MVV - De Graafschap 26 januari

22 jan 2018 16:26
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap 26 januari #1
Komende Vriedag allemaol achter us MVV. Wee wet met Nwakali en T Bies weer in Roed/Wit?

De Graafschap heet t al lestig sinds hun degradatie en ging veurig seizoen onderoet in de Geusselt. Och afgelope week hubbe ze weer op die neut gehad. Met uzze steun mot MVV ze och dit joar kinne pakke!

Moch t Bies de boot missen, daan hoop iech op n kans veur Koen Kostons in de spits.

Tot vriedag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2018 17:34
maenenp
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #2
Goed gesproken ! Ik hoop op een mooie 2 0 overwinning voor mvv met 2 nieuwe aankopen en een kolkende geusselt !

22 jan 2018 18:00
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #3
Laten we hopen dat MVV het roer gaat omgooien. En ik denk niet dat Verheijdt de oplossing is. Met alle respect voor Verheijdt, symphatieke hardwerkende spits, met te weinig rendement. Ik denk dat we een huurspeler typetje Jordy Croux nodig hebben. Als MVV eens 100% ervoor gaat dan zeg ik 2-1.

22 jan 2018 19:00
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #4
Wij doen het traditioneel tegen 'betere' tegenstanders beter dan tegen de clubs waar je van zou moeten winnen. Ik verwacht een mooie wedstrijd met MVV die aan het langste eind trekt: 3-2

MVV, Door Dik En Door Dun

23 jan 2018 10:56
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #5

Schapendonk schreef : Ik denk dat we een huurspeler typetje Jordy Croux nodig hebben.

Dit denk ik ook! Liever wat meer mogelijkheden op de vleugels dan nog een centrumspits.

25 jan 2018 16:35
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #6
De Graafschap hunkert naar winst bij MVV

De Graafschap reist vrijdagavond af naar Maastricht voor de uitwedstrijd tegen MVV. Na vijf wedstrijden zonder overwinning hunkeren de Superboeren naar de zoete smaak van een driepunter.

"Winnen is het enige medicijn dat nu telt", weet trainer Henk de Jong. "Hoe maakt niet eens zoveel uit. Als we niet mooi spelen, maar wel de punten pakken, steek ik beide handen goed in de lucht." De laatste overwinning tegen Jong AZ dateert inmiddels van meer dan een maand geleden. "Dat gaat zeker in de kopjes zitten", aldus clubtopscorer Daryl van Mieghem. "Misschien is er dan wat frustratie over en weer naar elkaar. Dat moet eruit. Een overwinning doet dan wonderen."

De Graafschap is door de slechte resultaten bezig aan een vrije val bezig op de ranglijst. Het rechterrijtje van de ranglijst is inmiddels dichterbij dan de top drie. "Dat is vervelend", ziet ook De Jong. “Maar als je straks vier keer op rij wint, sta je er ook gewoon weer bij.” Van Mieghem ziet in ieder geval genoeg kansen in Maastricht. "Volgens mij hebben zij het ook niet heel makkelijk op dit moment", aldus de aanvaller over de nummer twaalf van de ranglijst. “Maar we moeten op dit moment naar onszelf kijken."

De Graafschap kan tegen MVV door blessures geen beroep doen op Elvio van Overbeek, Anthony van den Hurk, Andrew Driver, Tim Receveur en Myenty Abena. "Het leek eerst goed, maar gedurende de week werd het toch minder", zegt De Jong over de hoofdblessure van rechtsback Abena. "Gelukkig hebben we nog een paar spelers over. En we nemen wat jonge jongens mee uit de jeugd."

Vermoedelijke opstelling: Bednarek; Schoop, L. Nieuwpoort, S. Nieuwpoort, Tutuarima; Olijve, Klaasen, Diemers ; Van Mieghem, Ars, El Jebli.

Bron: regio8.nl

26 jan 2018 10:21
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap 26 januari #7
Met Nwakali én Okita erbij vanavond gaat MVV dit de Graafschap oprollen. Wie weet bloeit ook de iewige belofte oet Belsj in de spits eindelijk op met zoveel kwaliteit om zich heen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

26 jan 2018 10:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #8
MVV - De Graafschap zijn vaak rare wedstrijden met rare arbitrale beslissingen, rode kaarten, penalties. De voorbeelden liggen voor het oprapen, zal ze niet allemaal weer gaan oprakelen.

De Graafschap heeft veel blessuregevallen. Ook zijn ze zo mogelijk nog minder in vorm dan wij met één punt uit de laatste vijf wedstrijden, en sinds november pas één overwinning, thuis op Jong AZ. De overwinningen kwamen ook op twee na allemaal tegen ploegen die momenteel in het rechterrijtje staan en die uit vorm waren toen De Graafschap tegen ze speelde. Die twee anderen? Fortuna en Jong Ajax, in één week tijd 2-0 en 0-5… De Graafschap kan het dus wel. Interessante statistiek: áls de Graafschap dit seizoen eens een wedstrijd wint, is het bijna altijd (6 van de 7 keer) met meer dan één doelpunt verschil. Als ze verliezen, is het bijna altijd (5 van de 6 keer) met één doelpunt verschil. Oprollen verwacht ik dus niet.

Als bij ons de zaken goed vallen - Nwakali die het op zijn heupen heeft en daardoor een Schroijen en Okita vaak kan lanceren - zie ik MVV dit wel winnen. Een benauwde 2-1 of zo. Maar dan moet niet weer na 15 seconden de bal achter Verrips liggen.

Doelpuntenmakers? Ogunjimi (meer hoop dan verwachting) en Okita.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

26 jan 2018 11:04
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #9
Al iets bekend over de opstelling van vanavond (misschien heb ik er over heen gelezen)? Ben vooral benieuwd hoe het middenveld/voorhoede er uit ziet.

26 jan 2018 12:33
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #10

M.V.V. 1902 schreef : Al iets bekend over de opstelling van vanavond (misschien heb ik er over heen gelezen)? Ben vooral benieuwd hoe het middenveld/voorhoede er uit ziet.

Volgens de Limburger

Vermoedelijke opstelling:
Verrips, Ciranni, Pereira, Mmaee, Janssens,
Mares, Nys, Nwakali, Okita, Ogunjimi,
Schroijen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, M.V.V. 1902, bokkesprongen

26 jan 2018 18:50
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #11

jeoff schreef : Vermoedelijke opstelling:
Schroijen.

Ziet er niet slecht uit! Mis je eigenlijk alleen Ippel nog. Op papier geen slechte ploeg.

26 jan 2018 19:00
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #12

Hugo schreef :

Schroijen.

Ziet er niet slecht uit! Mis je eigenlijk alleen Ippel nog. Op papier geen slechte ploeg.

Nee IDD niks mis mee . Wat er wel mis mee is , dat er volgend seizoen hooguit 3 of 4 spelers nog bij MVV spelen .

26 jan 2018 19:13
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #13

jeoff schreef :

M.V.V. 1902 schreef : Al iets bekend over de opstelling van vanavond (misschien heb ik er over heen gelezen)? Ben vooral benieuwd hoe het middenveld/voorhoede er uit ziet.

Volgens de Limburger

Vermoedelijke opstelling:
Schroijen.

Houben ipv Schroijen

26 jan 2018 19:55
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #14

Sjonnie schreef :

Hugo schreef :

Schroijen.

Nee IDD niks mis mee . Wat er wel mis mee is , dat er volgend seizoen hooguit 3 of 4 spelers nog bij MVV spelen .

Ter relativering: van deze basis-11 hadden we aan het begin van het seizoen ook alleen Nys, Schroijen, Ciranni en Pereira. Nwakali was toen ook al vetrokken, maar nu dus weer teruggehaald.

26 jan 2018 22:10
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 26 januari #15
sorry, maar dit is de eerste keer in 35 jaar dat ik 10 minuten voor tijd vertrokken ben. Al had je nog een keer 90 minuten gespeeld dan had je nog niet gescoord. De Graafschap hoefde niet eens te verdedigen, want alle ballen werden vanzelf ingeleverd. Onderling gevloek van spelers, de ballen achter niet wegkrijgen, ieder duel verliezen en dan ook nog helaas de scheidsrechter vanaf minuut 1 al tegen je hebben. Wat een dramashow was het weer. Ron, ik vraag me af hoe je dit weer op de rails krijgt, want er is iets flink mis in dit team. Geen passie, geen strijd of beleving, helemaal niks......

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden