Jong PSV - MVV 05 februari 2018

03 feb 2018 10:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #1
Maandag mogen we weer aan de bak. Na de uitslagen van gisteren is een overwinning nodig om in de buurt van play-off plaatsen te blijven, en met in de buurt bedoel ik binnen drie punten (dus in theorie in één wedstrijd goed te maken). Met daarna een uitwedstrijd naar het opgeleefde Cambuur en thuis kampioenskandidaat NEC lijken op korte termijn we ook niet te kunnen zeggen dat we gegarandeerd een paar keer gaan winnen, kortom: tegen Jong PSV moeten we eigenlijk wel, of we hoeven in februari al niet meer naar de stand te kijken en zien wel in maart of er nog iets mogelijk is.

Jong PSV zou met een overwinning naar de vierde plaats klimmen. Jong PSV speelt leuke wedstrijden, hebben even veel doelpunten tegen als wij, maar scoren wat gemakkelijker. Begonnen matig aan het seizoen maar vergis je niet, vier van de laatste vijf wedstrijden gewonnen, zeven van de laatste tien. Die zijn momenteel in kampioensvorm. MVV kan zijn borst natmaken. Interessant genoeg was de laatste thuisnederlaag tegen laagvlieger Helmond in een weekend dat "groot" PSV niet hoefde te spelen.

Maandag kan zo maar Eloy Room onder de lat staan bij PSV. Voor de rest valt het over het algemeen erg mee qua ervaren spelers, Ritzmaier speelt wel vrijwel alles daar.

Wat mij betreft heldere missie. Spelen als Helmond, dus veel strijd en fysieke duels, hopen dat de scheids dat toelaat. Gooi er in de eerste minuut maar een Africa cup tackle uit, Mmae of Pereira. Mares: loop iedereen omver die bij je in de buurt komt. Maar ik ben eerlijk, ik zie het somber in maandag. Ik geef ons momenteel meer kans tegen NEC...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2018 10:52
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #2
Ik ben geen doemdenker, maar gezien de algehele malaise de laatste wedstrijden, teken ik voor een punt. Alles wat meer is, is meegenomen.
Nu het niet loopt, hoop ik op veel strijd en passie. Dat heb ik de laatste paar wedstrijden bij een aantal spelers gemist. Vorm kun je hebben of niet en de een is nou technisch en tactisch sterker dan de ander. Maar op inzet, passie, strijd, beleving, gedrevenheid en concentratie mag je het wat mij betreft nooit laten afweten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

05 feb 2018 08:32
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #3
Om eerlijk te zijn heb ik er ook een zeer hard hoofd in. Op basis van de laatste weken zijn er weinig positieve signalen die wijzen op een mogelijk goed resultaat tegen Jong PSV. Voordeeltje voor ons is wellicht dat PSV 1 woensdag alweer in actie komt tegen Excelsior. Spelers als Gudmundsson, Mauro Junior en Donyell Malen vielen afgelopen weekend al in en zullen waarschijnlijk weer bij de selectie zitten woensdag.

Trouwens, afgelopen wedstrijd kregen Nys en Pereira geel, wat alweer hun zevende kaart van het seizoen is. Uit mijn hoofd betekent dit een schorsing?

Wordt er niet makkelijker op zonder die twee. Martina centraal achterin en Mares-Koolhof-Nwakali op het middenveld?

05 feb 2018 10:23 05 feb 2018 10:24 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #4
Van DDL:

De laatste zege van MVV dateert van 15 december vorig jaar (Jong AZ, 3-0), dus kan de ploeg van Ron Elsen wel weer een overwinning gebruiken vanavond. Zo evident is een zege overigens niet, los van de matige vorm waarin MVV zelf steekt.

De Maastrichtenaren wonnen namelijk nog nooit van Jong PSV in Eindhoven. MVV is, doordat andere ploegen vrijdag al in actie kwamen, afgezakt naar een vijftiende plek in de competitie. De laatste keer dat de ploeg van Elsen zo laag in de rangschikking stond, was twee jaar geleden, in de 27ste speelronde van het seizoen 2015/’16.

Coach Elsen zal een ander MVV willen zien dan in de tweede helft tegen De Graafschap. „Kelechi Nwakali heeft nu vaker met Marvin Ogunijimi kunnen trainen. Voor de vorige wedstrijd hebben ze elkaar bij wijze van spreken alleen maar een hand kunnen geven.” Nwakali kwam vlak voor dat duel over van VVV.

MVV moet het nog steeds stellen zonder aanvoerder Ricardo Ippel. Ook Florian Loshaj is nog niet wedstrijdfit.
Vermoedelijke opstelling: Verrips, Ciranni, Mmaee, Pereira, Janssens, Mares, Nys, Okita, Nwakali, Schroijen, Ogunjimi
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

05 feb 2018 10:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #5

Larsbak schreef :
Trouwens, afgelopen wedstrijd kregen Nys en Pereira geel, wat alweer hun zevende kaart van het seizoen is. Uit mijn hoofd betekent dit een schorsing?

10 gele kaarten pas.

Bij hoeveel gele kaarten ben je geschorst?
Wanneer een speler een gele kaart krijgt vragen de fans zich vaak direct af of dit een schorsing gaat opleveren vanwege het ontvangen van de zoveelste gele prent van het seizoen. De schorsingen voor gele kaarten gaan in het seizoen 2017/2018 als volgt:
5e gele kaart
10e gele kaart

Dit is een verandering ten opzichte van een aantal seizoenen geleden, toen het als volgt ging:
5e gele kaart
7e gele kaart
9e gele kaart
11e gele kaart
Elke volgende gele kaart

sport.infonu.nl/voetbal/113679-eredivisi...orsingen-201718.html

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

05 feb 2018 11:48
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #6
Jong PSV treedt met sterke bezetting aan tegen MVV

In het duel met MVV van maandagavond kan Jong PSV de sprong naar plek vier in de eerste divisie maken. Het is dezelfde plek die de ploeg vorig jaar in de eindstand bekleedde, toen nog met coach Pascal Jansen (nu hoofd jeugdopleidingen bij PSV).

Huidig oefenmeester Dennis Haar kan maandag onder anderen Sam Lammers, Pablo Rosario, Armando Obispo, Eloy Room en Donyell Malen tot zijn selectie rekenen. Malen hoort officieel nog bij de selectie van Jong PSV, de andere vier zitten al bij de A-kern. Malen maakte afgelopen weekend wel al zijn debuut in het eerste elftal.

Jong PSV en MVV trappen om 20.00 uur af op trainingscomplex De Herdgang in Eindhoven. Haar heeft de stand op de ranglijst ook gezien en gaat met zijn ploeg voor een zege. "Het einddoel is en blijft dat we zoveel mogelijk talent naar het eerste elftal willen afleveren. Ondertussen proberen we uiteraard elk duel te winnen." Donderdagavond speelt Jong PSV de topper tegen NEC, in de Nijmeegse Goffert.

Vermoedelijke opstelling Jong PSV: Room; Van Vlerken, Teze, Obispo, Carolina; Rosario, Duarte, Ritzmaier; Gakpo, Lammers, Malen

Bron: Eindhovens Dagblad

05 feb 2018 12:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #7
Lekker dan. Maar bekijk het van de andere kant: over een paar weken is die Romero fit en gaat die ongetwijfeld een paar wedstrijden bij Jong PSV meedoen. Staat er opeens een spits van 11 miljoen in de Jupiler League te ballen.

05 feb 2018 15:40
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #8
hoezo competitievervalsing.....

05 feb 2018 16:13
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #9
Je zou denken dat het makkelijk geld verdienen is door een 1-tje in te vullen voor beide jong-wedstrijden vanavond.
Maar ik win nooit iets bij de Toto dus hopelijk zit ik er weer eens naast ;)

05 feb 2018 16:40 05 feb 2018 16:43 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #10
Voor 90% wint JPsv dit. Eindhoven heeft MVV nog nooit wat gegund. Ook dit keer niet. Zo gauw ze achter komen, hebben ze hun poppetjes wel klaar staan langs de zijlijn, dus maak maar geen illusies. Het is altijd hetzelfde beeld daar. Eerst doen ze alsof ze slechter zijn ( om het op eerlijkheid te doen lijken), en daarna komen de wissels.

05 feb 2018 18:33
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #11
Streampje ergens?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

05 feb 2018 19:55
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #12
Is volgens miech neet ins op Fox

05 feb 2018 20:24
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #13
Of l1 radio?

05 feb 2018 20:35
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #14
Daan toch: cdn.livetvcdn.net/webplayer.php?t=ifr&c=...d=866220&ci=165&si=1

De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, M-MVV

05 feb 2018 21:57 05 feb 2018 22:00 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Jong PSV - MVV 05 februari 2018 #15
Ik denk dat je deze nederlaag voor een groot deel op conto van Elsen kunt schrijven. Hij begon zo laf, steeds als psv de bal had zakte MVV massaal in, en ook bij balbezit was er geen omschakeling te zien.

MVV speelde zeer zeer slecht, het deed bijna pijn aan de ogen! En ineens na ongeveer 70 - 75 minuten begon MVV wat vroeger druk te zetten wat gelijk tot een grote kans leidde (bal op de paal). Daarna ging het ook iets beter zonder dat er echte grote kansen werden gecreeerd, maar er werd tenminste wat gevoetbald. Helaas was het te laat om nog iets recht te kunnen zetten.

Met Cambuur, Nec en omniworld voor de boeg kunnen we onze borst weer nat maken. ik denk max 1 punt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden