GA Eagles - MVV - 19 januari

19 jan 2018 21:30
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #16
Noe toch ech te hope dat Ron vertrek, belachelijk wie veer es supporters weure besodemieterd!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2018 21:33
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #17
Dit seizoen geit oet wie un nachkeers. Pfff. Gewoen gebrek aon kwaliteit alom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, middenstip

19 jan 2018 21:40
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #18
Ron, bedankt voor het afgelopen seizoen, maar er is geen chemie meer in het team, en jij lijkt ook niet de man te zijn die dit weer goed gaat krijgen. We worden op dit moment als supporters gewoon besodemieterd door mooie praatjes. Maar met praatjes krijg je geen punten. Het is zo langzamerhand een trieste vertoning aan het worden. Het excuus met blessures enz. enz. gaat nu niet meer op. Mischien type ik dit wel met teveel emotie. Maar denk dat iedereen het er wel mee eens is dat dit niet meer zo verder kan. Men moet het gras opvreten.....

19 jan 2018 21:44
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #19
Hier kan Elsen niks aan doen!! Hij heeft 2 ervaren krachten (Marvin Ogunjimi en Yldrim) die werkelijk niks goed doen, totaal geen toegevoegde waarde voor het team. Hopelijk krijgen wij nog een echte spits erbij.

19 jan 2018 21:50
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #20
als ze niks goed doen, moet je ze er meteen uithalen. Je moet dan anderen eerder een kans geven. Voorbeeld stellen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!

19 jan 2018 22:07
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #21
Je mag maar 3 keer wisselen he.

19 jan 2018 22:09
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #22

vakB schreef : Hier kan Elsen niks aan doen!! Hij heeft 2 ervaren krachten (Marvin Ogunjimi en Yldrim) die werkelijk niks goed doen, totaal geen toegevoegde waarde voor het team. Hopelijk krijgen wij nog een echte spits erbij.

Je kunt nog 10 spitsen halen, maar onze verdediging is dit seizoen ook niet bepaald stabiel. Elke uitwedstrijd staan we binnen maximaal 1 kwartier op (onoverbrugbare) achterstand omdat ze achterin lopen te slapen. Dan vergaat je als aanvaller ook de zin, al vallen die 2 natuurlijk inderdaad tegen. Maar zij niet alleen! We komen gewoon in elke linie kwaliteit te kort. En het aan/verkoopbeleid kun je de staf wel degelijk aan rekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

19 jan 2018 22:12
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #23
Dat bedoel ik.....en dat ligt (wekelijks) aan Elsen
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

19 jan 2018 22:27
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #24
Het is natuurlijk makkelijk alles bij Elsen neer te leggen ,maar de spelers mogen ook wel een keertje in de spiegel kijken ze lopen gewoon te slapen achterin de eerste goal is fout van het middenveld.waarom krijgt koen koston nou eigenlijk geen kans als ik zie wat er nu in de spits loopt kan toch niet slechter gaan.Trouwens schrooien miste ook een mooie kans op de gelijkmaker.Volgende week weer een nieuwe kans denk ik maar zo.

20 jan 2018 00:39
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #25
Terug uit Deventer. Lekker gevuld stadion. 2 ploegen die moeten. Vooruitzichten voorwaar niet slecht voor een aardige pot. Na pak-em-beet 15 seconden bolt het net al aan de verkeerde kant....niet te geloven, via links komen de Eagles door, Hendriks vrij als een vogeltje, een goed schot en hoppa.
Wat een begin. Maar het volgende kwartier is gewoon voor MVV. De bovenliggende partij en direct wordt er gezocht naar de gelijkmaker. En ja hoor, we creeeren echt wel een paar goede kansen in de 1e helft en de beste vliegt, net als vorige week, weer over (Schroyen). Eagles is niet bij machte om iets uit te spelen (vooruit; eerlijk blijven 1 bal voorlangs) en toch komen zij in de laatste seconden voor rust op 2-0. Weer door Hendriks en weer een cadeautje van ons. Schroyen verliest de bal simpel in de as, de opvolgende steekbal naar een vogelvrije rood/gele en hij hangt. Ongelofelijk. We geven eigenlijk heel weinig weg maar wat we weggeven zijn ook wel gelijk hoofdprijzen.
2-0 achter bij rust waar het minimaal gelijk had moeten zijn.
In het 1e kwartier na rust hebben we mazzel. Eagles is agressiever en komt een aantal keren gevaarlijk in onze 16.
Verrips lijkt de 2e helft wel geimponeerd door de fanatieke aanhang achter hem en de 3-0 komt op zijn conto. Hij stompt een bal niet goed weg met fataal gevolg.Hij oogt de hele 2e helft niet op zijn gemak.
MVV wisselt door maar de overtuiging ontbreekt en dientengevolge is het aantal kansen mager. Ja; we krijgen wel een veldoverwicht, ja; er zijn af en toe flitsende aanvallen waaruit blijkt dat er echt wel kwaliteit zit in de ploeg maar uiteindelijk dwingen we te weinig af.
Het geloof dat we voorin het verschil kunnen maken ontbreekt.
Was Eagles beter ? mwaaahhh, ik vond dat eerder een van de mindere ploegen die ik dit seizoen gezien heb. Dus nee, niet beter. Wel effectiever.
Gaan we nog serieus meedoen voor de play-offs? Op basis van onze doelgerichtheid en het feit dat we af en toe echte cadeautjes weggeven zal dat nog een hele moeilijke worden. Van de andere kant; zolang we kansen blijven uitspelen is er hoop. Als het een paar keer wel valt winnen we ook.
De uitslagen van vanavond laten wederom zien dat er niks te voorspellen valt en dat niemand favoriet is en zomaar wint.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, opadiehard, Tuor, Lassie80, Hill28, M.V.V. 1902

20 jan 2018 08:23
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #26
Tja binnen 30 seconden op een achterstand is natuurlijk knullig, wederom Sam Hendriks die in de Geusselt al 3 keer het net wist te vinden. Zo iemand dek je toch ook gewoon beter, dit mag het centraal duo zich aanrekenen. In het vervolg mis je gewoon 3 kansen, dit heeft met de kwaliteit van de aanval te maken. Dit seizoen enorm zwak!!!

De komende weken de volgende tegenstanders zware tegenstanders:
De Graafschap thuis
PSV uit
Cambuur uit
NEC thuis

Ben bang met deze selectie dat de zomerstop al met de carnaval begint. Gezien de resultaten van de vorige seizoen een enorme kater!
Hopelijk krijgen wij deze week en niet volgende Nwakali erbij en nog een verrassing in de aanval.

20 jan 2018 09:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #27
Tsja. Qua veldoverwicht waren we gisteren de betere partij. Maar ja, dat is gemakkelijk lullen als je na 17 seconden met 1-0 achter staat, logisch dat de tegenstander dan achterover gaat leunen.

Zwaar frustrerend dit. Op papier mag je natuurlijk best bij de Eagles verliezen, als je voor aan het seizoen alle wedstrijden voorspelt is dit waarschijnlijk één van de verliespartijen. Maar Go Ahead is helemaal niet zo goed. Zo'n Hendriks scoort in de zes wedstrijden voor ons maar liefst één keer, maar tegen ons wederom meerdere keren raak. Is dat pech? Van de andere kant: Novakovich van Telstar was vorige week compleet onzichtbaar, Platje deed alles verkeerd. Ook al omdat ze nauwelijks ruimte kregen. Die scoren wel samen drie keer gisteren. Wat deden we gisteren verdedigend dan anders dan vorige week?

Ik begrijp de reacties dat we dit seizoen kunnen afschrijven wel, maar ik ben het er niet mee eens. Er zijn dit seizoen zo veel teams matig bezig dat het een paar weken lang toevallig terugvinden van de vorm ruimschoots genoeg is om de play-offs te halen. En in de play-offs maak je altijd kans, zie vorig jaar. Maar vrolijk word ik van het huidige spel, of dan vooral de resultaten, ook echt totaal niet.

Het is wat vroeg in het jaar, maar eigenlijk is nu alweer iedere wedstrijd een finale. We moeten komende vrijdag van De Graafschap winnen om mee te blijven doen om de play-off plaatsen, anders haak je daar tijdelijk af. De Graafschap heeft slechts 1 punt uit de laatste vijf wedstrijden gepakt, wederom een ploeg uit vorm als tegenstander. Maar ja, dat was Go Ahead ook.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

20 jan 2018 09:38 20 jan 2018 09:45 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #28
Het bevreemdt mij eigenlijk niet , dat we nu daar staan waar we staan, tuurlijk met zicht op een PO plaats maar dat hebben genoeg andere ploegen ook.
Vorige week speelde we tegen Telstar een leuke 2de helft , maar die ploeg liet ons ook voetballen , echter ook daar wisten we niet te scoren.

Met een stukje basis statistiek kun je dit eigenlijk bijna voorspellen wat er dit seizoen gaande is . Ik schreef het vorige week al , onze complete voorhoede scoort amper de laatste jaren , wat denkt men bij MVV dat zoiets dan nu wel gaat gebeuren, temeer omdat de aanvoer naar de voorste linie ook vaak tekort schiet.
Ons middenveld kent ( ook met Ippel) het zelfde probleem, te weinig creativiteit en veel te weinig scorend vermogen . Met de nu 31 gemaakte doelpunten kom je in de zone terrecht waarin we nu staan. Daarbij opgeteld hebben we een verdediging die minder is dan verleden jaar. Centraal missen we een leider en eentje die een jaar of wat op dit niveau speelt. Het 2de doelpunt gister van GAE was ook zo'n voorbeeld, door het midden een hele slechte dekking van onze beide CV en geen communicatie en de 2-0 ligt erin .
Dus het probleem zit dit jaar echt in iedere linie, voorin , achterin en op t middenveld. En met deze groep speel je dus heel wisselvallig en een plek ergens tussen de 10-14 is een beetje wat het is dit jaar.
Ik lees hier ook mensen schrijven dat er best wel kwaliteit in deze ploeg zit, we hebben best 1 of 2 spelers die iets extra's (kunnen) hebben , maar dan houdt het op. Echt veel kwaliteit hebben we niet. Daarbij opgeteld dat het collectief te jong te onervaren en ontbreekt aan mentaliteit dan loop je op een gegeven moment achter de feiten aan.
We zullen zeker nog wedstrijden gaan winnen en als er nog wat spelers bij gaan komen dan kan dat misschien een positief effect hebben. Maar we mogen nu toch wel stellen dat het aankoop beleid van dit jaar tot op heden niet voldoet aan de critera. Althans ik kan me niet voorstellen dan een 14de plek die we nu hebben tot tevredenheid stelt, en natuurlijk telt deze plek op dit moment niet voor een ticket PO, maar deze plek telt wel voor een heleboel andere zaken , namelijk de losse verkoop bij de volgende wedstrijd , de aantrekkingkracht op nieuwe en bestaande sponsoren , extra inkomten TV gelden en ga zo maar door.

Het verhoogde budget heeft blijkbaar een omgekeerde werking gehad namelijk , minder leuk voetbal , mindere resultaten en een lagere ranking tot op heden.
Het feit dat onze selectie pas heel laat compleet was dit seizoen zegt alles denk ik. En natuurlijk alles heeft te maken met middelen, maar zeker ook met ons netwerk en onze manier van scouten. Dat we een kleine club zijn heeft hier alles mee te maken. Maar ik heb liever dat Wim Dusseldorp wekelijks alle wedstrijden en spelers bezoekt dit mogelijk zijn binnen zijn arbeidscontract en tijd dan dat hij met een groep moet werken ,zijn negatieve uitstraling en manier van communiceren heeft geleid tot al veel kwade gezichten in de selectie en een slechte werkhouding met de spelers !
Maar ons lukt 2 dingen moeizaam , dat is 1 meer middelen naar binnen hengelen en 2 een evenwichtigere selectie samenstellen. Nu hebben beide enorm met elkaar te maken maar misschien moeten er ook wat nieuwe gezichten gaan komen binnen MVV. Voor mij mag Ron Elsen blijven maar dan meer in de rol van scout , technisch manager etc. P. Bastiaans die mag van mij vertrekken en ook Wim DUsseldorp. Dat betekent ook een nieuwe hoofdtrainer met nieuwe ideen en een ander netwerk . Ook het technisch hart met Thal, Van Marwijk , Dijkstra en Meijer mag eens wat aanvulling krijgen .

Heb al eerder aangegeven dat Dusseldorp wordt uitgekost door de groep , vooral zijn communicatie . De steeds slechter wordende resultaten hebben daar zeker mee te maken.
Daarbij verzorgt Wim ook altijd de warming up , zelden dat we goed uit de startblokken komen meestal tegengesteld, zo ook gister . Dat is natuurlijk moeilijk aan te tonen maar ik denk dat Wim daar invloed op heeft .
Maar goed, dit seizoen is nog niet helemaal verloren maar het hangt aan een zijde draaitje . Hangt af of we er nog iets bij krijgen van niveau en tegen welke prijs want dat is het rekensommetje. Doen we niks dan loopt het publiek wekelijks terug doen we wel iets tegen welke prijs en wat is het effect.
Ook al doen we iets ik denk dat PO halen en daar iets in betekenen ene utopie is , misschien wel de PO halen maar we gaan daar geen rol in spelen met deze groep , dan heb je zeker 4 nieuwe spelers nodig en die komen toch niet ( die iets toevoegen)

En als je nu iets doet moet dat ook iets toevoegen voor de komende 2 jaar
we zullen zien wat er gaat gebeuren
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, vakB, bokkesprongen

20 jan 2018 10:24
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #29
Tja wat moet je zeggen, teleurstelling na teleurstelling na teleurstelling.

2 spitsen die ervaren moeten zijn, zo te zien niet met het scoren van goals.
Als je binnen 1 minuut al achter staat kun je met zekerheid zeggen dat de ploeg niet alert genoeg aan de wedstrijd begonnen is.
Dat is de verantwoordelijkheid van de trainer en consorten maar ook van de aanvoerder en overige spelers.

Ik weet niet wat het is maar de teleurstelling is gewoon te groot en dat weet MVV ons iedere keer weer te flikken.
Excuses en smoesjes zo hoog als de Eiffeltoren. het is gewoon dat dit niet het team is waarmee je de playoffs wilt behalen.
WTF hebben we daar te zoeken, helemaal NIETS. Word toch weer 1 grote blamage en teleurstelling.

MVV moet eens niet zo eigenwijs doen en gewoon een fatsoenlijke spits aankopen, zorgen dat je team op tijd klaar is zodat er ook mee kunt trainen en voorbereiden. Ieder jaar weer achter de feiten aanlopen komt gewoon amateuristisch over. En je blijven verbergen achter excuses en smoesjes terwijl andere clubs wel doen wat MVV zou moeten doen. Als wij dit doen op ons werk worden we ontslagen.
Bij MVV word het genegeerd en denken ze dat de wonderen de hemel wel komen uitvallen.

20 jan 2018 10:49
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
GA Eagles - MVV - 19 januari #30
Wat is het toch 20 jaar al een zooi!! GVD, Maastricht de hoofdstad van Limburg en geen enkele investeerder te vinden. Laat staan eens een keer een spits die doelpunten maakt. We worden voorbij gelopen door Fortuna en VVV en zelfs die kut moffen zullen dadelijk wel weer met het konijn uit de hoge hoed komen. Nee MVV supporter zijn is niet meer leuk. En laten we eerlijk zijn, Ron heeft met de beperkte middelen van MVV niet goed ingekocht!!! En dan loop je een heel jaar achter de feiten aan. Boh ik ben behoorlijk gefrustreerd aan het raken. Luiwammesen zijn het!!!!

Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden