Jong PSV - MVV 05 februari 2018

05 feb 2018 22:01 05 feb 2018 22:03 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #16
Net de 2e helft gezien via bovenstaande stream. Dank hiervoor.
MVV had nog een paar uur kunnen voetballen hadden ze nog niet gescoord.....
Het is niet meer om aan te zien....
Is het Elsen, aankoopbeleid?
Ik weet niet waar het aan ligt. Buiten dat ik snap niet hoe een psv supporter met zo’n irrante toeter het stadion binnen geraakt, en dat deze ook nog niet eens afhandig wordt gemaakt. Bah bah

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2018 22:04
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #17
Wat een drama voor de alle trouwe supporters en sponsoren. Seizoen is echt klaar nu, 10 punten achterstand krijgt deze jeanettekesploeg niet weggewerkt!!

05 feb 2018 22:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #18
Ik zei pas nog dat MVV 14e of 15e zou eindigen dit seizoen. Dat werd niet erg gewaardeerd bij iedereen. Het blijft tenslotte een MVV forum. Nou bij deze moet ik het toch iets bijstellen. Als het zo blijft doorgaan worden ze dus 17e of 18e.

05 feb 2018 22:20 05 feb 2018 22:21 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #19

Schapendonk schreef : Ik zei pas nog dat MVV 14e of 15e zou eindigen dit seizoen. Dat werd niet erg gewaardeerd bij iedereen. Het blijft tenslotte een MVV forum. Nou bij deze moet ik het toch iets bijstellen. Als het zo blijft doorgaan worden ze dus 17e of 18e.

Klopt, dat was na een wedstrijd waarin MVV bij vlagen nog goed veldspel liet zien.. Dat hebben we inmiddels al lang niet meer gezien.
Mijn excuses voor mijn uitval destijds, ik heb inmiddels een valiumpje genomen om bij te komen van deze wedstrijd ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

05 feb 2018 22:24
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #20
Hier had echt wel een punt ingezeten. 2x pech met bal op de paal (Okita en Yildirim)

Maar foi foi, het veldspel is veel te slordig, waardoor het balbezit maar van korte duur is. Simpele passes komen niet aan, veel miscommunicatie, Pereira 2x ontzettend slordig wat direct grote kansen voor PSV opleverde. Ogunjimi heeft hooguit 5x de bal aangeraakt in de eerste helft.
En dan heel afwachtend opstellen zodat PSV rustig aanval kon opbouwen. Zo roep je het onheil over jezelf af natuurlijk.

In de eerste helft had MVV een goede (korte) fase met de bal van Okita op de paal en een schot van Schroijen waarbij Okita de rebound hoog over schiet.
Daar klamp je je dan aan vast. En dan krijg je vlak voor rust een droge schuiver om de oren. (Nwakali staat wel erg snel op het verkeerde been)

In de tweede helft hetzelfde beeld met een grote kans voor Yildirim (paal) en Schroijen die onbegrijpelijk voor eigen kans gaat en zoals verwacht huizenhoog over schiet. Elsen brengt Shermaine Martina voor Ciranni?! Die wissel volg ik niet. Waar was Mmaee eigenlijk?

Tja, om vroeg in februari al te moeten zeggen dat we het seizoen moeten uitzitten...Ik hoop nog maar op een flitsende 4e periode.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Puime

05 feb 2018 22:27
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #21
Wat zullen we zeggen om de boel wat te verzachten:het is een tussenjaar? Geen geld? Of: we kunnen blij zijn dat we er nog zijn? Tja, je moet je toch ergens aan vasthouden.

05 feb 2018 22:35
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #22
Het seizoen is voorbij. Berusting.,...........

05 feb 2018 22:37
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #23
Wat is met Mmaee? Vorige week tegen De Graafschap in de rust gewisseld nadat na de 3-1 hij een akkefietje in het veld had met Nys(?)? Nu gepasseerd????

05 feb 2018 22:49
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #24
Ik heb alleen de tweede helft gezien. Daarin had de 2-0 kunnen vallen, maar met wat meer mazzel en kwaliteit ga je hier gewoon met een punt naar huis. Maar mazzel hebben we niet op dit moment. En geluk dwingen we ook niet af, gewoon omdat we de kwaliteit missen.

Kijken naar het aanvalspel van dit MVV is gewoon pijnlijk. Ik vraag me echt af wat die jongens op het trainingveld doen, er zit geen enkele lijn in, spelers voelen elkaar totaal niet aan, er zijn nauwelijks automatismen zichtbaar. De hoeveelheid ballen die net te hard, net te zacht, net te diep of gewoon waardeloos zijn is gewoon bedroevend, zeker als je bedenkt dat dit betaald voetbal is. Als je ziet dat een speler van MVV ongehinderd kan doorlopen tot rand zestien, dat de spits op scherp staat, secondenlang op de steekpass staat te wachten, maar dat die steekpass zo veel te laat komt dat de spits buitenspel staat... Dan springen me echt de tranen in de ogen van zoveel onkunde. En zo waren in de tweede helft talloze situaties. Zeker in de omschakeling is dit MVV gewoon echt om gek van te worden. Counteren kan deze ploeg helemaal niet. Elke eventuele snelle uitbraak wordt teniet gedaan doordat enkele spelers technisch dusdanig zwak zijn dat ze de meest simpele ballen niet onder controle krijgen of niet in staat zijn passes over enkele meters te geven. Ook vandaag weer eindigden meerdere keren potentieel dreigende situaties uiteindelijk met een terugspeelbal op de keeper omdat een aanval of uitbraak dusdanig traag en stroperig verloopt dat dat de enige optie is om de bal kwijt te kunnen. En komt er dan eens een speler door via de flanken dan volgt er een voorzet waarvoor je in het zesde van het plaatselijke cafe elftal nog uitgelachen wordt. Tekenend is dat onze grootste kans in de tweede helft niet ontstond door een goede aanval of door combineren van MVV, maar door simpelweg goed doorjagen van Yilderim, die de laatste man de bal afpakte en zo door kon lopen op de keeper. Ook daarna waren er echt wel dreigende situaties, waar veel en veel meer uitgehaald had kunnen worden, maar alles veel te slordig werd gedaan. Nogmaals, een ploeg met iets meer aanvallende kwaliteit had hier minstens een punt gepakt.

Cambuur staat 11e. De laatste plek die in de huidige stand recht geeft op playoffs. Daar staan we nu zes punten achter. En laten we eerlijk zijn, niemand gelooft dat dat er zaterdag niet negen zijn. Dieptriest en heel pijnlijk allemaal. Er is altijd nog de vierde periode. En het zijn nog 15 wedstrijden, nog 45 punten die te behalen zijn. Alles kan dus in principe nog. Maar reeël gezien is er een klein wonder nodig om dit seizoen nog te redden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80

05 feb 2018 23:48
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #25
Conclusie; Elsen en Co eruit!

05 feb 2018 23:50 05 feb 2018 23:54 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #26
pffff

....

06 feb 2018 00:01 06 feb 2018 00:03 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #27

opadiehard schreef : pffff

Ja sorry Opa, ik ben laaiend. Ik ben er even helemaal klaar mee met dit MVV.
Ik ben normaliter niet zo pessimistisch, ik kan het optimisme helaas niet meer opbrengen.. Er zit geen enkel perspectief in het huidige MVV. Bah bah ik ben er schijtziek van.

06 feb 2018 00:30
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #28
Maar positief is dat we op het einde van het seizoen van het bestuur kunnen vernemen dat we 2,73 euro winst hebben gemaakt over het huidige seizoen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard

06 feb 2018 07:31
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #29
Ik heb niets van de wedstrijd gezien en toch ben ik niet verrast door het resultaat. Dat zegt misschien ook al genoeg. Noem
Het berusting of wat dan ook. Voor
Het eerst in jaren lijkt het al heel snel nergens meer om te gaan. Bizar genoeg in een jaar waarin er sinds lange tijd niet meer zo veel seizoenskaarten zijn verkocht.
Wat nu? De enige manier waarop je volgens mij punten kan gaan pakken is een nieuwe, frisse impuls. Dat kan een winnende toevalstreffer zijn. Haal je de wedstrijd daarop weer een punt, dan groeit het zelfvertrouwen en komen spelers misschien weer uit hun vormcrisis. Misschien brengt Ippel die impuls wel. Heel veel ‘misschien’ dus en hopen op een portie geluk. Jammer. Als het voetballend niet lukt, dan maar op inzet. Maar ook dat zie ik bij een aantal spelers onvoldoende.

06 feb 2018 07:39
Altied
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #30
Daar sta je dan met 38man, kijkend naar een club die de afgrond ingeduwd wordt door bestuursleden die meer aan zichzelf denken dan aan de club. Op dit moment loopt het bestuur alweer hand aan hand met mensen die bijna hebben gezorgd dat ik nooit meer naar mijn grootste liefde kon gaan! Hou de eer aan jullie zelf en geef Veer zien MVV een kans. Alleen zij zullen ons vooruit helpen. Maar helaas zien jullie Veer zien MVV meer als een bedreiging dan een helpende hand. Alleen als ze de gaatjes moeten dichten dan zijn ze wel goed toch? Even terugkomend op het voetbal van gisteren. We kunnen van geluk spreken dat we met 1-0 de warme kleedkamer konden opzoeken. Helaas was dat voor de 38 die hards niet mogelijk. Het voetbal lijkt meer op geluk dan op wijsheid. 2de helft zelfde verhaaltje blaffende honden bijten niet helaas. Slimme loopacties wat je bij een 2de elftal nog ziet krijgen onze mannen niet voor elkaar. Laat staan een bal over 4m in de voeten spelen ! Maarja wat willen we als je zonder spits speelt. Ik kan me echt niet voorstellen dat Oganiksie tegen Real Madrid heeft gespeelt. Wat ik me dan echt afvraag is Koentje dan echt zoveel minder dan onze 2 spitsen? Moet deze jongen dan echt uit de selectie gezet worden omdat hij niet blij is omdat hij geen speelminuten krijgt? Koen ziet toch ook dat deze 2 er niets van bakken. En als je dan ziet dat de spelers die warmlopen het maar al te leuk vinden om op onzin te reageren vanuit het publiek ( kijk de chick van loshaij ). Dan vraag ik me af hoever we nog moeten zinken. Lekker geintreseerd warm lopen noemt men dat! Ik noem het kleuterklasgedrag! Dit kan Elsen zich allemaal aanrekenen hij hoort dit gedrag de kop in te drukken. Gelukkig heeft Elsen een contract voor het leven . Met pijn in mijn hart kan ik vrijdag niet naar Leeuwarden gaan omdat we geen oppas hebben. Ik heb toch het gevoel dat ik de jongens in de steek laat. En dan doel ik niet op die 11 passanten op het veld!

Tijd voor maken pagina: 0.479 seconden