GA Eagles - MVV - 19 januari
15 jan 2018 15:23
Onderwerp Auteur
Aanstaande vrijdag speelt MVV de uitwedstrijd tegen de Eagles. Voor deze wedstrijd geldt een bus / autocombi, dus voor degenen die liever niet met een bus gaan is dit de ideale gelegenheid om weer eens een uitwedstrijd te bezoeken!
www.mvv.nl/nieuws/ticketinfo-ga-eagles-mvv-maastricht-1718
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
16 jan 2018 08:55
Go Ahead draait een fenomenaal waardeloos seizoen, staat 16e en heeft voor het laatst in oktober gewonnen. Maar laat dat je niet misleiden: in eigen huis maar één van de afgelopen zeven wedstrijden verloren. Vooral veel gelijk gespeeld voor eigen publiek. Ze hebben daar een nieuwe trainer sinds begin december (die nieuwe trainer wist dus nog niet te winnen) en een blik nieuwe spelers sinds 1 januari. Drie verdedigers en een aanvaller, allemaal op huurbasis.
Ik verwacht dat Go Ahead het na de winterstop een stuk beter gaat doen, ook al gingen ze vorige week met 5-1 onderuit tegen NEC. Maar ons voordeel is dat drie nieuwe verdedigers in één keer inpassen voor chaos in de verdediging zorgt. Die 5-1 kwam niet uit het niets, alle drie (en de gehuurde aanvaller overigens ook) stonden ze in de basis. We hebben dus geluk dat we relatief vroeg tegen het verbouwde Go Ahead moeten.
Verdedigend lijkt het goed te staan bij ons. Mares zorgt voor een stukje extra degelijkheid, al mist hij de felheid en de omschakeling van Ippel. We zullen vrijdag de verdediging van Go Ahead onder druk moeten kunnen zetten. Okita kan wel eens een belangrijke rol krijgen, hopelijk krijgt die geen dubbele dekking, maar ja, bij Go Ahead zijn ze ook niet achterlijk.
Ondanks bovenstaand verhaal ben ik om eerlijk te zijn al tevreden met een gelijkspel. Ja, ik hoop op winst, uiteraard. Maar Go Ahead zal echt gaan stormen voor eigen publiek. Zorgen dat we de beginfase overleven en dan toeslaan, dan zakt het vertrouwen bij Go Ahead meteen onder het nulpunt.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe
16 jan 2018 10:28
16 jan 2018 10:28 door Schapendonk.
Precies. 3-0 voor Eagles want MVV draait ook een fenomenaal waardeloos seizoen. De lamme tegen de blinde.
16 jan 2018 10:41
Schapendonk schreef : Precies. 3-0 voor Eagles want MVV draait ook een fenomenaal waardeloos seizoen. De lamme tegen de blinde.
Dat MVV geen geweldig seizoen draait, akkoord. Maar fenomenaal waardeloos ? Je staat 4 punten af van een plek die recht geeft op het overslaan van de 1e ronde play offs en 2 punten op een gewone play off plek. Daarnaast blijft dat hele play offs systeem een loterij die je als JL club bijna niet kan winnen. Of je die nou ingaat als de nr.2 van de competitie of als de nr.11.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
16 jan 2018 12:15
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Precief Gofh, overdrijven is vaak ook een kunst.
We draaien niet als vorig seizoen, maar de meeste kunnen geen reëel verwachtingspatroon opstellen. Ik ben ook eens, ik had het beter verwacht. Maar hoe sommige hier doen. Ik weet niet als Fortuna niet zo goed had gepresteerd of de reacties dan nog zo waren. We moeten één keer op de 20 jaar tegen Fortuna opkijken, mijn god.
Vrijdag weer , op één plek na, met de beoogde basiself spelen hoop ik. Achterin staat het goed, gelijk tegen de sterkste linie in mijn ogen bij de Eagles met Hendriks, Langedelijk en Nemane(nieuwe jongen).
Wat Jacques inderdaad beschrijft hopen dat Okita vaak in de één tegen één komt, maar bij Eagles zullen ze ook niet blind zijn en zien dat dit eigenlijk de gevaarlijkste is die we op het veld hebben rondlopen.
Een kleine overwinning voor een van de ploegen, maar als je hier snel op voorsprong komt winnen wij de pot gewoon,
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
16 jan 2018 14:10
met de juiste instelling moet deze wedstrijd tot een goed einde gebracht kunnen worden en hoopt ik dat koen kostongs eindelijk zijn kans krijgt ik zit erop te wachten en kan niet wachten dat ik zijn naam op het wedstrijd formulier zie staan.
16 jan 2018 16:53
dreekemvvke schreef : kan niet wachten dat ik zijn naam op het wedstrijd formulier zie staan.
Dan hoop ik dat ze zijn naam wel correct kunnen schrijven. Kostons heet die jongen.
16 jan 2018 17:26
18 jan 2018 12:43
bokkesprongen
Platinum Boarder
18 jan 2018 13:14
Stadion van Go Ahead heeft last van de storm
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
18 jan 2018 13:16
He bokje als je niks beter te melden heb als deze onzin zet dan liever niks of geeft ons uitleg waarop je dit baseerd of reikt je voeitbal kennis nie zo ver.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
18 jan 2018 13:22
Het zal wel zo'n supporter uit Aachen süd zijn.
18 jan 2018 13:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Muirge in d'n otoo mit 5 maan naor Deventer.
Sjieke wedstrijd. Vaan teveure get bij de kraomen roondneuzen , frietsje en pélske pakken en geneten vaan de wedstrijd. Veer pakken dao gewoen die drei punt!
1-2: 0-1 de spits wee dao oug maag stoon, 1-1 Nemane en 1-2 OKITA OKITA
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D.
18 jan 2018 17:35
18 jan 2018 17:48 door Larsbak.
Lees net dat Sam Hendriks nog onzeker is voor morgen, net als Stefano Beltrame. Groenbast geblesseerd. Met name Hendriks zou een slok op een borrel schelen. Is de enige daar die met regelmaat het net weet te vinden.
Pieter Langedijk waarschijnlijk gepasseerd en Leon de Kogel en Hölscher zijn bezig met een transfer af te ronden, dus waarschijnlijk ook niet erbij. Ben benieuwd wat voor team we voorgeschoteld krijgen. Zullen weinig dezelfde namen zijn als tijdens de heenwedstrijd.
Verder ben ik benieuwd of hun verdediging erop vooruit is gegaan ten opzichte van de wedstrijd in de Geusselt. Die was toen zo lek als een mandje. Hebben nu liefst vier nieuwe verdedigers gehaald. Savastano van Jong Ajax, Opdam van Jong AZ, Buwalda van NEC en een van de amateurs. Geen namen waar ik warm van word, maar ze kunnen moeilijk minder zijn dan de spelers die ze al hadden.
19 jan 2018 18:36
19 jan 2018 18:38 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Jacques schreef : Stadion van Go Ahead heeft last van de storm
dat zet miech aon ut dinke...
es veer in de naocompetissie teege die oet Aoke Noord motte...
en vaanwege gebäörtenisse oet 't verleie...
zow dat op neutraal terrein motte gebäöre...
kinne veer daan dit neet heij in Deventer doen...?
want...die brikke vaan (ut aofgebrooke) klein Geusselt die iech destieds in de struike verstop had...zien allaank weg...
en veer motte uzze "gaste"oet Aoke Noord toch sjiek en sjoen ontvaange...
wie ut ziech huurt!
tot strein oppe sjet !
Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden