Ik kan wel gaan opnoemen wie het allemaal slecht deed, maar liever focus ik op de goede spelers. Verrips houdt weer een paar ballen eruit die ik al geteld had. Pereira verrichtte (ondanks een paar foute inspeelpasses) ook een aantal goede reddingen. Nys probeerde het vuurtje wel op te stoken, maar vond geen gehoor bij de rest van het team. Jammer dit. Op mentaliteit en inzet mag je dit niet zover laten komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Lassie80, M-MVV

01 dec 2017 23:12
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - jong Ajax #15
Mvv weggeveegd door de A jeugd van Ajax.
Wat nog erger is Mvv speelde ongeintresseerd.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden